Şimdi Ara

Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
0
Favori
3.452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mustafa.coban M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, . hizmet süresi boyunca kesinti veya arızalar insan üretimi olan her sistemde olduğu gibi bizlerde de mevcut. Bizim farkımız bu noktada sizlere üst düzey memnuniyet yaratmak.Her bir müşterimizin şikayeti bizim için çok değerli. Her bir şikayeti derinlemesine alıp çözümler üretmeye çalışıyoruz. Yapılan araştırmalarda alınan hizmetlerde veya ürünlerde tüketiciler şikayeti varsa yazmakta, teşekkürünü veya memnuniyetlerini ise arkadaşlarına ifade etmektedir.Bizi kullanan müşterilerimizin genel anlamda memnun olduklarının en büyük kanıtı 2016 ve 2017 yılında aldığımız "Müşteri Deneyimini en iyi yöneten internet servis sağlayıcısı" ödülümüzdür. Aldığımız ödülle ilgili detaylı bilgiyehttps://www.marketingturkiye.com.tr/.../musteri.../ ulaşabilirsiniz.




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    PM BAKARMISIN???
  • Benim de anlatmak istediğim tam olarak bu hizmet verirken kesintiler tabi ki olur ama 5inde evrağın yolladım bugün 29 u henüz internet sinyali alamadım ben bunu sorguluyorum sadece. En üst düzeyde memnuniyet sağlamak adil kullanım kotası yok sınırsız bizde çok ucuz gibi cümleler 24 gün sonra pek işe yaramıyor. Ben hizmet alayım da kesintilere razıyım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 gün önce başvuru yaptım , ertesi gün evrakları gönderdim hafta sonu modem alırım diyodum ama şuan sinyali açtılar.

    Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş?

    Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş?


    İnternet var ama modem yok :D , bu kadar hızlı olacağını hiç düşünmemiştim doğrusu.

    Şuan Edirne'de öğrenci hayatı yaşıyorum , İstanbul'daki evimde de TurkNet kullanıyorum orada da 1 hafta içerisinde sinyali açmışlardı .

    Başvuru yaparken 75 Mbps desteklediğini söylediler ve ben gerçekten de o hızı aldım , saniyede 8-9 MegaByte/Saniye ile veri indiriyordum , güzelim interneti aileme bırakıp Edirneye geldim şimdi de 35 Mbps desteğinin olduğunu söylediler ve ben inanıyorum ki modemi alıp taktigimda İnternette Surf yapmanin dibine vuracağım .

    İstanbul'daki evimden buraya gelmeden önce aldığım hız :
    Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş?


    Telefonun desteklediği maksimum hız olduğu için 75 alamadım fakat bilgisayarda 70 altına düştüğünü hatırlamıyorum.

    Buradan alacağım hızı da modem gelince atacağım.

    Taahhüt yok , AKK yok , Arkadaşını getir kampanyası ile de bu ay iki faturayı da ödemeyecegim daha ne olsun ? Aldığım hizmetten de fazlası ile memnunum ki az önce gördüğüme göre adamlar buradan da üyelik açmış destek veriyor , insanlara yardımcı olmaya çalışıyor.
    Siz hiç gördünüz mü Telekom veya diğer İSS'leri ?
    Çoğu firma Şikayetvardan bile dönüş yapmıyor.

    TürkNet'e verdiği bu güzel hizmetten dolayı çok teşekkür ediyorum.
    İnternet almayı düşünen herkese de şiddetle tavsiye ediyorum.

    Reklam yaptığımı da düşünmeyin , gerçekleri konuşuyorum , kanıtla konuşuyorum + TurkNet fanboyuyum ki sizin de TTNET gibi rezil bir firmadan sonra TurkNet kullanınca ister istemez fanboy olacağınızı düşünüyorum.

    Ve MÜPTELASI olacaksınız


    Edit 3 Ekim 2017 :

    30 Eylül Cumartesi günü modem elime ulaştı kurulumunu yaptım fakat dsl ışığı kırmızı yanıyordu , sonra fark ettim ki SNR değeri 8 , hemen TurkNet'i arayarak arıza kaydı oluşturdum çünkü biliyorum ki SNR değeri 10'un altında olursa bağlantı hiç olmaz olsa da sürekli kopar.

    Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş?


    Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş?


    2 iş günü içinde sorun çözülecektir demişlerdi ve dedikleri gibi ilk iş gününde sorunu çözdüler.

    Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş?



    Fiberliyommmm gızzzz

    Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş?


    Özet : 25 Eylül'de başvurumu yaptım ve 2 Ekim'de internetimi kullanmaya başladım.

    Memnunum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gray Hat Ghost -- 3 Ekim 2017; 2:26:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mustafa.coban M kullanıcısına yanıt
    Bulunduğunuz yerde boş port var mı Bende bekledim ama sinyal verilene kadar portlar doldu port boşalır boşalmaz internetim açıldı o zamandan beri sorunsuz kullanıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gray Hat Ghost kullanıcısına yanıt
    Allahın şansı bi kuluymuşsunuz, Türknet'e bu kadar kolay geçiş yapabilen insan sayısı çok az maalesef. Günlerdir aktivasyon için bekliyorum. Aktivasyon süreci başladığında en geç 48 saat içinde geçişiniz tamamlanmış olacak dediler ama koca bi yalan. Günlerdir bekliyorum bi sonuç yok, ve işin kötüsü karşınızda papağan gibi ezbere en kısa sürede tamamlanacak diyen ama aslında hiçbir fikri olmayan müşteri temsilcilerinden başka bir muhattap bile bulamıyorsanız. Çelik gibi sinirleriniz yoksa Türknet'e geçmeyi iki kere düşünün. Ucuz etin yahnisi bu kadar oluyor anlaşılan
  • Gray Hat Ghost kullanıcısına yanıt
    Çok iyi hocam bende sizden 2 gün sonra başvurmuşum, dünde evrakları gönderdim. Büyük ihtimal pazartesi geçecek ellerine. Bakalım evraklar ulaştıktan sonra ne kadar sürede bağlantı tamamlanacak.

    Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş?




  • Gray Hat Ghost kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu güzel yorumlarınızı bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz Hizmetinizde herhangi bir sorun yaşarsanız bize bu kanal üzerinden ulaşabilirsiniz. Sınırsız internet dünyasında iyi kullanımlar dileriz.
  • emrec4nl4r E kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam , açılınca haberdar edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gray Hat Ghost kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, açıldığı zaman hat değerimle beraber paylaşacağım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bu ödülü verenler bu istatistiklere bakarak mı vermişler acaba 9016 şikayette 3333 kişiyle yapılan anketten sadece %33 memnuniyetle sonuçlanmış :)


    Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş?
  • esomer E kullanıcısına yanıt
    benim abone olmamın üzerinden bugün tam olarak 32 gün geçti 28 Ağustosta evraklarımı gönderdim bugün itibariyle daha ne internet sayfası açabildim nede telefonum çalışıyor bi ara telefonum geldi sonra geri gitti şu anda aradığımda numara kullanılmamaktadır diyor. internette de dsl yanıyor internet kırmızı yanıyor kullanıcı vs herşey doğru daha bi kere internete giremedim 3124717990 o yüzden kimseye tavsiye etmiyorum hayatına heyecan katmak isteyenler tercih edebilir bu firmayı. Portumdaki hata bu hafta içinde çözümlenmezse Tüketici heyetine başvuracağım.
  • Türk nette herşey iyi hoş ama daha önceden 100 mgbit diye bağlatmak istemistik şuan 35 mgbit siniri koymaları bence hiç yakışmamış turknete

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • denizzz01 D kullanıcısına yanıt
    Telekomun port fiyatlarındaki fahiş zammı yüzünden 35 mbps üstü veremiyorlar artık.Bende 75 yerine 35 mbps kullananlardanım.Ama şu akn tamamen kalkınca artık hiç dert etmiyorum.Çünkü fazlasıyla yetiyor 35mbps.1 ayda terabayt harddisk doluyor.Daha ne olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa.coban

    Merhabalar, olumlu görüşleri olan varsa burada yazsın fakat olumsuz görüşleri okumak istersen bu forumda baktıktan sonra birde sikayetvar.com da Türk.net diye aratıp bakmanı tavsiye ederim. Müşteri ilişkileri sıfır. Bayi yok teknik destek yok saha ekibi yok (Türk telekom ekipleri yapıyor işlemleri) abone yapıyorlar ama 20 gün sonra anlıyorlar santralde port olmadığını port arızası için 24 gündür bekliyorum ev telefonum bile çalışmıyor. böyle masrafları kısarsam bende veririm bu kadar ucuza interneti.

