Ürünü alalı daha 7 ay oldu. Bu süre içinde ürünü 3 kez servise bıraktım. 7 aydan yaklaşık 1 ayınını serviste geçirdi ürün. İlk 2 gönderimde servis bir problem yok deyip ürünü bana iade etti. 3. kez götürdüğümde ise ürünün anakartı arızalı olduğunu ve anakartı değiştireceklerini söylediler. Benim sorum anakart değişimi yerine ürün değişimi talep edebilir miyim olacak. Sonuçta anakart arızası büyük bir problem ve benim oluşturabileceğim bir arıza olduğunu düşünmüyorum. Ürünün ayıplı bir mal olduğunu belirterek değişimini yaptırtabilir miyim, fikri olan var mı?
aynı arızayı 2 kez tekrarlarsa 3 ncü servise gönderiminde ancak değişim talep edebilirsin..bu ayıplı mal yerine geçmez..sonuçta her makinenin anakartı alındıktan sonra arıza yapabilir..
Elbette her makinenin anakartı arıza yapabilir. Fakat burada durum farklı biraz. Ürünü aldığım günden itibaren tam performansı ile kullanamadım. Zaman zaman mavi ekrana düşmeler yaşamadım. Bunları pek önemsemedim ama sonrasında açılmama problemleri ortaya çıktı. Ayrıca 3. kez götürdüğümde arıza tespiti yapıldığını düşünmüyorum. En son çağre olarak anakart arızalı deyip değişimine git yolunu izlediler gibi geliyor bana. Bence ürün üretimde hataldır ve değiştirmeleri gerekiyor. Yazışmalar devam ediyor gerekiyor tüketici hakem heyetine başvuru da yapacağım. Sonucu buradan yazarım.,
Aynı laptopdan bende de var ilk aldığımda benzer problemi yaşadım vista sp2 yi yükledim ve sorun kendiliğinden düzeldi fakat bu benim ekran ayarlarınla ilgili bir keşismeye sebebiyet verişimden kaynaklıydı vista bunu çözemedi herhalde sp2 yükleyince kendine geldi şimdi 7 yüklü ve inanılmaz bir performans var.