Şimdi Ara

Türksat DOCSIS 2 modem sahiplerinin arızalarıyla ilgilenmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
284
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1 haftadır Kablo TV internette yüksek paket kaybı yüzünden bağlantı sorunu yaşıyorum. Paket kaybı %40'ı aşınca arıza kaydını oluşturdum. Gelen ekip çevrede genel bir arıza olduğunu, bu yüzden paket kaybı yaşadığımı, DOCSIS 3 modemle bu sorunu daha az hissedeceğimi, arızanın giderilmesi için ilgili birimlere bildireceklerini söyleyip gittiler. Biraz sonra sorun çözüldü diye bir mail geldi. Çağrı merkezini aradığımda modeminiz arızalıymış, yapılacak bir şey yok, DOCSIS 3 modem kullanmalı deyip çağrının kapatıldığını söylediler. Ekiple ilgili şikayet kaydını oluşturdum. Nasıl olur da modem arızalı olmadığı halde modem arızalı derler ve arızanın giderilmesi için çalışma başlatılmaz? DOCSIS 2 modem kullananların arızasıyla ilgenilmeyecekse, DOCSIS 2 modem arızalı olmadığı halde arızalı denilecekse, DOCSIS 2 modemleri ücretsiz olarak DOCSIS 3 ile değiştirilmeli.

    Bu da sikayet var linki:

    www.sikayetvar.com
    Kablo Net Teledünya (Türksat) Docsis 2 Modem Sahiplerinin Arızalarıyla İlgilenmiyor
    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/9929160



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coolman7 -- 21 Aralık 2017; 20:9:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bunlar da paket kaybını gösteren ekran görüntüleri:



    Türksat DOCSIS 2 modem sahiplerinin arızalarıyla ilgilenmiyor

    Türksat DOCSIS 2 modem sahiplerinin arızalarıyla ilgilenmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hocam son duurm nedir. modem değerlerinizi atabilir misiniz buraya ?
  • ByBaterist kullanıcısına yanıt
    durum berbat. arada bir girebiliyorum internete. modem değerlerini nereden bulabilirim? modem arayüzünden bunları buldum. yeterli olur mu?



    Downstream Kanalı

    Kilit Durumu Kilitli Modülasyon QAM256

    Kanal ID 31 Sembol Hızı 5360537

    Downstream Frekansı 717000000 Hz Downstream Gücü 9.5 dBmV

    SNR 34.8 dBmV



    Upstream Kanalı

    Kilit Durumu Kilitli Modülasyon QAM16

    Kanal ID 15 Sembol Hızı 2560 Ksym/sec

    Upstream Frekansı 41800000 Hz Upstream Gücü 44.4 dBmV

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir zahmet değiş sende modemi 10 yıl önceki teknoloji

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cadavaros kullanıcısına yanıt
    modemi değişince %46 paket kaybı düzelecekse değiştireyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coolman7 -- 21 Aralık 2017; 22:5:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coolman7 C kullanıcısına yanıt
    hocam modeme gelen değerler normal, ama modem de iş yok.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ByBaterist kullanıcısına yanıt
    1 hafta önce aynı modemde sıfır paket kaybı vardı. O nasıl oluyor peki?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Modem değişince duzelmezse ope ope hallederler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hat şu an düzeldi. 0 paket kaybı var. Yoğunlukla ilgili gibi. Yoğunluk artınca paket kaybı da artıyor. Muhtemelen dağıtım noktasındaki bazı switch veya router'lar bozuldu. Geride kalan cihazlar da yoğunluğu kaldırmıyor. Ama bozuk cihazları tamir etmek veya değiştirmek yerine sorun modemde deyip geçiştirmek kolaylarına geliyor olmalı. Bakalım şikayetvar'dan ne sonuç çıkacak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ByBaterist kullanıcısına yanıt
    o değerler normal değilmiş. evde bir tane daha DOCSIS 2.0 modem vardı. Onu taktık sorun düzeldi. Bak bu da yeni takılan ama eski ve kullanılmış DOCSIS 2.0 modemin değerleri:



    Downstream Kanalı

    Kilit Durumu Modülasyon QAM256

    Kanalı ID Sembol Hızı 5360537

    Downstream Frekansı Downstream Gücü 6.6 dBmV

    SNR 41.9 dBmV Düzeltilebilir Tablolar 752

    Düzeltilmemiş Tablolar 67

    Upstream Kanalı

    Kilit Durumu Kilitli Modülasyon QAM16

    Kanalı ID Sembol Hızı 2560 Ksym/sec

    Upstream Frekansı Upstream Gücü 45.9 dBmV



    Uzun lafın kısası sorun modemin DOCSIS 2.0 olması değil, modemin arızalı olmasındaymış. Dün eve gelen ekibe elimde bir tane daha DOCSIS 2.0 modem var, onu deneyelim mi dedim. Gerek yok tüm DOCSIS 2.0 modemler aynı, düzgün çalışmaz deyip gitmişlerdi. Ama diğer DOCSIS 2.0 modemi takınca sorunsuz tıkır tıkır çalıştı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 34.8 dB SNR normal değil.
  • cormen kullanıcısına yanıt
    Bugün ekip tekrar geldi. Çalışma yaptık sinyali düzelttik dedi ama sorun devam ediyordu. Modemi değiştirdik. Aynı marka, model ve yine DOCSIS 2.0 olan daha az kullanılmış başka bir modem taktık, değer 41.9'a çıktı. Şu an paket kaybı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.