Şimdi Ara

Uygun fiyatlı Focus 2 mi? Yoksa makyajlı Focus 2 mi?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.116
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar acaba şubat ayında çıkacak f2 makyajlı da ne kadar bir fiyat farkı olur.Şu anda f2 ghia tdci hb için istenilen 41750 fiyat tan çok bir sıçrama olur mu? Olursa ne kadar olur sizce ve sizce bu muhtemel fiyat farkına yeni makyajlı f2 değer mi? donanımdaki ve kasanın ön yüzündeki değişiklikler için beklemeye değer mi? yoksa gidip mevcut kasa mı alınmalı makul fiyatıyla. Birde tdci motordaki 4.3 sarfiyat ortalama sarfiyat mı acaba? son bir soru makyajlının çıkışı şubat '08 olarak kesinleşti mi yoksa hala bir söylenti mi? Çünkü otosan ısrarla '08 2. yarı diyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuk33 -- 7 Kasım 2007; 18:15:30 >



  • f2 ne yaw yoksa ford focus'un makyajlı kasasımı,şubatda avrupada olacakmış türkiyeye nisan-mayıs gibi bekleniyormuş
    çıkacak olan ford focus'un kalitesinin artacağı ve yumuşak malzeme kullanılacağı söyleniyor aynı zamanda yeni özelliklerle geliyormuş ford power düğmesi durashift şanzıman aynı zamanda kinetik tasarım c segmentine yeni bir soluk getirecek

    YENİ FORD FOCUS GÖZE GELMEK İSTEYENLER İÇİN
    YENİDEN YARATILDI
  • Ben de arkadaşlarımdan 2008 Haziran'dan sonra çıkacağını duydum.
    Ayrıca benim tahminim fiyatın artacağı yönünde...
    Yeni C-Max'in eski Ghia donanımlısını almak isterseniz fiyat oldukça yükseliyor.
    F2 makyajlıda dikkatini çekti mi bilmiyorum ama direksiyon üstünde Cruise Control kumandaları yoktu.
    Ben makyajlı F2'lerde şu anki mevcut kasaya göre % 8-10 zam bekliyorum. (Donanımları eşit modelleri baz alarak)
    Arabam 3300 km'de..
    Şehir dışı düzgün yolda yol bilgisayarında 4.2-4.3 lt/100 km tüketimi görebiliyorsunuz.
    Şehir içi tüketimi ise şöyle açıklayayaım.
    Arabayı Eskişehir'de işe gidip gelirken sabah ve akşamları yoğun trafikte kullanıyorum.
    Evden iş 8 km kadar. Bu yol şartlarında arabam 7.5-7.6 lt/100 km tüketiyor.

    Ben de senin duyduklarını duymuştum ama 2 ay önce 2008 F2 Ghia TDCi Sedan aldım.
    Bilmem anlatabildim mi ufuk33?

    quote:

    Orjinalden alıntı: ufuk33

    Arkadaşlar acaba şubat ayında çıkacak f2 makyajlı da ne kadar bir fiyat farkı olur.Şu anda f2 ghia tdci hb için istenilen 41750 fiyat tan çok bir sıçrama olur mu? Olursa ne kadar olur sizce ve sizce bu muhtemel fiyat farkına yeni makyajlı f2 değer mi? donanımdaki ve kasanın ön yüzündeki değişiklikler için beklemeye değer mi? yoksa gidip mevcut kasa mı alınmalı makul fiyatıyla. Birde tdci motordaki 4.3 sarfiyat ortalama sarfiyat mı acaba? son bir soru makyajlının çıkışı şubat '08 olarak kesinleşti mi yoksa hala bir söylenti mi? Çünkü otosan ısrarla '08 2. yarı diyor...





