Şimdi Ara

UZAKTAN MOTOR ÇALIŞTIRMA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
1
Favori
12.703
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba sevgili forum kullanıcıları.
    Aracımın motorunu uzaktan çalıştırabileceğim bir sistem arıyorum. Araştırmalarım sonucu bunu yapan alarm sistemlerinin olduğunu öğrendim. En çok aklıma yatan cyclone L-2400 diye bir modeldi. Çok güzel özellikleri var kumandası ekranlı araca müdahele olduğunda kumanda sesli ve titreşimli uyarı veriyor kumanda ile uzaktan motoru çalıştırabiliyorsunuz vs. vs. Benim için önemli olan motoru uzaktan çalıştırma özelliği. Alarm olmasada olur. İnternetten bulduğum bir satıcıyla konuştum az önce. Konuştuğum kişi artık sistemi satmadığını takılan arabalarda sorun yaşanabildiğini immobilizerden dolayı sıkıntı olduğunu anahtardaki çipin söküldüğünü falan söyledi. Sanırım pek müsait değildi çok yüzeysel anlattı bende üstelemedim. Bu konuda bilgisi ve tecrübesi olan var mı acaba? Siz ne dersiniz bu işe?







  • Anladığım kadarıyla bu konuyla ilgili pek bilgisi olan yok. Ben gözümü karartıp dün aracıma cyclone L-2300 oto alarm modülünü taktırdım. Tabi taktırma amacım alarm sisteminden ziyade aracı uzaktan çalıştırma özelliğiydi. Şimdilik sistemden memnun gibiyim biraz daha kullanınca burada daha ayrıntılı paylaşımda bulunurum.
  • uzaktan çalıştırmadaki amacınız nedir merak ettim.
  • aynı konu forumda mevcuttu arama yaparsanız hem konuya hem daha fazla bilgiye hemde kullanmak istediğiniz sistemin daha çeşitli olanları hakkında bilgi alabilirsiniz.. benim kendi şahsi düşüncem soğuk kış günlerinde çok işe yarar ama böylede birşey olsaydı markalar sıfır araçlarına fabrikasyon olarak standart yada opsiyonlu olarak eklerdi..
  • Arac nedir , daha detayli montaj vs paylasirmisiniz?

    Hayirli olsun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahtalı_mıçı

    aynı konu forumda mevcuttu arama yaparsanız hem konuya hem daha fazla bilgiye hemde kullanmak istediğiniz sistemin daha çeşitli olanları hakkında bilgi alabilirsiniz.. benim kendi şahsi düşüncem soğuk kış günlerinde çok işe yarar ama böylede birşey olsaydı markalar sıfır araçlarına fabrikasyon olarak standart yada opsiyonlu olarak eklerdi..

    Bu konuyu açmadan önce forumda baya bir araştırdım ama bulamadım. İlgili konunun yada konuların linkini paylaşabilirseniz bende daha çok bilgi sahibi olurum. Hem forumda hemde internette bu konuyu çok araştırdım ve en sonunda pek fazla bilgi sahibi olmaksızın arabama taktırdım. Erzurumda yaşıyorum ve sabahları araç gerçekten çok çok soğuk oluyor. Şu an için bir sıkıntım yok aracımı uzaktan çalıştırıp stop edebiliyorum ve çok işime yarıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 355GTS

    uzaktan çalıştırmadaki amacınız nedir merak ettim.

    Erzurumda yaşıyorum. Burası çok soğuk ve sabahları arabama binmek gerçekten çok büyük işkence. Bu modülü taktırdım artık evden arabayı çalıştırıyorum. Böylece ben binene kadar araba ısınmış oluyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Vitesi her zaman boşta bırakmanız lazım sanırım
  • Böyle bir sistemin sonradan takılabildiğini bile bilmiyordum. Lütfen montaj konusunda da bilgi verir misiniz? Araca bir zararı var mı, aracın garantisini etkiler mi, arabayı boşta mı bırakmak gerekir vs. konularda bilgi verirseniz güzel bir konu başlığı olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baris_basar

    quote:

    Orijinalden alıntı: kahtalı_mıçı

    aynı konu forumda mevcuttu arama yaparsanız hem konuya hem daha fazla bilgiye hemde kullanmak istediğiniz sistemin daha çeşitli olanları hakkında bilgi alabilirsiniz.. benim kendi şahsi düşüncem soğuk kış günlerinde çok işe yarar ama böylede birşey olsaydı markalar sıfır araçlarına fabrikasyon olarak standart yada opsiyonlu olarak eklerdi..

