Şimdi Ara

Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
0
Favori
3.444
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • mustafa.coban M kullanıcısına yanıt
    bu işlerden anladığınızı söylemişsiniz ustam, sanırım snr değerlerine ve modeme gelen hıza bakmışsınızdır. Hani bende 100 mbit kullanıcısıyım ama modemime 88 geliyor çünkü portum o kadar kaldırıyor (mesafe falan yok benim saha dolabım binada -t11-a fiber, binaya kadar fiber sonrası dsl-). Eğer modemdeki hat değerleriniz iyi ise zorla bulmuşsunuz vdsl portunu ama port değişikliği talep edebilirsiniz. Şimdilik dediğiniz gibi 20 mbit e bakınız

    http://www.vodafone.com.tr/Internet/fiber-sorgulama.php
    buradan türknet in verdiği numara ile sorgulama yapınca ne çıkıyor

    https://www.milleni.com.tr/fiber-nerede
    buradan adres ile ne çıkıyor




  • Kargonun ulaşmasını bekledim oda turk net le alakalı değildi.Kargo ulaşınca ertesi gün aktif ettiler.Henüz deneyemiyorum vdslmodem almamistim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karamellikahvem K kullanıcısına yanıt
    Türk.net e evrak gönderererek hayatına yeni bir aksiyon katmışsın. Bak benim panelimde 100 MBPS yazıyor ama aldığım internet 0,4 MBPS :) 30 Kb ile indirme yapıyor şu anda. Tam bir yalancı bunlar. Süslü cümleler ile hizmeti satıyorlar teknik destek sıfır. Müşteri hizmetlerini arıyorsun 15 dk bekletiyorlar konuşmak için bu kadar masraftan kısarsam bende 60 liraya veririm bu interneti.

    [simage]https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/2518040/08887082-a17c-4413-8b66-341544d9f339.JPG [/simage]
    [simage]https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/2518040/20a7e6fa-76eb-414f-8114-abadb4d5c67d.JPG [/simage]




  • 6 aydır turknetliyim ilk geçişimden yaklasık 20 gun sonra yapaya geçtim. Alt yapım 50 mbiti destekliyor ve santral yogunluguna göre değişen degerler alıyorum genel olarak ama 35-40 mbitin altına genel olarak bakarsak pek dusmuyor. Santrale aslında cok uzak degilim 350 m mesafem var keske daha iyi degerler alabilsem. Aldıgım hizmetten genel olarak memnunum diyebilirim pek sıkıntı yasadıgım soylenemez. En son akn kalktıgından sonra hızda bir dengesizlik crc hataları vs gibi seyler olmustu bende turknet ile ilgili sandım ama meger modeme giren soketteki kablo uclarında sorun varmıs. rj11 jakı yenileyip yeniden caktım ve crc hataları kayboldu. Bolca film dizi indiren biriyimdir suan baktıgımda 5000-6500 kb/s degerlerde indirme yapıyorum 40-50 mbit arasına denk geliyor bu da baktıgımızda ki alt yapı destegi 50 olan bir yer için gayet normal.

    bu paralara bu hızlarda aknsiz olarak hizmet verebilen baska bir iss çıkana kadar en iyisi benim için turknettir. Mutlaka sorun yasayanlar veya cok memnun olanlar var elbette ama şikayet eden arkadaslar bence fevri hareket etmeyip bir sure sabretmelerini tavsiye ediyorum. Yoksa gidecekleri yer kotalı aknli issler olacaktır mecburen.




  • Hacım ben 37 gün hiç internet sinyali alamadım 4 Ekimde sinyal vermeye başladılar hizmeti bugün itibariyle yine dsl ve internet ışığım gitti. Müşteri hizmetlerini arıyorum karşımda muhattap bile yok santrale bağlamışlar telefonu sesli yanıt ile destek vermeye çalışıyorlar. Sorunları sayıyor bana. Paketime bu numarayı verdiler 0312 471 7990 numaramı arıyorum bu numara kullanılmamaktadır diyor. Şu anda mesai saatleri içerisinde ofisimde internet yok mesleğim yazılım. Müşterim sitesini bize taşıyacak mail ve diğer hizmetleriyle bunu bile yapamıyorum taşısam kazancım yıllık 300 lira tek müşterimden. 37 gün internetim yokken ekstra internet paketi yaptım 170 lira geldi 40 liralık faturam bu sürede kaybedilen zaman ve maliyet bir esnaf olarak söylüyorum emin olun yıllık 250 gb kotalı bir internet paketine yapacağınız ödemeden daha ucuza gelecektir. Panelimde 100 Mpbs yazıyor aldığım internet gün içinde çoğu zaman 6-10 mpbs yi geçmiyor Ben bu hafta içinde iptal dilekçemi vereceğim eğer bir çözüm üretemezlerse. Bu şekilde giderse bu firma herhangi bir politika değişikliğine gitmezse açık söylüyorum 2018'in sonunu zor görür kapatır yada sektör değiştirir.