  • Makyajlanmış Focus'un şuanki kasadan daha pahalıya satılacağı bence kesin.
  • hocam bu kinetik tasarım ne demek? somut olarak açıklayabilir misiniz?
    quote:

    Orjinalden alıntı: LİTEON

    f2 ne yaw yoksa ford focus'un makyajlı kasasımı,şubatda avrupada olacakmış türkiyeye nisan-mayıs gibi bekleniyormuş
    çıkacak olan ford focus'un kalitesinin artacağı ve yumuşak malzeme kullanılacağı söyleniyor aynı zamanda yeni özelliklerle geliyormuş ford power düğmesi durashift şanzıman aynı zamanda kinetik tasarım c segmentine yeni bir soluk getirecek

    YENİ FORD FOCUS GÖZE GELMEK İSTEYENLER İÇİN
    YENİDEN YARATILDI




  • KİNETİK TASARIM,yeni MONDEO'da;üst ızgara ve ford'un tüm otomobillerinde bulunan ters trapezoid şeklinde alt ızgarada,eskisinden daha ince,geriye doğru uzanan gergin bir şekle sahip ön farlarda,eski MONDEO'ya göre yükseltilerek camları küçülten ve psikolojik olarak daha korunmuş olduğunuz izlenimi yaratan cam eşiği çizgisinde ve lazer kaynağıyla elde edilen yumuşak tavan çizgisinde kendini hissettiriyor.Ford'da ve bu sınıf araçlarda ilk kez yan panellerle tavan paneli lazerle birleştirilmiş.Bu sayede,normalde kullanılan tavan şeritlerine ihtiyaç kalmadığı için rüzgar gürültüsüde önemli oranla azaltılmış.Arka bölüm,daha iyi bir arka görüş sağlamak ve hava akışını kolaylaştırmak için eğimli bir yapıda ve buraya kadar uzanan alt çizgi,otomobilin gerilmiş ve öne fırlamaya hazır olduğu izlenimini yaratıyor.
    Yeni Mondeo,Ford'un''kinetik tasarım''dilinin bütün temel öğelerini içeren felsefesini yeni bir düzeye yülseltti.Hareket halindeki enerjiyi temsil eden bu öğeler bir araya geldiğinde,güçle şıklığı yansıtan bir tasarım sağlayarak bu sınıftaki diğer otomobillerden ayrılmasını sağlıyor.Ford Avrupa Tasarım Müdürü Martin Smith,''Yeni Mondeo ile daha teknolojisini görmeden estetik açıdan insanları çekecek duygusal bir bağ yaratmak istedik''diyor ve ekliyor:''Amacımız insanların otomobili gördüğünde etkilenmesi ve sonuç olarak otomobile sahip olmayı istemesiydi.''




  • Yeni Focus ECOnetic'in ford tarafından avrupaya yayımlanan resmi tüm özelliklerinin Türkçe çevirisi:


    Yeni Ford PowerShift Şanzıman

    Ford PowerShift şanzıman 2008'in başından itibaren Ford Focus'ta sunulacak. Bu bütünüyle yeni altı vitesli çift debriyajlı şanzıman, düz bir şanzımanın verimliliğini ve sürüş özelliklerini otomatik bir şanzımanın kullanım kolaylığıyla birleştiriyor. 136 beygirlik (100 kW) 2.0 litre Duratorq TDCi common rail turbo dizel motorla birlikte, sakin ve rahat kullanımın, yüksek CO 2 atığı düzeyiyle sunulmak zorunda olmadığını açık bir şekilde gösteriyor.


    Ford ile GETRAG'ın yarı yarıya sahip olduğu ortak şirketleri GETRAG FORD Transmissions GmbH tarafından üretilen Ford PowerShift şanzımanı her biri kendi debriyaj birimine sahip paralel olarak çalışan iki şanzıman milinden oluşuyor. Biri "tek" sayılı vitesler olan 1, 3 ve 5'i ve diğeri de çift sayılı vitesler 2, 4 ve 6'yı taşıyan ara millerin düzeni sayesinde, sonraki vites önceden seçilerek, hareket halinde ve tam güç kullanırken bile vites değişikliğine hazırlanmak mümkün. Sonra her iki debriyajın karşılıklı olarak devreye sokulmasıyla vites değişikliği yapılıyor ve bu işlem hiçbir tork kesintisi olmayacak şekilde koordine ediliyor.


