Şimdi Ara

VATAN BİLGİSAYARDAN HİÇBİRŞEY ALMAYIN (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
1.654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçen hafta GIGABYTE Z97X-UD5H-BK aldım internetten.Persembe sipariş geçtim pazartesi akşam üstü kargodan teslim aldım. Eve gittim i7 4790k yi taktım sistemi kurdum garip garip hatalar cikti saatlerce ne olduğunu anlamaya çalıştım önce sonra sıcaklığı görünce şok geçirdim islemci 90 derecelerde masa üstünde geziniyor ki H110 performans modunda.Hemem kapadım dedim oturtamadim herhalde soğutucuyu tekrar monte ettim gene aynı isilar soktum islemciyi macununu sildim geri takarken ışık gecisiyle pinlerden 1 tanesinin yamuk olduğunu gördüm tabi bunu anlayana kadar saat 18:20 den 1; 40 olmuştu sıkıntıdan Uyku girmedi zaten.

    internetten mağaza açılış saatine baktım 9:00 diyordu sabah damladım hemen saat 10 da geldiler buradaki mağaza bu saatte aciliyormus neyse.Dedim böyle böyle dün internetten geldi pin yamuk ilk servise göndermemiz lazım size bilgi veririz dedi bende geri iade ediyorum ozaman deyince sormam lazım diye gitti.Bende bu arada mağazada isime yarayacak başka z97 bakıyordum stokta sadece msi g3 ve g5 birde asus maximus vıı rager vardı dedim farkını veriyorum asusu alıcam kasaya gittim 67 TL yi çıkardım koydum aradaki fark oydu.Bu arada benim işlemi yapan çocuğun yanina gitmedim bile bi oraya gitti bi buraya gitti sonra mağaza müdürüne doğru yürüyünce gittim aralarına hadi sizi bekliyorum bitmedi mi hala iade diye sorunca kafa salladı iadeyi aldılar bende farkı odeyerek asusu aldım çıktım.Buyuk ihtimal bana gelen giga iade urundu sata kablolarindan birinin poşeti farklı ve bantla kapatılmıştı.Simdi bu anakarti ilk alan adam bir sekilde pini yamultmuş bir sekilde de iade etmiş ama vatan bunu kontrol etmeden bana satmış zorlasaydiniz kesinlikle geri alırlardı olay bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alkımm -- 24 Ekim 2014; 10:48:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vatan internet üzerinden alışveriş yapılmaması gereken ve herşeye rağmen Türkiye şartlarındaki en kaliteli firmalardan biri...Hakkınızı aramayı bildiğinizde,özgüvenli bir şekilde,hakaret etmeden gerektiğinde laf sokarak(askerde komutanlarla muhattap olur gibi) muhattap olmalısınız.Karşı tarafa bilginizin olmadığı bir konu dahi olsa bilgisiz olduğunuzu hissetmeyeceksiniz ki kendini bi halt sanmasınlar.Ancak alınan ürünün arızalı çıkması tamamen şans...(kutusu açık ürünler iade ise yetkili distribütöre verilir ama vermezlerse işte böyle sorunlar oluyor.)Ama hakkınızı aramayı bilmelisiniz.Gerektiğinde mağaza müdürünü ayağınıza çağırıp azarlayabilmelisiniz ki hakkınızı versinler.Normal değil biliyorum bunları yapmaya gerek kalmaması lazım ama napalım?Anayasa tarafından sert yasalar çıkatılmazsa ciddi anlamda Corsair gibi firmalar artmayacak.Hatta hiç olmayacak.Ama yiğidi öldürüp hakkın vereyim.Şu ana kadar arıza olmasa bile hakkınızı aradığını taktirde 15 gün içide koşulsuz iade istendiğinde ve arızalı ürün çıktığında 30 gün içinde de yeni ürün istendiğinde yardımcı oluyorlar.Özetle hakkınızı almayı bilmelisiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AC Kiriklar -- 24 Ekim 2014; 11:05:55 >




  • Vatana laf yok bence abi vatan bilgisayardan o akdar ürün aldık ailecek hiçbir şekilde sıkıntı yapmadılar o senın gittigin vatanla alakalı birşeydir.
  • Suç sizin k.bakmayın... Ürünü alırken neden yerinde inceleme yapmanız gerekmekte? İlla siz bozdunuz demiyorum fakat, 2 gün sonra da götürseniz sevise gönderilmesini de kabul etmemeliydiniz.
  • vatan'a 3-4 ürünü iade ve değişim olmak kaydıyla geri götürdüm. pek sorun olmuyor. sanırım sizin gittiğiniz mağazada dengesiz birileri vardı.

