Şimdi Ara

Üretim Hatalı Tsi Motor ve D...... Oto'nun Rezaleti! (Son gelişmeler) (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
979
Cevap
45
Favori
94.242
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Hocam noter cagirin tutanak tutturun yasal dayanaginiz olsun tutanagi da mahkeme dosyasina koyun

    Haklısınız ama zaten bilirkişi hakim gördü aracın durumunu zaten keşife bende gittim ve bizi abartısız 1 saat ayakta beklettiler.O kadar reziller anlıyacağınız ne hakime ne müşteriye saygıları var.

    inşallah sağlam bir tazminat öderler de görürüz o havalarını
  • ne satarken insan yerine koyuyorlar ne de arızalı malı geri alırken. Birileri de gitsin 2.el piyasası iyi diye 3 ay sonraya siparişle araba getirtsin.
  • Geçmiş olsun,umarım zararınızı fazlasıyla tazmin ederler.
  • Hocam geçmiş olsun. İnşallah davayı kazanırsın ve hakkını son kuruşuna kadar alırsın. Böyle firmaların , servislerin batması müstahak. Bazen sağlık sektöründe doğuş gurubu otomotivde olduğu gibi yaygın olsa diye aklıma geliyor. Hemen Allah korusun diyorum. Hastane kapılarında ölürdü millet. Parası olmayanı, dava edeni iç organlarını poşete koyup bahçeye atarlardı.
  • Üstadım geçmiş olsun sizin için ayrı ( çektiğiniz çileden dolayı) aracınız için ayrı (daha sıfır sayılabilecek bir araca yapılan bu durum) üzüldüm.

    Para denilen şey kolay kazanılmıyor yılların birikimini gidip hevesle şevkle sevdiğiniz aracanıza yatırıyorsunuz ve karşılığında olan olaya bak motoru sökülüp bahçeye bırakmak yazık çok yazık. Doğuş grubunun hatalarını bi çok kez okumuştum nakliye esnasında devrilen aracı tamir edip boyayıp müşteriye vermek gibi veya yanlış sıfır araç teslim etmek gibi ... O firmaya güvenim yoktu. Aha bu olayda katmerledi.

    İnsanın hiç mi vicdanı sızlamaz hadi şirket profilini geçtim yöneticilerini geçtim o servisde ki çalışan personellerin işçilerin hiç mi eliniz titremedi 14 binde olan motoru söküp dağıtmak ostime ivedik organizeye isketlere bilmem nerdeki tamirciye tornacıya göndermek. İnsan Allahtan korkar önce yazık çok yazık . O araçdan onların hepsi ekmek yemiştir. Yemek yediği kabı kirletmenin en somut örneği bu olsa gerek. Allah korusun çekme belgeli ağır hasarlı kazalı araçları bu şekilde paket yapıp kaderine terk etmiyorlar ki bu aracın suçu neydi yada araç sahibinin günahı neydi ? Araç sahibi yıllarının birikimini yatırdığı aracını o halde görünce kalp krizi geçirseydi yada o şaşkınlıkla felç geçirseydi bunun hesabını kim verecekti kim verebilirdi.

    Kimsenin hakkı kimsede kalmaz yasal yollara da başvurmuşsunuz zaten umarım en kısa zamanda istediğiniz gibi sonuçlanır bu dava ve rahat bir nefes alırsınız.


    Bu servisler muhtelemen bu olayları fabrika ile paylaşmıyor olabilir. Bence adli durum çözüldükten sonra Doğuş grubunun fabrika gözündeki şirket değerini tekrar düşünmeleri için bütün evraklarınızı ve çektiğiniz fotoğrafları Almanya ile paylaşıp diyalog içerisinde olun. ( Adli durumu riske sokmayacaksa sonuçlanması beklemeden onlardan da destek istenebilir. )

    Nihayetinde bizler de çalışıyoruz bir fabrika da ar-ge bölümünde tasarıcım bende. İnsanız nihayetinde hata yapabiliriz ve istemesekte yapıyoruzda. Önemli olan burda hatayı kabullenmektir. Haklı veya haksız olsanda değer kaybetmemek adına hatta hata bizde olmasa bile. Almanya da durumu bu şekilde yorumlayacak size yol gösterip yardımcı olacaktır.



    Allah yardımcınız olsun.