    Normal otomatik şanzımandan farklı olarak Ford PowerShift şanzımanın teknik yapısı çeşitli avantajlar sunuyor. Tork dönüştürücüleri, uydu dişlisi setleri, birçok yaş levhalı debriyaj ve birçok kayış gibi karmaşık alt sistemler gerektirmiyor; bunların hepsi artan eylemsizlik özelliği ve sürtünme torku etkileri nedeniyle vites kutusu verimliliğini önemli oranda azaltıyor. Yeni vites kutusunun sağladığı sonuç etkileyici: Ford PowerShift şanzıman normal bir otomatik şanzımanın kolaylığını ve sürekli hareketini, düz bir şanzımanın performansıyla birlikte sağlıyor. Ayrıca en yüksek derecede vites değiştirme yumuşaklığı sunarken, çabuk ve sportif vites değişiklikleri de sağlıyor. Ford PowerShift şanzımanın diğer bir avantajı da yüksek tork kapasitesi ve vites oranlarının serbest bir şekilde seçilebilmesi. Bu, şanzımanı modern yüksek performanslı dizel motorlar için ideal bir ortak haline getiriyor.


    Ford PowerShift Şanzımanlı Ford Focus 2.0 Litre Duratorq TDCi

    Ford PowerShift şanzıman 2008 başlarından itibaren yeni Ford Focus'ta ve Ford
    C- MAX'te 136 beygirlik (100 kW) 2.0 litre Duratorq TDCi motorla birlikte sunulacak. Bu motor-şanzıman bileşimi yeni Powershift şanzımanın bütün avantajlarının kullanılmasını sağlıyor. Bu sayede bu özelliklere sahip aracın ortalama yakıt tüketimi, normal altı vitesli tork dönüştürücülü otomatik şanzımana göre yaklaşık yüzde 10 daha iyi, CO 2 atıkları da daha düşük olacak. Bu yeni şanzıman teknolojisine sahip Ford Focus'un homologe edilmiş nihai yakıt tüketimi, CO 2 atığı ve performans verileri otomobilin piyasaya sunulmasına yakın açıklanacak.


    Yeni Ford Focus ECOnetic

    Yeni Ford Focus ECOnetic, geleneksel sürüş teknolojisinin, akıllı bir şekilde birleştirilmiş farklı yakıt tüketimi önlemleriyle bir araya getirilmesinin çok iyi yakıt tüketimi düzeyi ve önemli oranda azaltılmış CO 2 atığı sağlayabileceğini gösteriyor. 109 beygirlik (80 kW) 1.6 litre Duratorq TDCi motora ve standart Dizel Parçacık Filtresine (DPF) sahip bu aracın resmi ortalama yakıt tüketimi 4.3 litre/100 km olarak belirlendi. Bu ortalama olarak sadece 115 gr/km'lik CO 2 atığı anlamına geliyor ve bu araç sınıfındaki normal bir araç için ulaşılan en iyi değeri temsil ediyor. Daha da düşük CO 2 performansına sahip ikinci bir model de şu anda geliştirilme aşamasında.


    Halihazırda çok ekonomik olan normal 109 beygirlik Dizel Parçacık Filtreli motor temel alındı. Bu değerlere ulaşılmasındaki başlangıç noktası sürüş sırasında oluşan dirençleri azaltmaktı. Aerodinamik özellikleri geliştirmek için araç önde 10 mm ve arkada 8 mm alçaltıldı. Buna ek olarak, geliştirilmiş ön tampon etekliği ve yan eteklikler ile arka spoylerden oluşan bir aerodinamik kit de standart olarak yer alıyor. Aerodinamik özellikleri de geliştirmek için alt ızgaranın dış bölümlerine iç tarafta boşluklu plakalar yerleştirildi. 195/65R15 lastiklerle 0.31'lik çok iyi bir hava sürtünme katsayısına ulaşıldı.

