Şimdi Ara

Until Dawn | Çıktı | PC ANA KONU #Türkçe (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
4
Favori
2.942
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Son gelen patch ile sorunlar minumum düzeye inmiş durumda. Bu akşam rahat kafayla başlayacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Steam'de dün bir arkadaşım oynarken, her giriş yaptığımda oyun gölgelendirici oluşturuyor dedi, Rtx 3060 ile orta ayarlarda oynarken bile ciddi derecede performans sorunları yaşadığından bahsetti.Sanırım stutterring tarzı çeşitli FPS lagları yaşıyor. 60, 70 FPS alırken, bazı alanlarda anlık 40, 30 fps'ye kadar düşüyor dedi. UE5 motoru gelecekteki oyunlar için beni ciddi derecede kaygılandırıyor.

    Until Dawn gibi linear odaklı aşırı büyük bir harita dizaynına sahip olmayan bir oyunda performans sorunları oluyorsa eğer, UE5 oyun motorunun, ilerde çıkacak Open World türü oyunlarda optimizasyon sorunları yaratacağını düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Servetpanpa37 -- 20 Ekim 2024; 18:53:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servetpanpa37 kullanıcısına yanıt

    Hocam inanın endişelerinizde hiç de haksız değilsiniz, ben Nvidia'nın hepimiz için basit ama büyük üçkağıdını deşifre ettim. Nvidia şu anda 5080 karta bile 16 Gb Vram koymakla en üst seri dışında hiçbir kartın uzun ömürlü olarak kullanılmamasını garanti altına almış oluyor ve tabi ..80 serilerinde bile sorun yaşanmasını. Detaylar ilgili başlıkta mevcut. Yorumlarımı tetkik edebilirsiniz. Ama meselenin özü bu.


    https://forum.donanimhaber.com/rtx-4090-gerekli-mi-gereksiz-mi-rtx-3090-varsa--154188789-2

  • Servetpanpa37 kullanıcısına yanıt

    PC portunu yapan firma beş para etmez. Şu portu Nixxes yapsaydı çok farklı olurdu. UE5 konusunda haklısın motorların arasında en özürlüsü. Sony bundan sonra Nixxes harici başka stüdyolara oyunlarını emanet etmesin, hem satışlarda çakılıyor hem oynanmıyor. Lineer bir oyun da stabil FPS alamıyoruz inanilir gibi değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu ue5 denen motor piyasanın en çöp motoru. Heralde oyun yapmak çok kolay bu nedenle açık dünyasından tutun böyle until dawn gibi en uzak mesafesi 10 metre olan oyun bile bunu kullanıyor.


    Açık ara en çöp optimizeli oyun piyasadaki. Ayrıca animasyonlar ve karakter modellerinde bir tuhaflık var dikkatli oyuncuların gözünden kaçmamıştır.


    Ayarları değiştirdiniz mi geçmiş olsun en baştan gölgelendirici oluşturur.


    Son patch den önce dahada beterdi ama şimdi de öyle pek değişen bir şey yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jedi_masterr -- 21 Ekim 2024; 21:6:55 >
  • Unreal engine 5 ile yapılan oyunlarda grafik kalitesi en üst düzey oluyor ve yine aynı şekilde en üst düzey donanımlarda herhangi bir sorun yaşanmıyor, bunu da söylemek lazım.

  • Oyunu güzel güzel oynarken 3. Bölümde birden haritanın aşağısına düştüm oyunun yapısı gereği Checkpoint sistemi olmadığı için son checkpointe dönme gibi bir durumda yok çöp oldu oyunum. En baştan başlasam belki 4-5. bölümlerde yine bir bug olacak yine oynanmaz hale gelecek. Bu oyunu adam edebilirler mi bilmiyorum ama en az 5-6 ay sonra oynamanızı tavsiye ederim şu an ki haliyle oyun gold sürüme bile ulaşmamış resmen. Hiç mi test etmiyor bunlar çıkardığı oyunları bu ne rezalet ya

