Şimdi Ara

Ümraniye Vatan Bilgisayar'a Karşı Müşteri Memnuniyetsizliği ve Firma Elemanının Davranışları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
738
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 21.01.2018 tarihinde "Ümraniye Vatan Bilgisayar"dan, 'Korkmaz" marka ve 1 adet tost makinesi satın aldım. Ertesi gün evde tost makinesini sadece 1 defa denedik ancak yeterince hızlı ısıtamamasından, plaka panellerinin ağzının yeterli derecede açılamamasından dolayı, hemen aynı gün firmaya götürerek başka bir ürünle değişim istedim. Firma yetkilisi benden yetkili servisten "hijyen raporu" almam gerektiğini söyledi. Yetkili servise gittim, onlar da bana hijyen raporu diye bir raporun olmadığını söyledi ve çalışır durumda olduğunu gösterir bir rapor verdi. Firmaya geri gittim ve raporu göstererek değişim istedim. Mağaza Müdürü olduğunu söyledikleri "Yasin Uğurlu" isimli kişi geldi ve bana raporda değişim yazmadığı için değiştiremeyeceklerini söyledi. Ben de ürünü sadece 1 gün önce aldığımızı, bu sürecin beni çok yorduğunu, müşteri memnuniyeti açısından bir çözüm sunmaları gerektiğini söyledim. Onlar da tıpkı resmi dairedeki memurlar gibi birşey yapamayacaklarını söylediler. Sonuç olarak açıkçası bu süreç beni çok yordu, "Vatan Bilgisayar"a karşı güven duygum sarsıldı ve bir daha asla Vatan Bilgisayar'dan alışveriş yapmamaya karar verdim. Müşterisini ürünü alıp kapıdan çıktıktan sonra bir daha düşünmeyen ve çözüm sunamayan bir firmayla bir daha asla işim olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutbarantr -- 22 Ocak 2018; 16:19:23 >







  • Vatan Bilgisayarın iletişim formuna yazdığım şikayet sonrası aşağıdaki cevap gelmiş. Özetle şunu diyorlar:

    "Sizinle olan iletişimimiz mağazamızdan ürünü alıp kapıdan çıkana kadardır. Kapıdan çıktıktan sonra sizinle asla ilgilenmeyiz. Müşteri memnuniyetini önemsemiyor, sadece ürün satarak daha çok kazanç sağlamayı hedefliyoruz. Müşteri odaklı değil, şirket ve kâr odaklı bir firmayız."

    Peki öyle olsun, bir daha asla "Vatan Bilgisayar"dan alışveriş yapmayacığımı buradan beyan ediyorum.

    Cevap maili:
    Sayın Umut Baran,
    Mesajınız cevaplanmıştır. Sitemize giriş yaparak mesajınızı görebilir, anketimizi doldurabilir ya da yeni mesajınızı iletebilirsiniz.

    "Konu ile ilgili mağaza alımlı açılmış ve kullanılmış ürünlerde iade ya da değişim tarafımızdan yapılmamaktadır.Üründe sorun var ise yetkili servisi tarafından muayene edilmesi ve durumun rapor ile tespit edilmesi gerekmektedir.Ürünü faturası ile birlikte size en yakın servise ya da müşteri hizmetlerimize götürdüğünüz takdirde destek sağlanacaktır."

    Ümraniye Vatan Bilgisayar'a Karşı Müşteri Memnuniyetsizliği ve Firma Elemanının Davranışları

    Ümraniye Vatan Bilgisayar'a Karşı Müşteri Memnuniyetsizliği ve Firma Elemanının Davranışları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutbarantr -- 23 Ocak 2018; 18:28:32 >




  • sağlık olsun, internet üzerinden alsaydınız biraz zor olsa da iade veya değişim isteyebilirdiniz, ancak mağazadan alımlarda durum farklı ...
  • Bayberty kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Ancak yine de müşteri odaklı olmayan firmalar canımı sıkıyor. Ürünü alıp kapıdan çıktıktan sonra seni tanımayıp binbir zorluklar çıkartıyorlar. Bu tür firmaların yanından bir daha geçmemeyi kendime prensip edindim. Zarar bile etsem, bir daha asla bu tür yerlerden alışveriş yapmıyorum.
  • Tost makinesinde hijyen mi olur yahu? Yani olur da, ekmeğin kızardığı teflon plakayı değiştirirsin veya temizlersin olur biter. Diş fırçası olsa, sakal veya saç traş makinesi olsa anlarım. Zira bu tip ürünler cilde direk temas ederek kullanıldıkları için, iade olmayabilir. Ama bunda teflon plakayı temizlersin biter.

