Şimdi Ara

TVS APACHE (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
1
Favori
44.113
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: reason666

    quote:

    Orjinalden alıntı: NovariX


    quote:

    Orjinalden alıntı: amdfanatic

    yakıt tüketimi nasıl? cbf 150, ybr 125 ?


    CBF'den ve YBR'den az yakar.



    Sanmıyorum böyle olduğunu.




    Nasıl bu kanıya varabildin ?

    Motosiklet hacimleri veya lastiğe aktarabildiğe güce bakıp yakıt performansını yorumlayamassınız keza tvs apache hem hacim hemde performans olarak ybr önde görünsede yakıt tüketimi konusunda daha cimridir bunu birçok test ve incelemede bulmanız mümkündür.




  • 25cc fazla motor hacmi,ve CBF den daha güçlü bir motoru var iken,YBR den daha az yakmasının görebildiğim tek olası yolu kışın YBR nin jikle istemesidir.Eğer jikle olayının üstesinden gelebilmişse TVS,o zaman yakıt tüketiminde daha iyi olabilir.



    Benim aklıma yatmıyor açıkçası.Keza bu topicte TVS kullanan bir arkadaş 100-110 yaktığını söylemiş ben YBR ile şu anda 85 yakıyorum.


    150cc hacimle,yaklaşık 16-17 beygir güçle,7-7,5ykr yakıt tüketimi bana mantıklı gelmiyor,sadece o.Enjeksiyon biraz yakıt tüketimi düşürse de o güçle o kadar az yakıt bana mantıklı gelmiyor,test verileri söyleyebilir o ayrı elbette de.


    Ha wikipedia da bunun için 1.5l/100km gibi bir değerdeb hasediliyor,fakat bu değerin doğru olmadığını anlamak zor değil.Birisi atmış oraya her kimse.


    Bir kullanıcı TVS apache hakkında görüşlerini yazmış burada,3lt/100km yaktığını söylemiş

    http://forum.donanimhaber.com/m_21666140/mpage_1/key_//tm.htm#21666140



    Bu topicteki arkadaşın yazdığına göre 3.2-3.3 lt ye tekavül ediyor.



    Ben size söyleyeyim.10 lira benzin ile YBR 110-115km arası bir yol gidiyor,sürekli 5-6000 devir gibi kullanırsanız 120 km yi buluyor.10 liralık benzinle 100km altı gittiğimi bir defa hatırlarım o da BP nin kirli benzininden benzin 3.600 iken aldığım zamanda.


    Dediğim gibi,tek yolu jikle jikle jikle.Eğer jiklede YBR yi alt etmeyi başarabiliyorsa,motor soğukken YBR den daha rahat çalışabiliyorsa,o zaman benzin tüketiminde geçebilir.Ama onun haricinde,sıcak motorlara depoya 10 ar liralık benzin atsak,yapabileceği en iyi derecenin aynı KM yi gitmek olduğunu tahmin ediyoırum.Keza yakındır tüketimleri en fazla 1-2km fark eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reason666 -- 16 Haziran 2009; 16:50:40 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: reason666

    25cc fazla motor hacmi,ve CBF den daha güçlü bir motoru var iken,YBR den daha az yakmasının görebildiğim tek olası yolu kışın YBR nin jikle istemesidir.Eğer jikle olayının üstesinden gelebilmişse TVS,o zaman yakıt tüketiminde daha iyi olabilir.



    Benim aklıma yatmıyor açıkçası.Keza bu topicte TVS kullanan bir arkadaş 100-110 yaktığını söylemiş ben YBR ile şu anda 85 yakıyorum.


    150cc hacimle,yaklaşık 16-17 beygir güçle,7-7,5ykr yakıt tüketimi bana mantıklı gelmiyor,sadece o.Enjeksiyon biraz yakıt tüketimi düşürse de o güçle o kadar az yakıt bana mantıklı gelmiyor,test verileri söyleyebilir o ayrı elbette de.


    Ha wikipedia da bunun için 1.5l/100km gibi bir değerdeb hasediliyor,fakat bu değerin doğru olmadığını anlamak zor değil.Birisi atmış oraya her kimse.


