Şimdi Ara

VAG'ın dizel araçlarının burnu uzuyormuş.Hileli Emisyon Testi (18. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
479
Cevap
4
Favori
12.734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BU İŞİN SONUNDA GM VE TOYOTA AĞIR TAZMİNAT ÖDEYECEK

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop


    quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Adamlar 1.6 dizel golfün yakıt tüketimini 3.5 litre gösteriyorlar.Her yeni kasada 1 litre düşük gösteriyorlar.Yakında dizel golfleri ortalama 2 litre yakıyor diye gösterirler.Ne hikmetse adamların 140 beygirlik turbo benzinli motorları neredeyse dizelden az yakıyor.Hangi benzinli tsı motor ile ortalama 4.5 litre yakan var?Bunların hepsi hile.


     VAG'ın dizel araçlarının burnu uzuyormuş.Hileli Emisyon Testi

     VAG'ın dizel araçlarının burnu uzuyormuş.Hileli Emisyon Testi

    İstanbul - Bursa arası Cruise Control açık 100 km sürat ile 5.2 litre yakaladım. Aldığım yakıt da beni doğruladı. 1.4 TSI 122 PS. Yeni nesil start stoplu 125 PS motor ile 4.5 lt tüketim yakalanır. Bu değerler 1.3 Mjet Linea ile hemen hemen aynı.
    Herkes biliyor ki benzinli motorda en verimlisi TSI'dır. Gidin istediğiniz turbo benzinli motoru test edin.

     VAG'ın dizel araçlarının burnu uzuyormuş.Hileli Emisyon Testi


    Bak buda en verimsiz en çok yakan 1.6 litre klasik tork konvertörlü honda civic'in yakıt tüketimi.

    Tebrik ederim duz vitesin fabrika degerinin 0.5 lt altina dusmussunuz. Sifirlayip rampa asagi mi indiniz surekli

    Reel degerlerde rampa yukari performansini, ivmelenmesini ve yuksek hizlardaki tüketimini de gormek isteriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    BlueHDİ motorlarda var bu sistem.

    peugeot arabaya mazot alırken kamyoncuların aldığı sıvıdanda koyuluyor öylemi gerçekten pratikmi kullanıyormusunuz
  • DemirAtlı kullanıcısına yanıt
    100 kat değil arkadaşım okuduğunuzu anlamakta mı zorlanıyorsunuz? 40 kat 40 ..

    Adamlar yaptık demesine rağmen CEO satılık dedi bir de ya.

    CEO mu yaptı yazılımı? CEO mu entegre etti bu 2.0 TDI motor araçların elektronik sistemine?

    Saçmalayın tamam da okuyanın sınırlarını zorlamayın bir zahmet.

    Sen, adam göstere göstere yaptık ve içine ettik diye açıklama yaparken; "bana ne bana ne inanmıyorum ben işte hımpfsda .ss" diyeceksen seni bağlar da savunma bari..
  • tekkral34 kullanıcısına yanıt
    İzmir Nazilli arası 100 km sabit hız ile gerçekleşti. Resimde gözüktüğü üzere 134.5 km boyunca ve inişli çıkışlı bir yolda otomatik araç ile elde edildi. Tsi öyle en verimli motor filan degil. Vw bu konudada manüplasyon yapmış anlaşılan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Hondanın bu sonuçu verdiğine oturduğum organımla gülerim sadece en verimsiz en çok yakan olduğunu bizde biliyoruz bir dahaki sefere yokuş aşağı salma aracı tamammı ciğerim
  • Bu durumu normal karşılayan anormaller var. Hemde yakınım olan insanlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    İzmir Nazilli arası 100 km sabit hız ile gerçekleşti. Resimde gözüktüğü üzere 134.5 km boyunca ve inişli çıkışlı bir yolda otomatik araç ile elde edildi. Tsi öyle en verimli motor filan degil. Vw bu konudada manüplasyon yapmış anlaşılan.

    Kardeşim bu ekibin amacı konuyu sabote etmek başka mevzulara kaydırmak gelme şu oyuna yakıt tüketimi performans yol tutuşu falan hiçbir şey değil burada mevzu, VW'nin Yalanı resmen Dolandırıcılık yapması özürlü malı bilerek ve hile ile satmak vb konuşalım.
    Bu motor Euro1 emisyon değerinde bile değil satamaz yüzüne bile bakmazlar normalde ama hileyle kakalamış resmen.

