Şimdi Ara

VAG'ın dizel araçlarının burnu uzuyormuş.Hileli Emisyon Testi (19. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
479
Cevap
4
Favori
12.734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34


    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    İzmir Nazilli arası 100 km sabit hız ile gerçekleşti. Resimde gözüktüğü üzere 134.5 km boyunca ve inişli çıkışlı bir yolda otomatik araç ile elde edildi. Tsi öyle en verimli motor filan degil. Vw bu konudada manüplasyon yapmış anlaşılan.

    Verim anlayisindan kastiniz sadece yakit tuketimi mi? Polo 1.0 sizin aracinizdan daha az tuketiyor o zaman o daha verimli
    Sehirici tuketimi, rampa performansi, ivmelenme, yuksek hizlardaki yakit tuketimi, vites gecis hizlari ve sarsintisi tamamen dusunuldugunde kullandiginizin cop oldugu ortaya cikmaktadir. Kaldi ki benim degerlerim BMT olmayan 122 ps DSG ile ortaya cikti. Yeni nesil BMT olan 125 PS motor hem daha atak hem de daha ekonomik.

    Verim aynı ağırlıktaki 1.6 motorlu ve tork konvertörlü şanzımanına sahip aracın daha az yakmasıdır.

    Sen en verimlisi tsi dedin diye en kötü yakan şanzıman dediğinizin tüketim değerini paylaştım. Vw sizi bu konudada fena halde kandırmış hani dsg çok az yakıyordu hani tsi çok tasarrufluydu diyorum. Sorun burada civic'in yakıt tüketiminden ziyade vw tarafından 10 bin tl alınarak kandırılmış olmanız.

    Yok illa civic ile vw kıyaslaması yapalım diyorsanız ayrı konu açın nasıl kandırıldığınızı daha iyi anlatalım.

    He birde aşağı salmış diyenler buyursun İzmir'den başlayıp Ege denizine doğru aşağı salsınlar bakalım tsi ne kadar yakacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Father Torque

    quote:

    Orijinalden alıntı: Father Torque

    Başka markalar motorlarının "Blue" versiyonlarını tanıtırken VW "Ad-Blue" versiyonuna mı geçecek acaba?

    Yukarıda şu şekilde şakasını yapmıştım ama adamlar ciddi ciddi geçmişler ya bu motora zaten??? VW Türkiye'nin resmi sitesinde şu ilginç bilgiler var:

    http://binekarac.vw.com.tr/tiguan-teknik-bilgi-euro6.aspx
    http://binekarac.vw.com.tr/yeni-passat-teknik-bilgi-euro6.aspx

    Motorun modeli 2,0 lt TDI SCR* BMT ve şu anda Passat ile Tiguan'da 2 farklı beygir gücünde kullanıma sunuluyor; 150 ve 190ps.

    SCR'nin açılımı yine resmi sitede şu şekilde belirtilmiş:
    quote:

    * SCR katalizatörü (Selective Catalytic Reduction), Adblue katkısı sayesinde, azot oksit (NOx) egzoz gazı bileşenini istenmedik yan ürünler oluşmadan seçici bir şekilde azota ve suya dönüştürür.


    Tabi bu açıklamalar önceden de var mıydı yoksa skalndal patlak verdikten sonra mı siteye eklendi bilemiyorum. Tek bildiğim adamlar son model lüks araçlarında ciddi ciddi Ad-Blue sistemi kullanmışlar.

    Dizel araç kullanmadığımdan biraz fransız kaldım bu adblue nedir her depoyamı ekleniyor yakıta etkisi nedir maliyeti nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop


    quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34


    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    İzmir Nazilli arası 100 km sabit hız ile gerçekleşti. Resimde gözüktüğü üzere 134.5 km boyunca ve inişli çıkışlı bir yolda otomatik araç ile elde edildi. Tsi öyle en verimli motor filan degil. Vw bu konudada manüplasyon yapmış anlaşılan.