    Bir kullanıcı TVS apache hakkında görüşlerini yazmış burada,3lt/100km yaktığını söylemiş

    http://forum.donanimhaber.com/m_21666140/mpage_1/key_//tm.htm#21666140



    Bu topicteki arkadaşın yazdığına göre 3.2-3.3 lt ye tekavül ediyor.



    Ben size söyleyeyim.10 lira benzin ile YBR 110-115km arası bir yol gidiyor,sürekli 5-6000 devir gibi kullanırsanız 120 km yi buluyor.10 liralık benzinle 100km altı gittiğimi bir defa hatırlarım o da BP nin kirli benzininden benzin 3.600 iken aldığım zamanda.


    Dediğim gibi,tek yolu jikle jikle jikle.Eğer jiklede YBR yi alt etmeyi başarabiliyorsa,motor soğukken YBR den daha rahat çalışabiliyorsa,o zaman benzin tüketiminde geçebilir.Ama onun haricinde,sıcak motorlara depoya 10 ar liralık benzin atsak,yapabileceği en iyi derecenin aynı KM yi gitmek olduğunu tahmin ediyoırum.Keza yakındır tüketimleri en fazla 1-2km fark eder.

    Wikipedia'nın güvenirliğinden dem vurmuşsunuz fakat buna karşı sunduğunuz kanıtlar ise motosiklet firmasının yada resmi bir test sonucu değil yani sizde ahmet mehmetin dediğiyle tezinizi savunup wikipedianın güvenirliğinden serzenirseniz kendinizle çelişirseniz ...

    Kullanıcı yorumları tabii ki önemlidir ve bu yorumlar dediğimi kanmıtlar nitelikte birçok kullanıcıda benle hem fikir yakıt konusunda apache 90 kr civarı yakmaktadır bkz;Türkiye'nin en büyük motosiklet sitelerindeki kullanıcı yorumları konuya dair;

    ÜStünkörü google amcanın sunduğu bir kaç örnek;

    -http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/49865-tvs-apache-istanbul-bodrum-gezim-2500-km.html

    -http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/19992-tvs-apache-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html

    -http://www.motordelisi.com/forum/motordelisi-genel/70018-tvs-apache-yakit-tuketimi.html




  • wikipedia güvenli diyelim burada, o zaman apache 1,5lt/100km yakıt yakıyor öyle mi?

    Yani 4,5-5ykr/km.


    Siz buna inandınız mı peki?


    Apache 9 ykr yakıyorsa,YBR den fazla yakıyor dostum.


    Sana net söylüyorum,10YTL benzin,115-120 arası km.8,5ykr yakıyor.


    Tezimi kullanıcı yorumları ile savunmak durumundayım.Ona bakarsanız benim araba için şehir içi 7lt,şehir dışı 4,8lt yazıyor fabrika verileri.Fakat ben hiç 4,8 lt görmedim,olabileceğini de sanmıyorum.



    Kullanıcı yorumları fabrika verilerinden de bir sefer motoru parkurda götürüp anlama verilerinden de daha değerli benim için.



    10/115= 8,6 gibi bir değer oluyor.

    10/9=111km ediyor.


    Ben daha 10 liralık benzin alıp 110 km de benzinimin bittiğini o bahsettiğim 3,6 lira iken benzin harici hatırlamıyorum.115 gibi biter.Her zaman.Şaşmaz üstelik.Neden bunu söylüyorum,yaklaşık 50-60 kere 10 liralık benzin alıp E ibresine gelmiş depoma km ek sayacını sıfırlayıp tekrar E ye geldiğinde ölçerim.(benzin alırken)Ölçerim dediğim değeri okurum.Max 125 km yi gördüm 10 liralık benzinle o da benzin ucuzken aldığım PO benzini ile.



    Ama bir apache kullanıcısı 10 liralık benzin ile 125 km yi de geçmiş ise ki ben internet araştırmamda bu değeri yazan birini göremedim,o zaman tamam derim,adamlar yapmış.


    Ayrıca amacım kavga etmek veya tartışmak değil,ben kendi inancımı söylüyorum,ve kendi motorumun verilerini size aktarıyorum.Benim YBR min yakıtını önemsediğim için bujileri erken değiştirme huyum vardır.Belki sadece bana has bir durumdur diyeceğim,ancak arkadaşımın da YBR si var o da 115-120 gibi bitiriyor 10 liralık benzini.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: reason666

    wikipedia güvenli diyelim burada, o zaman apache 1,5lt/100km yakıt yakıyor öyle mi?

