Şimdi Ara

Türknet pişmanlıktır (sorun çözüldü)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
364
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 05.06.2020 de sözleşme imzaladık ve ertesi gün türktelekom dan birisi ankastre bağlantısını yaptı hemen arkasından türknet ekibinden birisi eve baplantıyı yaptı. kendi modemini taktı ve sinyal yok dedi. sonra evin önündeki ankastre kutusuna baktı ve sinyal yok kutuda dedi ve arıza kaydı oluşturdu. 3 gün içinde sorunun güdeceğini söyledi ve gitti. Bugün 19.06.2020 ama bu sorun halen devam etmekte ve kimse bizi arayıp bilgilendirmiyor. 09.06.2020 tarihinden beri hep ben arıyorum sorunumum devam ettiğini söylüyorum ama hiçbir değişiklik alamıyorum. 15 gündür sinyalim yok ve internetim yok. Müşteri temsilcilerinin dediği şeyler hep aynı biz sorunuz6 ilettik teknik ekibe. 15 gündür hep arıyorum ama halen biz ilettik sorunuzu diyor başka fa birşey demiyor. Bu nasıl iş arkadaşlar. Bu sorundan kurtulmak için ne yapmak gerekiyor artık türknete güvenmiyorum çünkü. Yardım eder misiniz bana? Teşekkürler şimdiden
    Türknet pişmanlıktır (sorun çözüldü)
    Türknet pişmanlıktır (sorun çözüldü)
    Türknet pişmanlıktır (sorun çözüldü)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fenomen57 -- 22 Haziran 2020; 15:10:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Geç başka firmaya hiç uğraima.
  • Türknet iş emrini iletmemiş oluyor genelde.
    Arayıp bilgilendirme de bekleme arasalar bile VoIP sistemleri o kadar kötü ki ses sürekli kesiliyor bağlantı kopuyor, iletişim kuramıyorsunuz karşı tarafı duyamuyorsunuz
  • 16 gün oldu zaten bir sinyali veremediler. Dün destek ekibi gelecekti sözde ama gelmedi. Sıkıldım artık bu işten başka bir internet sağlayıcısı alsam kesin gelirdi. Türknet şişirlilmiş bir marka olmuş içi boşmuş gördüğüm kadarıyla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu resimlere göre modemin buluşuyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • şimdi de altyapı çalışması olduğunu söyledi öğlen aradığımda
    Türknet pişmanlıktır (sorun çözüldü)
    Türknet pişmanlıktır (sorun çözüldü)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba, kontrol ettiğimde hattınızda 2020-06-20-23:18' e kadar genel arıza bilgisi bulunuyor. Eğer genel arıza bitiminde sorununuz devam edersehttps://turk.net/online-islemler/ üzerinden bilgi verir misiniz?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Umarım bu genel arızadan sonra 16 günün sonunda internetime kavuşacağım. 06.06.2020 den beri sinyalim yok yeni aboneyim 16 gündür evime sinyal gelmedi. Gece bakacağım ve size geri dönüş sağlayacağım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Sorunum halen devam ediyor alt yapı çalışması bitince grti dönüş sağlayın dediniz. 17 gündür sinyal sorunum çözülmedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fenomen57 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunun devam etmesi üzerine teknik uzmanlarımıza bildirimde bulundum. Ayrıca konu yöneticilerimiz tarafından da takip ediliyor. Güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçeceğiz.
  • Aklı olan Türknet kullanmaz benim aklım yok bir kere geçtim Türknete bidaha mı aman aman bir ayda 2 kere fatura bile ödedim sırf ödemediniz dedikleri için 1 ay internetsizde kaldım neler neler almayın almayın almayın sakın evinize böyle bir firmayı sokmayın
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    18 günün sonunda Türk telekom dan birisi geldi. Ana dolaptan yanlış bağlandığını veya bağlanmadığını söyledi. Hemen sorunu çözeceğim dedi 2 dk içinde sinyal geldi ve internernetim bugün 11 den itibaren bağlı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.