    Sürüş direncini azaltmakta kullanılan ve Focus ECOnetic'in geliştirilmesi sırasında ilk kez test edilen diğer bir önlem de Ford'un işbirliği yaptığı BP tarafından geliştirilen yeni düşük viskoziteli motor yağı idi. Avantajları o kadar açıktı ki, C ve D segmentlerindeki diğer Ford ürünlerinde de sunulmaya başlanacak.


    Motor modülünün yeniden ayarlanmasının yanında, elektro-hidrolik EHPAS direksiyona bağlı enerji tüketiminin azalması da, bazen küçük ayrıntılarla da büyük bir fayda sağlanabileceğini gösteriyor. Elektrikli hidrolik pompasının yüksüz durumdaki performansı yeniden düzenlenerek, bu durumdaki anlık tüketim, yakıt tüketiminde azalma sağlamaya yetecek kadar azaltıldı.


    Yeni Ford Focus 1.6-litre TDCi modelleri 120 gr/km CO 2'ye ulaşacak

    Ford ECOnetic çalışmasının diğer bir doğrudan sonucu da bütün 1.6 litre TDCi modellerinin 120 gr/km CO 2'ye ulaşması. Motor ve elektro-hidrolik EHPAS direksiyon modülleri yeniden ayarlanarak ve düşük sürtünmeli bir şanzıman yağı kullanarak yeni Ford Focus'un çok beğenilen 1.6 litre TDCi motora sahip bütün modellerinde ortalama 120 gr/km'lik CO 2 atığına ve hatta daha da aşağısına ulaşılacak. Bu sonuç, motor gücü, gövde tipi ve jant çapı ne olursa olsun elde edilecek.


    Ford Avrupa Performans ve Ekonomi Sorumlusu Dr. Thilo Seibert şöyle açıklıyor: "Zaten çok ekonomik olan bir araç temel alınarak geliştirilen Focus ECOnetic, yeni fikirleri ve yaklaşımları bir araya getiriyor. Sonuç, uygun fiyata sahip geleneksel sürüş teknolojili, çok kullanışlı, son derece ekonomik ve temiz bir otomobil. Hedef değerlerimize vites oranlarının uzunluğunu artırmadan ulaştığımız için de çok gururluyuz; böylece Focus ECOnetic tam bir Focus'tan bekleyeceğiniz kadar iyi bir sürüş sunuyor. Dahası, Ford ECOnetic fikirlerinin de yeni Ford Focus'un temel model ailesinde uygulanmaya başlamasıyla, uygun fiyatlı ve sürdürülebilir yolculuk kavramında önemli bir adım daha atmış olduk."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuk33 -- 7 Kasım 2007; 18:14:09 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Ben de senin duyduklarını duymuştum ama 2 ay önce 2008 F2 Ghia TDCi Sedan aldım.
    Bilmem anlatabildim mi ufuk33?


    Estradiol anladımda sen şu anda yeni çıkacak makyajlı kasa için keşke bekleseydim dediğin oluyor mu? İlave özellikleri ve yeni tasarımı düşünürsen.
  • Valla biz hiç öle demedik.Tam tersi iyiki beklemedik iyiki aldık dedik.Boşver focus focustur.Bariz bi değişklik yokki.Hani magane gibi kasa değişse tamam ama kasa aynı çok değişiklik olmadı.3 5 teknolojik değişim yapıldı.Bunun için forddan ucuz fiyat beklenemez benden sölemesi.Ford çok cimridir.Valla standart modeli yani collection olabilir.En az 50 yani 2008 titanium c-max ler kadar olur.Diyorum ve ford dolu günler diyorum...
  • peki makyajlı kasa geldiği zaman şu anki kasada bir indirim bekliyor musunuz ? koç ailem kart işi de yattı indirimsiz ghia zor görünüyor
  • Bekleseydim dediğim olmadı.
    İyi ki almışım diyorum...
    Hele ki yeni C-Max'i, donanımını ve fiyatını gördükten sonra...

