telekomdan hat taşıma işlemi tamamlananlar için son görünen faturanın 284tl idi sanırım, tamamı ödenecek mi görünüyor , yoksa kullandığın kadar mı? hatırladığım kadarıyla fatura kesimine 15 günden fazla varsa kullandığın kısmı, 15 günden az varsa hepsi ödeniyor sanırım |
Eski adı Vestelcell , Yeni adı Türktelekom geçiş tarifesi( Taahhüt, fatura, sorun, çözüm bölümü) (117. sayfa)
-
-
İnternet SMS konuşma paketin bitmediği sürece kullandığın gün kadar faturalandırılıyor. Bu hesaba göre 27.08.2024den 05.09.2024e kadar günlük 2.66TL 10 günlük 26TL, sonraki hergün için 435tl/30= 14.5 TL den yapıştırıyorlar. Ona göre hesap edin. Her geçen gün 14.5tl ekleniyor. Maşallah 500 600tl internet 400tl telefon. Kira 15.000. gariban asgari ücretli salatalığı yemiş memlekette.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 34KaRaCa34 -- 6 Eylül 2024; 23:54:41 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hattı bir an önce taşıyın hocam. Şansım vardı aynı gün tarife değiştirdim
Btk'ya şikayet etmekle olmaz 400 lira fatura ödenmez
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
4 hattımdan şuan için sadece 1 tanesine zam gelmiş.
Tabiiki bu diğer hatlarada zam geleceğinin habercisi.
Şimdiden kampanyalı uygun tarifelere bakmak lazım.
Zam gelen hattı valide kullanıyordu,onun internetle pek işi olmadığı için,
6gb 1000 dakikalık pakete 75 lira ödüyordum.
Paketin güncel fiyatı 235 lira olmuş.Müşteri hizmetlerini aradım.
Size özel şuan için kampanya yok dedi.Valide kullandığı için minimum internetli tarife önermesini istedim.
En ucuz 1gb 1000 dakikalık bir tarife için 305 liralık tarife sundu.
Dedim şuan tahahütsüz 6gb internetli tarifemin fiyatı 235 lira,
Siz bana 305 liralık paket sunuyorsunuz.Şaka gibiler vallahi,
Dedim sizin altyapınızı kullanan bimcell 3gb 750dk:160 lira,
İşte o numara taşımada geçerli,falan filan,diyorumki illaki beni uğraştıracaksınız
Ama illaki bir gün zam gelecekti 2 yıl güzel kaymağını yedik.
Minumum gb internetli uygun fiyatlı tarife önerisi olan varmı?
-
bimcell taahhüt olsaydı iyidi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yani websiteleri arayüz,bilgilendirme o kadar kötüki,hiç bir detay paylaşılmamış.
Faturalı mı,faturasız mı,tahahütlü mü değilmi belli değil.
-
12GB olanı kullanıp zam yaşayan var mı?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kaça çıkmış hocam? Benim Ağustos 86 olarak kesildi , Eylül de şu anlık 86 lira gözüküyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Netgsm kullanan arkadaşlar var mı?
Altyapı v.s genel olarak memnunmusunuz?
Fiyatlar çok iyi duruyor.
-
12 gb lar 248 mi ne olması lazım 240 kusur orası kesin
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
www.turkiye.gov.trHaksız Fiyat Artışı Şikayet Bildirimihttps://www.turkiye.gov.tr/ticaret-bakanligi-haksiz-fiyat-artisi-sikayet-bildirimi?yeni=Sikayet
Buradan haksız fiyat artışına şikayet etmek lazım.
-
Ben küçük kızıma 2 ay önce aldım. Türkcell altyapısı ama bağımsız operatör
Çekişte vs sıkıntı yok
Bol tarife seçeceği var, illa biri uyar
Taahhütte yok
Dün 3 hattım içinde sim kart siparişi verdim.
Evimde iken çok internet sıkıntısı çekmiyorum. Aylık 10 GB filan yetiyor
Ama yaz tatili vs 20-30 GB anca yetiyor.
Ben de normal zamanlarda 10 GB, tatil zamanlarında 20 GB kullanıcam, sonra tekrar 10 GB geçiş yapacağım
Nasıl olsa taahhüt yok ayın 1'ne denk gelecek şekilde istediğim gibi tarife değişebiliyor, MH ile bu konuyu da teyit ettim.
Baktım beğenmedim başka operatöre avantajlı bir geçiş buldum mu geçerim
En büyük sıkıntısı banka sms gelmeme o da sanki sadece Akbankta sıkıntı var gibi diğerlerini çözmüşler okuduğum kadarı ile ama çözüleceğini düşünüyorum
Diğer sıkıntısı aşımsız olmaması. %80 kullanıma geldiğinde haber verince tetikte olmak lazım
Otomatik ödeme alan bankalar az ama en kötü her ay manuel ödeme yapılabiliyor(Ben Akbak ile otomatik ödeme verdim mesela)
-
Teşekkürler,
En sıkıntılı tarafı tüm bankalarla henüz anlaşma sağlanmamış olması,bankalarla anlaşma sürecinin bu kadar uzun sürmesi de soru işareti.
