Şimdi Ara

Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
0
Favori
3.444
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mustafa.coban M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşamış olduğunuz sorun ile alakalı olarak arkadaşlarım sizi sabah 11.08'de görüşerek detaylı bilgi vermişler. Evet bende farkındayım süreciniz uzun sürmüş şuan detayını öğrenmek için arkadaşlarımdan yardım alacağım. Sürecinizi hızlandırmak için buradan ben yardımcı olacağım. İyi günler dilerim.
  • 27 Eylülde başvurumu yaptım. Yukarıda mesajım mevcut. 28 Eylüldede evraklarımı gönderdim. 2 Ekim pazartesi evraklarım tarandı, 3 Ekim superonlineden türknete geçiş için işlemler başladı. Bugün 4 ekim saat 17.21'de türknet adsl kullanıcı adım ve şifrem geldi.

    Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş?


    Şuanda vdsl modemim olmadığı için adsl kullanmaktayım. Modemde 16 mbps gözüküyor. Hız testi böyle.
    Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş?


    Superonline hız testi
    Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş?




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Evet bugün arandım ve akşam tekrar arandım, sorununuz çözüldü dendi ev telefonum artık çalıyor fakat modemim halen kırmızı yanıyor, acaba 100 MB vermiş olabilirler mi bu santraldeki güncelleme ile alakalı olarak modemim 75 MB 'e kadar alıyor sanırım bu yüzden desteklemiyor olabilir dedik. 16 MB düşürdüm internetimi arayıp yarım saat -24 saat arasında aktif olur işleminiz dediler. Bakalım bekliyorum eğer internet alabilirsem 16 MB olarak 100 MB destekleyen bir modem satın alıp tekrar 100 MB çıkartacağız. Umarım çözülür 37-38 gün oldu
  • mustafa.coban M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizinle PM üzerinden iletişim kurmuştuk. İnternetizi kullanmaya başlayabildiniz mi?
  • Evet size PM attım 1 saat önce 37 gundur VDSL üzerine konusuyoruz turuncu sinyal geliyor internet kırmızı yanıyordu dün aradım Şaban beyle görüştüm 100 MB destekliyor sizin 35 değil dedi sitemizde altyapi bilgileriniz güncellenmemiş olabilir şu anda 100 alıyorsunuz dedi bende modem 75 e kadar destekliyor dedim bu yüzden kırmızı yanıyordur 16 MB düşürebilir miyiz bağlantımız çalışıyor mu deneyelim oluyorsa modem alayım geleyim 100e çıkartalım tekrar dedim paketi düşürdüler sabah 16 MB hız vermeye başladılar bugün sabah modem aldım geldim 450 liraya tekrar aradım VDSL e çıkartalım tekrar diye bu sefer mine hanım ile görüştüm bana şunu dedi sizin altyapiniz VDSL desteklemiyor 16 MB hız alabilirsiniz en fazla siz benimle dalga mı geciyorsunuz yoksa personelleriniz mı bilgisiz anlamadım 37 gundur VDSL üzerine konusuyoruz Yapa portu diyoruz yapa VDSL destekler benim altyapım yoksa bana neden VDSL sinyal geldi buda ayrı bir konu turuncu yanarsa vdsldir yeşil yanarsa adsldir bana dsl sinyali turuncu geliyordu. Bugün yeşile döndü Bu sorununu lütfen giderin bu sürede internetim yok diye 180 lira mobil internetfaturam oldu 450 lira modeme verdim 50 lira elektrikçi ve halen sorun çıkıyor lütfen bu sorunumu çözüm rica ediyorum.680 lira bütçe harcamisim 46 lira da siz fatura cikarttiniz ve halen sorun giderilmedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Keşke olumlu yazabilsem. Turknet önemli bir firma idi benim için. Çünkü yıllardır diğer servis sağlayıcının tekelinde faiş fiyatlar ödedik. Güzel bir atılım yaptı . Fakat buradaki sorunlara yaklaşımı, devamının ne olacağını bize malesef gösteriyor. Eğer sorun turktelekom ise BTK ya şikayet edin ve bize de sorunun onlardan kaynaklandığını gösteren kanıtlar sunun. Yok sorun sizin daha az maliyet olsun diye, kiraladığınız hizmette haddinden fazla abone alımından dolayı ise işler değişir. Bu AKK kaldırma işi çok önemli bir adımdı. Fakat siz hazır olmadan bu işe adım attınız. Size bedava reklam yapan benim gibi binlerce kişiyi mağdur edip, kendinizin aleyhine reklam yapan kişiler yaptınız. Bence çok acil yönetiminiz toplanmalı. Farklı kaynaklardan gelen şikayet talepleri ciddiye alınmalı ve buna göre bir harekat planı yapılmalı. Aksi takdirde insanların kafasında sorunları çözemeyen bir firma olarak kalmaya devanm ederseniz siz kaybedersiniz. Tabi siz kaybederseniz de hali ile bizde kaybederiz.