    Verim anlayisindan kastiniz sadece yakit tuketimi mi? Polo 1.0 sizin aracinizdan daha az tuketiyor o zaman o daha verimli
    Sehirici tuketimi, rampa performansi, ivmelenme, yuksek hizlardaki yakit tuketimi, vites gecis hizlari ve sarsintisi tamamen dusunuldugunde kullandiginizin cop oldugu ortaya cikmaktadir. Kaldi ki benim degerlerim BMT olmayan 122 ps DSG ile ortaya cikti. Yeni nesil BMT olan 125 PS motor hem daha atak hem de daha ekonomik.

    Verim aynı ağırlıktaki 1.6 motorlu ve tork konvertörlü şanzımanına sahip aracın daha az yakmasıdır.

    Sen en verimlisi tsi dedin diye en kötü yakan şanzıman dediğinizin tüketim değerini paylaştım. Vw sizi bu konudada fena halde kandırmış hani dsg çok az yakıyordu hani tsi çok tasarrufluydu diyorum. Sorun burada civic'in yakıt tüketiminden ziyade vw tarafından 10 bin tl alınarak kandırılmış olmanız.

    Yok illa civic ile vw kıyaslaması yapalım diyorsanız ayrı konu açın nasıl kandırıldığınızı daha iyi anlatalım.

    He birde aşağı salmış diyenler buyursun İzmir'den başlayıp Ege denizine doğru aşağı salsınlar bakalım tsi ne kadar yakacak

    2014 yilinda DSG farki 7000 Tl idi su an 9 bin civarinda. Ben bu farka herkes gibi takilmis durumdayim ancak neden aldim sorusunu cevaplayayim. Ben canim istediginde basacagim istedigimde ekonomik kullanacagim hem de vites gecisleri son derece konforlu olan bir arac istedim. Ya ZF ya DSG baska alternatifim yoktu. Bmw fiyatlari malum oldugundan tercihimi Jetta'dan yana kullandim. Ben rampalarda abidik gubidik arabalarin bana sellektor yapmasina hic gelemiyorum. 3 sene Bora kullandim 1.6 ne cektigimi bilirim. Araba tam bir tankti ama yurumuyordu ve yakiyordu. Civic de kullandim halen atmosferik motorlari revize ediyorlar halen bana gore kanser edebilecek duzeyde. Benim beklentilerimi karşılamiyor niye bineyim? Vw beni kandirmis mi oluyor bu durumda? 3 sene sonra da hosunuza da gitmese de aldigimin da uzerine satacagim. Bana hem surus keyfi veriyor hem de 2. elde guc veriyor. Kandirilmak midir bu? Sehirdisi fabrika verisi 5.1 yazmis sehirici 7.7 bu kadar yakar ona gore al diyor iste. Ben de bu degerlerde yakiyorum yine mi kandirilmis oluyorum? Bana DSG ve ZF'den daha iyisini gosterin lutfen? Ilk 8 ileri vitesi yapan halen de Toureg'de satan VW'dir. Diyeceksiniz ki DSG arizalari? Evet 7 ileri kuru kavrama yeni ortaya cikan bir teknoloji. 2013 yilinin sonuna kadar sorunlar duyuldu ama son 2 senedir nereydeyse hic yok. Sorun olan var mi var ne kadar bir Ford Citroen Honda kadar her markada cikabilecek kadar hatta daha az oldugunu bile savunabilirim. Ben Borusandan cikar cikmaz sanziman arizasi veren kac tane sifir arac gordum. DSG artik eski DSG degil TSI da eskisinden cok daha iyi. Ha dizel derseniz bu konuda da Renault derim halen VW bu konuda iyi degil bakin savunmuyorum bu hususta. Iyice dusunerek yorum yapalim lutfen.

    Ekleme: Elegance otomatik 78.800
    Exectuive 83.000 iken Highline DSG 1.4 Jetta 82.100 olunca kandirilmis oluyoruz haklisiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tekkral34 -- 23 Eylül 2015; 20:02:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TypeR_Mbt

    https://www.facebook.com/AutoMoto.it/videos/925978524143494/?fref=nfhttps://www.facebook.com/AutoMoto.it/videos/925978524143494/?fref=nf

    2.0 TDI'ın gerçek yüzü

    O nasıl birseydir öyle eski tip motorlu kamyonların çıkardığı gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop


    quote:

    Orijinalden alıntı: Father Torque

    quote:

    Orijinalden alıntı: Father Torque

    Başka markalar motorlarının "Blue" versiyonlarını tanıtırken VW "Ad-Blue" versiyonuna mı geçecek acaba?

