Şimdi Ara

TürkTelekom Mobil Faturalı hat 856 tl ücret !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.637
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba, konuyu yalnış yere açtıysam kusura bakmayın ama mobil hat konusunu bulamadım.

    Arkadaşlar, iki gün önce Ankara'da Kentpark Alışveriş merkezinde "" Türk Telekom 4.5g Giga Wifi "" isimli interneti gördüm ve haliyle merak edip bağlanmaya çalıştım. Şifreli ağdı, bağlan deyince çeşitli seçenekler geldi ve deneme yoluyla sim seçeneği ile bağlanmayı seçip bağlandım. İnternette gezinmeye izin vermiyordu ama sadece spedtest uygulamasından hız testi yapabildim. 3 - 4 kez hız testi yaptım. 2 gün sonra güncel faturama baktığımda 856 TL ücretle karşılaştım.

    Ücret detaylarını da resimde ekliyorum. Ayrıntılarda gprs bağlantı diyor ve TürkTelekom Mobil Faturalı hat 856 tl ücret !!!
    kullanılan internet yaklaşık 400 mb. Mobil internet paketimi de aşmadığım halde ücret yansıtılıyor.
    Türk telekom un sitesinde giga 4.5g wifi ücret tarifesi diye bişey de yok. tarifesi olmayan bişey için böyle saçma bi ücret yansıtılmış. Müşteri hizmetlerini aradım onlarda bi haber. Fatura kesim tarihinden sonra ancak şikayet talebi oluşturabiliyoruz diyor.

    Başına böyle bi olay gelen var mı ? Yardı edin lütfen, ne yapmam lazım arkadaşlar. 856 TL nerdeyse bi asgari ücret ve kullanmadığım bi hizmet için para ödemek kadar saçma bişey olamaz Lütfen yardım edin







  • Gözün fatura görsün
     TürkTelekom Mobil Faturalı hat 856 tl ücret !!!
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Hayırdır dostum adam mı öldürdün o ne

    Yanlış fatura mı kullanım yaptınız mı? Bana kullanmadığım bişey için ücret geldi.
  • Güncelden fatura kesilirken düşebilir bi ihtimal paketin varken paketten düşmesi lazım
    Tahminim ayın 23 kesim tarihin fazla gelmişse 3 gün içinde ayrıntılar çıkar ona gore hareket edersiin faturam çıkınca ekle buraya bakarız temsilc çözecek senin işini



    Hız testinde kaç mbps gördünüz bu arada
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    evet kesim tarihi ayın 23 ü fatura kesilmeden müşteri tmsilcisi bişey yapamam diyo. Çok cahiller ama alışveriş merkeziyle görüşün diyo bide güler misin ağlarmısın. Dedim siz bile bilmiyosunuz ben nerden bilcem bu internet ücretli mi değil mi diye .

    hız testi 125 mbps çıktı bu arada o da fos çıktı yani hız rekoru filan bekliyordum o bile yok yani
  • orhuntus81 O kullanıcısına yanıt
    Zamanında biri numarayı vermşt rahatsız ediyor diye sorgulayınca şirket hattı zaten isim uzun kol gibi fatura çıktı

    Elimde daha az kkullanmışlar şahin parası la
     TürkTelekom Mobil Faturalı hat 856 tl ücret !!!




  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Aynen ya yuh bu faturalar ney

    siz telekomda filan mı çalışıyosunuz :) ?
  • orhuntus81 O kullanıcısına yanıt
    Faturanız kesilsin 26 çıkınca hareket edersiniz avm yönetimi ne alaka acaba 12 gün daha sabredin giga da 4.5 g mobil ve wifi aynı anda kullanarak hız alıyor birleştirek hız testi konusunda resimleri var ama faturaya yansımaması lazım
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Aynen yani yansısa bile internet paketimden düşer. Yeterince internet paketim de var olay anında. İşte dedim ya cahillik dedim sizin şirketin hizmeti telekom diyorum sizin bile haberiniz yok ben nasıl bileyim o wifi ücretli bile olsa.

    Evet fatura gelince eklerim inşallah ödemek zorunda kalmam ama elimdedn gelen herşeyi yapıcam tüketici hakem heyetine kadar inşallah gerek kalmadan düzelir
  • orhuntus81 O kullanıcısına yanıt
    Çalışmıyorum sadece kullanıcısıyım

    Çıkana kadar sabredin artık
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler dostum
  • Sabretme bence değişmez, onun yerine güncel fatura aşırı yüksek diye ısrar et mh den kayıt actir, fatura kesilince bakiyoruz derse sen yine de ısrar et değişen bir şey olmaz de , mh deki elemanlar goremiyo güncel faturani ama bu talebe bakacak kişiler gorebiliyo, sen talep oluşturmak istiyorum de 850 lira aşırı yüksek bi rakam vs. de kabul ettir 24 ile 48 saat arası geri dönüş yaparlar. Sistem hatasına kurban gitmissin gibi gözüküyor, ihmal etme sonra daha zor olur.
  • boyzof B kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler kardeşim, evet aynen sistem kurbanı oldum saçma sapan kullanmadığım internetin ücreti ve anormal bi rakam. Telekomda böyle bi tarife ücreti bile yok. Hadi diyelim mobil veriyi harcadı desek yeterince internetim vardı o an. Üstelik mobil veriyi değil wifi yi kullandım. İnternette zaten hiç bişekilde gezmedim sayfalar açılmıyordu. sadece speed test uygulamasında hız testi yapabildim. önce hem mobil hem wifi açtım hız testi çalışmadı, sonra da sadece wifi ile test yaptım yani mobil veri bile kullanılmadı.

    Msj olarak şikayet ettim talebiniz alındı dedi. Bu şikayet ve incelem için yeterli olur mu peki ?
  • orhuntus81 O kullanıcısına yanıt
    Sanmıyorum.
  • boyzof B kullanıcısına yanıt
    Öneri için teşekkürler yarın arayıp uğraşıcam şikayet talebi açtırmak için.
  • orhuntus81 O kullanıcısına yanıt
    Faturayı ödersen sorun kalmaz :D
  • konturlünün canını yiyeyim
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    OGER'in borcunu sana fatura etmişler galiba..
  • serdarski S kullanıcısına yanıt
    galiba, böyle böyle millette ödetecekler borçlarını
  • Şimdiden itiraz edin fatura kesilirse onu ödemeden itiraz edemiyorsunuz önce öde sonra itiraz et diyorlar.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.