|
TURKNET Küçükçekmece Kulubü (195. sayfa)
-
-
SSK İnönüden, Medipol Sefaköy Hastanesinin oraya gelmesi bir bilemedin iki sene, başımızın çaresine bakıcaz anlaşılan
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AMD1976 -- 27 Haziran 2022; 9:22:8 > -
Merhaba arkadaşlar. 5 Ghz bandında yaptığınız hız testlerini paylaşabilir misiniz. Kim ne hız alıyor Verilen modem ile? Test yapılan Cihaz bilgisi de verirseniz sevinirim. Telefon, Tablet yada Laptop modeli gibi.
Birde alınabilecek en yüksek hız nedir bu modemler ile?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Keyifli kullanımlar dilerim -
-
Cennet mahallesinde kesinti yaşayan var mı? Bizim apartmanda şuan yok, bölgesel bir sıkıntı mı emin olamadım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, erişim sorunu devam ediyor mu? -
Evet devam ediyor, dün aradım destek kaydı oluşturuldu. Az önce tekrar aradığımda hala network ekibinde beklediği söylendi. Network ekibi inceledikten sonra saha ekipleri gelecekmiş daha bekliyorum yani. Bugün de evden çalışıyorum mobil veri de bir yere kadar.
Destek kaydı 53789006
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kaydınız üzerinden aciliyetinizi ekiplerimiz ile paylaşacağım -
Telefondaki arkadaş da öyle dedi ama henüz bir aksiyon göremedim Bütün kayıtlar acile düşünce tabi yine geride kalıyoruz. Bu konuda kendinizi geliştirmeniz gerekli, ekipleriniz yetersiz kalıyor demek ki.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kemalpaşa mah. 4.Deniz sok.
2 ay önce giganet kutuları çekildi, burada ve türknet forumunda Haziran sonuna doğru aktif olacak lafını çok zikrettiniz, sadece bana değil çevremdeki sokaklarda oturanlarada aynı cevabı verdiniz, yarın haziranın son günü, bakalım ne olacak. Yarın 1 günde sanırım tüm işleri halledip, giganete kavuşturacaksınız bizi. Öyle ise şaşırtacaksınız bizleri.
Adam gibi, doğru ve mantıklı tek tarih verseniz günaha girersiniz..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi safak970 -- 30 Haziran 2022; 1:30:14 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, buradan aktivasyon için sorulan her bölgenin tarihini proje ekiplerimizde talep ederek gelen cevabı sizinlerle paylaşmaktayım. Süreci proje ekipleri ilerlettiği için kendilerinin verdiği tarihi ilettim. Şu an taleplerle birlikte aktyivasyon süreçleri de değişiklik gösterdiğinden net tarih maalesef iletememekteyim. Kablo ve kutulama süreci tamamlandıktan sonra bölgede sırası ile aktivasyon verilmektedir. -
Gigafiber kullanıyorum. Modem TurkNet’in verdiği 8623-T50B modem. Firmware de V550ABPM.6F0, güncel.
Neredeyse son bir aydır ara sıra internet gidiyor. Modem ve GPON terminalini yeniden başlatmadan internete bağlanamıyorum. Bu iki cihazı yeniden başlatmayı ipv6 sorunlarının çözümü için yapıyorduk. Yazın sıcağı nedeniyle modemden olduğunu zannetmiyorum. Yazın sıcaktan oldu desek geçen yaz bu modemi sorunsuz kullanmıştım.
Habire modemi yeniden başlatıyorum. Kabak tadı vermeye başladı artık.
Burada benzer sorunu yaşayan var mı merak ettim.
Ekleme: Bu arada modemde internet var gözüküyor. Tüm ışıklar yeşil yanıyor ama ne bilgisayar ne de telefon ya da TV'den internete giremiyorum. Farklı dns de denedim olmadı. Ki zaten modemi yeniden başlatınca sorunsuz internete giriyor. DNS problemi de olacağını zannetmiyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi achfighter -- 30 Haziran 2022; 12:46:39 > -
Merhaba, yaşadığınız bu durum ile ilgili oim üzerinden daha önce bir kayıt oluşturdunuz mu? Destek kaydınız varsa numarasını paylaşır mısınız? -
Henüz kayıt oluşturmadım ama sorun devam ederse oluşturmayı düşünüyorum.