    Bu yüzden lütfen buradan yazdıklarımızı ciddiye alın. Bizler sizin daha iyi olmanızı istiyoruz. Karşınızda değil yanınızdayız. Fakat uyanıklık yapmaya kalkarsanızda tepenizde oluruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chemsul -- 5 Ekim 2017; 14:12:1 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, sizinle PM üzerinden iletişim kurmuştuk. İnternetizi kullanmaya başlayabildiniz mi?

    Neden pm ye cevap.vermiyorsunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YSN_94 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şuanda PM tarafını kontrol ediyorum. Hemen ilgileneceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa.coban

    Evet size PM attım 1 saat önce 37 gundur VDSL üzerine konusuyoruz turuncu sinyal geliyor internet kırmızı yanıyordu dün aradım Şaban beyle görüştüm 100 MB destekliyor sizin 35 değil dedi sitemizde altyapi bilgileriniz güncellenmemiş olabilir şu anda 100 alıyorsunuz dedi bende modem 75 e kadar destekliyor dedim bu yüzden kırmızı yanıyordur 16 MB düşürebilir miyiz bağlantımız çalışıyor mu deneyelim oluyorsa modem alayım geleyim 100e çıkartalım tekrar dedim paketi düşürdüler sabah 16 MB hız vermeye başladılar bugün sabah modem aldım geldim 450 liraya tekrar aradım VDSL e çıkartalım tekrar diye bu sefer mine hanım ile görüştüm bana şunu dedi sizin altyapiniz VDSL desteklemiyor 16 MB hız alabilirsiniz en fazla siz benimle dalga mı geciyorsunuz yoksa personelleriniz mı bilgisiz anlamadım 37 gundur VDSL üzerine konusuyoruz Yapa portu diyoruz yapa VDSL destekler benim altyapım yoksa bana neden VDSL sinyal geldi buda ayrı bir konu turuncu yanarsa vdsldir yeşil yanarsa adsldir bana dsl sinyali turuncu geliyordu. Bugün yeşile döndü Bu sorununu lütfen giderin bu sürede internetim yok diye 180 lira mobil internetfaturam oldu 450 lira modeme verdim 50 lira elektrikçi ve halen sorun çıkıyor lütfen bu sorunumu çözüm rica ediyorum.680 lira bütçe harcamisim 46 lira da siz fatura cikarttiniz ve halen sorun giderilmedi

    aynı sorunu yaşadım vdsl modem aldım geldim vdsl desteklemiyormuş adsl verelim dediler




  • Bugün Turknet üyeliğim aktif oldu yarın Allahın iziniyle iptal ediyorum ,neymiş efendim hattı kendim ekecekmişim ,adamlar ben evde yokken gelip aşağı kutudan Aktif edip gitmişler(TTnet) gerisini Turknet yapar diyorlar Turkneti aradım elektrikçi bulacaksın bak bak oldu yarın arıza çıktı bir de bileşim uzmanı arayacaz herhalde ne güğzel iş ,nerden bulaştım uydunetin gözünü seveyim 2. hat gerekti sınırsız ayağına dolduruşa geldik pok yedik.
  • Salı günü geçiş için başvurmuştum. Belgeler kurye ile gelecekti. 3 gün olacak halen gelen giden yok. Daha ne kadar bekleceğiz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bunlar ilk kampanyanın reklamına başladıklarında dedimki.ilerde patlıcaklar diye.alt yapı yok. efendim işte yapa var vae var felan fistan.b firma benim gözümde oldukca kalitesiz. ttnete geçince en azından sıkıntı olunca muhattap bulursunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vorb

    Bugün Turknet üyeliğim aktif oldu yarın Allahın iziniyle iptal ediyorum ,neymiş efendim hattı kendim ekecekmişim ,adamlar ben evde yokken gelip aşağı kutudan Aktif edip gitmişler(TTnet) gerisini Turknet yapar diyorlar Turkneti aradım elektrikçi bulacaksın bak bak oldu yarın arıza çıktı bir de bileşim uzmanı arayacaz herhalde ne güğzel iş ,nerden bulaştım uydunetin gözünü seveyim 2. hat gerekti sınırsız ayağına dolduruşa geldik pok yedik.

