Şimdi Ara

TURKNET kullanamadığımız internete ÇİFT fatura kesti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İki ay önce öğrenci evimde kullanmak için Türknet'e abone oldum. Birkaç hafta kullandım ve memnun kaldım. İstanbul'da ailemin evideki taahhütü biten Superonline sağlayıcılı internetimizi de Türknet'e geçirmek üzere annem adına başvurduk. Evrakların vs. tesliminden sonra Hepsiburada üzerinden modem siparişi verdim. HEPSİBURADA modemi tam 3 hafta sonra gönderdi. (Bu da ayrı bir rezillik ama bunu sineye çekiyorum) Dolayısıyla interneti bu süre boyunca test etmeye fırsat olmadı.

    Modem geldiğinde ne yaptıysak bir türlü internete bağlanamadık. Modem arayüzüne bağlanabiliyoruz fakat bağlantımız yok. 4 Destek talebi oluşturdum ancak gelip kontrol edip gitmişler. Aldığım tek cevap da "İnternet bağlantınızın son 5 saattir sorunsuz olduğunu ve kullanabildiğinizi görüyoruz" cevabının ötesine geçemedi. Benim finallerim ve bütünlemelerim de bu sürece denk geldiğinden İstanbul'a dönünce uğraşırım diyerek beklemeye karar verdim. Bir fatura boşa ödenecekti ancak kendi referansımla bir faturamız da ücretsiz olacaktı (Enayi misin iptal etmedin demeyin, çünkü kendi evimde sorunsuz kullanıyorum. Bunu da tekrar belirtmiş olayım.) Ancak gelen 150 tllik çift fatura sabrımızı iyice taşırdı.

    Süreci zorlaştıran şeylerden birisi de benim Trabzon'da, ailemin İstanbul'da olması. Bir tek 13 yaşındaki kardeşim öğleden sonra evde oluyor. Kimsenin evde olmadığını, annem yerine beni aramalarını DEFALARCA belirtmeme rağmen beni bir türlü aramadılar. Annem işyerinde telefonlarını açamıyor, açsa bile bir şey anlamıyor. Dolayısıyla ben uzaktan ilgilenmek zorundayım böylece kardeşimi yönlendirebilirim. Bunlara rağmen işi kolaylaştırmak için tek bir adım atmıyorlar.

    Aldığım modemin linkini atıyorum. Belki de aldığım modemde sorun var veya uyumlu değildir. Ancak bir tane bile muhattap bulamadığımız için bunu bize söyleyecek kimse de yok :D Öğrenci evinde sorunsuz kullanıp kendi evimde internetime bağlanamıyorum. Sizden internet kullanmak şans işi mi? En azından biri beni arasa da modeminiz uyumlu değil, binanızdaki kutudan eve gelen kablo sıkıntılı olabilir vs. bir şeyler söylese buna da razıyım. En azından ne yapılacağını bilirim.







  • https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ adresine e-devlet şifrenizle girerek şikayet kaydı oluşturun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • @TurknetDestek yardımcı olacaktır.
  • aldığınız hız 24-35 ise bu modem olmaz,

    bahsi geçen hattaki modemin şu anda ki durumunu (açık-kapalı kurulu vs) bildirerek oim teknik bilgileri atar mısın ?

    hatta çevir sesi var mı ?
  • Merhaba, arızanızı kontrol edebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    aldığınız hız 24-35 ise bu modem olmaz,

    bahsi geçen hattaki modemin şu anda ki durumunu (açık-kapalı kurulu vs) bildirerek oim teknik bilgileri atar mısın ?

    hatta çevir sesi var mı ?
    Kurulu ve arayüzde modeme gelen hat yeşil yanıyor. Teknik bilgilerden kastınız nedir hocam? Bir de çevir sesini nasıl anlayabilirim?
  • firtik kullanıcısına yanıt
    Online işlem merkezi nde teknik bilgiler diye sayfa olacaktı oranın ekran görüntüsü;

    Modem arayüzünden hat değerlerinin ekran görüntüsünü atın.

    Çevir sesi için ana hatta ev telefonu bağlamanız lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    Online işlem merkezi nde teknik bilgiler diye sayfa olacaktı oranın ekran görüntüsü;

    Modem arayüzünden hat değerlerinin ekran görüntüsünü atın.

    Çevir sesi için ana hatta ev telefonu bağlamanız lazım
    Modem buluşuyor yazıyordu önceden, yeni fark ettim artık modem buluşmuyor yazıyor. Dolayısıyla artık modem arayüzüne de girilmiyor

    TURKNET kullanamadığımız internete ÇİFT fatura kesti




  • firtik kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunuwww.turk.net/oim sayfamızdan arıza kaydı açarak iletebilir misiniz? Ayrıca konuyu benimde takip edebilmem için açtığınız destek kaydı numarasını PM üzürinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.