Herkese merhaba, konuyu yalnış yere açtıysam kusura bakmayın ama mobil hat konusunu bulamadım.
Arkadaşlar, iki gün önce Ankara'da Kentpark Alışveriş merkezinde "" Türk Telekom 4.5g Giga Wifi "" isimli interneti gördüm ve haliyle merak edip bağlanmaya çalıştım. Şifreli ağdı, bağlan deyince çeşitli seçenekler geldi ve deneme yoluyla sim seçeneği ile bağlanmayı seçip bağlandım. İnternette gezinmeye izin vermiyordu ama sadece spedtest uygulamasından hız testi yapabildim. 3 - 4 kez hız testi yaptım. 2 gün sonra güncel faturama baktığımda 856 TL ücretle karşılaştım.
Ücret detaylarını da resimde ekliyorum. Ayrıntılarda gprs bağlantı diyor ve kullanılan internet yaklaşık 400 mb. Mobil internet paketimi de aşmadığım halde ücret yansıtılıyor. Türk telekom un sitesinde giga 4.5g wifi ücret tarifesi diye bişey de yok. tarifesi olmayan bişey için böyle saçma bi ücret yansıtılmış. Müşteri hizmetlerini aradım onlarda bi haber. Fatura kesim tarihinden sonra ancak şikayet talebi oluşturabiliyoruz diyor.
Başına böyle bi olay gelen var mı ? Yardı edin lütfen, ne yapmam lazım arkadaşlar. 856 TL nerdeyse bi asgari ücret ve kullanmadığım bi hizmet için para ödemek kadar saçma bişey olamaz Lütfen yardım edin
Gözün fatura görsün
krkmz1666
kullanıcısına yanıt
Hayırdır dostum adam mı öldürdün o ne
Yanlış fatura mı kullanım yaptınız mı? Bana kullanmadığım bişey için ücret geldi.
Güncelden fatura kesilirken düşebilir bi ihtimal paketin varken paketten düşmesi lazım Tahminim ayın 23 kesim tarihin fazla gelmişse 3 gün içinde ayrıntılar çıkar ona gore hareket edersiin faturam çıkınca ekle buraya bakarız temsilc çözecek senin işini
Hız testinde kaç mbps gördünüz bu arada
krkmz1666
kullanıcısına yanıt
evet kesim tarihi ayın 23 ü fatura kesilmeden müşteri tmsilcisi bişey yapamam diyo. Çok cahiller ama alışveriş merkeziyle görüşün diyo bide güler misin ağlarmısın. Dedim siz bile bilmiyosunuz ben nerden bilcem bu internet ücretli mi değil mi diye .
hız testi 125 mbps çıktı bu arada o da fos çıktı yani hız rekoru filan bekliyordum o bile yok yani
orhuntus81O
kullanıcısına yanıt
Zamanında biri numarayı vermşt rahatsız ediyor diye sorgulayınca şirket hattı zaten isim uzun kol gibi fatura çıktı
Elimde daha az kkullanmışlar şahin parası la
krkmz1666
kullanıcısına yanıt
Aynen ya yuh bu faturalar ney
siz telekomda filan mı çalışıyosunuz :) ?
orhuntus81O
kullanıcısına yanıt
Faturanız kesilsin 26 çıkınca hareket edersiniz avm yönetimi ne alaka acaba 12 gün daha sabredin giga da 4.5 g mobil ve wifi aynı anda kullanarak hız alıyor birleştirek hız testi konusunda resimleri var ama faturaya yansımaması lazım
krkmz1666
kullanıcısına yanıt
Aynen yani yansısa bile internet paketimden düşer. Yeterince internet paketim de var olay anında. İşte dedim ya cahillik dedim sizin şirketin hizmeti telekom diyorum sizin bile haberiniz yok ben nasıl bileyim o wifi ücretli bile olsa.
Evet fatura gelince eklerim inşallah ödemek zorunda kalmam ama elimdedn gelen herşeyi yapıcam tüketici hakem heyetine kadar inşallah gerek kalmadan düzelir
orhuntus81O
kullanıcısına yanıt
Çalışmıyorum sadece kullanıcısıyım
Çıkana kadar sabredin artık
krkmz1666
kullanıcısına yanıt
Teşekkürler dostum
Sabretme bence değişmez, onun yerine güncel fatura aşırı yüksek diye ısrar et mh den kayıt actir, fatura kesilince bakiyoruz derse sen yine de ısrar et değişen bir şey olmaz de , mh deki elemanlar goremiyo güncel faturani ama bu talebe bakacak kişiler gorebiliyo, sen talep oluşturmak istiyorum de 850 lira aşırı yüksek bi rakam vs. de kabul ettir 24 ile 48 saat arası geri dönüş yaparlar. Sistem hatasına kurban gitmissin gibi gözüküyor, ihmal etme sonra daha zor olur.
boyzofB
kullanıcısına yanıt
Teşekkürler kardeşim, evet aynen sistem kurbanı oldum saçma sapan kullanmadığım internetin ücreti ve anormal bi rakam. Telekomda böyle bi tarife ücreti bile yok. Hadi diyelim mobil veriyi harcadı desek yeterince internetim vardı o an. Üstelik mobil veriyi değil wifi yi kullandım. İnternette zaten hiç bişekilde gezmedim sayfalar açılmıyordu. sadece speed test uygulamasında hız testi yapabildim. önce hem mobil hem wifi açtım hız testi çalışmadı, sonra da sadece wifi ile test yaptım yani mobil veri bile kullanılmadı.
Msj olarak şikayet ettim talebiniz alındı dedi. Bu şikayet ve incelem için yeterli olur mu peki ?
orhuntus81O
kullanıcısına yanıt
Sanmıyorum.
boyzofB
kullanıcısına yanıt
Öneri için teşekkürler yarın arayıp uğraşıcam şikayet talebi açtırmak için.
orhuntus81O
kullanıcısına yanıt
Faturayı ödersen sorun kalmaz :D
konturlünün canını yiyeyim
krkmz1666
kullanıcısına yanıt
OGER'in borcunu sana fatura etmişler galiba..
serdarskiS
kullanıcısına yanıt
galiba, böyle böyle millette ödetecekler borçlarını
Şimdiden itiraz edin fatura kesilirse onu ödemeden itiraz edemiyorsunuz önce öde sonra itiraz et diyorlar.