Şimdi Ara

USTALAR KONUYA!!Bu günlerde araç hararetiniz kaç derece!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
1.685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • benim araçta hararet sabit durmuyor, misal ortaya gelmiş hararet yokuş asagi gidiyorum hararet biraz düşüyor , motoru biraz sikistirinca yine ortaya geliyor, bu anormal bir durummudur?
  • Gözümden kaçmış :) LPG li ise çabuk ısınıp aynı yerinde kalması lazim. Takılan termostat orijinal mı ? Bir ara 2-3 kere termostat değiştirdiği mı bilirim. En son orijinali takıp kurtuldum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: andR

    benim araçta hararet sabit durmuyor, misal ortaya gelmiş hararet yokuş asagi gidiyorum hararet biraz düşüyor , motoru biraz sikistirinca yine ortaya geliyor, bu anormal bir durummudur?

    Yanlis bilgilendirmek istemem fakat sağlıklı bir motor rampa assagi insede, hava cok soğuk olsada optimum sicakliga ulastiginda o değerde kalmali. Ne inmeli ne cikmali.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Multijet linea var 1.3. Maalesef hararet rolantide asla 90a çıkmıyor. Hatta yol gidip rolantide beklerseniz 90dan düşmeye başlıyor. Sabah yokuş yukari cikmazsan kolay kolay 90i bulmuyor. Duz yolda dahi. Yokus asagi gidersen hemen soguyor zaten. Daha 43 binde araba.
  • Aynı sorunu biz de yaşadık
  • Aracı hemen çalıştırıp yürümeyin bi 2-3 dk önce çalıştırın
    Birde termostat değiştikten sonra antifriz ne koydunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Roq -- 3 Ocak 2017; 23:56:46 >
  • Roq kullanıcısına yanıt
    Bekliyorum hocam. Termostat değişimi ile birlikte antifriz. Koyuldu. Yani arıza ya da problem olduğuna emin olsam ustaya tekrar götürecegim de rezil olmak da istemiyorum
  • Ben sabah -5, -10 derecede marş yapıp direk çıkıyorum. Klima hep açık 10 km yolun 8. km 90 dereceye geliyor. Eğer klima açıksa normal, değilse bir sıkıntı olabilir.



    Bu araca aracım LPG li. :)
  • hararet normal seviyesine gelmiyorsa termostat değişimi yapılan yere tekrar gidin çok geç geliyorsa yine gidin termostat ayarı yapılıyor sanırım
  • Izmirde son 3 4 gundur sabahlari 2 3 derece 5km yol gidiyorum oyoparkta 90derece görüyorum arac dizel rapid spaceback
  • Dizel 1.3 multijet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: andR

    benim araçta hararet sabit durmuyor, misal ortaya gelmiş hararet yokuş asagi gidiyorum hararet biraz düşüyor , motoru biraz sikistirinca yine ortaya geliyor, bu anormal bir durummudur?

    Normal değil, muhtemelen radyatörde yada devirdaim pompasında sorun var.
  • Şu an yatım saat oldu arkadaşlar ve son beş dkdir olduğum yerde 3000 3500 devire gaz vererek 90a çıktı işi. Bu son beş dkdan önce de 13 14 km kadar kullandım aracı. Sanırım söylediklerinize göre bir problem var
  • Aracınızda bir sıkıntı yok, boşuna kurcalatmayın. HDi motor bu şekilde, çok zorlanmadıkça, sıcak havada uzun süre dur kalk yapılmadıkça 70-90C arasında kalır hep, çalışma sıcaklığı böyle.
  • 1.3 multijet 22 km yol yapıyorum sabah yoğun akıcı trafikte 70 80 dereceyi zor görüyor.
  • 2012 fluence hararet 1. Cizgiyi gecmiyoe servis normal hava soğuk dedi
  • rst78 kullanıcısına yanıt
    Benzinli üstadım aracim
  • Önemli bilgi : az evvel termostat değişimini yapan ustaya gittim bindi ve kontrol etti kendisi de termostat in belirttiğim 78 78 derece civarında devreye girdiğini ve sorunsuz çalıştığını belirtti. Eğer sabit bir ısının altına inceydi sorun var diyebilirdik ancak senin isin 78 in altına inmiyor bu nedenle termostat ta problem yok havalar çok soguk dedi. Yani arkadaşlarım sizin de aklınızda olsun termostat arızası da isi hareket vs durumuna göre sürekli değişkenlik gösteriyorsa problem var diyebiliriz. İlgilenen arkadaşlarıma da tek tek teşekkür ederim
  • 1.3 CDTI Astra H'de dijital hararet göstergesi kullanıyorum. Ankara'da sabahları hava -9/-10 derece iki gündür. 30km'lik yolculuğumun ilk 10 kilometresi düzlük, sonraki kısmı inişli çıkışlı.

    İlk 10km sonunda su sıcaklığım 60 dolaylarında oluyor ve kalorifer ancak ılık üflüyor. Sonraki kısımlarda da 75-80 arası geziyor fakat 80 üzerine kolay kolay çıkmıyor.

    Çok sıkıştırmadıkça 85 üzerini görmek pek mümkün değil.

    Harareti sabit olarak gösteren araçların hepsi o şekilde ayarlandığı için öyle gösteriyor.

    OBD üzerinden bağlantı kurduğunuzda anlık su sıcaklığınızın 1 derece de olsa mutlaka oynadığını görürsünüz.

    Mesela eski araçlarımdan Peugeot 307 bunu anlık olarak gösterirken Volkswagen Bora yaz kış 90'da sabit dururdu fakat OBD ile bağlandığınızda aslında hiç de öyle olmadığını görürdüm.




  • aarmaganozturk A kullanıcısına yanıt
    Tamda ben de 307 benzinli comfort kullanıyorum hocam şu anki durumum da sizin şu an kullandığınız araç ile aynı.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.