    Yoksa bunlar arabasına tapıyor seni beni keser yine arabasına ve markasına laf söyletmez uğraşma bence.
    Önce bindiği VW grubu arabayı satıp maddi çıkarını zarar etmeden kurtarması lazım ondan sonra belki küçük bir ihtimalle doğruları yazabilir buraya...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dikkat edin ferit şahenkin kanalı ntv de hala volkswagen le ilgili bir haber geçmedi gören varsa link atsın.Feritin son çırpınışları bunlar
  • Passat + dsg + ışık paketi + emisyon paketi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alperd82 A kullanıcısına yanıt
    Haklısın konuyu değiştirmeye çalıştıkları belli zaten. Motorunda iddia ettikleri kadar verimli olmadığını belirtmek için fotoyu koydum.

    Abd bizim gibi 3. Dünya ülkesi olmadığından vw'nin yaptığı bu sahtekarlığı affetmez. Önümüzdeki dönemde vw hakkında daha çok konu açılacak. Burada arabasının değeri düşmesin diye takla atan şark kurnazlarının hiç şansı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BayPatska


    quote:

    Orijinalden alıntı: GeTheFuckUp


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    TDI motor cidden çok eskidi. Yeni güncel bir motor lazım VW'ye ama hala ısrarla chip-tuning yapar gibi yazılımla ayarlama çekiyorlar. En büyük başarıları DSG aslında başarısızlıkları ve DSG yüzünden TDI motoru yenileyemiyorlar. 250nm tork dayanıklılığı 7 ileri DSG yüzünden 1.6TDI motorda tıkanıp kaldılar. 2.0TDI motorları da youtube videoları gibi başarılı değil gerçek asfalt ve gerçek deneyim ile.

    Bukadar cahilce ve bukadar boş bir yorum ilk defa görüyorum. Tdi kaçkere yenilendi güncel 110 ve 120 hp lik tdi larda 105 lik tdi a gore motordaki parcalarin yarisindan cogu farkli. Turbo,cooler,enjektorler. Blok haric nerdeyse tamamen farkli bir motor. Niye ayni blok devam ediyor dersende bu dayanikliliga sahip baska bir dizel motor yok piyasada.ki zaten firmaların çoğu kolay kolay blok değiştirmez HDİ 10 senedir aynı motor sadece euro5 ve 6 normlarını sağlayabilmek için geliştirildi aynı şekilde DCİ da öyle. Sağlamlık konusunda ise 1.6 tdi polo nun sadece yazilimla 160 hp , stage 3 sekilde ise 300 hp yapilabildigi ortamda kimse TDI in basarisini sorgulamasin. Çok övülen HDI ve DCi 30% luk limitten sonra her tarafindan cortluyor cünkü. 1.6 TDI piyasada gelistirmeye en uygun en dayanikli en saglam motordur bunu ben söylemiyorum mehmet gazihan söyluyor ki örneklerde ortada.. azcik arastirin öyle gelin.

    1.6 tdi 300bg

    Makine yılan yılan

    300 beygir mi yılan?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    İşte hileli sistem böyle işliyor..hata filan değil resmen dolandırıcılık ..Adamlar USA gibi bir ülkede bunu göze almışlarsa, Türkiye de kimbilir ne yapmışlardır??
     VAG'ın dizel araçlarının burnu uzuyormuş.Hileli Emisyon Testi

    Bildiğin bunun için özel bir yazılım yapmışlar tam bir üçkâğıtçı işi eğer sadece ABD degil uluslararası arenada ceza kesilirse VW'yi çok kötü günler bekliyor. Zamanında da BP'yede denizdeki tesisinden sızan petrol yüzünden 18milyar dolar ceza kesilmişti ve bunun sonucunda BP küçülmeye gitmek zorunda kalıp birçok yatırımını satmak zorunda kalmıştı aynısı VW'nin başına gelebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: V For Vendetta

    Vay be vw de gidici.Orası Abd acımazlar.İyi yapıyorlar müstehaktır.Gönül isterki Türkiye'de harekete geçsin. Ama nükleer santralin başına ilahiyat mezunu getiren adamlardan bir şey beklemiyorum.

    Elektrikle çalışan araçlarda da başarılı olamayacaklar.

    VW diye bir marka kalmayacak. Grubun diğer markaları yaşar ama VW gidici.

    Tesla'nın ve daha birçok küçük çaplı üreticinin ar-ge de kat ettiği yola yetişemeyecekler bile.