    Kesinlikle katılıyorum. Bazı arkadaşlar problem yaşayan kişilerin altyapısı problemli falan demiş, ancak öyle bir durum yok. Zaten nakil işlemini başlatırken kontrol ettiler, altyapınız destekliyor 2 günde halledeceğiz dediler. Sitelerinden baktığımda da altyapının desteklediği görülüyor. 2 haftadır oyaladılar oyaladılar, en sonunda Türk Telekom izin vermedi bu yüzden bağlayamıyoruz dediler. Koskoca firmasın izin vermediler ne demek yav ? Her aradığımda aldığım tek yanıt "-mesaj bırakıyorum" oldu. Resmen işkence ettiler bana 2 haftadır telefonum çalmadı, hiçbir geri dönüş olmadı. Hep ben aradım. Geçen bir baktım arıyorlar açtım otomatik mesaj ödenmemiş faturanız olabilir diye hatırlatma yaptı. Yemin ediyorum telefonu duvara fırlatacaktım, artık öyle bir noktaya geldim ki delirmemek elde değil. Açtığım konudan da mağduriyetimi görebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-023BD6D30 -- 1 Ekim 2017; 1:50:19 >




  • Gray Hat Ghost kullanıcısına yanıt
    Şanslıymışsın sen ben 28 Ağustostan beri sinyal bekliyorum internet sinyali kırmızı yanıyor 36. Gün oldu bugün halen bir dönüş yapmadılar hatta çalışan ev telefonumda da sinyal gitti sanırım aradığımda bu numara kullanılmamaktadır anonsu veriyor 3124717990. Tüm iyiniyetim ile sorunu çözmelerini bekliyorum bu süre zarfında tüm görüşmelerimizi eğitim amaçlı kaydediyorum hepsini toplayıp Tüketici heyeti ve 6 milyona yakın Türkiye kitleli facebook sayfalarımdan bu durumu güzelce anlatacağım görüşmeleri sound clouda yükleyip. İptal talebinde iki defa bulundum ikisinde de iptal etmediler hattımı bekleyin halledeceğiz dediler. Bakalım ne kadar daha bekleyeceğiz.SNR Margin: 7.9 dB 8.4 dB bende de durum bu bu arada SNR'da.
  • mustafa.coban M kullanıcısına yanıt
    PM üzerinden iletişime geçilmiştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    PM üzerinden iletişime geçilmiştir.

    Hocam merhaba, Pm üzerinden yazdım ama burdan da yazayım, Türk Telekom telefon bağlamaya halen gelmedi. müşteri hizmetlerindeki arkadaşlar bir şey söylemiyorlar. eğer gelmeyeceklerse ben iptal ettireceğim aboneliğimi başka firmaya geçeceğim.
  • Psman kullanıcısına yanıt
    Hacım ben 28 ağustosta aboneliğimi başlattım henüz bir sonuç alamadım calan telefonum bile gitti :) şu anda o bu numara kullanılamıyor diyor memnun olan hizmet alan var mı evet var ama 10 tanede belki 3-5 kişi Şikayetvar.com a girip bakarsan günde 10 dan fazla bu konuyla alakalı kayıt açılıyor abone ypailiyor sonra teknik destek çok zayıf. bende iptal etmeyi düşünüyorum iki defa gönderdim iptal talebimi bekleyin çözülecek dediler iptali ertelediler. İyinetim ile bekliyorum bende ne yapacaklar bakalım bu hafta iptal evrağımı kargoya vereceğim ve fax çekeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hatta ben sana işin garibini söyleyeyim :) 37 gündür hizmet alamadığım gibi birde fatura çıkartmışlar panelimde iki tane fatura görüyorum şaka gibi :) Hayatıma eğlence ve renk geldi sayenizde Türk.net Teşekkürler başka bir işe yaradığınız yok çünkü. Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.