Şimdi Ara

Türknet Mağdurlar Kübüne Hoşgeldiniz..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar aktivasyonum yapılıp hattın açılması için 17 gün uğraştıktan sonra 3 mbt. internet hızıyla Türklanete geçebildim. 2 kere toplamda 3 kere biri cat5 diğeri şuanda bağlı olan cat6 kablosu döşedim. (4. kata tam 30 metre) 2 kere şikayet ettim bu yazıyı da arkadaşlar interneti düzeltiklerini söyledileri pardon mesaj attıkları için vede internet hızını kontrol ettikten sonra yazıyorum. Çünkü artık yetti.. yeterin artık..

    1-interneti T.T deki adam ankastreye 2 tel bırakıp gideceğini neden söylemezsin. Elit nakil adı altında 200 lira ek masraf alınacağını neden belirtmezsin.
    2-Biz telesekreter ile konuşup yada sitede şikayet kaydı bırakıp interneti yavaş olduğu gibi şikayetleri müşteri temsilcisiyle 5-10 dakikada halledecekken neden 2 gün bekletiriz acaba..
    3-17 gün internet kullanamamışken ayın sonunda kullanamadığımız interneti parasını istememen için kayıt bıraktığımız halde hani 2 gününde dönüş yapacaklarını belirtip 10 gündür konu neden sürüncemede bırakılmakta..
    4-Vereceğiniz 16 mbt te kadar internet hızını modeme 8 mbt olarak gönderip 6,5 mbt hıza bizi neden mahkum ediyorsunuz.

    Aşağıda resimleri ekliyorum. Beni Türknetten soğuttunuz, evraklarınızı bulup defolup gidecem sisteminizden...yettiniz be..

    Türknet Mağdurlar Kübüne Hoşgeldiniz..
    Türknet Mağdurlar Kübüne Hoşgeldiniz..
    Türknet Mağdurlar Kübüne Hoşgeldiniz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ambivalentes -- 31 Ekim 2017; 19:44:35 >







  • Bide adsl vermiş. Hat değerlerinden tahminle vdsl de 40 civarı kapasiten vardır.
  • scatter kullanıcısına yanıt
    ya arkadaş, sabır taşı olsa çatlar.. Taşeronla hizmet ancak bu kadar oluyor demek ki..

    Türknet Mağdurlar Kübüne Hoşgeldiniz..

    Adamlar bunu demesin diye, modemde kabloda hata bulamasınlar diye, 2 kere hat çektim. Utanmadan yok modemi kontrol edin, yok kabloları kontrol edin..

    ya arkadaş ben niye kontrol ediyorum, gelsin teknik servisin kontrol etsin, ben elektrikçimiyim.. telefoncumuyum..
    Bir Allah'ın kulu telefona çıkmıyorki konuşayım derdimizi anlatalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ambivalentes -- 1 Kasım 2017; 10:41:38 >




  • Hocam oda bişeymi müşteri hizmetlerinde abonelik iptali için dilekçe yollayın 24 saat içinde dönüş yapılacak deniliyor.24 Saat geçti ne arayan var nede soran :) birde fatura çıkarırlarsa büyük ihtimalle mahkemelik olacagım
  • fizban900 F kullanıcısına yanıt
    Ulasmamis olabilir.
  • AMC A kullanıcısına yanıt
    iletim raporu diye birşey var hocam
  • Dandik firma normal bu sorunlar yüzünden tahhutsuz ztn
  • 24.10.2017 Cuma gününden beri telefon kesik 60 - 84 mbit aralığında olan bağlantı hızım şimdi 16 - 22 mbit aralığında.
  • ambivalentes A kullanıcısına yanıt
    Zaten 100kiside ariza varsa bunlar ya 5 ya 10kisinin falan cozuyor anca hepsinde ya sorun yok yada bina ici tesisat sorunu diyorlar
  • ambivalentes A kullanıcısına yanıt
    Veremeyecekleri hizmetin altına girdiler. Böyle olacağı belliydi. Kabloyla vs. Alakası yok. Çıkıştaki Ssg cihazının internet çıkış kapasitesi yetmiyor. Özellikle herkez kullandığı saatlerde patlıyor. 1-3 mb internet alıyorsun. Herkes ucuz diye geçti. Ama tabiki herkes sistemi bilmez normaldir, yaşadıkça öğrenilecek. Sizin kabloyla falan alakası yok. Boşa uğraşmayın.
  • 3 hafta bekledim ne etiketlemeye gelen var ne arayan ne soran.Zaten müşteri hizmetlerine ulaşmak imkansız. 3. haftanın sonunda iptal dilekçesi yolladım ne hikmetse hemen gelip hallettiler bağlandım nihayetinde.Kapattırmaktan vazgeçmiştim.7 gün içinde beni arayıp kapatmak için onay almaları lazım.Bir kez aradılar oda sabahın köründe telefonu açmamın imkansız olduğu bi durum.Mesele o değil ulaşamadıysan bidaha ara kardeşim benden onay almadan hizmetimi kapatmak nedir böyle bir saçmalık olur mu Allah aşkına söyleyin.Başka zaman olsa kapattırmamak için kırk takla atarlar.kapatmayın indirim verelim şünu yapalım bunu yapalım derler ama beni tekrar aramaya tenezzül etmediler.Karşımda muhattap olsa arayıp kapatmayın diyecemde yok maalesef.
  • Açtığım konudaki son gönderim lütfen bu sorularin cevabını ogrenmemize yardımcı olun.