    Yukarıda şu şekilde şakasını yapmıştım ama adamlar ciddi ciddi geçmişler ya bu motora zaten??? VW Türkiye'nin resmi sitesinde şu ilginç bilgiler var:

    http://binekarac.vw.com.tr/tiguan-teknik-bilgi-euro6.aspx
    http://binekarac.vw.com.tr/yeni-passat-teknik-bilgi-euro6.aspx

    Motorun modeli 2,0 lt TDI SCR* BMT ve şu anda Passat ile Tiguan'da 2 farklı beygir gücünde kullanıma sunuluyor; 150 ve 190ps.

    SCR'nin açılımı yine resmi sitede şu şekilde belirtilmiş:
    quote:

    * SCR katalizatörü (Selective Catalytic Reduction), Adblue katkısı sayesinde, azot oksit (NOx) egzoz gazı bileşenini istenmedik yan ürünler oluşmadan seçici bir şekilde azota ve suya dönüştürür.


    Tabi bu açıklamalar önceden de var mıydı yoksa skalndal patlak verdikten sonra mı siteye eklendi bilemiyorum. Tek bildiğim adamlar son model lüks araçlarında ciddi ciddi Ad-Blue sistemi kullanmışlar.

    Dizel araç kullanmadığımdan biraz fransız kaldım bu adblue nedir her depoyamı ekleniyor yakıta etkisi nedir maliyeti nedir?

    Benim bildiğim sadece agir araçlar (kamyon,otobüs vb.) alıyor diye biliyordum. Hiç adblue deposu olan binek arac görmedim. Acaba iki zamanli motor gibi depo başına 2 kapak mi koyuyor VW kullanicilari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Olayın bizim ülkemizle alakası yok diyenler var ya o satıcı DOĞUŞ OTO yerine DOĞAN OTO (aydın doğanla alakalı) olsaydı ben görürdüm sizle alakası var mı yok mu
    Türkiye de ne volkswagen kalırdı ne bir şey.
  • Yıllardır Honda dizel motor gelistirmiyor diye Hondaya giydirme yapan vw fanboylar; demmekki neymiş bu kadar uzun yıllar arge yapmasının ardında varmış bir hikmet


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wurtz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop


    quote:

    Orijinalden alıntı: Father Torque

    quote:

    Orijinalden alıntı: Father Torque

    Başka markalar motorlarının "Blue" versiyonlarını tanıtırken VW "Ad-Blue" versiyonuna mı geçecek acaba?

    Yukarıda şu şekilde şakasını yapmıştım ama adamlar ciddi ciddi geçmişler ya bu motora zaten??? VW Türkiye'nin resmi sitesinde şu ilginç bilgiler var:

    http://binekarac.vw.com.tr/tiguan-teknik-bilgi-euro6.aspx
    http://binekarac.vw.com.tr/yeni-passat-teknik-bilgi-euro6.aspx

    Motorun modeli 2,0 lt TDI SCR* BMT ve şu anda Passat ile Tiguan'da 2 farklı beygir gücünde kullanıma sunuluyor; 150 ve 190ps.

    SCR'nin açılımı yine resmi sitede şu şekilde belirtilmiş:
    quote:

    * SCR katalizatörü (Selective Catalytic Reduction), Adblue katkısı sayesinde, azot oksit (NOx) egzoz gazı bileşenini istenmedik yan ürünler oluşmadan seçici bir şekilde azota ve suya dönüştürür.


    Tabi bu açıklamalar önceden de var mıydı yoksa skalndal patlak verdikten sonra mı siteye eklendi bilemiyorum. Tek bildiğim adamlar son model lüks araçlarında ciddi ciddi Ad-Blue sistemi kullanmışlar.

    Dizel araç kullanmadığımdan biraz fransız kaldım bu adblue nedir her depoyamı ekleniyor yakıta etkisi nedir maliyeti nedir?

    Benim bildiğim sadece agir araçlar (kamyon,otobüs vb.) alıyor diye biliyordum. Hiç adblue deposu olan binek arac görmedim. Acaba iki zamanli motor gibi depo başına 2 kapak mi koyuyor VW kullanicilari

     VAG'ın dizel araçlarının burnu uzuyormuş.Hileli Emisyon Testi


    Bu şekildeymiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Haklısın konuyu değiştirmeye çalıştıkları belli zaten. Motorunda iddia ettikleri kadar verimli olmadığını belirtmek için fotoyu koydum.

