Şimdi Ara

VATAN BİLGİSAYARDAN HİÇBİRŞEY ALMAYIN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
1.654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sakın vatan bilgisayardan bişey almayın lenovo y510p modelini mağazada kurulum yaptırıp herşeyi çalışıyor denilip teslim ettiler evde kamerasının çalışmadığını 2 gün sonra farkedebildim geri götürüp ambalajıyla birlikte sorununu söyledim değişim istediğimi bana ne yapılmasını sormalarına rağmen değişim yapmayıp 2 günlük laptopu teknik servise gönderip değişimin teknik servisin karar vereceğini söyleyince şoke oldum 20 gün servis süresinin olduğunu söylediler ve cihazım 13 gün sonra teknik servisten tamir edilmiş şekilde gönderdiler arıza kaydında benim değişim istediğim yazdığı halde 2 günlük cihazı tamir edip yollamışlar vatan bilgisayar sitesinede mesaj yolladım aynı şekilde onlarda teknik servisin değişim kararının kendisine bağlı olduğunu söylüyorlar 15 günlük değişim hakkımı resmen çiğnediler hem vatan hemde lenovo



  • Hakkınızı arasaydınız, çıngar çıkarsaydınız.

    Vatanı falan savunmuyorum ama, ezdirmeyin kendinizi. Sesiniz çıkmadıkça hede hödö diyip geçiştiriyorlar.

    Bu olay mağazadan mağazaya değişiklik gösteriyor herhalde. Aldıktan 1 hafta sonra iade ettiğim çok ürün oldu hiç sıkıntı çıkarmadılar.
  • Sen alma diyosan almayız kardeşim gidip aldıklarımıda çöpe atıyorum hemen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alışveriş yaptım sıkıntı yaşamadım. açılmamış ürünü iade edecektim laga luga ettiler 30 dakika alacaklık gibi görevlinin başında dikildim hakkımı aradım iademi ettim. Hakkını aramaktan vazgeçersen babanın oğluda aynısını yapar.
  • Normal böyle yapmaları. Başka yerlerde yapıyor. Vatan'a özgü değil. Bir ara ben de Acer marka netbook almıştım. İki günlük iken touchpad kısmının sorunlu oluğunu gördüm. Ayıplı mal yani. Utanmadan servise yolladılar. Geri geldi, eskisinden de beter. Gene yolladım. Anakartı değişip yolladılar. Özellikle diz üstü alırken ucuz olarak satılanlardan almamak gerekiyor.
  • Geneli itibariyle sorun yasamadim alışverişlerde bi tek 3 aylik islemcinin garanti sıkıntısı çıkmıştı. Onuda gittim konuştum abi fatura varsa sikinti olmaz dediler. Şunuda söyliyim 3. 4.gününde götürüp biraz baskı yapsaydiniz degisirlerdi bence ürünü yok öyle yağma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben kafasına atardm notebooku
  • zaten almıyoruz ki alanlar da sorun yaşamamak için dua etsinler ne diyeyim
  • Sanırım Türkiye'de Vatan'dan memnun kalan tek benim.

    Samimi söylüyorum en az 10 adet sağlam ürün keyfi olarak değiştirdim. Bu ürünü degistirmek istiyorum dediğimde Aldığım cevap; Tabi efendim derhal olmuştur, Sanırım buradaki Vatan'a teşekkür etmeliyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vatan çalışanı ve diğerleri nabza göre şerbet veriyor başla btk yasasından tüketici haklarından hakem heyetinden adın ne söle bakalım yaka kartını göremedime kadar zorlayacaksın yoksa hakem heyetine git daha hızlı çözülür garantiye kaldınmı işin zor
  • Vatan'dan vatana fark var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: llllxefsanexllll

    Vatan'dan vatana fark var.