    Konya yolundaki doğuşun biraz yukarısında oturuyorum bende ve yarın gidip o servise gidip geziyormuş gibi aracınızı bulmaya çalışacağım ve sorgulayacağım ne bu araç ne oldu da bu hale geldi diye iğnelemeye çalışacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toygun_ank

    Allah belalarını versin böyle servisin. Arkadaş al arabayı ver yenisini ne uğraştıyorsun mahvetmişler söküp.

    Zaten bişeyi söküp takınca eski halinin tutmaz uyuz olurum geçmiş olsun umarım zararınız karşılanır ve tazminat ödenir çektiğiniz eziyet için.

    çuvalla para veriyorsun araba alıyorsun sonra daha 14.000 deki arabanın her cıvatasına kadar söküyorlar insana evlat acısı gibi koyuyor dışarıda daha ucuza daha sorunsuz araca binenlere gıpta ediyorsun şimdi senin o aracı bu kadar parçaladılar peki bu andavallılar daha önce bir şeyi yok diyen süper zekalar geri toplarken fabrikadaki özeni gösterecekler mi yoksa o arabayı al yaptık deyip eline verip sonrada uzaktan o arabanın nasıl sürekli arıza çıkardığını mı izleyecekler. bence bu tarz ağır işlemlerde müşteriye parasının bir miktarı geri verilmeli çünkü araçk hem güvenirlilik hemde 2. el değerinde bir sürü değer kaybediyor.

    böyle servis ve galeri deşifre etmek lazım çete gibi davranıyorlar bende başka bir mevzudan sorun yaşadım çok ciddi değildi ama genel merkeze iletince daha dün sallamayan adamalr telefon üstüne telefon neden bizi merkeze şikayet ettiniz aslında aramızda hallederdik beyler bir galeriye gidince iyi giyinin alttan almayın bir şeylerini içmeyin fiyatın her şeyini sorun sinir edin satıcıyı hatta bu ne lan bu nasıl araba gibi yorumlar dahi yapın almaya karar verseniz dahi yaniiiiiiiiii diyin kesin konuşmayın motor ve aksam hakkında bilginiz ortaya dökün gerekirse motor ustasını çağırsınlar size izah etsin birde ona ders verin. bunları neden yapın biliyor musunuz bunları yapmazsanız satış temsilcisi ve servis size şöyle bakıyor "şu mala şu arabayı geçiriyimde bu ayki ciromuda halledeyim nasıl olsa her halinden belli arabadan anlamadığı" diye düşünüyorlar birde neden takım giyin dedim onuda açıklayayım bende bir çok insanda sosyal statüsü yüksek olsa dahi normal hayatta pekde öyle kıyafati sallamayan tiplerdenseniz satış temsilcisi tipinize kıyafetinize bakıp "aha bir fakir daha geliyor şimdi kim uğraşacak bunla" diyor aynı galeride yan masadaki temsilciyle konuşan amaele yani gerçek hayatta gerçekten saçma sapan işleri olan amele tipler sırf sakal tıraşı olmauş sırf polat trolü gibi takım giyip gelmiş diye mallıkları her hallerinden belli olduğu halde daha çok ilgi görüyor. birde şikayetlerde uzlaşmacı olarak yahut satış temsilcisi olarak bayan korlarki çekingen davranıp doğru soruları ve doğru noktaları sormadan aracı alasınız aksine bayan erkek ayırt etmeyin erkeğe ne ayar veriyorsanız bayanda aynı ayarı verin. ben şikayet ettikten sonra beni arayan satış temsilcisi bayana birde telefonda ayarı verdim ki bir daha ismimi unutmasın bir dahja adam olsunlar hemde kadın artık sert ve kararlı tavrım karşsında nerdeyse tamam hadi kapatalım deme noktasına geldi bu satış temsilcileri ve galericilerin geçmişte yaptığı işere bakın çoğu amaledir adamlarda ticari zeka ve vizyon yok ki müşteri memnuniyeti olsun adam göz göre göre bana yalan söyledi bir parça ve işlemle ilgili pazar günü olmasına rağmen kaldırdım ta ankara/istanbulda kim varsa en yetiki kimse ulaştım burada iletişim yeteneğiniz ve kurduğunuz cümleler çok önemli tabi, durumu anlattım telefonu yalan söyleyen servis elemanın götürdüm "al burdan bak yalanın ortaya çıksın" dedik adam bu sefer kıvırmaya başladı yok ben öyle demedim diye telefonu münasip yerine yerleştirmek geliyor insanın ama içerde araban yatıyor yani bunlar böyle rezil edeceksin. bunlara kimle uğraştığını göstereceksin çünkü bu pisliklerin çoğu hacı murata binen doğana binen fakir zibidiler ve size nasıl bakıyorlar biliyor musunuz "adam bu yaşta bu arabaya biniyor kim bilir kimin hakkını yedi kim bilir kimlerden çaldı çırptı gözüyle bakıyorlar" yani bunların öyle medeni gözükmeye çalıştıklarına bakmayın kuyruğuna bastın mı bunların içlerindeki varoş karısını/delikanlısını çıkarıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi root_echo -- 4 Mayıs 2013; 2:44:14 >