    Abd bizim gibi 3. Dünya ülkesi olmadığından vw'nin yaptığı bu sahtekarlığı affetmez. Önümüzdeki dönemde vw hakkında daha çok konu açılacak. Burada arabasının değeri düşmesin diye takla atan şark kurnazlarının hiç şansı yok.

    Ne kıymetli paraymış arkadaş altındaki arabanın değeri 5-10 bin lira düşer korkusundan Siyaha Beyaz diyorlar. Alıştılar tabi 2.el arabalarına sıfırından fazla para istemeye kabullenmek zor geliyor rezaleti.

    Bu olay Otomotiv Sektörünün gelmiş geçmiş en büyük fiyaskosudur.

    Hiç siyahı beyaza boyamaya kalkmayın kapatmaya boya yetmez bu skandalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wurtz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop


    quote:

    Orijinalden alıntı: Father Torque

    quote:

    Orijinalden alıntı: Father Torque

    Başka markalar motorlarının "Blue" versiyonlarını tanıtırken VW "Ad-Blue" versiyonuna mı geçecek acaba?

    Yukarıda şu şekilde şakasını yapmıştım ama adamlar ciddi ciddi geçmişler ya bu motora zaten??? VW Türkiye'nin resmi sitesinde şu ilginç bilgiler var:

    http://binekarac.vw.com.tr/tiguan-teknik-bilgi-euro6.aspx
    http://binekarac.vw.com.tr/yeni-passat-teknik-bilgi-euro6.aspx

    Motorun modeli 2,0 lt TDI SCR* BMT ve şu anda Passat ile Tiguan'da 2 farklı beygir gücünde kullanıma sunuluyor; 150 ve 190ps.

    SCR'nin açılımı yine resmi sitede şu şekilde belirtilmiş:
    quote:

    * SCR katalizatörü (Selective Catalytic Reduction), Adblue katkısı sayesinde, azot oksit (NOx) egzoz gazı bileşenini istenmedik yan ürünler oluşmadan seçici bir şekilde azota ve suya dönüştürür.


    Tabi bu açıklamalar önceden de var mıydı yoksa skalndal patlak verdikten sonra mı siteye eklendi bilemiyorum. Tek bildiğim adamlar son model lüks araçlarında ciddi ciddi Ad-Blue sistemi kullanmışlar.

    Dizel araç kullanmadığımdan biraz fransız kaldım bu adblue nedir her depoyamı ekleniyor yakıta etkisi nedir maliyeti nedir?

    Benim bildiğim sadece agir araçlar (kamyon,otobüs vb.) alıyor diye biliyordum. Hiç adblue deposu olan binek arac görmedim. Acaba iki zamanli motor gibi depo başına 2 kapak mi koyuyor VW kullanicilari

    Benim.bildiğim kadarıyla yeni motora sahip ağır ticari araclarda çekici kırk ayak tipi ekstra ad blue deposu var full depo mazota birlikte 50 litre ad blue koyuyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Haklısın konuyu değiştirmeye çalıştıkları belli zaten. Motorunda iddia ettikleri kadar verimli olmadığını belirtmek için fotoyu koydum.

    Abd bizim gibi 3. Dünya ülkesi olmadığından vw'nin yaptığı bu sahtekarlığı affetmez. Önümüzdeki dönemde vw hakkında daha çok konu açılacak. Burada arabasının değeri düşmesin diye takla atan şark kurnazlarının hiç şansı yok.

    Ne kıymetli paraymış arkadaş altındaki arabanın değeri 5-10 bin lira düşer korkusundan Siyaha Beyaz diyorlar. Alıştılar tabi 2.el arabalarına sıfırından fazla para istemeye kabullenmek zor geliyor rezaleti.

    Bu olay Otomotiv Sektörünün gelmiş geçmiş en büyük fiyaskosudur.

