Şimdi Ara

TV+ Musteri hizmetleri cinnet sebebi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.259
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aylardir web uzerinden hicbir browser ile calismayan sistemleri herkes tarafindan bilindigi icin herhangi bir talepte bulunmamistim. Sadece 1 defa musteri hizmetlerini aramistim birkac hafta once, ancak sorundan haberdar olduklarini ve gerekli guncellemeleri yapmakta olduklarini soylemislerdi. Ancak bu sabah Google Play uzerinde gorunen email adresine bir yazayim, sansimi deniyim belki ilgili birine denk gelirim dedim. Email trafigini size oldugu gibi aktarmaya calisacagim. Gonderdigim screenshotlari da ekliyorum.

    Ben:
    Date: Thu, 21 Mar 2019 10:55:57 +0300
    Subject: Tvplus WEB
    Uzun zamandır browserlar üzerinden giriş problemleri mevcut. En son yapılan güncelleme ile bazen giriş mümkün oluyor ama kullanıcı ayarları sıkıntıları yüzünden her kanal için ödeme talep ediyor.


    TCELL:
    Delivery has failed to these recipients or groups:

    info-turkcelltv@turkcell.com.tr
    The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

    The following organization rejected your message: GXMB2.turkcell.entp.tgc.


    Yine TCELL:
    Merhaba,

    TV+ uygulaması için gönderdiğiniz e-posta tarafımıza ulaştı. Talebinizle ilgili size en kısa sürede cevap vereceğiz.

    İyi günler dileriz,
    TV+ Müşteri Hizmetleri


    Talep No:'87419330'


    Yine TCELL:
    On Thu, Mar 21, 2019 at 11:03 AM <info-turkcelltv@turkcell.com.tr> wrote:

    Merhaba, ben Uygulama Danışmanınız Gamze.

    TV+ ile ilgili yaşadığınız problemi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

    Yaşadığınız sorunun ekran görüntüsünü ve numaranızı iletebilirseniz, memnuniyetle yardımcı olmak isteriz.

    TV+’ınız varsa tabletiniz, telefonunuz dünyanın en güzel televizyonu olur.

    TV+ Müşteri Hizmetleri

    Talep No:'87419330'


    Gercek bir kisi cevap verdi diye dusununce cevap vermeye karar verdim:

    To: <info-turkcelltv@turkcell.com.tr>
    Cc:
    Bcc:
    Date: Thu, 21 Mar 2019 11:19:38 +0300
    Subject: Re: Tvplus WEB
    Merhaba Gamze Hanim,

    Ekran goruntulerini ekliyorum.
    Genel olarak web tv+ cok problemli hazirlanmis. Ancak en buyuk sikinti su an itibariyle, zor giris yapilmasi (Edge, IE, Chrome, Safari, Opera, Firefox icin ayni durum) ve giris sonrasi hala ucret talep etmeye devam etmesi.
    Bu problemler kisisel bir durum degildir, tum musterileriniz icin gecerlidir.

    Uyeligimi teyyit etmek isterseniz cep numaram 534 xxx xx xx, Superonline no: xxxxxxxx.

    Saygilar,
    xxxxx


    TCELL:

    Delivery has failed to these recipients or groups:

    info-turkcelltv@turkcell.com.tr
    The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

    The following organization rejected your message: GXMB2.turkcell.entp.tgc.


    Yine TCELL:
    On Thu, Mar 21, 2019, 11:34 AM <info-turkcelltv@turkcell.com.tr> wrote:

    Merhaba,


    Talebiniz ile ilgili Superonline Müşteri Hizmetlerini (0850 222 0 222) arayıp, destek alabilirsiniz.

    TV+’ınız varsa tabletiniz, telefonunuz dünyanın en güzel televizyonu olur.



    TV+ Müşteri Hizmetleri


    Talep No:'87419330'


    son olarak ben:

    To: <info-turkcelltv@turkcell.com.tr>
    Cc:
    Bcc:
    Date: Thu, 21 Mar 2019 11:35:42 +0300
    Subject: Re: Re: Tvplus WEB

    Şaka mısınız??


    TCELL:
    On Thu, Mar 21, 2019 at 11:36 AM <postmaster@turkcell.com.tr> wrote:
    Delivery has failed to these recipients or groups:

    info-turkcelltv@turkcell.com.tr
    The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

    The following organization rejected your message: GXMB2.turkcell.entp.tgc.


    Yine TCELL:

    On Thu, Mar 21, 2019 at 12:03 PM <info-turkcelltv@turkcell.com.tr> wrote:

    Merhaba,

    Aboneliğiniz Superonline üzerinden sağlandığı için müdahalemiz bulunmamaktadır.

    Talebiniz ile ilgili Superonline Müşteri Hizmetlerini (0850 222 0 222) arayıp, destek alabilirsiniz.

    TV+’ınız varsa tabletiniz, telefonunuz dünyanın en güzel televizyonu olur.


    TV+ Müşteri Hizmetleri


    Talep No:'87421046'

    TV+ Musteri hizmetleri cinnet sebebiTV+ Musteri hizmetleri cinnet sebebiTV+ Musteri hizmetleri cinnet sebebi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozthewiz -- 21 Mart 2019; 12:18:54 >







  • :):) bence de müşteri hizmetleri mail yoluyla çok yetersiz ve ilgisiz hocam ama telefon ile ulaşınca çok yardımcı oluyorlar ve ilgileniyorlar gerçekten bence direkt telefon ile ulaşmaya çalışın
  • Mr Digital M kullanıcısına yanıt
    Yazinin basinda aradigimi bahsettigim musteri hizmetleri, telefon musteri hizmetleri zaten.
  • bende de 10 gündür net var.

    Ama tv+ giriş yapılmıyor.

    En sonunda iptal ettirdim. Rahatladım.
  • TV+ Ready cihazıyla ağız tadıyla TV izlemek mümkün değil. İnternet hızım net 19-20 MB. Görüntü net iken birden çamurlaşıyor. Bu ortalama 5 dakika da bir oluyor. Bir haber izleme keyfimiz var onu da mahvettiniz, paramızla rezil olduk. Ücretsiz iptv uygulamalarıyla izleyin kardeşim TV nizi filminizi. Hem bedava, hem daha stabil ve net. Aldığıma alacağıma bin pişmanım lanet olsun. Öyle ahım şahım film dizi içeriği falan yok ayrıca. Kanal zaping yapacaksın mesela ( kumanda çalışmıyor ) telefondan indirdiğim kumanda uygulaması ile önce aşağı oka bas, sonra kanalı bul sağ-sol yaparak sonra tekrar ok tuşuna. Bir zaping için bile 4 tuşa basıyorsun.

    Evet kumanda çalışmıyor dedim yukarıda. Bir de kumanda rezaleti var ki aldım alalı kullanmak hiç mümkün değil. Takılıyor, donuyor %99 hiç işlemiyor, algılamıyor. 4 haziranda güncelleme gelecekmiş de kumandayı öyle kullanabilecekmişiz güya. Müşteri hizmetleri uygulama indirtti telefonuma kumanda yerine akıllı telefondan değiştirmeye mecbur bıraktı. Mecbur muyum kardeşim kendi telefonumla kanal değişmeye. Tüm Forum sitelerine ve alakalı her yere yazacağım. Almayın kardeşim TV+ falan. Ben düştüm siz düşmeyin. Benden söylemesi.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.