    Yani 4,5-5ykr/km.


    Siz buna inandınız mı peki?


    Apache 9 ykr yakıyorsa,YBR den fazla yakıyor dostum.


    Sana net söylüyorum,10YTL benzin,115-120 arası km.8,5ykr yakıyor.


    Tezimi kullanıcı yorumları ile savunmak durumundayım.Ona bakarsanız benim araba için şehir içi 7lt,şehir dışı 4,8lt yazıyor fabrika verileri.Fakat ben hiç 4,8 lt görmedim,olabileceğini de sanmıyorum.



    Kullanıcı yorumları fabrika verilerinden de bir sefer motoru parkurda götürüp anlama verilerinden de daha değerli benim için.



    10/115= 8,6 gibi bir değer oluyor.

    10/9=111km ediyor.


    Ben daha 10 liralık benzin alıp 110 km de benzinimin bittiğini o bahsettiğim 3,6 lira iken benzin harici hatırlamıyorum.115 gibi biter.Her zaman.Şaşmaz üstelik.Neden bunu söylüyorum,yaklaşık 50-60 kere 10 liralık benzin alıp E ibresine gelmiş depoma km ek sayacını sıfırlayıp tekrar E ye geldiğinde ölçerim.(benzin alırken)Ölçerim dediğim değeri okurum.Max 125 km yi gördüm 10 liralık benzinle o da benzin ucuzken aldığım PO benzini ile.



    Ama bir apache kullanıcısı 10 liralık benzin ile 125 km yi de geçmiş ise ki ben internet araştırmamda bu değeri yazan birini göremedim,o zaman tamam derim,adamlar yapmış.


    Ayrıca amacım kavga etmek veya tartışmak değil,ben kendi inancımı söylüyorum,ve kendi motorumun verilerini size aktarıyorum.Benim YBR min yakıtını önemsediğim için bujileri erken değiştirme huyum vardır.Belki sadece bana has bir durumdur diyeceğim,ancak arkadaşımın da YBR si var o da 115-120 gibi bitiriyor 10 liralık benzini.

    Neden kavga edelim yahu medeni insanlarız konuşma yetimiz var bizi hayvanlardan ve diğer canlılardan farklı kılan ...
    Forumun amacı tartışmak üzerine kuruludur tabii saygı çerçevesinde olduğu sürece siz bildiğinizi yazarsınız bende bana göre yanlış olan bir yer var ise belirtirim sizde görüşlerinizi belirtirsiniz...
    Son olarak uzun yıllar ybr 125 kullanmış , cbf 150 ve apache ile hatırı sayılır km yapmış biri olarak objektif yorumum apachenin bu konuda sınıfının lideri olduğudur gerek performans gerekse yakıt tüketimi konusunda başarılıdır bunuda birebir kullanınca bana hak vereceksiniz eminim....




  • Kullanma şansımın olacağını sanmıyorum.Belki doğrudur dediğim gibi ben yanlıştır demiyorum,o kanıya varamıyorum diyorum sadece.Belki bu biraz benim motorumla alakalı bir hadise,belki yakıt tüketimini kötüleştirecek parçaları önceden daha çabuk değiştirdiğim için(hava filtresi-buji) tüketimim az,bilemiyorum.




    Bana garip gelen 2 şey var apache konusunda.Bir,o motor gücüyle nasıl 115-120 de takılıyor makinanın son hızı,130 a gitmesi gerek,2,yakıt tüketimi nasıl makul kalabiliyor halen?


    Enjeksiyonun nimeti mi bilemiyorum.



    Yalnız gösterge paneli gerçekten,gerçekten hoş.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: reason666

    Kullanma şansımın olacağını sanmıyorum.Belki doğrudur dediğim gibi ben yanlıştır demiyorum,o kanıya varamıyorum diyorum sadece.Belki bu biraz benim motorumla alakalı bir hadise,belki yakıt tüketimini kötüleştirecek parçaları önceden daha çabuk değiştirdiğim için(hava filtresi-buji) tüketimim az,bilemiyorum.




    Bana garip gelen 2 şey var apache konusunda.Bir,o motor gücüyle nasıl 115-120 de takılıyor makinanın son hızı,130 a gitmesi gerek,2,yakıt tüketimi nasıl makul kalabiliyor halen?