    Hiç siyahı beyaza boyamaya kalkmayın kapatmaya boya yetmez bu skandalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oldsalt

    Avrupa'da ; dizellerin test(mavi), yol(siyah) verileri : http://www.transportenvironment.org/sites/te/files/publications/carmakers-failure-infographic.pdf

    Araştırmanın Linki :http://www.transportenvironment.org/sites/te/files/publications/Dont_Breathe_Here_report_FINAL.pdf

    Bu nedir acaba?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Alman otomobil devinin Amerika da pazar genişlemesini engellemek için yapılan cezalandırmadan başka birşey değil.detroit terkedilmiş şehre döndü amerikan otomotiv sanayi yerlerde surunuyor.hangi amerikan dizel vw den az nox salınımı yapıyor ki.diyorlar ki sen bizim pazarı ele geçirdim ama patron biziz bize haraç vericeksin yada çekip gideceksin.devlerin arka bahçe oyunları bunlar.nox salınımı rakamlarını aciklasinlar bakalım diğer dizel motorlar aynı hacimde daha az mi salınım yapıyor görelim.amerikan araçları çevreyi daha az mi kirletiyor? 15 litre benzin ile 100 km giden araç 5 litre dizel yakan araçtan daha mi az havayı kirletiyor.eğer hava kirliliği bu kadar onemseniyorsa neden hidrojen yakıt pili ile çalışan otomobiller yapilmiyor.vw dünyaya bu kadar büyümenin bedelini odesin istiyorlar.bu global vergilendirme gibi birşey olmuş.BP nin petrol platformu patlayınca ona da istemişlerdi.BP batması.VW de batmaz.ama ABD oto sanayi batacak eninde sonunda GM de Ford da chrysler gibi yabancılara satılacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tekkral34 kullanıcısına yanıt
    Bazı kelimeler çok rahat kullanılıyor malesef, genel olarak üslup sorunumuz var...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oldsalt

    Avrupa'da ; dizellerin test(mavi), yol(siyah) verileri : http://www.transportenvironment.org/sites/te/files/publications/carmakers-failure-infographic.pdf

    Araştırmanın Linki :http://www.transportenvironment.org/sites/te/files/publications/Dont_Breathe_Here_report_FINAL.pdf

    Burda opel de cosmus hocam. Audi ve vw arasında baya fark var. Vw burda biraz masum kalmış diğer ikisine göre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Binek otomobillerin bu kadar güçlü olması gerekmiyor.hız limitleri belli.otobanda bile 120 km den fazla hiz yasak.o zaman bu çılgınca güç yarısı neden.neden 2 litre dizel motoru turbo ile 200 beygire cikartiyorlar.120 hp optimum güç 1300 kg otomobil için.yollarda yarış olmasin herkes dikkatli gitsin.hava da kirlenmesin.otomobiller daha az yakıt tuketsin.güç demek daha fazla yakıt ihtiyacı demek.bu kadar güce ihtiyacımız yok.dizel konusunda Renault DCI motor dünyaya ornek olmalı.yakıt tüketimi ile performansı optimum dengede bir motor yeterli.alman dizeleri çok yakıt tuketiyor.gücü düşürüp tüketimi azaltsinlar yeter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hep paralel Toyota nın işi bunlar
  • tekkral34 kullanıcısına yanıt
    Dsg kaliteli diye inşallah yanlışlıkla yazmışsınızdır. Hayır şaka desen şaka değil inanarak yazdı desen vw mühendislerinin bile inanabileceği birşey değil.

    Civic - jetta ya da civic - golf karşılaştırması yapmak istiyorsanız açın bir konuda yazdığınız bu saçma şeylerin sizin hayal gücünüzden ibaret olduğunu gösterelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alperd82 A kullanıcısına yanıt
    Bunlar ikinci elde para kaybetmesin diye patlak şanzımanlı olduğunu bile bile bu araçları alıp garantisi bitmeden nasıl olsa satarım diyen insanlar. Milletin aracı patır patır dökülüyor ama utanmadan gelip sorun düzeldi diyorlar. Bu tip insanlara neyin ahlakını anlatmaya çalışıyoruz ki. Sorun bu araçların fazla salınım yapması değilde vw yetkililerinin insanları kandırarak araçlarını satmaya çalışması olduğunu bile anlayamayan kafalara ne anlatsan boş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 23 Eylül 2015; 23:14:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.