    Şahsen vatan bilgisayardan aldığım hiçbir üründe sorun yaşamadım. İade almada sorun yaşatıyor (nakit para vermede) ama hediye çekini kabul edersen para şirkette kaldığı için çok da zorluk çıkarmıyorlar. Öte yandan bu hediye çekleri mesela cep telefonu kategorisinde geçerli değil. SAçma sapan bir satış politikası var.

    Neredeyse bütün teknomarketlerin küçüldüğü ve hatta battığı bir dönemde vatan nasıl sürekli büyümeye devam edebiliyor kestirmek güç. Gold battı, elektroworld bimekse satıldı, bimeks battı. Teknosa 80 ilde mağaza açmıştı, küçülmeye başladı, birçok mağazasını kapattı.

    Mediamarkt bile avrupa sermayesi olmasa ayakta zor kalır ki, yaşadığım bölgedeki birçok avmde medianın küçüldüğünü (mağazayı bölerek) görüyorum.

    Gelelim neler yapabileceğinize; Tüketici hakem heyetine başvurup para iadesi talep edebilirsiniz. Çıkan kararı da tüketici mahkemesine götürebilirsiniz.

    Millet bunlardan alışveriş yapmıyor. Sadece cihaz beğenmek ve elde tutuş hissiyatı nasıl olduğuna bakmak için gidiliyor, beğenilip internetten sipariş geçiliyor. ( şahsen ben böyle yapıyorum)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0173FC748 -- 23 Ocak 2018; 22:57:37 >




  • Öncelikle ilgi gösterip cevap verdiğiniz çok teşekkür ederim. Dediğiniz gibi ben de; müşterisine zorluk çıkartan, iade almayan ya da prosedür öne sürüp işi zorlaştıran bu tip firmalardan mümkün olduğunca alışveriş yapmamaya gayret gösteriyorum. Özellikle de artık bundan sonra "Vatan Bilgisayar"dan asla alışveriş yapmayacağım. Tüketici hakem heyetine başvurmak benim de aklımdan geçti ama uğraşmak istemediğim için vazgeçmek zorunda kaldım. Onlara verilebilecek en büyük ceza bir daha asla alışveriş yapmamak olacaktır.
  • Kusura bakmayın ama yönlendirmeniz yanlış. Daha doğrusu hakkınızı yanlış yerde aramışsınız.

    Ürünü satın aldıktan sonra memnuniyetsizlik duymanız durumunda başvurmanız gereken yer mağaza değil, servistir. Mağaza size ürünü sadece satar ve ürünü sorunsuz teslim etmekle yükümlüdür. Daha sonrasında çıkan arızalar veya sorunlarda ilk muhatabınız üretici firma ve servis olmalıdır. Garantiyi veren mağaza değil, üreticidir.

    Ürünü hiç açmamış ve kullanmamış olsaydınız, daha doğrusu tekrar satılabilirliğini bozmasaydınız iade edebilirdiniz. Ki bu da kanuni bir zorunluluk değil, satıcı firmaların memnuniyet felsefesi ile yaptığı insiyatif bir davranıştır.

    Ürünün problemli olduğunu düşünüyorsanız bunu servise ispatlamanız gerekir, bu durumda ürünün ayıplı olduğu anlaşılır ve servis kanalı ile üretici firmadan veya bu durumu kanıtlar rapor alarak mağazadan değiştirebilirsiniz.

    Diğer türlü boşuna tartışma yaşadığınızla, kendinizi yok yere üzdüğünüzle ve Vatan'ı yükümlü olmadığı bir konu ile suçladığınızla kalırsınız.

    Tavsiyem ürünü tekrar servise götürüp memnuniyetsizliğinizi bildirin ve servis de kabul etmezse tüketici hakem heyetine gidin, konunun takipçisi olursanız yüksek ihtimalle kazanır ve hakkınızı alabilirsiniz.




  • Bugün duyduğum bir habere göre "Amazon" Türkiye'ye geliyormuş. Bakalım böylesi diktatöryal müşteri ilişkileri ile iş yapmaya çalışan firmalar ne yapacak?

    Haber:https://storia.me/tr/@selsux/amazon-seni-allah-mi-1hiptu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutbarantr -- 10 Şubat 2018; 4:11:59 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.