    Elmadag vatan cok iyi... Musteri temsilcileri fena degil bos adam yok cok... Urunlerinde sorun ciktimi hemen iade aliyorlar itiraz etmeden...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vatan teknoloji market ama çalışanlar bu olaydan bir haber,nerden buluyorlarsa saçma sapan işten anlamaz adamları koyuyorlar,merkez sorunlu gelen cihazı kesinllikle iade almayın diyor büyük ihtimalle,bende sorun yaşadım böyle mail attım bastım kalayı yazdım sonra geri dönüş yaptılar yardımcı olalım diye yok ben yardım istemiyorum ürünü değiştirin dedim hemen değiştirdiler 3 günlük netbook video izlerken 5 daikada 80 derece oluyordu,ekran kartı iadesi yaptım servise gönderdim direkt onlarda vatandan iadenizi alabilirsiniz dedi gittim eleman böyle bir bilgi bizde yok dedi aradan baya zaman geçti benim işim vardı arkadaş gitti almaya aynı karttan aldırdım adamlar üstüne 50tl para istemişler kampanyadan aldınız diye sonra arkadaş 10tl vermiş almış bende kzıdım beni arasana diye,etmedik küfür kalmazdı bunlara adamlar kafalarına göre takılıyor malı alana kadar iyi aldıktan sonra işin iş iade olan ürünün aynısını istiyorum ve üstüne 50tl istiyorlar varmı böyle bir rezillik




  • bu tarz durumlarda ürün bozuk ve sorun var demiceksin onlar sana nasıl sattıysa sende onlara beğenmedim başka ürün almak istiyorum diceksin vericeksin ürünü bozuk dediğin anda hemen servise gönderiyorlar bozuğuda sağlamıda beğenmedim diyip geri vericeksin
  • Ürün bozuk vs dendiğinde ürün %100 değişse bile vatan sizden aldığı parayı işleterek kar yapıyor. TV de gördüğümüz %100 para iadeli ürün lerde öyle. Ürün 1günde gelir ama iade için 30 takla attırır kargo vs derken paranız 2 aya gelir. Vatanda şuan bu konumda binlerce kişiye ürünü vererek bozuk olsa bile faizden kar elde ediliyor. Sonuç olarak hata fabrikasyonsa vatanın hiç bir zararı yok ama daha önce alan birisi kasıtla bozup verdiyse ( ki vatan 2. El ürün satmak ile usta ) bu kez teknik serviste kullanıcı hatası çıkıp olan size ve o markaya oluyor yani vatan yine suçsuz...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1-2 seneye yeni bir firma çıksında şu vatanı o zaman göreceğim o kadar zor durumlara düşecekler ki, hele böyle laubali savsak iş yapmaya devam ederlerse sinek avlarlar.
  • Vatan, adamına göre muamele yapan 1 firma, yani ; yaş / hal / tavır / konuşma uslubu, şivesi vesaireye göre, adamı 1 kalıba oturtup ona göre muamele yapar, genelde bütün şubelerinde durum budur.
  • Söz konusu durum sadece Vatan'a özgü değil maalesef, hemen her firmada başınıza gelebilir. Bu nedenle her zaman için TV gibi büyük boyutlu ürünler dışındaki tüm elektronik ürünleri internt üzerinden alıyorum, en ufak bir sorunda da değişim felan uğraşmadan direkt iade ediyorum. Ancak mağazadan alırsanız bu tür bir hakkınız yok, koşulsuz iade için (yazıcı, vb belli ürünler hariç) internetten satın alma şart.
  • Proseduru su sekilde sana madde madde açıklayayım dostum

    -Cihaz satın alındığı fatura tarihinden itibaren ilk 1 ay DAP kapsamındadır.
    -DAP kapsamında ki cihazlar, Yetkili servisin onayı ile değişmektedir.
    -Yetkili serviste bir cihazın 20 İş günü süresi vardır, bu süreç içerisinde cihaz servisten gelmedi ise direk değişim oluyor( Yazılımsal sorunlarda bile)
    -Yazılımsal sorunlar DAP kapsamına girilmez guncel yazılımyuklenip cihaz değişim olmadan müşteriye geri verilir.
  • 7 ürün aldım 5 i bozuk çıktı 2 side açılmış kutuydu zaten ucuz satmalarından belli çok şükür 4 yıldır inventus ve novadan alıyorum.Zaten Vatandan sorun yaşayanlar fazla daha hala alıyorlar iade olsaki bu vatan için çok zor aylarca servis yolu beklemek gibi garantisi bitmesine az kala iade alıyorlar ondada paranı değil çek veriyorlar artık hangi sorunsuz ürünü alırsan şansına kalmış.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.