    https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?fromMobile=yes&fromZero=yes&m=129676758



    quote:

    Dün faks yolladım. Anlayışlı olmanız gerçekten takdire şayan. Sizden bir ricam olsa?



    Aşağıda belirttiğim sorunları cozememe sebebini bildirir misiniz? 3 üne cevap verseniz yeter. Deyin ki şundan şundan dolayı işlem istediğiniz gibi sonuclanamiyor.







    Ben de buna karsilik yarın iptal işleminden vazgectigim ile ilgili faks yollayayım. Ve bir daha sesimi cikarmayayim. Ustune üstlük buradan adima tekzip yayınlayın. Ne dersiniz?







    1- 100 Mbite kadar hızla abone olan Eski abonelerden bazıları 75 Mb hat alırken neden benim hattim 75 Mb tanimlanamiyor?







    2- Müşteri bilgilerimizin 3. Şahıslara verilmesi ve şantaj yapılması konusunda bir girişimiz var mı?







    3- Tarafima ve forumdaki bazı kullanıcılara gelen aramalarda belirtilen "TurkNet altyapimizin ancak %20lik kısmını kullanabiliyor. O yüzden Bize geçerseniz hız sorununuz çözülecektir" beyanı ne kadar gerçekçidir? Böyle bir durum varsa bu TT ile altyapi anlasmaniz gereği mıdır?







    4- Daha önce attığınız ve burada da paylaştığım altyapı sorunu en kısa sürede giderilecektir. Beyaniniz ile ilgili bir tarihte da gelişme var mıdır? Olmadığı için mi iptal yonlendirmesine razı oldunuz?







    Saygılarımla




  • scatter kullanıcısına yanıt
    artık biliyorum kabloyla ilgili olmadığını ama onlara bu fırsatı vermek istemedim anlıyormusun..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ambivalentes -- 3 Kasım 2017; 8:37:16 >
  • arno.mdr kullanıcısına yanıt
    Sinir olduğumuz konu o zaten adam yok karşında internetinmi yavaş gir şikayeti bildir 2 iş gününde dönecek arkadaşlar..
    Ya ben ttnet te kullandım, kablonet te kullandım böyle rezillik görmedim arıyodum adamları hatta bakıyolar modemine giriyolar bi şekilde 5 dakka sürmeden çözülüyordu. Bu zamanda 2 gün bekle trajikmi komikmi anladım..
  • öncesinde yaşadıklarım özetle;

    Türknet Mağdurlar Kübüne Hoşgeldiniz..Türknet Mağdurlar Kübüne Hoşgeldiniz..Türknet Mağdurlar Kübüne Hoşgeldiniz..Türknet Mağdurlar Kübüne Hoşgeldiniz..Türknet Mağdurlar Kübüne Hoşgeldiniz..Türknet Mağdurlar Kübüne Hoşgeldiniz..Türknet Mağdurlar Kübüne Hoşgeldiniz..




  • Bunun ne olduğunu söyleyebilecek birileri varmı?

    Türknet Mağdurlar Kübüne Hoşgeldiniz..
  • ambivalentes A kullanıcısına yanıt
    çift fatura tam bir turknet klasiği. biri geçen ay diğeri daha kullanamadığın içinde bulunduğun ay.

    halen diyorlar mı iç tesisat modem

    umarım kredi kartı otomatik ödeme vs. vermedin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 7 Kasım 2017; 15:57:41 >
  • ambivalentes A kullanıcısına yanıt
  • Duruma el atacaz arakaslar orgutlenecez bunun baska yolu yok bir birimizi kolluyacaz 1 kisinin sesini duymuyorlar ama sen 500 1000 kisi mail atacaz bedede ayninsıkınti var gece 3 ile sabah 6 arasi internet var tek oda 1 mb orgutlenelim cozum bulamassak btk sikayet edip seltifikasini elinden aldiraalim almadi telekoma toplu mail atip yeni bir kampanya isteleyim transfer icin benim kendim tavsiye edip bagllatigim 13 15 kisi var ( zamaninda bakis acilari dolayisi ile )adamlarin yuzune bakamaz oldum
  • TekHata T kullanıcısına yanıt
    Abone olduğum güne lanet olsun. Change.org'da imza kampanyası mı başlatsak :)
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.