Dün ve bugün denedim ama hep aynı şekilde dönüş oldu, sistemsel hata sonra tekrar deneyiniz vs.. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER ❗İLK SAYFA GÜNCEL❗ (716. sayfa)


-
-
Bana 2. Ayın sonuna doğru geldi
-
ilk sayfada zaten bunların bilgisi var .
-
Biliyorum, cevabı teşekkür mahiyetinde yazdım devamını da hayırlısı diye..
-
Şöyle bir msj geldi şimdi. Herhalde taahütsüz bulunduğum tarife için attılar. Tarifenizden demiş. Yazıp yollasam onlinedaki tekliflerden birine geçirmezler umarım
Turk Telekom mobil faturali tarifelerde kalma sozuyle tarifenizden indirimli yararlanmak icin ONAY yazip 5555'e gondermeyi unutmayin. Taahhude uyulmadiginda yararlanilan indirimler toplami ile kalan ay ucretler toplamindan lehinize olani yansitilir. Onay SMS'i 2,08TL'dir. Onayladiysaniz dikkate almayin. TT Mobil tanitim iptali icin IPT yazip 7672'ye gonderin. B001
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şuan bulunduğun tarifeden geçerli olur .
Yollayın kabul ederse şuan ki tarifenize Taahhüt vermiş olursunuz .
-
Hos 25 sms olmadı bayiden postan hallettim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
keşke çözülse bir an önce
eşimi geçirdim şuan paketsiz duruyor.
bu paket alıma kapandıysa en mantıklı çözüm ne olur sizce? 1 ayı doldurabilmek için @krkmz1666
-
siz faturalıdan faturasıza mı geçmiştiniz yoksa farklı operatörden mi gelmiştiniz
-
Vodafone faturalıdan geçtim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Postan hallettim derken yani nasıl oldu. Birkaç gündür sms ile HOŞ 25 mesajına sistemsel hata diyor. Bayi farklı olarak nasıl bir işlem uygulayarak HOŞ 25 kaydınızı yaptı detaylandırabilir misiniz ?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Teşekkürler bilgi için. Türk telekomda faturalıdan faturasıza düşenlere kapatıldı herhalde bu HOŞ 25 paketi. Siz farklı hattan geçiş yaptığınız için onaylandı sanırım. Birkaç gündür alabilen yok HOŞ 25 paketini ve tamamı faturalıdan faturasıza geçen Türk Telekomlular.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bayiye söyleyin onlarda ki postan yükleme yapabiliyorlar
Numarayı veriyorsunuz. Üstte üye yazmış
Geçen gün de yazdım sistemsel sorun vardır diye.
Kapandığında cevap olarak gelir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam kayıt olmadan bayiden direk bu paketi yükleyebilir miyiz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bayinin paket yüklediği cihazda çıkması lazım
Çıkarsa yüklenir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler, müsait olursam akşam bir deneyeyim o halde
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bayiye gittim yükleme ekranında hoş 25 çıkmadı geçiş yapılmadı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Başka bayiden deneyin .Bazı bayilerde çıkmıyor nedense
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X