    Enjeksiyonun nimeti mi bilemiyorum.



    Yalnız gösterge paneli gerçekten,gerçekten hoş.

    Düşük cc makinelerde max sürat genele göre endekslenemez yani temiz bakımlı makine gayet 130 yapabilir şartlar dahilinde öte yandan bakımsız bir makine 120 km/h zor ulaşır apachenin gücünü kalkışta yada vites geçişlerinde bariz hissedebilirsin istemdışı lastik yapabilen tek makinedir kulvarında uzun lafın kısası bu tür alt segment aletlerin performansını top speeddeki 5-10 km süratle değil belirttiğim gibi kalkışlarda yada vites değişiminde lastiğe aktarabildiği gücü hissederek yorumlayabiliriz yoksa dediğin gibi teorik olarak düşünürsek mesala şu anda kullandığım mz 301 200 km/h üzerine çıkmalı cbr 125 gibi 4t makinenin 130 kmh yapabildiğini ve mz 2t ve 300 cc olduğunu düşünürsek fakat ne ben ne de başka bir kullanıcı stock halde iken 160-70 km/h üzerine çıkamamıştır fakat bu gücü 3.viteste dahi ani gaz kıvırmalardaki atikliği debriyajsız her viteste tekere gelmesi ile açıklanabilir kısmen.
    Bu arada belirteyim apache 150 klasik karbirotör sistemi kullanmaktadır üst serisi rtr 160 da enjeksiyon kullanılmaktadır günümüz teknolojisini düşünün her geçen gün daha az yakıtla daha fazla performans sergileyen motorlar üretilmekte bu da gayet normal abes bir durum değil açıkçası.




  • Mümkün fakat,enjeksiyonun yakıt konusundaki etkinliği motor büyüdükçe artıyor.



    Günümüz 5000 motor mustang leri 10-12 litre yakıt tüketimini yakalayabilmişken 72-74 model mustang ler 18-20 lere yaklaşan tüketimlere sahipti üstelik daha düşük hacimli motorla.



    Ancak karbüratörlü broadway lerin tüketimi ile tek nokta enjeksiyon broadway lerin tüketimleri neredeyse farksız.



    125cc,enjeksiyonun etkinliğinin üst seviyede olması için çok düşük bir cc.




    Aslında biz 125cc için neden yakıt hesabı yapıyoruz onu da anlamış değilim yaKıyası yakıttan çok farklı şeylerle yapılmalı tahminimce.Çünkü 40 gün konuşsak bunun hakkında,hangisi çok hangisi az yakar bulamayız.Çünkü çok yakın değerler ve kullanımla neredeyse hiç değişmese de,belki litre bazında tüketimde virgülden sonraki birinci veya ikinci değerdeki farklar bunlar.Önemsiz.



    Ama öte yandan,gösterge paneli hoşuma gitti.




  • bu video feyk canım
  • bu tvs mi? cbf mi? ybr mi? konusuna bi açıklık getirmek isterim.2007 model cbf m vardı .2008 yılında oldukça temiz bi motordu.tek şikayetim kalıbına göre çok güçsüz kalmasıydı.vibrasyon yok denecek kadar azdı.ama motorun arkası çok gevşek basıyordu sebep bana göre arkada tek amorsitörün türkiye şartlarına iyi cevap vermemesiydi.askere giderken sattım.1 ay olmadı geleli motor almaya karar verdim.param olsa 500cc den aşağısına binmem.iyi bi ustam var ybr düşünüyorum dedim .la boşver tvs var dedi o ne la dedim çin malı almam.bi sür çin malı değil dedi.e kaç para 3500 sıfırı. la dedim çok para .olsun mal iyi dedi.ömürlük binersin.e bakalım dedim .bi sürdüm hoşuma gitti.gerçektende cbf ye göre çok atik 3.4.vites fark etmiyor.atılıyor benim cbf buna göre oldukça zayıftı(aslında cbf yi 200lük yaptırıp binebilirsiniz )ama orjinal haliyle tvs en az 2 hp daha güçlü. e motorda ne keyif verir tabiki çabuk süratlenme öle değilmi zaten çoğu soruların kaynağı burdan geliyor .servisi falan da var parça sıkıntısı da yok uygun üstelik .yakında 160 lık digital göstergeli modeli de gelecek.yani iyice yayılacak bi marka olacak .gidipte çin malı hondaya para vereceğinize tvs alın derim.ben aldımmı evet aldım kapının önünde siyah yılan gibi duruyor.hoşuma gitmeyen tek yeri farları çok çirkin ona hemen bi ybr yada cbf250 farı ayarlamam lazım.delikanlı motorun farı yuvarlak olur değilmi :D .ybr kullanmadığım için ona yorum yapamam.bu motorda cbf ye göre titretme var onu söylim ama cbf ye göre.bide bu motorun çok dengeli olduğunu gördüm .ışıklarda iki arabanın arasından geçerken ip gibi gidiyor.cbf de zorlandığım oluyordu şasi uzun ya.hadi eyv.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: porsche911turbo