    Bu konuyu açmadan önce forumda baya bir araştırdım ama bulamadım. İlgili konunun yada konuların linkini paylaşabilirseniz bende daha çok bilgi sahibi olurum. Hem forumda hemde internette bu konuyu çok araştırdım ve en sonunda pek fazla bilgi sahibi olmaksızın arabama taktırdım. Erzurumda yaşıyorum ve sabahları araç gerçekten çok çok soğuk oluyor. Şu an için bir sıkıntım yok aracımı uzaktan çalıştırıp stop edebiliyorum ve çok işime yarıyor.

    "Arabayı uzaktan çalıştırmak donanım haber" diye googleye yazarsaniz konulara ulasabilirsiniz.. Mobilde oldugum icin link ekleyemedim, bu sekilde yardimci olabiliyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kagan06

    Arac nedir , daha detayli montaj vs paylasirmisiniz?

    Hayirli olsun

    Teşekkür ederim. Aracım 2008 honda cr-v aslında montaj esnasında detaylı resim çekip paylaşmayı çok istiyordum ancak montaj sırasında işim gereği hiç hoşuma gitmesede aracın başında bekleyemedim. Montaj 3-4 saat sürüyor. Cihazla ilgili tecrübem arttıkça izlenimlerimi paylaşacağım. Aracım immobilizer lı olduğu için öncelikle anahtardaki immobilayzır çipini kopyalattım ve bu kopya çip, kontaktaki immobilizer antenine yapıştırıldı. Yani aracın immobilizer sistemi devredışı bırakılmış oldu. Aslında bunun çok daha güzel bir yolu var. immobilizer bypass diye bir olay var. kontaktaki immobilizer antenine bir hat çekiyorlar o hattın diğer ucundada arabanın içindeki bir yere saklanmış bir kutu var. O kutuya siz yedek anahtarı koyduğunuzda araç yedek anahtardaki immo çipini okuyor. Böylece siz yedek anahtarı kutudan aldığınızda immo tekrar devreye girmiş oluyor. Bir nevi paralel hat çekip devreyi öyle tamamlamış oluyorsunuz. Bu aparatı türkiyede bulamadım. Yurt dışında 15-20 dolar civarında ama bir ay beklemek istemedim. Bu şekilde monte ettirdim. Bunun dışında aracın belli başlı yerlerine sensörler yerleştiriliyor alarm için. Uzaktan kumandayla bağlantı için görünmeyen bir yere siyah şerit şeklinde bir anten yerleştiriliyor. el frenine fren pedalına kapılara sensörler takılıp ışıklar için sinyal lambalarına hat çekiliyor. Teferruatlı bir iş aslında. İşinin ehli bir teknisyene yaptırılmalı diye düşünüyorum.
    Ben şu an için memnunum. Ancak tesisatta küçük bir eksiklik var. Ben geceden klimayı açık bırakıp arabayı öyle stop ediyorum ki motoru uzaktan kumanda ile çalıştırdığımda klima devreye girip aracı ısıtsın. Usta kontağın bağlantısını yapmamış. Yani motor çalışsada kontak açık olmadığı için klima ve koltuk ısıtma devreye girmiyor. Ama motor ısınmış olduğu için ben araca grip kontağı açtığımda direkt fanlar sıcak üflüyor. Ustayla konuştum uygun bir zamanda o bağlantıyıda yapacak ve fanlar ben gelip kontağı açmasam bile uzaktan çalıştırdığımda devreye girecek.

