Şimdi Ara

Unity'de cisimler birbirne değdini algılamıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
383
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • using System.Collections;

    using System.Collections.Generic;

    using TMPro;

    using UnityEngine;


    public class hareket: MonoBehaviour

    {

     

      void Start()

      {

         

      }


      void OnCollisionEnter2D(Collision2D carp)

      {

        if((carp.gameObject.tag) == "taban")

        {

          Debug.Log("Çalıştı");

          durayımMI = true;

          asagıMı = false;

        }

        if((carp.gameObject.tag) == "tavan")

        {

          durayımMI = true;

          asagıMı = true;

        }

      }

      private bool durayımMI = true;

      private bool asagıMı = true;

      void Update()

      {

        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Mouse0))

        {

          durayımMI = false;

        }

        if ((asagıMı == true) && (durayımMI == false))

        {

          transform.position -= new Vector3(0, 0.02f, 0);

        }

        if ((asagıMı == false) && (durayımMI == false))

        {

          transform.position += new Vector3(0, 0.02f, 0);

        }

      }

    }




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mucit kartal -- 26 Ekim 2020; 16:29:3 >







  • Collider'da Is Trigger seçili mi

  • O ne? Ben yeniyim. Açıklayabilir misiniz?

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.