Arkadaşlar Telekom Müşteri hizmetlerini arayıp kayıt oluşturun. Faturanız incelenir düzeltilir dediler bana şimdi görüştüm. Sizde 444 1 444 arayıp kayıt açın. Önce 1 sonra 2 sonra 0. |
Eski adı Vestelcell , Yeni adı Türktelekom geçiş tarifesi( Taahhüt, fatura, sorun, çözüm bölümü) (92. sayfa)



-
-
Malesef fatura düzelmez bana göre adamlar açık açık sms gönderdik derler şimdi işin içinde siyrilirlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Taahhütler de beklediğim gibi mevcut süreleri devam ettirmişler.
2 haftadır taahhüt verenler avantajlı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tarife degisikligi sonrasi ilk faturaya ozel eski tarife ucretinin tumu ve yeni tarifenin kullanilan gun ucreti (kullanim haklarindan biri biterse tam ucreti) toplami aylik tarife ucreti olarak faturaya yansir.Sonraki ayda sadece yeni tarife ucreti alinir
92 tl yazıyor bendede hani ilk ayni ücret diyor sonraki paketin günü kadar odersin diyor paket ücreti nekadarki bu rakam çıkabiliyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla Sms'te açık açık ücret değişmeyecek yazdılar
Ama 1-2 gün bekleyip ne olacağına bi bakalım, düzelebilir belki
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkat -- 20 Haziran 2023; 9:51:52 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam sen bilirsin aramayabilirsin. Bana bu kesilmiş fatura değil daha düzelebilir dediler. Her müşteri temsilcisi farklı şey diyiyor. En mantıklısı arayıp itiraz edip kayıt açtırmak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emurat -- 20 Haziran 2023; 10:3:47 > -
Temmuz faturası düzelebilir
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam taahhüt verdirmediler ki, dün ben saat 21:30 gibi aradım tarifeler kapanıyor diye 9+9 olan tarifeye geçirmediler, hatta 10 defa aradım farklı temsilci ile görüştüm olmadı. Şuan 6+6 kullanıyordum, 9+9'a geçip 12 ay uzatmak istedim olmadı.
-
Siz biraz son güne kalarak geç kalmışsınız hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar panik yok Türk Telekom aradım yardımcı olamadi vestelcell müşteri hizmetleri arayin dedi aradim fiyatta değişiklik yok 2-3 güne sistemde gözüken rakam değişir yeni taahhüt yenilenmiyor dedi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Musteri hizmetlerini aradım. Kayıt açmadilar. Faturanız kesildiğinde düzelir dediler. Düzelmezse kayıt açarız dediler. Bugün yeni olduğu için dediler, yarın degisebilir dediler. Bekleyip göreceğiz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dostlar sabah TT'yi aradım ne oldu ne bitti diye. Sistem yok sizi arayacağız dedi. Akabinde kendim taahhüt vermeyi denedim SOZ yazıp 5555'e göndererek. Ancak tarifenize taahhüt verilmiyor gibisinden bir SMS geldi. Şimdi beni aradılar. Sonuç itibariyle şu olacak:
-Tarife yeni olduğu için henüz taahhüt verilmiyormuş, ancak bugünden itibaren 1 YIL DAHA TAAHHÜT DEVAM EDECEK. Taahhüt için kaydımı aldı, tekrar arancaksınız dendi.
-Yeni tarifenin bana AŞIMLI olduğu söylendi. Ben Geçiş 20GB tarifesine geçtim ancak diğerleri için de geçerlidir bu muhtemelen.
Yani olumlu taraflara bakacak olursak;
- 18GB'lik tarife kullanan abonelere +2GB daha eklendi.
- Bugünden itibaren 1 yıl taahhüt başlayacak, fiyat ne ise 1 yıl daha devam edecek. (bu sanırım en olumlu tarafı)
Olumsuz ise tek bir tarafı var:
-Bu da tarifelerin artık aşımlı olması.
Özet olarak durum bu şekilde dostlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
miniden midiye geçip taahhüt yeniledim geçen hafta. yalnız geçiş tarifesine tekrar taahhüt alma işi olursa 2-3 ay sonra tekrar taahhüt veririm. ne koparırsak kar
-
Turk telekom müşteri hizmetleri ile az önce yeniden görüştüm. Merkezden bugün tüm müşteri temsilcilerine bilgilendirme mesajı gelmiş ve Vestelcell'den geçiş yapılan tarifelere taahhüt verilemeyecekmiş. Vestelcell'den gelen taahhüt süremiz neyse o kadar daha devam edip onun sonunda turk telekomdan önerilen tarifelerden birine geçebilirmişiz. Yani Vestelcell'den taahhüt verenler bu durumda avantajlı oluyor.
-
Hala aynı konudayız. Geçtiğinizden itibaren 1 yıl tahattüt uzaması yapılamaz. Sizin dediğiniz olursa Tt firması zarar etmiş olur. Hiç bir firma bunu kabul etmeyeceğinden dolayı sadece yazıyla kalacaktır.
-
Ben bunu en başta söyledim. Oradaki tahattütün neyse o geçerlidir hem vestelcell hem de tt ekibi bunu söyledi zaten. Eğer yeniden yapılacak olsa kimseyi o fiyata bağlamazlar.
-
Firmanın zarar edip etmemesi beni bağlamaz, ben bana denileni söylüyorum. Taahhüt için kayıt açıldı, aranacağım söylendi. Ayrıca taahhüt uzaması yapılamaz diyorsunuz, tarifem değiştiği için taahhüt gayet de verebilirim. Aynı tarife içinde 1 yıl olmadan taahhüt veremem sadece. Ancak şu an Vestelcell Katlanan Maksi 18GB değil TT Geçiş 20GB kullanıyorum. Ve sabah aradığımda bana da taahhüt verilemeyeceği söylenirken sonra arandığımda tarife yeni olduğu icin taahhüt verilemediği, herkesin bugünden itibaren 1 yıl daha taahhüt verebileceğini, bunun için kendisinin kayıt açacağını ve beni arayacaklarını söyledi. Üstlerine sorduğunu düşünüyorum herhalde beni aramadan önce.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Zor ama hayırlısı olsun :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Baya zor seçenek, yapacak olurlarsa bile yeni fiyattan tahattüt yaparlar. Hepimiz için hayırlısı olsun.
-
grup içi sınırsız konuşma var mı hocam. bence btk şikayet yazıp sonuç almazsak thh şikayet edelim
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X