< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Vavacars'a güvenip aracımı sattım,Rezerve ettiğim Aracı başkasına sattılar (3. sayfa)
-
-
Sistemde yaşanan aksaklık adamı ne ilgilendirir ? O sistemin işleyişinden kim sorumluysa onu ilgilendirir. Ürünü almak için alıcı olarak ne yapması gerekiyorsa onu yapmış, gerisi satıcının yerine getireceği sorumluluk.
-
ülkenin hiçbir firmasında ciddiyet kalmadı.
THY bile ücretli satın aldığım koltukları kullandırmadı, şikayetlerimi de görmezden geldiler. ve, iki saat sonraki uçuşa bilet satıyolar, bileti aldıktan 5 dakika sonra uçuş iptal oldu diyolar. para iadesi isteyince de "iade yok, 8 saat sonraki uçağa bilet verecez" diyolar. bunu bi kez yapsalar "bana denk gelmiş, kim bilir ne oldu" deyip geçersin belki, ama, son dönemde aldığım tüm biletlerde bunu yaşadım. adamlar yedek pilot bulundurmaya son vermişler pilot sayısını azaltacam diye, şimdi sürekli uçuşlarda değişiklik yapıp duruyolar.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Gecen Bana da oldu, En on siradan koltuk aldim. Son dakika ucus ipta ucus 12saat sonra denildi.
Yeniden biletlendirmede Koltuk siram degisti.
500TL civari bir fark almislar, Koltuk Sinif farki diye.
25 Euro Arada buharlasti
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 8 Haziran 2022; 11:6:34 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
10 milyon BOP projesi için afgan suri pakiyi ülkeye alan mı yumruk vuracak
-
Doğru :)
-
havacılık haberlerini takip ediyosanız biliyosunuzdur. THY'nin başına iktidar destekli yeni bi ceo geçti 2-3 sene kadar önce. çalışan maaşlarını baya düşürdüler, yedek pilot bulundurmayı bırakmışlar, uçuş programları falan karman çorman olmuş. eskiden her uçuşu aylık bazda net programlanıyor olan firma şimdi günlük program değiştiriyomuş. yedek pilot olmadığı için de ikide bir uçuş iptali yapıyolar. pilotların aldıkları yıllık izinleri bile son anda silip, işe geri çağırıyolarmış. firma içinde büyük bi düzensizlik oluştu diyolar. ben müşteri olarak Corona öncesinde 10 seneyi aşkın süre THY kullandım, gerek iş için gerekse tatil için. hiç sorun yaşamazdım. uçuş iprali falan da yaşamazdım. 2022'de tekrar kullanmaya başladım ki başlamaz olaydım..
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bilgi icin tesekkurler 77
Ben tercih etmiyorum, bakimlari aksatmasinlar guvenli ucsunlar da buna da raziyim, es dost biniyor mecburen.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 8 Haziran 2022; 12:0:46 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
memlekette kansizlik yeni hobi oldu...araca para vereni buldularmi direk satmislardir
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Vavacars yönetiminde tanıdığınız olacak ve bunu sineye çekeceksiniz. 20 bin lira söz konusu. Bana csb gibi geldi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vavacars yetkilisi oyunu akpartiye atıyor ise sorun yok böyle bir durumda.
-
Öncelikle geçmiş olsun.
Hiç telefonlar ile aramakla uğraşmayın derim direk sağlam bir avukat ile davanızı açın bekleyin onlar uğraşsın.
(** Tabi mutlaka rezerve prosedürünü iyice bakmanız lazım. Kapora yatırıldıktan sonra ne kadar süre rezerve ediliyor.)
Arada ki zarar 200 Bin TL şu an ki şartlarda çok yüksek tutar.
-
aynen böyle düşündüm
-
bende teknosadan bir ürün alayım kullanayım, canım sıkılınca "bana satıcı şu özelliği var" demişti diye iade edeyim.
boş konuşuyorsun. adam alırken neden araştırmadın diye sorsa ne yapacaksın. söz uçar yazı kalır.
hiçbir araba notere gitmeden senin olmaz. konu sahibi böyle takip etsin. kapora verdim iade etti. eder abi. arabanın başına füze düşer. görevli arabayı çarpar tırdan düşer satış yatar.
bunlar hep ticaretin içinde şeyler.
-
böyle arkadaşlar olduğu için vavacars gibi firma ve firma çalışanları ortada cirit atar. adam 20 bin lira zarara uğramış. anlattığı gibi ise konu gidip şikayet etmek yerine boş veriyor. ondan sonra tabii ki adamlar cesaret bulup devam eder.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ejderoglu-G -- 8 Haziran 2022; 21:43:12 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar değerli yorumlarınız ve iyi dilekleriniz için teşekkürler.
Konuyla ilgili şikayetvar sitesine de yazdım ve ertesi gün vavacarstan aradılar.Diyalog aynen şu:
-Merhaba flyingraper bey satışı iptal olan araç hakkında şikayetinizi görüntülemekteyiz.Daha önce de size belirttiğimiz gibi yaşanan aksilikten dolayı lütfen kusura bakmayın sistemsel bir hata olmuş buna yapabileceğimiz birşey yok.
Derdim topyekün bir kurumu kötülemek değil tekrar söylüyorum alışveriş yapıp memnun olan da vardır,ancak böyle durumlarda müşterisini ortada bırakabiliyor,gözünüz kapalı güvenmemenizi öneririm.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X