Şimdi Ara

ürün değişim talebi hakkında yardım

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
580
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar gecen ayın 20 sinde aldığım samsung marka tablet hoparlör cızırtısı yapıyor diye 3 gün sonra servise verdim servis 4 gün sonra tabletin hiç bişeyi yok deyip bana geri iade ettiler ancak ben tatmin olmadım gittim bi teknoloji magazındaki aynı modelde bende cızırtı yapan şarkıları denedim ve ordaki tablet cızırtı yapmıyordu bende ayın 7 sinde tableti geri verdim servise mağazadaki tabletin cızırtı yapmayıp benimkinin yaptığını söyleyerek tamm istanbuldaki servisle görüşelim diyerek aldılar ASIL SORUM ŞU Kİ tabletin kesinlikle arızalı olduğundan eminim cihaz değişim talebinde bulunmamıştım servise verirken şimdi gidip bulunabilirmiyim veya onlar tamir ettikten sonra mı değişim talep etmeliyim ve değişimi kabul etmezlerse ne yapmalıyım biz cihazı tamir edicez ürün değişimi yapmicaz derlerse (cihaz ben servise verdiğimde daha 15 günlük falanda)







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Değişim sorunu hakkında
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.