    bu tvs mi? cbf mi? ybr mi? konusuna bi açıklık getirmek isterim.2007 model cbf m vardı .2008 yılında oldukça temiz bi motordu.tek şikayetim kalıbına göre çok güçsüz kalmasıydı.vibrasyon yok denecek kadar azdı.ama motorun arkası çok gevşek basıyordu sebep bana göre arkada tek amorsitörün türkiye şartlarına iyi cevap vermemesiydi.askere giderken sattım.1 ay olmadı geleli motor almaya karar verdim.param olsa 500cc den aşağısına binmem.iyi bi ustam var ybr düşünüyorum dedim .la boşver tvs var dedi o ne la dedim çin malı almam.bi sür çin malı değil dedi.e kaç para 3500 sıfırı. la dedim çok para .olsun mal iyi dedi.ömürlük binersin.e bakalım dedim .bi sürdüm hoşuma gitti.gerçektende cbf ye göre çok atik 3.4.vites fark etmiyor.atılıyor benim cbf buna göre oldukça zayıftı(aslında cbf yi 200lük yaptırıp binebilirsiniz )ama orjinal haliyle tvs en az 2 hp daha güçlü. e motorda ne keyif verir tabiki çabuk süratlenme öle değilmi zaten çoğu soruların kaynağı burdan geliyor .servisi falan da var parça sıkıntısı da yok uygun üstelik .yakında 160 lık digital göstergeli modeli de gelecek.yani iyice yayılacak bi marka olacak .gidipte çin malı hondaya para vereceğinize tvs alın derim.ben aldımmı evet aldım kapının önünde siyah yılan gibi duruyor.hoşuma gitmeyen tek yeri farları çok çirkin ona hemen bi ybr yada cbf250 farı ayarlamam lazım.delikanlı motorun farı yuvarlak olur değilmi :D .ybr kullanmadığım için ona yorum yapamam.bu motorda cbf ye göre titretme var onu söylim ama cbf ye göre.bide bu motorun çok dengeli olduğunu gördüm .ışıklarda iki arabanın arasından geçerken ip gibi gidiyor.cbf de zorlandığım oluyordu şasi uzun ya.hadi eyv.

    Karadeniz fıkrası gib olmuş la..
    Tvs kesinlikle kalite olarak ne yamaha nede hondaya yaklaşabilir fakat performans olarak gerçekten her iki modelden de üstün olduğu aşikar ...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: _DIESEL_


    quote:

