Şimdi Ara

TÜRKNET REZİLLİĞİ DİYE BAŞLIK AÇACAĞIMI HİÇ DÜŞÜNMEZDİM [İÇERİ KOŞUN ÇÖZDÜLER] (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
148
Cevap
0
Favori
16.710
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
183 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Gerek kalmadi ayrildik zaten sagol, tt cayma bedeli bize girdi bi sure internetsiz kaldik bir de zam yedik uzerine bi suru ugrastik durduk komple zarar

    Sorun mhde, altyapi musait bize gecin sonra hiz yukselir deyip sonra da altyapi musait degil diyen arkadaslari duzeltin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HuysuzPanda

    Hocam transfer işlemi yapamıyorum altyapım YAPA ya geçirildiği için sıfırdan hat kurulum gerekiyormuş :) VAE iken değiştirmek istesem sadece 2 saat sürüyordu ama geçiş
    Anladım hocam. Yakın zamanda çözülür umarım.
  • TÜRKNET REZİLLİĞİ DİYE BAŞLIK AÇACAĞIMI HİÇ DÜŞÜNMEZDİM  [İÇERİ KOŞUN ÇÖZDÜLER]

    Değerler sayın türknet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, anlayışınız için teşekkür ederim. Ben bu konuyu ayrıca takip ediyorum. Bu konuda teknik birimimizden bilgi bekliyorum. Güncel bilgi almam durumunda buradan tekrar bilgi vereceğim.
    Arıza kaydi açtım 2 gündür bişey yazan yok. İnternetsizim. Ulaşacağım bi numara da yok. Yarına kadar da internet gelmezse başka firmaya geçeceğim.
  • kartaltib K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden yanıt verdim.
  • Hız konusunda bende sorun Yok gayet iyi 35 mbps 33 alıyorum tek sıkıntı birbirinden habersiz iş yapan temsilciler adam arıyor konuyu anlatıyorum bir bakıyorum mesaj geliyor hayatınızda sorun var kapatılacaktır diye arıyorlar anlatıyorum anlaşıyoruz ertesi gün başka temsilci mesaj atıp arıyor tek sorun bu.
  • Doğrudan santrale bağlı 104mbps destek veren hat üzerinden TT'de 35Mbps kullanıyorum. Mayıs 24'ünde TürkNet'e geçtim.
    Haziran ayında TürkNet'in de verdiği onayla, alt yapınız kaldırıyor demesi ile 75Mbps'e geçmiştim. 20.06.2019'da kopmalar, saçma sapan bağlantı değerleri, düşük hızlarda modemin buluşması gibi sorunlar başladı. Asus, Zyxel ve TP-Link marka modemler denedim. Hepsinde aynı durum.
    Destek Kaydı açtım. 11-12 gün kavgadan sonra lanet edip 35Mbps'e döndüm.
    2 kere eve elitt ekibi geldi. 104mbps görünce hatta sorun yok diye gitti adamlar. Doğal olarak. Saha ekibinden rica edip port değişikliği yaptırdım.
    Şimdilik ara sıra kopma dışında sorun yok gibi görünüyor.
    Ancak tövbe ettim. Temmuz ayı arkadaş kampanyasından bedava olduğu için bekleyip göreceğiz.
    Sadece tek bir sorun daha yaşarsam, çok basit ufak bir şey bile yeterli benim için.
    Binada sol var, TürkNet ağustos faturasını kesmeden önce millenicom sol alt yapısına geçicem. 50mbps 90 lira.

    Ha bu arada senin gibi bende her yerde TürkNet'i yere göğe sığdıramıyordum. Hatta çağrı merkezi yok diyenlere olsa ne olacak ki diyordum.
    TT'de yıllardır aynı adreste aynı alt yapı ile sorunsuz hizmet alıp da TürkNet'e geçince daha ilk aylarda sorun yaşayınca bütün fikirlerim değişti.

    Şu hat değerlerini de koyalım şuraya da 75Mbps alamamak için sebep neymiş belki birisinin fikri vardır.


