Şimdi Ara

VatanBilgisayar Garanti Sürecinde Yaşanan Sorunlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
116
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,


    31 ocak 2024 tarihinde satın almış olduğum OEM hazır sistem içerisinde bulunan intel i7 14700K işlemci arızalandı ve 11 ağustos 2024 pazar günü vatan bilgisayara teslim ettim. 20 gün sürecek olan yasal süreç 9 eylül 2024 tarihinde tamamlandı. İşlemcim hala vatan bilgisayar genel merkezde yurt dışına gitmek için kota bekliyor statüsünde bulunuyor.


    Süreç içerisinde defalarca vatanbilgisayar ile görüşme gerçekleştirdim. Her defasında bana 20 iş gününün intele ulaşınca başlayacağını ifade ettiler. Kendilerine tüketici kanunlarını hatırlatmama rağmen süreci devamlı geçiştirdiler.

    Bugün 10 eylül 2024 yani 21. iş gününde vatanbilgisayar genel merkezi tekrardan aradım.


    Müşteri temsilcisi ile yaptığım görüşmede 20 günün tamamlandığını tekrardan ifade ettim. kendileri Bana 20 iş günü intele ulaşınca başlar diye tekrardan hatırlattı. bende aksini belirterek süreç sizde başlıyor diye belirttim ve değişim talebimi ilettim. Kendisi oflaya puflaya büyük ihtimal red gelecek bilginiz olsun diyerek talebimi iletti.


    16. iş gününde işlemciyi bizlerinde direk intele gönderebileceğimizi öğrendim fakat 20 iş gününe az kaldığı için işlemciyi vatanbilgisayardan geri çekmedim. Ülkenin sözde önde gelen teknoloji firmasının yaşattığı deneyim bu şekilde üzücü ve komik durumdadır. Tam 1 aydır bilgisayarsız bir şekilde vatanbilgisayarın keyfini bekliyorum.








  • Güncelleme;

    Tarih: 11 Eylül 2024.

    Dün LinkedIn üzerinden yetkili birine ulaştım. Şikayetimi dile getirdim. Bugün işlemci hakkında karar çıktı. Mağazaya gittim değişim talep ettim. Fakat stokta yoktu. Tüm Türkiye stokuna bakıldı orada da yoktu. İnternetten fiyat baktım ve 15400'e kutulı buldum. Amazon.com üzerinden. Ben işlemciyi 16.600 TL'ye almıştım. Vatandan para iadesi istedim. Amazon üzerinden yeni işlemci sipariş ettim.

    Vatan Bilgisayar Intel garanti süreci kesinlikle rezalettir. Sakın Intel işlemcinizi vatanbilgisayara teslim etmeyin. İlk 6 ay içinde penta ise distb penta ile iletişime geçin ve iletin. Penta değil ise Intel üzerinden servis kaydı açın ve süreci oradan ilerletin.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ballackaga B kullanıcısına yanıt

    Benzer durumu Gigabyte anakartim için yaşıyorum ne yapılabilir? 35 gün önce Vatan 'a anakartı verdim. 2-3 hafta haber alamayınca ayın 12 eylül'de servisi aradım, adamlar 02.09.2024 'te ücret iletmiş vatan'a, vatan'ın haberi yok. Peşine vatan'ı aradım dedim ücret iletilmiş niye haberim yok? Ertesi gün 13'ünde bana ücreti ilettiler kabul ettim ama servis anakartı geri yollamış ücret kabul edilmedi diye.

    Vatan 'da gidip 2. kez sevk etti anakartı şimdi yine serviste, servisle görüştüm yurtdışından parça bekliyolar 2-3 hafta sürer dedi. Servise ikinci kez giriş yaptığı için iş gününü baştan sayıyorlar ama ben vatan'a ürünü vereli 1 ayı geçti.

    Müşteri hizmetlerini arıyorum sallamıyor, mail atıyorum saçma-salak cevap atıyolar özürlü gibi.

    THH 'e başvurdum ama o da bi şey çıkmıyo zaten aylar geçmeden.





  • xotac kullanıcısına yanıt

    hocam mesajını görmemişim kusura bakma, ne oldu sürecin ?

  • ballackaga B kullanıcısına yanıt

    Estf. ne kusuru :)

    Tuketici Hakem Heyeti'ne basvurdum, savunmalari istenince para iadesi yaptilar direkt. Konu kapanmis oldu.

  • xotac kullanıcısına yanıt
    Anlayışın işin teşekkürler hocam.
    Sizin adınıza sevindim hocam. Bu vatanbilgisayarın yatacak yeri yok gerçekten.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.