using System.Collections; using System.Collections.Generic; using TMPro; using UnityEngine; public class hareket: MonoBehaviour {
void Start() {
} void OnCollisionEnter2D(Collision2D carp) { if((carp.gameObject.tag) == "taban") { Debug.Log("Çalıştı"); durayımMI = true; asagıMı = false; } if((carp.gameObject.tag) == "tavan") { durayımMI = true; asagıMı = true; } } private bool durayımMI = true; private bool asagıMı = true; void Update() { if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Mouse0)) { durayımMI = false; } if ((asagıMı == true) && (durayımMI == false)) { transform.position -= new Vector3(0, 0.02f, 0); } if ((asagıMı == false) && (durayımMI == false)) { transform.position += new Vector3(0, 0.02f, 0); } } } < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mucit kartal -- 26 Ekim 2020; 16:29:3 > |
Bildirim