    TÜRKNET REZİLLİĞİ DİYE BAŞLIK AÇACAĞIMI HİÇ DÜŞÜNMEZDİM  [İÇERİ KOŞUN ÇÖZDÜLER]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi copywriter -- 5 Temmuz 2019; 5:53:36 >




  • copywriter kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol edebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • Konuya güncelleme atmam gerekirse

    Yeni numara satış işleminizi gerçekleştirdim sizi haberdar edeceğiz yazısını 2. Kere gönderdiler. Yine bir copy paste vakası..

    Bekliyoruz hala..
  • copywriter kullanıcısına yanıt
    Ben hala bana sorulmadan altyapımın değiştirilip port umun sökülmesine anlam veremiyorum. Hangi kafa yani bu?

    Üstelik kızıyoruz diye biz suçlu oluyoruz. Çatır çatır çalışan şeyi ne halt etmeye bozuyorsun ?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    20.06.2019'dan beri sizin forumdaki kendi konunuzda yazıyorum. Cevap bile vermediğiniz postlarım var. Madem çok ilgilisiniz oradan destek no bulup abone bilgilerimi de bulabilirsiniz.
    Ben artık vazgeçtim TürkNet ile uğraşmaktan.
    Sadece size öyle söylendiği için değil de gerçekten müşteri kaybetmek istemiyorsanız siz uğraşırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Perrotti

    Gerek kalmadi ayrildik zaten sagol, tt cayma bedeli bize girdi bi sure internetsiz kaldik bir de zam yedik uzerine bi suru ugrastik durduk komple zarar

    Sorun mhde, altyapi musait bize gecin sonra hiz yukselir deyip sonra da altyapi musait degil diyen arkadaslari duzeltin
    Bunu tamamen bilerek yapıyorlar, aynı şeyi bana da yaptılar. Kısacası, müşteri kapmak için yalan söylüyorlar.

    Bana VDSL dolu diyorlar ama üst kat komşum aradığında, ona VDSL hat var, hemen size abonelik açalım diye teklif ediyorlar.

    bu türknet in herşeyi yalan dolan üzerine kurulu.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ay sonunda hizmet durdurma yapabileceğimizi ilettiler.Yani kullanamadığım hizmet için 1 ay daha para ödemek zorundayim.
  • HuysuzPanda kullanıcısına yanıt
    Merhaba, numara başvuru süreci anlık olarak sonuçlanmıyor. Teknik ekibimiz işlemlerinizin takibini yaptığını belirtmek için gönderimde bulunmuştur. Tabi ki güncel bilgi aldığımızda size daha detaylı bilgi vereceğiz.
  • copywriter kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol edebilmem için ve abonelik bilgilerinize ulaşabilmem için GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Moonwalker00 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmet dondurma talebinizi aldıktan sonra takip eden ay'ın 1'inde gerçekleşiyor. Bu konuda süreç dışına çıkamıyoruz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Yanlış anlama sen ilgili bir operatör olarak gözüküyorsun en azından gördüklerini ilettiğini düşünüyorum ama firmanız ilgisiz.. belki sen bile okurken demişsdir doğru haklılar vs diye.. bizi de anla operatör kardeşim
  • deepkurt kullanıcısına yanıt
    Ne desek bos cayma bedeli vs durduk yere odedik sonucta baska yere gectik, arada turknete ugrayip corba parasini almis oldu bizden

    Turknetin bi sucu yok hiyarlik bende, ozgur internet kotasiz destek olayim dedim tasidim bi sorun yoktu ttdeyken, kotasiz oyle olmaz boyle olur al sana ozgurluk dediler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Perrotti -- 5 Temmuz 2019; 16:6:33 >
  • Konu sahibi destek kaydı açalı 1 haftayı geçmiş ve hala sorun çözülmemiş. Bunun mazereti olamaz, kabul edilebilir bir şey değil. Ben de Türknet abonesiyim, benim başıma böyle bir şey gelse 1 dk durmam Türknette.
  • Atakan A kullanıcısına yanıt
    Bekleyin diyorlar, koyun gibi bekliyoruz.. yeni operatöre geçmek için iptal + yeni kurulum daha uzun sürer diye bekledim bekliyorum..
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.