Bildirim
uçak gövde motor ??????
Lepro LED el feneri LE2050 ultra parlak LED el feneri, klipsli, yakınlaştırılabilir kamp el lambası, 5 modlu, su geçirmez el feneri, kamp, dış mekan, doğa yürüyüşü, balık tutma, hediye, 2'li paket : Amazon.com.tr: Yapı Market
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0932X7YH6
10 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Erciyes ugm mezunuyum ve çalışıyorum
1- iş imkanı
Genelde mezun olduktan birkaç ay sonra ise giriliyor çok beklenmiyor istisna kişiler ve seneler var ancak genel durum boyle
2-okumasi kolay bı bölüm aslında ama dersler mühendislik dersleri sayılır ama çok ağır dersler olduğunu düşünmüyorum
3-ozellikle govde motor yani mekanigin yaptığı iş pis ağır ve zordur avyoniğin işi bize göre daha temizdir ancak avyonik okudum diye avyonik çalışacaksın diye bı şart yok bu birazda şirkete kalmış birçok avyonik okumuş arkadaşımla beraber mekanik olarak çalışıyoruz
Soracağın başka sorular yada detaylı bilgi istersen özelden sorabilirsin 😉
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam çok teşekkürler pm den yazıyorum. -
Havacılık elektrik elektroniği ve Uçak elektrik-elektronik bölümleri arasındaki fark nedir? İş olanakları nasıldır? cevaplarsanız çok sevinirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: audreyhepburn
Havacılık elektrik elektroniği ve Uçak elektrik-elektronik bölümleri arasındaki fark nedir? İş olanakları nasıldır? cevaplarsanız çok sevinirim
ben edindiğim bilgilere göre uçak gövde motor yada uçak elektirk elektronik bölümlerin su iş imkanı iyimis baslangıc maas olarak 3 küsür müs uçak gövdenin işi daha pis oldugu için ben ucak elektrik elektronik düşünüyorum havacılık elektriği bende baktımda pek bilgi bulamadım ama bence asa yukarı aynıdır diye düşünüyorum önemli olan lisans sonucta -
quote:
Orijinalden alıntı: yusuf brah
quote:
Orijinalden alıntı: audreyhepburn
Havacılık elektrik elektroniği ve Uçak elektrik-elektronik bölümleri arasındaki fark nedir? İş olanakları nasıldır? cevaplarsanız çok sevinirim
ben edindiğim bilgilere göre uçak gövde motor yada uçak elektirk elektronik bölümlerin su iş imkanı iyimis baslangıc maas olarak 3 küsür müs uçak gövdenin işi daha pis oldugu için ben ucak elektrik elektronik düşünüyorum havacılık elektriği bende baktımda pek bilgi bulamadım ama bence asa yukarı aynıdır diye düşünüyorum önemli olan lisans sonucta
ben de aşağı yukarı aynıdır diye düşünüyorum ama havacilik 60 bin küsür ucak elek. 90 100 binlerde olunca acaba biri daha mı iyi diye düsünmüstüm. cevap icin tesekkurler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: audreyhepburn
quote:
Orijinalden alıntı: yusuf brah
quote:
Orijinalden alıntı: audreyhepburn
Havacılık elektrik elektroniği ve Uçak elektrik-elektronik bölümleri arasındaki fark nedir? İş olanakları nasıldır? cevaplarsanız çok sevinirim
ben edindiğim bilgilere göre uçak gövde motor yada uçak elektirk elektronik bölümlerin su iş imkanı iyimis baslangıc maas olarak 3 küsür müs uçak gövdenin işi daha pis oldugu için ben ucak elektrik elektronik düşünüyorum havacılık elektriği bende baktımda pek bilgi bulamadım ama bence asa yukarı aynıdır diye düşünüyorum önemli olan lisans sonucta
ben de aşağı yukarı aynıdır diye düşünüyorum ama havacilik 60 bin küsür ucak elek. 90 100 binlerde olunca acaba biri daha mı iyi diye düsünmüstüm. cevap icin tesekkurler
onun en büyük nedeni üniversiteden anadolu üniversitesinde olduğu için yüksek mesela uçak gövde motor anadoluda 62k erciyeste 95k eskisehir uçak alanında efsanedir
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X