    Orjinalden alıntı: porsche911turbo

    bu tvs mi? cbf mi? ybr mi? konusuna bi açıklık getirmek isterim.2007 model cbf m vardı .2008 yılında oldukça temiz bi motordu.tek şikayetim kalıbına göre çok güçsüz kalmasıydı.vibrasyon yok denecek kadar azdı.ama motorun arkası çok gevşek basıyordu sebep bana göre arkada tek amorsitörün türkiye şartlarına iyi cevap vermemesiydi.askere giderken sattım.1 ay olmadı geleli motor almaya karar verdim.param olsa 500cc den aşağısına binmem.iyi bi ustam var ybr düşünüyorum dedim .la boşver tvs var dedi o ne la dedim çin malı almam.bi sür çin malı değil dedi.e kaç para 3500 sıfırı. la dedim çok para .olsun mal iyi dedi.ömürlük binersin.e bakalım dedim .bi sürdüm hoşuma gitti.gerçektende cbf ye göre çok atik 3.4.vites fark etmiyor.atılıyor benim cbf buna göre oldukça zayıftı(aslında cbf yi 200lük yaptırıp binebilirsiniz )ama orjinal haliyle tvs en az 2 hp daha güçlü. e motorda ne keyif verir tabiki çabuk süratlenme öle değilmi zaten çoğu soruların kaynağı burdan geliyor .servisi falan da var parça sıkıntısı da yok uygun üstelik .yakında 160 lık digital göstergeli modeli de gelecek.yani iyice yayılacak bi marka olacak .gidipte çin malı hondaya para vereceğinize tvs alın derim.ben aldımmı evet aldım kapının önünde siyah yılan gibi duruyor.hoşuma gitmeyen tek yeri farları çok çirkin ona hemen bi ybr yada cbf250 farı ayarlamam lazım.delikanlı motorun farı yuvarlak olur değilmi :D .ybr kullanmadığım için ona yorum yapamam.bu motorda cbf ye göre titretme var onu söylim ama cbf ye göre.bide bu motorun çok dengeli olduğunu gördüm .ışıklarda iki arabanın arasından geçerken ip gibi gidiyor.cbf de zorlandığım oluyordu şasi uzun ya.hadi eyv.

    Karadeniz fıkrası gib olmuş la..
    Tvs kesinlikle kalite olarak ne yamaha nede hondaya yaklaşabilir fakat performans olarak gerçekten her iki modelden de üstün olduğu aşikar ...




    Apache modeli ile kalite olarak YBR nin uzağında olduğunu söyleyemem.



    YBR nin avantajı dayanıklılığı ve birçok farklı koşula kolay uyum sağlaması.



    Ayrıca eklemek zorundayım ki,CBR125R malzeme ve üretim kalitesi olarak bu üç modelin de uzak ara önünde.Parça fiyatları da ona göre tabi...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: reason666


    quote:

    Orjinalden alıntı: _DIESEL_


    quote:

    Orjinalden alıntı: porsche911turbo

    bu tvs mi? cbf mi? ybr mi? konusuna bi açıklık getirmek isterim.2007 model cbf m vardı .2008 yılında oldukça temiz bi motordu.tek şikayetim kalıbına göre çok güçsüz kalmasıydı.vibrasyon yok denecek kadar azdı.ama motorun arkası çok gevşek basıyordu sebep bana göre arkada tek amorsitörün türkiye şartlarına iyi cevap vermemesiydi.askere giderken sattım.1 ay olmadı geleli motor almaya karar verdim.param olsa 500cc den aşağısına binmem.iyi bi ustam var ybr düşünüyorum dedim .la boşver tvs var dedi o ne la dedim çin malı almam.bi sür çin malı değil dedi.e kaç para 3500 sıfırı. la dedim çok para .olsun mal iyi dedi.ömürlük binersin.e bakalım dedim .bi sürdüm hoşuma gitti.gerçektende cbf ye göre çok atik 3.4.vites fark etmiyor.atılıyor benim cbf buna göre oldukça zayıftı(aslında cbf yi 200lük yaptırıp binebilirsiniz )ama orjinal haliyle tvs en az 2 hp daha güçlü. e motorda ne keyif verir tabiki çabuk süratlenme öle değilmi zaten çoğu soruların kaynağı burdan geliyor .servisi falan da var parça sıkıntısı da yok uygun üstelik .yakında 160 lık digital göstergeli modeli de gelecek.yani iyice yayılacak bi marka olacak .gidipte çin malı hondaya para vereceğinize tvs alın derim.ben aldımmı evet aldım kapının önünde siyah yılan gibi duruyor.hoşuma gitmeyen tek yeri farları çok çirkin ona hemen bi ybr yada cbf250 farı ayarlamam lazım.delikanlı motorun farı yuvarlak olur değilmi :D .ybr kullanmadığım için ona yorum yapamam.bu motorda cbf ye göre titretme var onu söylim ama cbf ye göre.bide bu motorun çok dengeli olduğunu gördüm .ışıklarda iki arabanın arasından geçerken ip gibi gidiyor.cbf de zorlandığım oluyordu şasi uzun ya.hadi eyv.

    Karadeniz fıkrası gib olmuş la..
    Tvs kesinlikle kalite olarak ne yamaha nede hondaya yaklaşabilir fakat performans olarak gerçekten her iki modelden de üstün olduğu aşikar ...




