Şimdi Ara

UYDUNET ile yaşadığım abonelik rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.008
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba donanımhaber ailesi,

    Uzun zamandır TTNET ADSL hizmetinden, yüksek ping ve devamlı hız dalgalanmalarından şikayetçi bir kullanıcı olarak arkadaşlarımın da tavsiyesi ile uydunet e geçmeye karar verdim ama vermez olaydım. Sizlere bu süreçte neler yaşadım ve belki de yaşamaya devam edeceğim anlatmak istedim:

    - 2 Hafta önce Cumartesi günü abonelik başvurusunda bulundum. Hemen kaydımı aldılar ve pazartesi kurulum için aranacağımı belirttiler.
    - Pazartesi günü arandım ve Salı günü öğleden sonra gelmek istediklerini söylediler. Ben de çalıştığım için işimi ayarladıktan sonra kendilerini arayacağımı söyleyerek kapattım.
    - İş mevzusunu hallettikten sonra geri arayarak Salı gelebileceklerini ilettim.
    - Ertesi gün geri arandım ve bana verdikleri randevunun yanlışlıkla, "Ben sizi işimi ayarlayıp arıyım" diyince başkasına verdiklerini bu nedenle Cumartesi gelebileceklerini ilettiler. Bu saçma nedene rağmen tamam dedim.
    - Son olarak Cumartesi 10:00-13:00 arası gelmek üzere randevulaştık.
    - Cumartesi günü tabi ki gelmediler, bu arada saat 12:30 dan 14:30 a kadar en az 100 arama yaparak her türlü numarayı aradım fakat kimseye ulaşamadım.
    - Sonrasında bildiğiniz gibi 14:30 gibi tüm istanbul da elektrikler gitti ve bizim orda 15:00 gibi geri geldi.
    - Saat 15:00 civarı da ekiplerden beni aradılar. İşte sizin orda elektrikler olmadığı için ekipler bölgenizi terk etti diye. :) Tabi ben küplere bindim, şu rezalete bakar mısınız? Bana verilen saatlerde gelinmiyor, 2 saat sonra aranıyor sizin orda elektrik yok, gelmiyoruz deniyor. Güleyim mi ağlayım mı?
    - Bu trajikomik olaylardan sonra abone merkezinde sonunda bir görevliye ulaşabildim ve şikayette bulundum. Bunun üzerine en kısa zamanda geri aranacağımı ve kurulumumun yapılacağı ilettiler.

    Fakat Çarşamba olmasına rağmen ne arayan var ne soran. Yıl 2012, müşteri memnuniyeti artık hizmet sektöründe en önemli unsurlardan biri ve ben daha hizmet alamadığım bir firmadan şimdiden şikayetçi oldum. Açıkçası, kendimde hizmet sektöründe çalışan bir kişi olarak Uydunet firmasının yaklaşımı ve iş yapış ahlakından utandım. TTNET den de beteri varmış demek ki.







  • Hocam anlaşılan yeni müşterilere ihtiyaçları yok. Onların sizin peşinizden koşması gerekirken siz onların peşinden koşturuyorsunuz.Her şeyde bir hayır vardır.Belki uydunet bağlatmamak sizin için hayırlı olucak. superonline yok mu sizin orda
  • ben kullanıyorum da ne oluyor.internet çok yavaşşş.ben de ttnet i iptal ettirmiştim.gözünü seveyim ttnet in
  • Uydunet'te ciddiyim 15 Kasım 2011 tarihinde kayıt bıraktık. Bildiğin geçen hafta aradılar bizi. Geçen hafta lan ! 10 gün önce falan desen 12 Ocak 2012. Böyle bir hizmet yok kardeşim.Eğer internette sorun yoksa yoluna bakıcan sorun varsa uğraş dur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Artizt -- 19 Ocak 2012; 12:18:23 >
  • demek ki abone sayısı ciddi şekilde artıyor ama müşteri hizmetleri yerinde sayıyor.
    ben abone olurken (2 sene önce) ilk telefondan internete bağlanana kadar geçen süre sadece 2 gündü.
    çağrı merkezini aradığımda hemen birisi karşıma çıkıyordu. en azından akşam 10'dan sonra böyleydi. şimdi gece yarısı bile kimse cevap vermiyor.
  • Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ne ilk bağlatırken böyle bir problem yaşadım ne de kullanırken.
    Kesinti yavaşlama hiç birşey olmadı. Hızından da gayet memnunum yerine göre değişiyor sanırım. Kablolu tv üzerinden çekiyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.