Şimdi Ara

VAG'ın dizel araçlarının burnu uzuyormuş.Hileli Emisyon Testi (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
479
Cevap
4
Favori
12.728
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Adamlar 1.6 dizel golfün yakıt tüketimini 3.5 litre gösteriyorlar.Her yeni kasada 1 litre düşük gösteriyorlar.Yakında dizel golfleri ortalama 2 litre yakıyor diye gösterirler.Ne hikmetse adamların 140 beygirlik turbo benzinli motorları neredeyse dizelden az yakıyor.Hangi benzinli tsı motor ile ortalama 4.5 litre yakan var?Bunların hepsi hile.
  • Dizel araçların daha düşük emisyon oranların sahip olduğu yönündeki lansmanlar tamamiyle global bir aldatmaca..

    Girin araçtırın bakın co2 emisyonu az olabilir ama nox emisyonlarına bakın, sox emisyonlarına bakın...

    Hepimiz küresel bir yalanın kıçına takıldık gidiyoruz...asit yağmuru, akciğer deri kanseri derken çocuklarımızın yaşayacağı dünyanın içine ediyoruz...

    ama önemli değil, nasıl olsa co2 emisyonu düşük...asit yağmuru, akciğer kanseri-deri kanseri ne ki...böyle önemsiz detaylara çok da takılmamak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vag araclari abd de yakıt uretmiyormus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 200ugececekaga


    quote:

    Orijinalden alıntı: stevie_ray_vaughan

    eğer avrupa birliği adamsa vw i kapatır,, insanları göz göre göre zehirliyorlar

    Yazdiklarini ikuyunca ahmet cAkar geldi aklima :)

    güzel yakalamışsın, çakar'la rasim ozan'a gönderme yaptım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stevie_ray_vaughan


    quote:

    Orijinalden alıntı: 200ugececekaga


    quote:

    Orijinalden alıntı: stevie_ray_vaughan

    eğer avrupa birliği adamsa vw i kapatır,, insanları göz göre göre zehirliyorlar

    Yazdiklarini ikuyunca ahmet cAkar geldi aklima :)

    güzel yakalamışsın, çakar'la rasim ozan'a gönderme yaptım

    Haydaaaaa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • açıkçası çok inandırıcı gelmedi bana

    bir yanda avrupa ki emisyon emisyon diye kafayı yemek üzere olan bir birlik, diğer yanda motorları çevreyi kirletme konusunda dünyaca ünlü amerika, böyle bir testi avrupada yapsalar bu sonucu elde etseler ve vw i sıkıştırsalar neyse de amerikada çok olası durmuyor, amerikan otomotiv sektörüne desteğe yönelik bir hamle de olabilir ki japonlar derken şimdi de almanlar saldırıyor bu pazara ve amerikan üreticileri iyice cacığa bağlamaya başladı
  • DAS ÜÇKAĞIT.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALPEREN A.

    Bu müsrif millet değil mi 3-4 bin cc motorlu arabalara binen. Çok tezat olmuş.

    Onlar genelde benzinli motor hocam bu gazı salmıyorlar yada çok az salıyorlar diye biliyorum.
  • Bazı doğru bilinen yanlışlar var.

    Öncelikle Amerikan emisyon sistemi çevre düşmanı değil, sadece adamların baz aldığı değerler co2 gibi tüm canlıların hatta tüm oksijenli reaksiyonların çıktısı olan bir gaz değil, nox denilen kansorojen gazlar, bunlar da sıkıştırma oranı yükseldikçe artan gazlar. Yani dizel-turbo araçların alameti farikası...(turbi benzinki sikistirma oranı düşük diye gelmeyin turbo basıncıyla oranlanınca onların ki daha da yüksek).

    Üreticilerin büyük hacme hala rağbet etmelerinin bir sebei de bu.

    2.si su sira benzinin litresi 50 cent, tarihi en yuksek seviyesi 1 dolar, ortalama gelir 40/bin dolar, bu verilerle dizel veya hibrit alan adamin tek motivinin ekonomi olduğunu iddia etmek komik.

