Merhabalar ben yalın ADSL 16 internet kullanıyordum daha sonra sabit hat telefonu açtırmak istedim. Sabit telefonum açıldığı zaman internetim kesildi. Konuşmalardan sonra turknet destek elemanın bana bu mesajı gönderdi benim sorum; -Yeni devre başvurusu yeni saha dolabı mı demek ? -Dediği gibi 3 gün de biter mi işlemi ? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Turknet yeni devre başvurusu
-
-
Turknette çalışan şeyleri bozmamayı öğretemedik. TurkTelekom sizin portunuza el koymuş, bundan sonra Turknet ile internet almanıza izin vermeyecek. Geçin TurkTelekoma başka çareniz yok.
-
Yani aslında devre başvurusu dediği port başvurusu oluyor doğru mudur ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Destek kaydı numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? -
İsteğiniz üzere size özel mesaj attım
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ekiplere iş emri gönderdik, ekiplerden güncel bilgi alarak gelişmeleri sizinle paylaşacağız. -
Sorunum düzelmiştir yardımlarınız için teşekkür eder saygılarımı iletirim...
-
Bu Türknet neden abuk subuk rotalara gidiyor.
Bak bu Türk telekom rotasyonu.
Aşağıdakiler de Türknet'in saçma rotasyonu avrupa'yı neden dolaşıyorum.
-
Keyifli kullanımlar dilerim -
Tekrardan merhabalar.
Abonem numaram:1941584
Dün sonunda ADSL den VDSL geçiş başvurusunda bulundum ve Özgür ekstra 75 paketine geçiş yaptım. Geçiş işlemi gerçekleştirdikten sonra bugün farkına vardım ki ev telefonumda çevir sesi gelmiyor sizce bu normal mi ?
ADSL kullanırken telefon ve internet hizmeti alabiliyordum VDSL ikisini aynı anda alamaz mıyım ?
Paket bilgilerime göre 95TL + 10 TL telefon faturası ödemem gerekirken 87.5 TL fatura ödedim.
Hem vdsl hem de ev telefonu hizmeti almam mümkün değil mi ?
-
Merhaba, VDSL hizmetinde aynı şekilde telefon hattınızı kullanabiliyorsunuz. Hizmetinizi kontrol ettiğimde arıza kaydı oluşturmuşsunuz. Teknik ekibimiz sorunun neden kaynaklandığını kontrol edip çalışma yaparak bilgi verecek. -
Geçmiş olsun. Şimdi yok yapa olmanız lazım yok modeminiz bozuldu yok iç tesisat yok böyle yok şöyle diye ömrünüzden ömür, hayallerinize karşı umutsuzluk katacaklar.. En iyisi iptal ettirip başka bir iss ile yeniden bağlantı kurun. Geçmiş olsun bu hataya girince çözüm yok. Hiç beklemeyin. Ben yaşadım Allah kimseye yaşatmasın.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba, müşterimizin hattında yaşadığı sorunu ekiplerimiz çözümledi ve şu anda kullanım yapabiliyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X