  • Yaptıkları şerefsizlikten de öte birşey hakkını aramaya mahkemeye gidiyorsun adamlar senin aracını bir yere atıyorlar üstüne üstlük yaptıkları hatayı da kabul etmeyip zeytinyağı gibi üste çıkıyorlar.

    Adaletin geç olsa da sizi haklı çıkaracağını düşünüyorum çünkü sergiledikleri tüm davranışlar sizin lehinizi işliyor.

    Düşünüyorum da size birebir değişim+ mağduriyet tazminatı vermeleri gerekli zaten olması gereken de budur.
  • Olayin neresini tutsan elinde kalir

    1- Aracin toplanmasi icin 4 bin TL istenmesi mi dersin,
    2- Parcalarin aracin arkasina doldurulup aracin bahceye atilmasi mi dersin
    3- Hakimi 1 saat bekletmeleri mi dersin?

    Adamlarda da ne cesaret varmis, davana bakan hakimi 1 saat bekletirsin, adamdan siringayla kan alirlar valla. Ozellikle o rezaleti gorup bir de ustune bekletilince insallah hakim gerekeni yapacaktir.

    Sandik motor ya da yenisiyle ugrasmayin, verdiginiz parayi yasal faiziyle talep edin. Ayrica, manevi tazminat davasi acsaniz bile kazanirsiniz, ki bence acin.

    Tiksindim yeminle.
  • Öncelikle çok büyük geçmiş olsun, umarım olay sizin lehinize, doğuş otonun (kasten küçük harf kullanımı) aleyhine sonuçlanır.

    Şimdi diyelim ki arkadaşlar, bu arkadaş aracın yenisini aldı, veya para iadesi aldı vs vs.

    Arkadaşımızın bunca zaman yaşadığı psikolojik travmanın karşılığını kim ödeyecek? Bazı arkadaşların belirttiği gibi, MUTLAKA ama MUTLAKA MANEVİ TAZMİNAT davası açın. Tabii ki bütün maddi mağduriyetinizi de giderin, ama bunu da ihmal etmeyin. Dünyada insana en büyük zarar, stresten geliyor.

    AYRICA MUTLAKA BU KONUYU YUKARIDA TUTALIM ki, daha büyük kitlelere ulaşsın.

    Adamlara bak, yeni araca rektefiye yapmaya çalışıyor. Şerefsiz haysiyetsiz adamlar, araç satın alırken kuruşunu bile alır, sonra rektefiyeymiş.... Gece gece nasıl sinir oldum

    Bu ülkenin iyice çivisi çıktı artık. Olan her mantıksız olayı, her haksızlığı, tek kelime ile açıklamak mümkün; "Türkiye".

    Buradan Doğuş Oto ve onlara arka çıkanları kınıyorum. Kel Ferit, senin de dinin imanın para, açtığın ve satın aldığın bütün ticari firmalar umarım batar.

    Kel kafanı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrebozkurt800 -- 4 Mayıs 2013; 3:56:06 >




  • Hocam çok büyük geçmiş olsun. İnşallah Hakkınızı alırsınız.