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Cemo94 kullanıcısına yanıt

    Yeterince modernize edilmemiş işte her yönüyle, oyunun orijinal yapısıymış, yok old school'muş, yok yapısıymış yok bilmem ne, yahu böyle gerekçe olmaz ki, madem herşey mükemmel, neden remake yapıyorsun değil mi ama, oyun uzatmak amacına zaten hizmet eden araçlara dokunmamak için ve tembelliğine bahane... Doğru dürüst bir yönlendirme sistemi olsaydı ve oyun süresi bu kadar aşırı uzamasaydı, ek olarak bir hikaye modu ilave edilip, bulmacalar çözülemediği zaman, bulmacayı geçerek devam edebilme seçeneği eklenseydi (modern oyunların bazısında var) bundan kim zarar görürdü?! Tuhaf... Daha da tuhaf olanı bu konuda sıkıntı yaşamamış bazılarının, empati yapmamaları ve birilerinin sıkıntı yaşayabileceğini takdir etmemeleri, hemen edepsiz bir şekilde sen oyundan anlamıyorsun, sana hitap etmiyorsa git başka oyun oyna, bu oyunun tarzı böyle (sanki kanun!) gibi sözler söylemeleri. Çok ayıp. (Başka bir platformda birisi adeta psikopat gibi öfke ve nefret kustu, bu kadar da olmaz ki. Diğer biri de, bazı tespitlerinize katılmamakla birlikte emeğinizi ve medeni ve düzgün bir üslupla ortaya koymanızı takdir ediyorum, keşke herkes sizin gibi olsa dedi. Ne tuhaf.)





  • Foxx Mulder kullanıcısına yanıt

    Bu konuda bence çok oyunlar dönüyor. İnsanları sorun yaşamamak için, donanımın hep daha iyisini, en iyisini almaya zorlamak için bir strateji olabilir diye hep aklımdan geçiyor. Ne yapacaksın, ..80 serisi ile bile sorun yaşayınca veya tam mükemmel memnun olamayınca ..90 serisine geçmeyi düşüneceksin vb. Bu kadar koca, uzun yıllar geçti, hala şu aptal windows ve pc'de oyun deneyimi sorunsuz hale gelmedi. Olacak iş değil. Çünkü bu sektörde çok büyük paralar dönüyor. Bir şekilde sürdürülebilir olmaları ve yeni donanım, yazılım tüketimiyle, sürekli onların üstünden para kazanmaya devam etmeleri gerekiyor ki, daha da fazla zengin olsunlar... İşlerine gelir mi hiç, aldığın donanım, ekran kartıyla 15-20 sene idare etmen... Bunu bir yere kadar anlarız da, makul ve tolere kabul edilebilir çizginin de bu kadar dışına taşılmaz ki.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lostideas -- 22 Ekim 2024; 8:3:3 >
  • lostideas L kullanıcısına yanıt
    Hep söylerim firmalar optimizasyon konusunda o kadar tembelleşti ki özellikle fsr dlss vs.. denilen saçma salak upscale yöntemlerine sırtlarını dayayıp oyunları optimize etmeden çıkarıyorlar. En son ne zaman adam gibi optimizasyonu olan oyun oynadım hatırlamıyorum. Oyun çıktıktan sonra ilk gün yamalarıyla, hotfix güncellemelerle toparlamaya çalışıyorlar. Benim için bir oyunun çıktığı gün indirip sıkıntısız oynayabiliyorsam, fps drop stutter gibi sorunlar yaşamıyorsam optimizasyonu iyidir derim ama dediğim gibi yıllardır bu şekilde bir oyun oynamadım. Daha az drop olan ya da çökme sorunları vs.. az olan oyunlara sorunsuz çıktı der hale geldik.

    Parça sattırmak için yapılan bir şey olduğunu kabul ediyorum bu hep olan bir şeydi zaten ama hiç bu kadar rezilleşmemişti bu sektör. Rtx adı altında 2-3 ışık oyunu sunuyoruz bu kartı alın, dlss 3 ile daha çok fps vaadediyoruz ama eski kartlarımızda geçerli değil o yüzden yeni kart alın, oyunlarımızda yüksek vram ihtiyacı var o yüzden şu kartı alın vs vs.. diye diye neredeyse her sene kart yenileyecek duruma geliyoruz.

    Özellikle açık dünya bile olmayan, lineer akan bu oyuna hiç mi test etmediniz ya da son haline hiç mi bakmadınız ki bu kadar sorunlu çıkardınız oyunu? Firmalar nasıl bir aymazlık içindeyse artık oyuncu tepkilerini bile umursamadan böyle yarım yamalak çıkarıyorlar oyunları. Hoş artık oyuncularda tepki göstermiyor ki.. firma babasının malıymış gibi savunan “Harika optimizasyon yiaa” diye ortalıkta dolaşan bir çok kişi var.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Yeni güncelleme oyunu daha da bozmuş karakter değişince kafalar kayboluyor ses geriden geliyor altyazı kayması oluyor berbat halde şu an

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1.06 update i ile yeniden başladım. Bir nebze de olsa toparlanmış gibi performans. Ancak halen istenen seviyede gelmedi bana. Unreal engine 5 nefis görsellik sunsa da maalesef optimizasyon işi çok sıkıntı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.