    Bu nasıl yapılır denmiş...... Muayene prosedürü zaten belli,egzosa sensoru takip once bir sure rolantide, sonra x devirde sonra y devirde calistiriyor, arabaya bi ivme olcer taksalar kalani zaten basit algoritma, x saniyeden fazla rolantideyse gec, sonrasinda harekete gecmezse devam et dese sistem yapar.

    Son olarak bu eğer haber doğruysa vw'e maliyeti tahmin edilen ceza rakamlarının cok üstünde olacak, zira söylenen 40 kat fazla emisyonu tolere etmek ister istemez için ya zırt pırt ücretsiz dpf degistirecekler ya aracları iade alacaklar.

    Bu işi düşünen sadece vw değildir, gerek emisyon gerekse tüketimde kolaylıkla yapılabilir manipilasyon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 18 milyar dolara yakın bir ceza alabilirlermiş. Sahtekarlığın dibine vurmuşlar ama he kasıt var bi de işin içinde..
  • Donanım paketim Haylayn emisyon ölçme hayvan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumlarınızdan mahrum bırakmayın konuyu
  • fanboylar nerde cihanair nerde
  • Bak sen şu vw ye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • das auto yetkilileri bizim bakanlarla cok yakinlasti galiba yoksa boyle cakallik akıllarına gelmezdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    TDI motor cidden çok eskidi. Yeni güncel bir motor lazım VW'ye ama hala ısrarla chip-tuning yapar gibi yazılımla ayarlama çekiyorlar. En büyük başarıları DSG aslında başarısızlıkları ve DSG yüzünden TDI motoru yenileyemiyorlar. 250nm tork dayanıklılığı 7 ileri DSG yüzünden 1.6TDI motorda tıkanıp kaldılar. 2.0TDI motorları da youtube videoları gibi başarılı değil gerçek asfalt ve gerçek deneyim ile.

    Bukadar cahilce ve bukadar boş bir yorum ilk defa görüyorum. Tdi kaçkere yenilendi güncel 110 ve 120 hp lik tdi larda 105 lik tdi a gore motordaki parcalarin yarisindan cogu farkli. Turbo,cooler,enjektorler. Blok haric nerdeyse tamamen farkli bir motor. Niye ayni blok devam ediyor dersende bu dayanikliliga sahip baska bir dizel motor yok piyasada.ki zaten firmaların çoğu kolay kolay blok değiştirmez HDİ 10 senedir aynı motor sadece euro5 ve 6 normlarını sağlayabilmek için geliştirildi aynı şekilde DCİ da öyle. Sağlamlık konusunda ise 1.6 tdi polo nun sadece yazilimla 160 hp , stage 3 sekilde ise 300 hp yapilabildigi ortamda kimse TDI in basarisini sorgulamasin. Çok övülen HDI ve DCi 30% luk limitten sonra her tarafindan cortluyor cünkü. 1.6 TDI piyasada gelistirmeye en uygun en dayanikli en saglam motordur bunu ben söylemiyorum mehmet gazihan söyluyor ki örneklerde ortada.. azcik arastirin öyle gelin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 20 Eylül 2015; 9:44:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    TDI motor cidden çok eskidi. Yeni güncel bir motor lazım VW'ye ama hala ısrarla chip-tuning yapar gibi yazılımla ayarlama çekiyorlar. En büyük başarıları DSG aslında başarısızlıkları ve DSG yüzünden TDI motoru yenileyemiyorlar. 250nm tork dayanıklılığı 7 ileri DSG yüzünden 1.6TDI motorda tıkanıp kaldılar. 2.0TDI motorları da youtube videoları gibi başarılı değil gerçek asfalt ve gerçek deneyim ile.