Ben hemen hemen bütün bankaları kullandığım için benim için sıkıntı yaracaktır.
Saniye atış periyodu 60 saniye gözüküyor.Yani 1 saniyede görüşme yapsanız 60 saniye atacak.Diğer operatörlerin faturalı hatlarında 6 saniye diye biliyorum.
Numara taşımada veya yeni hat alımında sim kartı alabileceğimiz bir bayi olmadığı için kargo+simkart ücretini ödeyip adresimize gelmesini bekleyeceğiz.
Son olarak size bir şey daha soracağım;
Şikayet sitelerinde en çok bu anlaşması olmayan bankalardan mesaj gelememesi haricinde,internet yavaşlığından şikayet edilmiş(tabiiki o biraz da baz istasyonu yakınlığı ve trafiğiylede alakalı bir durum)
Ayrıca whatsapp veya google mesajları gelmeme gibi bir sıkıntısı var mı?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkelvis -- 9 Eylül 2024; 15:12:9 >
-
Vodafone çekme durumu nasıl 235 lira bi pakete geçmeyi düşünüyorum. Benim henüz zam gelmedi ama yinede geçeyim nasılsa değişecek fiyat.
-
NETGSM Müşteri hizmetlerinden Zeliha ile görüştüm.
Kafamdaki bütün soruları sordum.Madem dedim yetkilendirilmiş lisans almış bir dijital operatörsünüz neden bütün bankalarla anlaşma yapamıyorsunuz?
Süreç neden bu kadar uzun sürüyor?
Cevap:Aşama aşama yapıyoruz,şuan QNB ile anlaşmak üzereyiz.Bütün bankalarla anlaştıktan sonrada lisans alabilirdik.Fakat bu haliyle bile çok talep gördük.
Eğer bizle anlaşmadığımız bir banka ile çalışıyorsanız güvenlik mesajı gelemeyeceği için o bankayla çalışamassınız.
Bende herhalde dedim sizi şuan bankacılık mesajıyla işi olmayan daha çok şirket hatları için kullanıyorlar.
Cevap:Evet,bununla birlikte,öğrenciler,emekliler ve ev hanımları çok talep ediyor.
Yurtdışından ülkemize kaçak getirilip ülkemizde imei kaydı yapılan telefonlarda hatlarımız çalışmaz dedi.
İnternet kalitesinin iyi olduğundan bahsetti.
Apple telefonlardaki kendi mesajlaşma ve iletişim uygulamalarının kullanılmadığından bahsetti.
Diğer operatörler gibi kırsalda çok iyi çeken yerlerde bizim hatlarımız çekmeyebilir dedi.
Müşteri hizmetlerine dürüstlüğünden ötürü teşekkür ettim.
4 çeker deyip,droncel deyip diğer operatörlerin depremde nasıl sıçtıklarına şahit olduk.
Bu arada Turkcell altyapsını kullanıyorlarmış.
Netice olarak bankacılıkla işi olmayan emekli,öğrenci,ev hanımı ve şirketler için biçilmiş kaftan.
Ama benim gibi hemen hemen bütün bankalarla çalışan,çok sık memleketine,yazlığına köyüne giden,çekim sıkıntısı yaşayacağı için başka operatörlere baksın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkelvis -- 9 Eylül 2024; 21:46:0 >
-
Bankaların %80-90 nı hallolmuş gibi aslında, büyük bankalardan kalan bi Akbank var sanırım
Google mesajı nedir anlamadım ama watsapp mesajlarında sıkıntı yok
Hangi bankalar kalmış ki anlaşma yapılmayan
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkat -- 9 Eylül 2024; 22:28:49 > -
Akbank ve vakıf sıkıntı bir de kripto borsalarıyla alakalı pek bilgi sahibi değiller sanırım. Gelir felan dedi ama pek emin konuşmadı temsilci kız... Bankalara yazdık yazilim çalışmaları devam ediyor liste aylık güncelleniyor dedi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Google mesajı;
Google hesabı olan veya yeni hesap açarken,eğer çift dogrulama açıksa Google hesabımıza gelen güvenlik doğrulama mesajı.
-
burdan sonuç çıkarsa başvuralım. aslında benim bildiğim kadarıyla bu şekilde bir tarife vs. kullanırken fiyat artışı olacaksa belirli bir süre öncesinde bildirilmesi gerekiyor. sayın abonemiz şu tarihten itibaren tarifenizin ücreti şu fiyata çıkacaktır gibisinden. ama hiçbir sms ve eposta gelmedi , güncel faturayı görmesem ancak fatura gelince anlayacağız...
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X