    türkiyede mağazası olan adam akıllı bi vatan bilgisayar var. onlara düzgün bir rakip çıksa daha iyi olur ama yine de gayet kaliteli hizmet veriyorlar.
  • 3 flaş bellek 2 klavye 2 fare 1 CPU soğutucu 1 HDD aldım hiç sorun çıkmadı. Inventustan da işlemci ekran kartı anakart gibi şeyler almıştım onlarda da sorun çıkmadı, bence şirket ile değil de bazı elemanlarla alakalı olabilir.
  • bermuda23 kullanıcısına yanıt
    Aldığın garanti kağıdı elineyse.., mahkemeye başvur onlar babalara gelsin
  • İşlemci su soğutması bir kaç aylık kullanımdan sonra çalışmamaya başlamıştı.Servise gitti,kısa sürede daha yeni modeliyle değiştirdiler.SSD muhtemelen benim hatamdan bozulmuştu,ertesi gün götürdüm yenisini verdiler.Bugün ekran kartı aldım,marka konusunda kararsızdım,"Abi,14 gün içinde memnun kalmazsan başka modelle değiştiririz"dediler.Logitech Z5500 ses sistemi almıştım,sesinden memnun değilim dedim hemen yenisini verdiler.Senelerdir Vatan'dan alışveriş yapıyorum,hatırlayamadığım bir çok konuda yardımcı oldu Vatan çalışanları.Herhalde Ankara farklı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • He 23 ay sonra da cihaz bozuldu değişim istiyorum dersin.
    Tamir etmişler en azından.
    Cihazının açılması seni bozmuş heralde.
    Her bozulan değişim istese marka batar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş 3 gündür her tarafa "Sakın Vatan'dan bir şey almayın" diye yazmış durmuş.Çok etkilendim bi daha Vatan'dan bişi almayacam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kusura bakmayın ama vatana b.k atmadan önce müşteri hakları ve iade, değişim işlemleri nasıldır neye göre yapılır onu öğrenmekte fayda var..

    hemen her alışverişimi vatandan ve teknosadan yapıyorum şimdiye kadar sadece 1 kez (vatan) sistemlerinden kaynaklanan bir sıkıntı yaşadım, hediye çekim olduğu halde görünmüyordu konuyla ilgili genel merkezlerinden yardım aldılar 1-2 gün süre içerisinde sorun giderildi.. şimdi ben ne yapmalıydım ? küfür mü edeyim kafalarına monitör mü atayım bağırıp çağırayım mı ?

    ne yani bimeks gibi mi yapsınlar daha mı iyi olur ? adamlar müşteri uğraşmasın kargoydu , ücretti oydu buydu diye müşterinin itinayla içine ettiği ürünü alıp servise gönderiyorlar , yasal haklarını nasıl kullanabileceği konusunda müşteriye bilgi aktarıyorlar buna rağmen şunları okuyorum " baskı yap bağır çağır cıngar çıkar hakkını savun hakkını al " bu mu yani ? hakkını arıyosun diye karşındaki " insan " senin hakaretlerini ruh hastası hallerini çekmek zorunda mı ?

    şayet bu durum vatan için değil herkes için geçerlidir satarken de, alırken de.. iletişim meselesi , diyalog meselesi.. en ufak olumsuz birşey de altı üstü müşteri olduğun için karşındaki insana hakaret edip bağırıp çağıramazsın.. önce kendine saygın olacak arkadaş , bu gerçekten zor iş bak..

    ikinci el bölümünde kıytırık bi parçayı satarken get açmam sorun yoktur kargo gelince kontrol ettir iade yoktur diyenlerin diğer konularda müşteri haklarından bahsetmesi bana çok komik geliyor doğrusu..

    ben çoğu kez bu forumda başlıklarda şu yorumlara da denk geliyorum " vatanda iyi montaj yapılmıyor , elemanlar bilmiyor " mağazadan mağazaya mı değişiyor bu durum inanın bir fikrim yok ancak bursadaki hiç bir vatan mağazasında beni zora sokacak birşey yaşamadım.. ben aslında sorunlarımızı karşımızdaki insanlara doğru düzgün aktarmayı denersek büyük ölçüde çözülecektir diye düşünüyorum.. iyi montaj yapılmıyor diyenler için de işin diğer yüzünü de anlatırlarsa iyi olacak diye düşünüyorum çünkü bizzat şahit olduğum birşeydir, bilgisayarı akşam toplatıp yarın 12 de istiyorum diye baskı yaparlarsa oradaki insanlarda sıkışıp alel acele montaj yaparlar.. sonuçta o gün orada sadece siz bilgisayar almıyorsunuz ve bu duruma saygı göstermek gerekiyor ki insanlar işlerini yapabilsinler, kapiş ??

    hatta inventus konusunda da yanlış bildiğinizi düzelteyim , müşteri memnuniyetinden dolayı değil web alışverişi olduğu için iadenizi alıyorlar vatan gibi bi firma olsalardı onlarda aynı şekilde davranacaktı çünkü işin diğer tarafında asıl ithalatçılar bu duruma engel oluyorlar , vatan değil yada teknosa değil..

