Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar ve LG (Dikkat!)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.126
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vatan Bilgisayar'da LG modelleri için satıcı "Digicom" garantisi olduğunu söylüyor. Ancak ne yazık ki bazı modellerden adı sanı duyulmamış bir firmanın (Elektromarket) garanti kartı çıkıyor!



  • önemli bi nokta alan arkadaşlar dikkat etsin bende vatandan almayı düşünüyodum
  • Bu ne şimdi abi
    Yani söylemeseniz bize de kaktıracaklar

    Kime güvenecez bu memlekette ya...
  • Arkadaşlar , bir yanlış anlama olmasın. Elektrolet firması Digicom'un yetkili bayiler listesinde yer alıyor. Merak eden bakabilir adamların pekçok alışveriş merkezinde de mağazaları var. Hani şu Siemens ve LG satan mağazalar.
    http://www.digicom.com.tr/ adresinden istanbuldaki LG bayilerini kontrol edebilir.


    Düzeltme : Evet , yanlış anlayan benmişim kusura bakmayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NomadLion -- 10 Ekim 2006; 14:30:29 >
  • Elektrolet değil Elektromarket. Ürünün ithalatçısı konumunda yani bayii değil. Zaten aradığım servis de önce bunu sordu.
  • Ne farkediyor elektromarket olması?
  • Biliyorsunuz bu tür ürünler birçok yoldan ithal edilebiliyorlar. LG ve Pioneer için de bilinen firma Digicom. Bilinen ve denenmiş olduğu için belli bir güven uyandırıyor. Halbuki diğer firma hakkında birşey bilmiyoruz. Hatta bugün (pazartesi) oturduğum bölge servisini aradım yanıt alamadım. Ben de firmayı aradım. Aradığımda saat 11 falandı. Telefona çıkan otomatik yanıt sistemi hafta içi mesai saatlerinde aramamı söyleyip kapattı! Şimdi böyle bir firmaya nasıl güveneceksiniz? Yatıp kalkıp teknik bir sorun çıkmaması için dua edeceksiniz başka yolu yok. Ayrıca Vatan Bilgisayar'ın uygulaması da bu işte... Yarın Nuri Vatan'ı arayıp bir kez daha şikayet bildireceğim. Neye yarayacaksa artık!
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ilginç yav vatanda bunu yaparsa artık güvenecek firma kalmadı valla
  • ürünü alırken malın garanti belgesini görmek şart oldu...
  • ortalığı bulandırmaya gerek yok. vatan da olsa x firması da olsa bu ürünü 2 yıl garantili satıyor. Garantisi belgesi değil, faturasıdır. Yeni bir ürün alınca hemen bozulacak diye düşünüyorsanız hiç almayın. Eski televizyonumu doğubanktan almıştım 6-7 senedir kullanıyorum. Çamaşır makinesi yine 7 senedir tık demedi. Buzdolabı, bulaşık mak keza aynı. Sadece kombim garanti süresi içinde arızalandı ve ücretsiz olarak onarıldı. Ürün kutusu içinde yetkili servis listesi vardır. Size en yakın olanı ararsınız. Yok o işinize gelmiyorsa satın aldığınız yeri arar yönlendirmelerini istersiniz. Satıcı ürünün arkasında durmuyor mu? Tüketici haklarınız var, artık kolay değil öyle müşteriyi kandırmak. Bir de firmaları gözünüzde büyütmeyin.
  • Benzer durum cep telefonlarında da var; fiyat 30-40 YTL aşağı indi mi, hemen sormak gerekiyor garantiyi kimin verdiğini.

    Bu arada, garantinin Digicom tarafından verilmesi tabi ki daha tercih edilir; aynı bedel ödendikten sonra daha az yerleşik bir firmadan hizmet almak istemez kimse; ancak yine de sonuçta garanti veriliyor ürünlere.
    Konulara çok yabancı birisi "yukarıda verilen tepkilerden" sanki garantisiz cihaz satılıyormuş gibi algılayabilir diye yazdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi signore -- 10 Ekim 2006; 9:09:31 >
  • Aslında çok haklısınız. Sonuçta ortada bir firma var ve resmi bir garanti belgesi sunuyor. Garanti belgesi onaylı ve geçerli. Yerleşik bir firmadan satın alınmış ve faturası da var.
    Kaldı ki bir sorun çıktığında işler ters giderse Digicom bile hayatı zindan edebilir. Sorun bu değil.
    Sorun, bir alıcıya en az iki kere sorması sonucu en az iki kere "evet Digicom garantili" denilmesi. Yani YALAN söylenmesi. Benim vurgulamak istediğim nokta bu idi.
    Ayrıca forumda son derece titiz arkadaşlar olabilir ve benim pek de bir tepki göstermeye gerek duymadığım bu durumu ciddi bir sorun haline getirebilirler (ki asal kınamam). İşte onlar alacak olurlarsa dikkatli olsunlar diye yazdım ben...
  • Bu tür bilgilendirmeler çok önemli, zaten forumların bir amacı (faydası) da tabiri caizse "tüketicinin gözünün açılması"