    Apache modeli ile kalite olarak YBR nin uzağında olduğunu söyleyemem.



    YBR nin avantajı dayanıklılığı ve birçok farklı koşula kolay uyum sağlaması.



    Ayrıca eklemek zorundayım ki,CBR125R malzeme ve üretim kalitesi olarak bu üç modelin de uzak ara önünde.Parça fiyatları da ona göre tabi...

    Dayanıklılığın ve farklı koşula uyum sağlamasının (bununla neyi kastettin anlamış değilim) sebebi nedir acaba?




  • YBR,pek yol seçen bir motor değil,artı eşek gibi de kullanılsa,nazik de kullanılsa motora bir şey olmuyor.Hem yol hem iklim koşulları,hem bakım durumunu kast ettim.Yağı 10000 de değişse de bir sorun olmuyor mesela,çıkan yağ çok kötü durumda olmuyor.Örneğin,diyorum,söyleyeceğim bundan ibaret değil.


    Birçok kurye ile gerek YBR kullanan,gerek CBF kullanan veya kullanmış olan,görüştüm,yolda ışıklarda falan konuştum,sordum ettim,YBR için dayanıklılığına daha iyi diyorlar.Biz kullanıcıların altında pek fark etmez de,kuryelerin bu konudaki bilgileri bizlerden daha iyidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reason666 -- 21 Haziran 2009; 16:04:20 >
  • Ben geçen sene aldım bu motoru ilk başlarda acemilikden çok stop ettirdim ama hiç zorlamadım halada hız yapmıyorum ama geçenlerde kaç yapıcak bakalım diye denemek için çıktım otobana zorlaya zorlaya 80 yapabildim daha fazla basmıyo devir 4000 den yukarı çıkmıyo, lütfen yardımcı olun arkadaşlar napmam lazım, motor şu anda 2500 km de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Engin.K

    Geçen gün memlekete gittim benim ybr ile tanıdıgım biri apache almış sıfır ver bineyim dedim şöyle 5 km kadar yol gittim motor acayip titriyor apacheyi alan kişidede daha önceden ybr vardı onu satıp apache almış neyse geri geldim adam bana ver senin ybr,yi al bunu dedi hiç üstüne para falan istemiyor motor sıfır daha 1 haftalık benimki alalı 7 ay oldu olmaz dedim ben bununla 100 km yol gitsem k..ım başım tutmaz dedim adam sen motordan anlıyorsun senle işim olmaz dedi

    Apache güzel motor ama şu titreşim olayını bi halletselermiş daha güzel olacak


    geçen gün ark. ın apache'sine bindim arkada gittim. titreme olayını kendisine söyledim yolculuk bittiğinde bel aşşağım kramp tutmuştu artık zor yürüdüm eve kadar




  • 2. el cbf 250 al , en güzeli bu bence
  • Selamlar Ankarada TVS bulabilecegim biyer biliyomusunuz ? Bide Apache Fi 160 türkiyeye geldimi internette cok yazı var ama kesin bilgi göremedim
  • Bulabildim sonunda 1 tane tvsnin ankaradaki tek satıs noktası olarak burası gözüküyo

    Benim gibi arayan arkadaslar varsa :

    http://ulusanmotor.com/index.php?ulusan=iletisim

    Türkiyeye gelip gelmemesi hakkındada bulabildigim bilgiyi paylasıyım

    Tvs yi türkiyeye isoto getiriyo ve şubattaki motoplus fuarından sonra TVS Apache RTR150 Türkiyede sonunda satısa sunulcakmıs

    Teknik bazı özellikleri söyle : Enjeksiyonlu, 150cc 14hp, çift yaprak disk frenli, dijital gösterge, makyajlı kasa

    Fiyat : 4050 - 4300 TL arası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IroNLizard -- 2 Ocak 2011; 23:37:55 >




  • 2'si arasında çok fazla bir fark yoktur. Tvs de titreşim daha azdır. Fakat 2. eli ybr 125 kadar sağlam değildir. Az kullanacaksan yada büyük ihtimal 2. el düşünüyorsan ybr 125 diyorum. Ama 0 alıp 3-4 yıl binmek suretiyle alıcaksan Tvs Apache iyi bir seçenek.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.