    Bukadar cahilce ve bukadar boş bir yorum ilk defa görüyorum. Tdi kaçkere yenilendi güncel 110 ve 120 hp lik tdi larda 105 lik tdi a gore motordaki parcalarin yarisindan cogu farkli. Turbo,cooler,enjektorler. Blok haric nerdeyse tamamen farkli bir motor. Niye ayni blok devam ediyor dersende bu dayanikliliga sahip baska bir dizel motor yok piyasada.ki zaten firmaların çoğu kolay kolay blok değiştirmez HDİ 10 senedir aynı motor sadece euro5 ve 6 normlarını sağlayabilmek için geliştirildi aynı şekilde DCİ da öyle. Sağlamlık konusunda ise 1.6 tdi polo nun sadece yazilimla 160 hp , stage 3 sekilde ise 300 hp yapilabildigi ortamda kimse TDI in basarisini sorgulamasin. Çok övülen HDI ve DCi 30% luk limitten sonra her tarafindan cortluyor cünkü. 1.6 TDI piyasada gelistirmeye en uygun en dayanikli en saglam motordur bunu ben söylemiyorum mehmet gazihan söyluyor ki örneklerde ortada.. azcik arastirin öyle gelin.

    Allah akıl fikir versin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    TDI motor cidden çok eskidi. Yeni güncel bir motor lazım VW'ye ama hala ısrarla chip-tuning yapar gibi yazılımla ayarlama çekiyorlar. En büyük başarıları DSG aslında başarısızlıkları ve DSG yüzünden TDI motoru yenileyemiyorlar. 250nm tork dayanıklılığı 7 ileri DSG yüzünden 1.6TDI motorda tıkanıp kaldılar. 2.0TDI motorları da youtube videoları gibi başarılı değil gerçek asfalt ve gerçek deneyim ile.

    Bukadar cahilce ve bukadar boş bir yorum ilk defa görüyorum. Tdi kaçkere yenilendi güncel 110 ve 120 hp lik tdi larda 105 lik tdi a gore motordaki parcalarin yarisindan cogu farkli. Turbo,cooler,enjektorler. Blok haric nerdeyse tamamen farkli bir motor. Niye ayni blok devam ediyor dersende bu dayanikliliga sahip baska bir dizel motor yok piyasada.ki zaten firmaların çoğu kolay kolay blok değiştirmez HDİ 10 senedir aynı motor sadece euro5 ve 6 normlarını sağlayabilmek için geliştirildi aynı şekilde DCİ da öyle. Sağlamlık konusunda ise 1.6 tdi polo nun sadece yazilimla 160 hp , stage 3 sekilde ise 300 hp yapilabildigi ortamda kimse TDI in basarisini sorgulamasin. Çok övülen HDI ve DCi 30% luk limitten sonra her tarafindan cortluyor cünkü. 1.6 TDI piyasada gelistirmeye en uygun en dayanikli en saglam motordur bunu ben söylemiyorum mehmet gazihan söyluyor ki örneklerde ortada.. azcik arastirin öyle gelin.

    Allah akıl fikir versin

    Olmayacak duaya amin diyelim ama öte yandan da üzülüyor be insan. Dışarıda böyle insanların oturduğu masalarda diğerleri "Yav he he haklısın" moduna giriyor ya, benim içim buruluyor şahit olunca.




  • Ya boş boş konuşmayin bir vw niz olana kadar vw otomobillere camur atmaya vw sahiplerini kiskanmaya devam edeceksiniz. Otopark in passat testinden sonra hepiniz mort oldunuz zaten. Ne yol tutus ne malzeme kalitesi ne direksiyon tepkileri ne fren hicbir konuda araca laf edemeyeceginizi görünce en zon vergi diliminden dolayi 167 bin tl olan opsiyonlariyla 195 i bulan fiyatina takildiniz aciyorum hepinize.. neyse umarim birgun dogru yolu bulur bir vw alabilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 20 Eylül 2015; 11:24:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mantiksiz insanlara hayranim ya adam hayatinda hicbir vw otomobilin kaputunu acmamis gelmis buraya diyorki motorlari yazilim yaparak guncelliyolar yav he zaten euro 5 den euro6 normlarina sadece yazilim yaparak geciyor vw yahu ac bi kaputu bak degisen parcalara yani 15 yasinda cocuk anlar eski tdi ile yeni tdi yanyana koyunca motorun calisma sesi bile farkli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 20 Eylül 2015; 11:27:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.