    şu konuda şimdiden uyarayım vatanla uzaktan yakından alakam yok sadece alışverişlerim esnasında güzel diyaloglar yaşayıp bağ kurduğum insanlar , güzel dostluklarım olduğu için bu ağızla yazıyorum vatan personeli falan değilim yapmak istediğim tek bi şey var o da biraz saygı konusuna dikkati çekmek.. burada okuduğum kadarıyla çoğu kişi daha tam olarak konuyu kavramadan kendi davranışlarına bakmadan karşısındaki insanlara gelişi güzel alenen hakaret ediyor.. bu iyi niyeti ve bir takım hakları suistimal etmek demektir , müşteri olmak kimseye bu hakkı vermez.. biraz diyalog kurmayı denemekte fayda var , sorunların çözülmesi adına bir adımdır..




  • valla bende yaklaşış 10 kere gidip geldim 5 kere anakart 2 kere ekran kartı 1 kerede ram deişimi yaptım vatanı savunduğumdan deil ama çok ilgilendiler benimle bıkmadan usanmadan deneme yanılma yöntemlerinde bulunduk değişilcek parçayı anında deiştiler sorun olmadı demekki şehirler arası değişiklik gösteriyor.
  • Yıllardır belki 50.000 liralık alışveriş yaptım tek sorun yaşadım onda da yazıcı kartuşu sıkıntılıydı. İade ettim yenisini 20 günde gönderdiler. Alıp ben bunu değiştireceğim dediğim ürün sayısı 10 u geçmiştir. Kutusuna bakıp hemen iade aldılar. Biraz hakkını aramak lazım.
  • (Casper,Vestel,Lenova) gibi ürünleri alırsanız baştan kaybedersiniz.Benim bir tanıdığım Vestel'in laptopunu almış,indirimdeymiş.USB portları bozuk çıkmış,3 ay uğraşmışlar,yanlış hatırlamıyorsam en sonunda şikayet etmişler,yeni vermişler.Ama Vatan'dan almamışlar.Aslında suç Vatan'da değil, bozulan ürünleri fabrikasına yolluyorlar.Fabrikayla iletişim kuramayınca ne yapsınlar,dandik,umursamayan markalardan alırsanız böyle olur.Benim tanıdığımın ürününüde fabrikaya yolladılar.3 aydır gelmedi,Şikayet edince sıfır geldi.




  • Herhalde şubeyle alakalı bir durum. Ben vatanla hiç sorun yaşamadım henüz.

    Edit: İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Rainmaker -- 10 Mart 2015; 10:49:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ORD.OP.PC Onur

    (Casper,Vestel,Lenova) gibi ürünleri alırsanız baştan kaybedersiniz.Benim bir tanıdığım Vestel'in laptopunu almış,indirimdeymiş.USB portları bozuk çıkmış,3 ay uğraşmışlar,yanlış hatırlamıyorsam en sonunda şikayet etmişler,yeni vermişler.Ama Vatan'dan almamışlar.Aslında suç Vatan'da değil, bozulan ürünleri fabrikasına yolluyorlar.Fabrikayla iletişim kuramayınca ne yapsınlar,dandik,umursamayan markalardan alırsanız böyle olur.Benim tanıdığımın ürününüde fabrikaya yolladılar.3 aydır gelmedi,Şikayet edince sıfır geldi.

    Vestel yenisini verince umursamaz mı oluyor? Abimde bulaşık makinesi almıştı. Plastiğinde çatlak oluştu ve yenisini verdiler. Ona bakarsan zamanında Sony mağazasından bir kamera almıştım.Sadece 1 gün kullandım ve çekim kalitesinden hiç memnun kalmadım. İade için götürdüğümde adamlar yüzüme bile bakmadı ve bir süre sonra kamerayı 2. elden satmak zorunda kaldım. Şimdi olsa burunlarından getiririm. O zaman saflığıma gelmiş merkezlerini aramamıştım. Bu sony nin kötü olduğunu mu gösterir?




  • sadtneverdie kullanıcısına yanıt
    Ama şikayet edince yeni verdiler, yoksa hiç haklarını aramasalarmış,vermezlerdi.1 yıl bekletirlerdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ORD.OP.PC Onur

    Ama şikayet edince yeni verdiler, yoksa hiç haklarını aramasalarmış,vermezlerdi.1 yıl bekletirlerdi.

    Sesini çıkartmayanın tepesine herkes biner.
  • Vatandan baska toplama yapilacak adam gbi firma bulamadim sahsen tuketici haklari diye birsey var alacagimin iki katini alirim valla :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bir piranha marka mp3 çalar almıştım Vatan'dan online, ürün arızalı çıktı, şarjdayken çalıyor, şarjdan çekince çalmıyordu, nasıl bir arızaysa artık. Bostancı'ya gittim, bu ürün bozuk dedim, arızası bu dedim, iade edeceğim dedim, biraz sonra onlar da bana bu seride bu genel bir sorunmuş deyip geri aldılar. Ben de elimdeki fişle çıktım yukarı, Sony mp3 aldım üstüne biraz ekleyip, iyi ki bunu almışım canavar gibi hala maşallah.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.