    Zaten ekonomi durdu artık. Öyle ağzı sulanıp passata bakanlar kalmayacak.
  • vw ceo su patronu kabul ediyor istifa ediyor..burdaki bazı arkadaşlar kabul etmiyor .ilginç bir milletiz vallahi
  • Bu haber sadece abd icin mi
    Avrupa icin de boyle birsey varsa vw baya yara alir
    Birde turkiyede emisyona bakan var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source


    quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    İşte hileli sistem böyle işliyor..hata filan değil resmen dolandırıcılık ..Adamlar USA gibi bir ülkede bunu göze almışlarsa, Türkiye de kimbilir ne yapmışlardır??
     VAG'ın dizel araçlarının burnu uzuyormuş.Hileli Emisyon Testi

    Bildiğin bunun için özel bir yazılım yapmışlar tam bir üçkâğıtçı işi eğer sadece ABD degil uluslararası arenada ceza kesilirse VW'yi çok kötü günler bekliyor. Zamanında da BP'yede denizdeki tesisinden sızan petrol yüzünden 18milyar dolar ceza kesilmişti ve bunun sonucunda BP küçülmeye gitmek zorunda kalıp birçok yatırımını satmak zorunda kalmıştı aynısı VW'nin başına gelebilir.

    Avrupa'da Fransızlar, İngilizler ve İtalyanlar bu işin takipçisi. Avrupa genelinde bir soruşturma yürütülmesi için gerekli yerleri sıkıştırıyorlar.

    Öte yanda Kanada ve Güney Kore de inceleme başlattı.

    ABD incelemeye 3.0 TDI motorları da dahil etti. İngiltere'de 2.0 TDI'larda bu hile ortaya çıkarsa 1.6 TDI'lar da incelemeye alınacak.

    VW'nin politika anlamında ciddi bir değişime gitmesi gerek. Maliyet kaygısını bu kadar ön plana çıkararak uluslararası pazarlarda çok fazla antipati topladı. Bütün büyük pazarlarda düşen satışlar da bunun bir sonucu zaten.

    VW'nin 2015 4.çeyrek ABD satışlarını merak ediyorum.








  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    İzmir Nazilli arası 100 km sabit hız ile gerçekleşti. Resimde gözüktüğü üzere 134.5 km boyunca ve inişli çıkışlı bir yolda otomatik araç ile elde edildi. Tsi öyle en verimli motor filan degil. Vw bu konudada manüplasyon yapmış anlaşılan.

    Verim anlayisindan kastiniz sadece yakit tuketimi mi? Polo 1.0 sizin aracinizdan daha az tuketiyor o zaman o daha verimli
    Sehirici tuketimi, rampa performansi, ivmelenme, yuksek hizlardaki yakit tuketimi, vites gecis hizlari ve sarsintisi tamamen dusunuldugunde kullandiginizin cop oldugu ortaya cikmaktadir. Kaldi ki benim degerlerim BMT olmayan 122 ps DSG ile ortaya cikti. Yeni nesil BMT olan 125 PS motor hem daha atak hem de daha ekonomik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Father Torque

    Başka markalar motorlarının "Blue" versiyonlarını tanıtırken VW "Ad-Blue" versiyonuna mı geçecek acaba?

    Yukarıda şu şekilde şakasını yapmıştım ama adamlar ciddi ciddi geçmişler ya bu motora zaten??? VW Türkiye'nin resmi sitesinde şu ilginç bilgiler var:

    http://binekarac.vw.com.tr/tiguan-teknik-bilgi-euro6.aspx
    http://binekarac.vw.com.tr/yeni-passat-teknik-bilgi-euro6.aspx

    Motorun modeli 2,0 lt TDI SCR* BMT ve şu anda Passat ile Tiguan'da 2 farklı beygir gücünde kullanıma sunuluyor; 150 ve 190ps.

    SCR'nin açılımı yine resmi sitede şu şekilde belirtilmiş:
    quote:

    * SCR katalizatörü (Selective Catalytic Reduction), Adblue katkısı sayesinde, azot oksit (NOx) egzoz gazı bileşenini istenmedik yan ürünler oluşmadan seçici bir şekilde azota ve suya dönüştürür.


    Tabi bu açıklamalar önceden de var mıydı yoksa skalndal patlak verdikten sonra mı siteye eklendi bilemiyorum. Tek bildiğim adamlar son model lüks araçlarında ciddi ciddi Ad-Blue sistemi kullanmışlar.




  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.