-
Detaylı kontrol edilmesi ve bir sorun varsa kalıcı olarak çözümlenmesi için aynı durumun yaşanması halinde oim üzerinden arıza kaydı oluşturabilirsiniz -
Maşallah dediğim 3 gün yaşamıyor. Modemde bütün ışıklar yanıyor fakat internet yok saatlerdir. Ne kablolu ne kablosuz bağlantı yok. Şikayet oluşturdum kim bilir ne zaman çözecekler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Elektrik kesintisi yada herhangi bir sebeple (planlı bakım, onarım dahil) internette kopma olduğunda ONT cihazı ve modem İnternete hiçbir şekilde tekrar bağlanmıyordu 3 aydır. Özellikle ONT cihazında Pon ışığı sürekli yanıyor ve sabitlenmiyordu. Haliyle de Modem'de İnternet ışığı kırmızı yanıyordu.
Komple tüm fişleri çıkarıp taksam bile düzelmiyordu. Bu sebeple neredeyse her ay 2 - 3 kayıt açtık, sorunu dile getirdim fakat değişen birşey olmadı..destekten aldığımız yardım ile gpon kablo hariç fişleri ve lan kablolarını çıkarıp, bir süre bekleyip, önce ONT cihazını açıp Pon ışığının sabitlenmesini bekleyip Modemi açıp lan kablosunu modem kendine gelince takmakla çözüyorduk.
Son dönemde bu bile işe yaramamış. Saatlerce h.sonu İnternetsiz kalmıştık. Modem'de tüm ışıklar yansa dahi net olmuyordu. Hemen 1 kat altta olan komşuma da Gigafiber bağlattım ve onda sorunsuz şekilde İnternet var iken bende yoktu.
En son 2 3 hafta kadar önce bu durum artık aşırı derecede can sıkmaya başladığı için ONT cihazının kesinlikle değişimi talebinde bulundum. Müş.Hiz.lerindeki bir arkadaş bu durumun Fiber bağlantıda normal olduğunu, cihazların olası kesintilerde Kendini korumaya aldığını ve fişlerin çıkarılıp takılması gerektiğini söylemişti. Böyle birşey daha önce yoktu, alt komşuda da yok. Olası kesinti sonrası İnterneti kendi kendine geliyor ve bağlantı sağlanıyor.
Şuan değişen ONT cihazı sonrası sorunum düzeldi ve olası kesintiler sonrası olması gerektiği gibi internetim sorunsuzca geliyor. Sorun ne hikmetse ONT cihazı ile alakalı. Kopmalar sonrası İnternete bağlanamıyor.
Uzun uzadıya anlatmaya çalıştım ki, sorunu anlayıp çözümü için destek talebinde bulunun. Yaşanan sorun normal değil ve ONT cihazı kaynaklı. Olası gidip gelen İnternet kopmaları sonrası yada kullanıma dayalı olarak bir şekilde zamanla arıza yapıyor sanırım. Çok saçma ama durum bu.
Bu arada Modem için gelen son firmware sonrası ping süresi arttı bende. Her zaman 1 olan ping 2-3-4 çıkıyor, mobilden ve wi-fi üzerinden hep 2-3 çıkarken şuan 4-5 oluyor. Aynı sorunu yaşayan var mı bilmiyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bana da elektrik altyapınız yüzünden diye cevap verdiler. Evdeki bir sürü cihaz mevcut elektrik altyapısında sorun çıkarmıyor da Turknet'in cihazları sorun çıkarıyorsa bu yine Turknet'in sorunu. Bir de açtığım destek kaydını çözüldü diye kapatıyorlar sürekli.
Artık neredeyse 3 saatte bir internet kesilir oldu.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X