    Çağımız internet çağı eve gelmeden kombiyi açmayı bile internet üzerinden yapıyorsun. bebeğini bile kamera dan seyrediyorsun. İnternet veriyoruz deniliyorsa bunun arkasında durulması gerekiyor. Teknik destek vermeyelim, bayiilerimiz olmasın satış kanallarımız olmasın yurtiçinde müdürlüklerimiz olmasın Mecidiyeköyde bir plazadan tüm Türkiye'yi yönetelim. bu zihniyetle bu iş yürümez. Adil kullanım kotasını kaldırsın fiyatını da desin ki bak normal sıradan paketimiz 60 lira elit paketimiz 150 lira ben 150 liralık paketi almaya dünden razıyım. Telefonda arayacağım birisi olursa sorunum 60 lira verenden daha hızlı çözülürse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafa.coban -- 25 Ekim 2017; 16:35:17 >




  • 1 ay şans ver kesinlikle.
  • Turknet sorun yaşayana kadar iyi gidiyor.

    bina içi hattınız, dışarıdaki kablolar vs iyiyse geçin yoksa hiç bulaşmayın.

    Çok ağır çalışıyorlar, derdinizi dinleyen kimse yok, surundukce surunursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marty.McFLY

    Turknet sorun yaşayana kadar iyi gidiyor.

    bina içi hattınız, dışarıdaki kablolar vs iyiyse geçin yoksa hiç bulaşmayın.

    Çok ağır çalışıyorlar, derdinizi dinleyen kimse yok, surundukce surunursunuz.

    Katılıyorum.
    İlk ay çok iyiydi, şimdi bağlantı hızım yerlerde sürünüyor, 3-6 mbit ile anca bağlanabiliyorum.
    Defalarca şikayet formu oluşturdum, sorunun benden kaynaklı!! olduğunu söylediler.
    Sözleşmede belirtilen hızı vermek zorundalar, veremiyorlarsa yapmasınlar bu işi!

    Sorunum çözüme kavuşana kadar BTK üzerinden şikayet etmeye devam edeceğim.!
  • Arkadaşlar benim abonelik evraklarımı kargoya cumartesi verdim pazartesi hattının aktif olduğunu yazan bir mesaj aldım fakat incelemeleri yaptığımda telefon kutusuna gelen kabloyu kendimiz takacakmışız bıçak yardımı ile onuda hallettim yukarıya çıktım telefon hattı çalışıyor süper dedim modemi aldım yaptım ayarları yapmaya uğraş dur olmuyor adsl sinyali gelmiyor müşteri hizmetlerine Ulaşmak ölüm sosyal medyanariza forumları felan derken 1 gün içinde 3 kere türknet beni aradı neyse telekom ekipleri geldi inceledi 35 mb vdsl hızınız var bu modemler ile giriş yapamazsınız deyip gitti. Hemennkomsudan vdsl modem alıp deneme yaptım dsl ışığı direk yandı malum sorun vdsl uyumlu modem kullanmadigimdan kaynaklanıyormuş koşup l..go dan 2nci el az kullanılmış bir vdsl modem aldım ayarları yaptım çatır çatır giriyor ilk sıralar 8 mb ile başlayan bizim aradan dakikalar geçtikten sonra 20 mb en sonda sabah 32mb hız gördüm şu an için memnunum ınşallah sorun çıkmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sakın bulaşmayın bu firmaya. Netspeed önerebilirim tahahütsüz internet için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de Türknet ile ilgili tecrübelerimi ve inceleme yaptığım bir konu açtım. İncelemenizde yarar görüyorum.

    https://forum.donanimhaber.com/turknet-inceleme-musteri-hizmetleri-bagirip-cagiriyor--130483811#130483811??
  • Türknet Olumlu&Olumsuz Görüş?

    Olumlu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şubatın ortasında taahhütüm bitiyor bunları okuyunca kararsız kaldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 8 yıl Türknet kullandım serverlerindeki arızayı Telekom’a yıktılar sebepsiz yere Ping ve hızda dalgalanma oluyordu İnternet bağlantım bir koptu 6 saat internet veremediler sebeb olarak ta Telekom binasında bulunan internet servetlerine enerji gelmiyor dediler tek hamlede turknetten çıktım Türk Telekom’a geçtim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.