    Binadan eve hat çekmek uzmanlık işi değil bro , ölçüp alacaksın Cat6 bi ucunu modeme diğer ucunu binadaki kutuya takacaksin , heee dersen ki 15-20 liraya kabloya vermem hiç kablo çekmekle falan da uğraşamam o zaman geç Uydunete çağ dışı internet kullanmaya devam et



    Kusura bakma ama durum bu , sırf kablo yüzünden Uydunete geçiyorsan yazık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • vorb V kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aslında yapabileceğiniz işlem çok zor bir işlem değil. Bizim saha ekibimiz olmadığı için TT tarafı ankastrenize kadar hizmetinizi bağlıyor ve oradan eve hizmetinizi çektirmek sizin sorumluluğunuzda gerçekleşiyor. Bu işlemi sizin yapacağınızıda gerek satış aşamasında gerekse sosyal medya hesaplarımızdan söylüyoruz.
  • #Ramazan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemlerinizi kontrol edip size detaylıca bilgi vermek isterim. GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gray Hat Ghost

    3 gün önce başvuru yaptım , ertesi gün evrakları gönderdim hafta sonu modem alırım diyodum ama şuan sinyali açtılar.

    Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş?

    Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş?


    İnternet var ama modem yok :D , bu kadar hızlı olacağını hiç düşünmemiştim doğrusu.

    Şuan Edirne'de öğrenci hayatı yaşıyorum , İstanbul'daki evimde de TurkNet kullanıyorum orada da 1 hafta içerisinde sinyali açmışlardı .

    Başvuru yaparken 75 Mbps desteklediğini söylediler ve ben gerçekten de o hızı aldım , saniyede 8-9 MegaByte/Saniye ile veri indiriyordum , güzelim interneti aileme bırakıp Edirneye geldim şimdi de 35 Mbps desteğinin olduğunu söylediler ve ben inanıyorum ki modemi alıp taktigimda İnternette Surf yapmanin dibine vuracağım .

    İstanbul'daki evimden buraya gelmeden önce aldığım hız :
    Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş?


    Telefonun desteklediği maksimum hız olduğu için 75 alamadım fakat bilgisayarda 70 altına düştüğünü hatırlamıyorum.

    Buradan alacağım hızı da modem gelince atacağım.

    Taahhüt yok , AKK yok , Arkadaşını getir kampanyası ile de bu ay iki faturayı da ödemeyecegim daha ne olsun ? Aldığım hizmetten de fazlası ile memnunum ki az önce gördüğüme göre adamlar buradan da üyelik açmış destek veriyor , insanlara yardımcı olmaya çalışıyor.
    Siz hiç gördünüz mü Telekom veya diğer İSS'leri ?
    Çoğu firma Şikayetvardan bile dönüş yapmıyor.

    TürkNet'e verdiği bu güzel hizmetten dolayı çok teşekkür ediyorum.
    İnternet almayı düşünen herkese de şiddetle tavsiye ediyorum.

    Reklam yaptığımı da düşünmeyin , gerçekleri konuşuyorum , kanıtla konuşuyorum + TurkNet fanboyuyum ki sizin de TTNET gibi rezil bir firmadan sonra TurkNet kullanınca ister istemez fanboy olacağınızı düşünüyorum.

    Ve MÜPTELASI olacaksınız


    Edit 3 Ekim 2017 :

    30 Eylül Cumartesi günü modem elime ulaştı kurulumunu yaptım fakat dsl ışığı kırmızı yanıyordu , sonra fark ettim ki SNR değeri 8 , hemen TurkNet'i arayarak arıza kaydı oluşturdum çünkü biliyorum ki SNR değeri 10'un altında olursa bağlantı hiç olmaz olsa da sürekli kopar.

    Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş?


    Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş?


    2 iş günü içinde sorun çözülecektir demişlerdi ve dedikleri gibi ilk iş gününde sorunu çözdüler.

    Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş?



    Fiberliyommmm gızzzz

    Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş?


    Özet : 25 Eylül'de başvurumu yaptım ve 2 Ekim'de internetimi kullanmaya başladım.

    Memnunum.

    Merhabalar,

    Ben de eve internet baglatacagım ancak buradaki olumlu ve olumsuz yorumları okuyunca iyice kafam karıştı.

    Sızde durum nedir su anda? Hangı fıyattan hangı tarifeyı kullanıyorsunuz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hocam siz ozel mesajlarinizi kontrol etmiyor musunuz?Bir sorun için pm attim ama okumadiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bombacimülayim kullanıcısına yanıt
    Ustam TT bölümüne bakar isen de, sol bölümüne bakar isen de Türksat a da bakar isen de hepsinde için kararacak diğer bölümlerde de arızalar mevcut en iyisi deneyip görmen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haklısınız Ramazan bey. Sız ne kullanıyorsunuz??

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bnym97 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, size PM üzerinden cevap verilmiştir.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.