    quote:

    Orjinalden alıntı: ufuk33

    quote:

    Ben de senin duyduklarını duymuştum ama 2 ay önce 2008 F2 Ghia TDCi Sedan aldım.
    Bilmem anlatabildim mi ufuk33?


    Estradiol anladımda sen şu anda yeni çıkacak makyajlı kasa için keşke bekleseydim dediğin oluyor mu? İlave özellikleri ve yeni tasarımı düşünürsen.
  • Eski kasalarda elbette bi indirim olur.Cünkü ellerinde kalan eski kasayı eritmek için baya indirim olur.Bize 2007 sedan gri ghia tdci aracı 2008 lerin arasında kalmıştı.Onu satmak için ellerinden geleni yaptılar.İndirimde yapıyolar.Ama biz almadık.Satarken 1 yaş çok fark ediyo.+ Eski kasa.Bence sen küçük bayilere yönel daha fazla indirim olabiliyo.Ya hiç tanıdığın yokmu koç'da çalışan.Aslında oda büyük sorumluluk.Aracın borcu bitene kadar onun üstüne oluyo.Sana güvenen birisi bunu yapar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: erdemdogan24

    Eski kasalarda elbette bi indirim olur.Cünkü ellerinde kalan eski kasayı eritmek için baya indirim olur.Bize 2007 sedan gri ghia tdci aracı 2008 lerin arasında kalmıştı.Onu satmak için ellerinden geleni yaptılar.İndirimde yapıyolar.Ama biz almadık.Satarken 1 yaş çok fark ediyo.+ Eski kasa.Bence sen küçük bayilere yönel daha fazla indirim olabiliyo.Ya hiç tanıdığın yokmu koç'da çalışan.Aslında oda büyük sorumluluk.Aracın borcu bitene kadar onun üstüne oluyo.Sana güvenen birisi bunu yapar.


    koç çalışanı bir tanıdık arıyoruz şu an ama eğer dediğin gibi ciddi bir indirim yaparlarsa makyajlı olmuş olmamış öyle bir takıntımız yok sıfır olsun bizim olsun diyoruz uzunca bir süre kullanacağımız için satışında ne kadar zarar ederiz onu da düşünmüyoruz en iyisi şimdilik beklemek.




  • Makyajlı kasanın gelmesi mart ayı deniliyor otosan tarafından ama fabrika bi süpriz yapıp bunu subat başınada çekebilirmiş,fiyat olarak farklılıklar olacak gibi alışılmış collection ve gia kavramı artık fordda kalkıyor bunun yerine tinanıum modları olcak.şuanki kasaın gia sını dizelini bulmak iyice zorlaştı,genel olarak collection var indirimleride buna göre yapacaklar aklınızda bulunsun,aralık ve ocak ayını bekleyin derim,son kampanyalar son fiyatlar bu aylarda belli olcak

    benim tahminim dizel hb f2de 2600 ytl kadar bi indirim var aralık ve ocakta bu fiyat 3500lere kadar gelebilir.dediğim gibi gia bulmakta zorluklar yaşanmaya başladı,fakat collectionlar oldukça var
  • Peki makyajlı kasa sadece Hb olarak mı gelecek ? Eğer öyleyse sedanların fiyatlarında(sıfır-2.el) bir değişiklik olmaz heralde. Koç indirimininden de faydalanamıyoruz kendileri indirim yapmazlar ise zorunlu da olsa başka markaları düşünmemiz gerekecek :S
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.