Şimdi Ara

Türksat Kablonet arıza kaydı bıraktığınızda hata sizde derse faturaya 100 TL ekliyormuş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
608
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 15 senedir kullandığım kablonet ara sıra olduğu gibi bugünde gitti. Yarım saat internet gelmedi modemde mavi ışık yanıyordu. Açtım kapattım baktım yok müşteri hizmetlerini aradım. Arıza kaydı açtılar.


    Arıza müşteriden yani sizden kaynaklı ise 100 TL bir sonraki faturanıza ekleyeceğiz dediler...



    zaten sonra aynı bilginin yazdığı sms geldi.


    Sanki kabloları kemiriyoruz da bizden olacakmış kesinti sebebi.


    Senelerdir genel arıza, zırt arıza, pırt arıza birşey demedik. Şimdi bir taraflarından bunu uydurmuşlar. Usta keyfine göre müşteri kaynaklı derse 100 TL faturaya eklenecek güzel iş vallahi




  • Superonline da senelerdir aynı durum var 300-400 lira olmuştur şuan servis ücreti müşteri kaynaklı deyip çoğu zaman yapıştırıyorlar arıza olsa bile aramaya korkar olduk.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.