Merhabalar, ben 3 Eylül tarihinden bu yana Türknet aboneliğimin başlamasını bekliyorum. Bu süreçte pek çok kez hem donanımhaberdeki hem twitterdaki hem de oim ve çağrı merkezlerindeki müşteri temsilcileriyle görüştüm. ilk 15 gün bana sadece "HATA VAR" diyebildiler. Hata hakkında hiç bir somut açıklama yapamadılar. Hata hakkında aldığım ilk bilgi @TurkNetDestek isimli şabidin (tek kişi mi yönetiyor bilmiyorum) "Kablo arızası var" yanıtı oldu. Ben de hatanın giderilebileceğini düşünerek beklemeye devam ettim. Bugün tam 50. Gün ve bana sadece mail atılarak "Aaaa adresinizde port yokmuş, boşuna beklediniz" deniyor. Port olup olmadığını defalarca teyit ettirmeme rağmen müşteri hizmetleri her zaman "Hayır efendim portunuz var olmasa biz buradan görüntülerdik, sistemsel bir arıza bilgisi girilmiş sisteme biz başvurunuzu yeniledik biraz daha bekleyin" denildi. Port olduğunu @TurkNetDestek kendisi zaten açık açık söylüyor. Attığı mesaj hala alttaki linkte bulunmakta. Ve bugün gelinen nokta Tüm forum görsün @TurkNetDestek 'in insanların yüzüne baka baka nasıl yalan söylediğini@TurkNetDestek |
TurkNetDestek'in yalan söylemesi [KANITLI]
-
-
Merhaba, daha önce size yerleşik operatör tarafından verilen bilgiyi paylaşmıştım. Ama İlgili ekibimizin en son yaptığı görüşmede kutunun dolu olması nedeni ile bağlantının yapılamadığını ilettiler. Konunun çözümü için Telekom ekiplerine bilgi verdik ve neler yapılabilir kontrol ediyoruz. Ancak bu konuda size süre bilgisi veremiyoruz. -
Ben de bunu söylüyorum. Robot gibi cevap vermeyi bırakın.
Siz 50 gündür "PORT SORUNU YOK, KABLO ARIZASI VAR" demiyor muydunuz? 50 gün boyunca size sürekli sordum "Port sorunu mu var" diye ve siz hep "Port sorunu yok kablo arızası var" demediniz mi?
-
Bu kişinin yüzümüze baka baka nasıl yalan söylediğini, müşterilerini nasıl keriz yerine koyduklarını herkes görsün istiyorum.
-
Hocam türkneti savunuyormuşum gibi olacak ama bütün sorun türk telekom kaynaklı onlar orda ne yazıyorsa aynı şekilde iletiyor benim de istanbuldaki evim de internet problemi vardı 1 hafta çözülmedi süreç uzamasın diye de nakil talebinde bulunmadım olurda tekrar gidersem kullanırım niye yeni abonelik başvurusu yaptım ve inanmayacaksınız tam 1 günde yeni aboneliğin bağlantısı yapıldı burda işin garip yanı türk telekomun bu kadar hızlı gelip isim yazılı kablo bırakması sadece kablo bırakması genel de 1 hafta sürüyor ayrıca istanbuldaki evin sorun hala çözülmedi ve cevap da yok hala ortada
-
Türk telekom kendi müşterilerine gerçek hizmet veriyor diğer servis sağlayıcıların müşterilerine değil
-
Çünkü Türk telekom bağımsız altyapı sağlayan firma olmak zorunda
kanunen ttnetede turknetede aynı hizmeti vermekle yükümlü ermediği durumda rekabet kurallarına aykırı davranıştan ceza alır.
-
Türknet kablo kiralıyor ? Türknette onun müşterisi ? O kadar iyiyse aylık 160 lira verip alabilirsiniz internet Türk Telekom dan niye uğraşıyorsunuz ki türknet bağlatmaya
-
Madem rahattınız neden geçtiniz ? Geçmeden önce müşteri hizmetleri olmadığını bilmiyor muydunuz ? Konuşmanıza bakılırsa karalama için çabalıyorsunuz.
-
RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam iyi hoş diyorsunuz ancak 54 gün olmuş ben bu başvuruyu yapalı. 54 gündür hiç bir Türknet yetkilisi merak edip sormuyor mu? Ne hatası var, neden bağlanmıyor diye. İlk önce "Bir hata alıyordu türknet" daha sonra "Kablo arızası var" a döndü öyle dedi sayın @TurkNetDestek daha sonra "port yok" diye sms gelince defalarca sordum @TurkNetDestek tekrar "port sorunu yok, kablo arızası var" dedi sonra "Kapasite sorunu (port yok)" dediler ki bu sefer @TurkNetDestek de port olmadığını doğruladı. Olayın üstünden 3-4 gün geçti ve PORT SORUNU değil "HİÇ ALTYAPIM YOKMUŞ" .
Muhtemelen müşteriyi ne kadar deneyebiliriz diye düşünüyorlar. Alın aşağıda son durum
-
Hocam inanın ne kadar da çok haklısınız bir şey diyemem ama dediğim gibi her şey türk telekom da bitiyor türknet de tt dan gelen cevabı olduğu gibi iletiyor süreç ne kadar can sıkıcı da olsa
-
Merhaba, sizi çok iyi anlıyorum. Ancak teknik işlemlerde sürecin uzaması size yalan söylediğim anlamına gelmemeli. Dün tekrar bildirimde bulundum. Bunun üzerine iş emri üzerinden başvuru yapılmış olup 24 saat içerisinde özelliğin tanımlanacağı bilgisi verilmiştir. -
Merhaba, öncelikle yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Altyapı kaynaklı sorun nedeniyle yerleşik operatör ile sürekli iletişim halindeydik. Ancak gelen bilgide hizmet verilemeyeceği bilgisi paylaşılmıştır.
"Merhaba Berkay Bey, ben Dilan Z.
Sizi aradım, ulaşamadım. Telekom tarafından bize ''kapasite sorunu'' olarak bilgi aktarımı yapılmış ve sorunun kontrolü için ekiplerle görüşme yapılmaktadır. Tekrar kontrol yaptığımızda ise alt yapı olmadığına dair hata aldık. Bundan dolayı işlemlerinize devam edemiyoruz. İptal işlemleri için sizlerle iletişime geçilecektir. İyi günler."
Benzer içerikler
- türknet kurulum ücreti
- wifi yetkilendirme gerekiyor ne demek
- snr margin kaç olmalı
- fiber internet kablosu modeme nasıl bağlanır
- diğer internet servis sağlayıcısında devam eden bir iş emriniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. mevcut servis sağlayıcı tarafından işleminiz sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz.
- 24 ay taahhütlü internet cayma bedeli
- statik ip öğrenme
- turkcell abone sayısı
- turknet smartyfi
- zyxel modem kurulumu
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X