    Eğer Vatan Bilgisayar'dan "Evet, Digicom garantili" bilgisi verilmişse (bu bilgiyi kimden aldığınıza bağlı olmakla beraber),
    sanki kasten yanlış bilgiden ziyade, "bir dönem Digicom garantili cihazlar geliyormuş da, sonradan ithalatçı firmayı değiştirmişler ancak çalışanlara bilgi verilmediği için onlar hala Digicom garantili sanıyorlarmış" izlenimi oluştu bende.

    Zaten oradaki bir çalışandan Digicom garantili onayı alındıktan sonra, başka firma garantili çıkarsa cihaz, herhalde itiraz etmeden geri alırlar, eğer müşteri böyle bir talepte bulunursa.
  • Evet ben de açıkçası böyle bir konuda bile bile yalan söyleyeceklerini sanmıyorum. Kaldı ki çalışan personel ürünün kutusunu açıp belgelerini kontrol etmiyor, edemez de.

    Ayrıca konu başlığı yazarken biraz daha dikkat edilmesi gerektiğini düşünüyorum. Direk olarak firma marka adı ile "vatan bilgisayar LG dikkat" diye topic açarsanız. Gerçekten belgelerle ispatlanmış dikkat edilmesi gereken bir konu olması lazım. Yoksa eyvah sakın ha gibisinden panik mesajlara sebep vermiş olursunuz. Kimse yanlış anlaşılmak istemez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cervinff -- 10 Ekim 2006; 11:58:04 >
  • Açıkçası mesleği dolayısıyla sık sık makale yazan birisi olarak "başlık"'ın önemini çok iyi biliyorum ve burada da çok etkili ve uygun başlık yazdığımı düşünüyorum.
    Firmalar çalışanlarının yaptıklarından sorumludurlar. Basitçe "ne yapalım bizim eleman öyle demiş" diyemezler. Vatan Bilgisayar, "tüketici dostu" bir firma olarak tanımlanmaz genelde. İade ve teknik servis konusunda da sık sık sorun çıkarttığı bilinir. Kaldı ki "sözlü" bir beyana dayanarak yasal bir hak da talep edilemez. En azından çok uğraşmak gerekir ki öyle bir uğraş için harcayacağım zamanın karşılığı o alete verdiğim parayı kat be kat aşar.
    Ancak ben buradan katılımcıları uyarırsam, onlar da gidip alacakları zaman en azından kutunun açılıp garanti belgesinin kontrol edilmesini talep edebilirler. Benim yaşadığım "hafif mide bulantısını" onlar bu şekilde yaşamamış olurlar.
    Tüm bu nedenlerle "DİKKAT" uyarısının çok çok yerinde olduğu kanısındayım. Ne başlıkta ne da yazıda firmayı ciddi bir şekidle suçlayıcı ifade var. Bu sadece bir tür sitem olarak algılanabilir. Ama yeknet'in söylediği gibi "amacı aşan" bir ifade olduğuna kesinlikle katılmıyorum.




  • arkadaslar nerden alırsanız alın hepsinde digicom ithalatcı firmadır.bende dün aldım lg marka 42pc1r modelini üstelik digicom bayisinden ve garanti belgesinde elektormarket yazıyor ve bu firmada sanayii bakanlığından onaylı yani hiç korkmayın bir soırun olmaz
  • ARTI EKLEMEDEN YAPAMAYACAGIM ELEKTROMARKET DİGİCOM FİRMASININ YANİ İKİSİ AYNI FİRMA BİLGİNİZ OLSUN .DİGİCOMDA ÇOK YAKIN ARKADASLARIM ÇALIŞIYOR KAYNAK EN SAĞLAM YERİNDEN .O YÜZDEN GÖNÜL RAHATLIGIYLA GİDİN ALIN ASPARAGAS HABERLEREDE İNANMAYIN .VATAN GİBİ BİR BİLGİSAYARCI FASON MAL SATAMAZ UNUTMAYIN
  • VATANDAKİLER YALAN SÖYLEMEMİŞ SİZE DOĞRUYU SÖYLEMİŞLER
  • Durum gerçekten böyle ise herkesten özür dilerim!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: syamaner

    Durum gerçekten böyle ise herkesten özür dilerim!


    bu cevap yakışmış,

    tebrikler.......

    selamlar
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.