Şimdi Ara

Türknet Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
343
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 19.09.2020 tarihinden bu yana sürekli oyalama ve geçiştirmeyle arızamı çözümlemiyorlar. İnternetim 23 mbps hız gelirken birden 0,90 mbps hıza düşürüldü sorunun alt yapıdan kaynaklandığını söylüyorlar fakat çevremde aynı alt yapıda olan ve aynı saha dolabını kullanan kişilerde hiç bir şekilde sorun yok bir tek sorun bende var. Destek kayıtında sürekli sorunumu belirtiyorum fakat çözümlemiyorlar uğraşmıyorlar. Suçu sürekli Türk telekoma atıyorlar geçiştiriyorlar.

    Destek kayıt No: 36570858

    Abone Müşteri No : 1198246

    Müşteri No: 3223525535

    Türknet Rezaleti







  • Bu da gelen sinyal buyurun kalitesizlik

    Türknet Rezaleti
  • Daha önceden vdsl mi kullanıyordunuz? Şuan hattınız adsl modda bu yüzden hızınız düşmüş.

  • Dogan010 D kullanıcısına yanıt

    Adsl bağlantınız var.Altyapınızı şu siteden sorgulayıp atar mısınız?

    https://netspeed.com.tr/altyapi-sorgula//

  • Önceden bu kadar düşük değildi. VDSL sinyal yollar mısınız diyorum yolluyamıyoruz diyor ADSL sinyal yolluyor durum ortada ne yapacağımızı şaşırdık

  • Merhaba, hız profilinizde yaşadığınız sorun için destek kaydınızı kontrol ettiğimde genel arıza bilgisi bulunuyor. Genel arızanın tahmini bitiş tarihi 07.10.2020 olarak görünüyor. Sorunun çözümü içinde teknik arkadaşım yerleşik operatör ile görüşüyor. Gelişmeleri paylaşacağız.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Sürekli gün uzatıyorlar 04.10.2020 dendi sonra 05.10.2020 dendi şimdide 07.10.2020 deniyor

    Sorunun sadece bende olduğunu söylüyorum genel arıza deniyor

  • Dogan010 D kullanıcısına yanıt

    Verdiğiniz bilgiye göre tekrar kontrol edilmesi için bilgi verdim.

  • Beklemedeyim en kısa sürede bir dönüş bekliyorum 2 yıldır Türknet kullanıyorum bu kadar mağdur edilmedim

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    1 ay oldu benim sorunu halletseniz artık
  • yordunuzbe Y kullanıcısına yanıt

    Merhaba, arıza kaydınızın önceliğini teknik arkadaşıma ilettim. Kendisi kontrol ederek size bilgi verecek.

  • Dönüş falan olmadı Destek Kayıtında bile cevap verilmedi sürekli oyalıyorsunuz hizmetimi iptal etmemem için

  • DURUM BU ARKADAŞLAR GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ 0 A 0

    Türknet Rezaleti
  • Dogan010 D kullanıcısına yanıt

    Merhaba, bulunduğunuz bölgedeki yerleşik operatör kaynaklı genel arızanın bir an önce sonuçlanması için önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişime geçerek güncel bilgi aldıktan sonra size bilgi verecektir.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.