    Şu an için artıları:

    Aracım alarmlı oldu
    Alarmın sessiz çalışma özelliği var. Yani bu moddayken alarm tetiklendiğinde sirenler ötmüyor. sadece bendeki kumanda sesli ve titreşimli uyarı veriyor
    Araç hareket ettikten sonra frene dokunur dokunmaz kapılar kilitleniyor. Anahtarı kontaktan çıkarınca kapılar tekrar açılıyor. Büyük şehirlerde araç kırmızı ışıkta beklerken kapkaççılar kapıları açıp çantaları götürebiliyor. Bence çok güzel bir özellik.

    Eksileri:

    İmmobilizer iptal oldu. Ama dediğim gibi immobilizer bypass aparatıyla bu durumda kontrol altına alınabiliyor.
    Dün akşam arka koltuktan bir şeyler alıyorken kapılar açık olduğu için kapı açık uyarısı verdi. Alarm kısa kısa bip bip bip diye ötüp kumandası cebimde titredi. Bu özellik gereksiz bence

    Şimdilik aklıma gelen bunlar. Zamanla tecrübelerimi paylaşırım




  • kahtalı_mıçı K kullanıcısına yanıt
    Amerika ve Kanada'daki araçlarda zaten bu sistem standart.Videoda nasıl çalıştığını görebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_isikan -- 26 Aralık 2013; 15:02:41 >
  • baris_basar kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler , bayag komplike bir sistemmis , garanti bitince arastirmak uEre rafa kaldirdim:)

    Zaten diesel arac rolantide isinmaz sadece rolantinin normal devire donmesi ixin 4 dk bekleme de yarari olacak bana, en iyisi webasto lu arac sanirim :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • konuyu görünce çocukluk yıllarım aklıma geldı,93-94 yıllarında babamın 280SL Lacıvert mercedes'ının boyle bır ozellıgı vardı ve hep ben calıstırırdım,daırenın balkonundan kumanda kı tuş'a basarak ve araca calısırdı.Soguk kıs aylarında evden cıkana kadar kı 10-15dk sure de arac hazır ve nazır bır durumda olurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne kadar maliyeti oluyomuş
  • immobilizer olan her araca uyar mı bu sistem
  • Bana 350 ye maloldu. 60 tl immobilizer çipini kopyalama 290 tl de modül+montaj

    immobilizer olan her araca uyuyor önemli olan çipi kopyalamak yada immobilizer bypass kitini kullanmak ki ikinci yöntem çok daha iyi bence.

    Benim aracım otomatik vites o yüzden bende sorun olmuyor manuel viteslerde ise el freni çekili değilken emniyet için uzaktan çalıştırma komutu iptal oluyor. Yani uzaktan çalıştırmak için vitesi boşa alıp el frenini çekmeniz gerekiyor.

    Montajla ilgili dediğim gibi montaj esnasında malesef aracın başında duramadım. Ama c.tesi tekrar gideceğim aklıma gelenleri daha ayrıntılı sorarım ustaya sizlerin merak ettiğiniz şeyler varsa onlarıda sorarım. garanti olayını bende bilmiyorum ama firmalar genelde ürünleri garanti dışı sayma konusunda çok hevesliler. Muhtemelen sistemin takıldığı araçlar garanti dışı sayılıyordur.
  • Bunlarda kumandanın ve ürün kutusunun resimleri. Cumartesi aracı sanayiye götürdüğümde yapılacak ek işlemlerle ve ürünün diğer bileşenleriyle ilgili resim paylaşırım.

     UZAKTAN MOTOR ÇALIŞTIRMA
     UZAKTAN MOTOR ÇALIŞTIRMA
     UZAKTAN MOTOR ÇALIŞTIRMA UZAKTAN MOTOR ÇALIŞTIRMA




  • baris_basar kullanıcısına yanıt
    teşekkürler cevap için
  • Bunun yerine koltuk ısıtma sistemi montajlasaydınız daha makul olurdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flyer_mig -- 26 Aralık 2013; 19:02:13 >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.