    Konu yukarıda kalsın. Doğuş Otoyu övenler görsün.
  • Öncelikle geçiş olsun. Her araç sorun çıkarabilir fakat, insanın hem parasının, hem emeğinin, hem beklenti ve umutlarının çarçur edilmesi insanın zoruna gidiyor. İnşllah olumlu sonuçlanır.
  • Hala doguşun attıgı kazıkları görmeyen vw manyagı bir halkımız var. Ne deyim
  • almanyada olsa aracı hemen yenisiyle değiştirirlerdi.ülkemizde kanunları takan pek olmadığı gibi denetim merciide görevini yapmıyor.
  • Basindan beri bu konuyu takip ediyorum insallah hakkinizi alirsiniz bu serefsizlerin yanina kalmaz. İnsallah onlae da bu konuyu okuyordur da SEREFSİZ olduklarini herkesin bildigini gorurler. Sanslilar ki sizin gibi bir insana denk gelmisler. O disari attiklari arabadan mezarlik yapardim o atan adama. Serefsiz kopekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Davayı kazanırsanız firmaya 1 tepsi baklava gönderin.
  • Kesinlikle aracı kabul etmeyin hatta yeni arac talebinde bulunun ben bu araca binmem vs deyin çünkü durum rezalet !
  • tekrardan geçmiş olsun, umarım istediğiniz neticede sonuçlanır mahkemeniz.
  • Konu ilk açıldığında okumuştum demek hala devam ediyor,bunca zaman müşteri BU KADAR mağdur edilir mi.İbretle okudum resmen sökük arabayı parçalarıyla dışarı atmalar daha bi sürü olay nerden tutsan elinde kalıyor.

    Arabanın yenisini sanırım tercih etmezsiniz artık ,o yüzden parasını yasal faiziyle isteyin
    Bunca zamandır sizi arabanızdan mahrum bıraktıkları ulaşımınızı engelledikleri ve araba servisteyken size geçici araba tahsis etmedikleri için maddi tazminat davası açmalısınız.
    Bunca iş ,güç, zaman kaybettirdikleri ve yaşattıkları psikolojik çöküntü içinde ayrı manevi tazminat davası açmalısınız.
    Avukatınıza danışın zaten mantıklı yolu o size önermiştir çoktan.

    Almanya merkeze'de yaşadığınız durumu,mahkeme delillerini göstererek,mağduriyetinizi bildirin.Şubeye ayarı verirler heralde öyle umuyorum.

    Doğuş otoya antipatim seviye atladı,Parayı alırken efendim mefendim ile satmalar.Garantiye gidince yaptıkları muamele afedersin hayvana yapılmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Öncelikle çok büyük geçmiş olsun, umarım olay sizin lehinize, doğuş otonun (kasten küçük harf kullanımı) aleyhine sonuçlanır.

    Şimdi diyelim ki arkadaşlar, bu arkadaş aracın yenisini aldı, veya para iadesi aldı vs vs.

    Arkadaşımızın bunca zaman yaşadığı psikolojik travmanın karşılığını kim ödeyecek? Bazı arkadaşların belirttiği gibi, MUTLAKA ama MUTLAKA MANEVİ TAZMİNAT davası açın. Tabii ki bütün maddi mağduriyetinizi de giderin, ama bunu da ihmal etmeyin. Dünyada insana en büyük zarar, stresten geliyor.

    AYRICA MUTLAKA BU KONUYU YUKARIDA TUTALIM ki, daha büyük kitlelere ulaşsın.

    Adamlara bak, yeni araca rektefiye yapmaya çalışıyor. Şerefsiz haysiyetsiz adamlar, araç satın alırken kuruşunu bile alır, sonra rektefiyeymiş.... Gece gece nasıl sinir oldum

    Bu ülkenin iyice çivisi çıktı artık. Olan her mantıksız olayı, her haksızlığı, tek kelime ile açıklamak mümkün; "Türkiye".

    Buradan Doğuş Oto ve onlara arka çıkanları kınıyorum. Kel Ferit, senin de dinin imanın para, açtığın ve satın aldığın bütün ticari firmalar umarım batar.

    Kel kafanı...



    Resmen duygularıma tercüman olmuşsun arkadaşım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur

    quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar

    quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur


    Öncelikle geçmiş olsun.Aracınızın son durumu nedir?Hakkınızı aradınız mı?Bilgilendirirseniz sevinirim.

    Saygılar

    Evet mahkemeye başvurdum allahında izniyle hakkımız olan neyse alacaz.

    Yazılı-Görsel-Digital basına olayı aktardınız mı acaba ?
    İlgilenen biri-birileri çıkarsa maddi manevi kayıplarınızı telafi etmek daha kolay olabilir.

    Bu arada büyük geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rhye -- 4 Mayıs 2013; 14:29:35 >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.