< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozthewiz -- 21 Mart 2019; 12:18:54 > |
TV+ Musteri hizmetleri cinnet sebebi
-
-
:):) bence de müşteri hizmetleri mail yoluyla çok yetersiz ve ilgisiz hocam ama telefon ile ulaşınca çok yardımcı oluyorlar ve ilgileniyorlar gerçekten bence direkt telefon ile ulaşmaya çalışın -
Yazinin basinda aradigimi bahsettigim musteri hizmetleri, telefon musteri hizmetleri zaten. -
bende de 10 gündür net var.
Ama tv+ giriş yapılmıyor.
En sonunda iptal ettirdim. Rahatladım. -
TV+ Ready cihazıyla ağız tadıyla TV izlemek mümkün değil. İnternet hızım net 19-20 MB. Görüntü net iken birden çamurlaşıyor. Bu ortalama 5 dakika da bir oluyor. Bir haber izleme keyfimiz var onu da mahvettiniz, paramızla rezil olduk. Ücretsiz iptv uygulamalarıyla izleyin kardeşim TV nizi filminizi. Hem bedava, hem daha stabil ve net. Aldığıma alacağıma bin pişmanım lanet olsun. Öyle ahım şahım film dizi içeriği falan yok ayrıca. Kanal zaping yapacaksın mesela ( kumanda çalışmıyor ) telefondan indirdiğim kumanda uygulaması ile önce aşağı oka bas, sonra kanalı bul sağ-sol yaparak sonra tekrar ok tuşuna. Bir zaping için bile 4 tuşa basıyorsun.
Evet kumanda çalışmıyor dedim yukarıda. Bir de kumanda rezaleti var ki aldım alalı kullanmak hiç mümkün değil. Takılıyor, donuyor %99 hiç işlemiyor, algılamıyor. 4 haziranda güncelleme gelecekmiş de kumandayı öyle kullanabilecekmişiz güya. Müşteri hizmetleri uygulama indirtti telefonuma kumanda yerine akıllı telefondan değiştirmeye mecbur bıraktı. Mecbur muyum kardeşim kendi telefonumla kanal değişmeye. Tüm Forum sitelerine ve alakalı her yere yazacağım. Almayın kardeşim TV+ falan. Ben düştüm siz düşmeyin. Benden söylemesi.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X