|
Vestel çamaşır makinesi neden alınmaz ? (2. sayfa)
-
-
Tüm ürünlerim vestel den sonrasını okumadım.Geçmiş olsun. -
Yeni arçelikler nasıl bilmiyorum ama beyaz eşyada sürekli arçelik tercih ediyoruz. Evdekilerin en yenisi bile 10 senelik.
-
Okuyun ufkunuz açılır belki.
https://www.forum.inceleriz.com/konular/vestel-cmi-76201.231//
inceleriz forumVestel CMİ 89242 Çamaşır Makinesi İncelemesihttps://www.forum.inceleriz.com/konular/vestel-cmi-89242-camasir-makinesi-incelemesi.514/ -
İkisi arasında kıyaslama yapacak olursak.
Arçelik takım elbise, Vestel çorap. -
Zamanında ceyiz almistik buzdolabi cmakinesi bulasik makinesi
Buzdolabi acma kolu 2 kez kirildi servis harici yok serviste fahis ucret ayni sekilde
Camasir makinesi kapi tutamak denen parcasi 5 kez kirildi servis harici disarda yok sinir etmisti bizi
Bulaşık makinesi acma yeri catlar bir sure sonra kırılır yine ayni servis harici yok servis bir dunya ucret ister
Oysa arcelik beko oyleki bu parcalar nette tamircide velhasil heryerde ve uygun ama vestel illa servise gidicem opecekler
Zaman gecti
en son buzdolabi ve cmakinesi ikinciel sattim beko bdolabi ve bosch cmakinesi aldim dunya var dedim -
Aman aman neden böyle konu açtınız? Vestel Türkiye’nin yerli ve milli gururudur. Hatta bir zamanlar bu markanın çalışanı forum yöneticileri vardı Vestel hakkında kötü yorum yapmaya gelmez sizin mesajlarınızı siler hatta işine gelmezse sizi bölümden uzaklaştırır kendi gücünü şahsi çıkarları uğruna kullanır ceza verirdi .
Neyse ki şimdi yoklar sanırım başka markanın ortağı oldular oranın ekmeğini yiyorlar
Ucuz ürün alın garantiyi 7 yıla uzatın ne gerek var Miele AEG Electrolux, Bosch Siemens almaya ikisi de yıkıyor mu yıkıyor
Sizin konunuza gelince çok büyük geçmiş olsun. Maalesef yaşamak acı deneyim tecrübe kazanmışsınız.
Zamanında ithal ürünlerin fiyatlarına vergi artışı isteyen de Vestel di insanların alım gücünü düşürüp kendi ürünlerine yöneltmek için.
Hatta şimdiki klimalarının dış ünitelerinde de plastik kasa kullanılıyor sıcaktan basınçtan patlayanı bile var.
Vestel e TV grubu harici mümkünse asla bulaşmayın uzak durun. Ürün kalite ve mühendislik tasarımlarının facia olduğu kadar servis hizmetleri müşteri memnuniyeti de bir o kadar facia.
Yerli markaların içinde en iyisi Koç grubudur yani Arçelik-Beko. Koç grubu tercih ederim Vestel e yine de bulaşmam
-
Televizyonlarida öyle, kağnı gibi çalışıyor yarım saat düşünüyor acilayim mi diye -
Sonuç : hangi marka makina alirsaniz alın. Garanti uzatma yapın. :) -
Maalesef maliyet düşürme ve yasal yükümlülüklerle beraber bu dayanıksız malzemelerle donatıyorlar -
ne diyorsun kardeşim ne ufuk açılması... ben sana bizzat tecrübemi söylüyorum. google'a "samsung sorun" "lg sorun" falan yazsan yüzlerce konu çıkar, o zaman onları da almayın aynı mantık. ben burda vesteli falan savunmuyorum, sadece hepsi aynı bok diyorum...
-
Klima sektöründe iş yapan biri olarak klimada dahi önermediğimiz markalardan biridir vestel,tek avantajı yedek parça sorunu olmaması herzaman söyleriz klimada japondan beyaz eşyada almandan şaşmayacaksın. -
"en iyi urun garantisi bittiginde bozulan urundur" prensibi ile calisan bazi firmalar var -
Vestelin hiç bir ürünü alınmaz , Grundig alın geçin. -
Kaç tane ürün almışsın birinde sorun yaşamışsın , beyaz eşya bu sıkıntı yaşadığına illaki oluyordur ben bosch marka bir bulaşık makinesi aldım 2. Senesi dolar dolmaz kartı yandı bi anakart makineden pahalı çıkma bir kart buldum servis uyumsuz çalışmaz dedi kendim yaptım şimdi bende bosh marka alınmaz mı yazayım
Vesteli savunduğumdan değil , dandik bir marka alırsın 30 sene kullanırsın taş gibi çalılşan kullanığım bir buzdolabı var öyle sonra gider en kaliteli buzdolabı alırsın daha senesi dolmadan motoru yanar onunda kralını yaşadık vestel değil bu arada profilo buzdolabı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KuvvetMira27 -- 26 Ağustos 2023; 10:42:24 > -
kendi adıma konuşayım. vestel çamaşır makinesi için konuştum.
pompa bozulduğunda bunu kabul edebilirim. bir şey tıkanmıştır motor zorlanmaya dayanamamıştır pompa bozulmuştur.
rulman bozulsa yani bilya dağıtsa onu da kabul edebilirim. makineye aşırı çamaşır yüklenmiştir derim.
bunun gibi bir kaç örnek verebiliriz ancak kazan ayağının çürümesini hiç bir kullanıcı hatasıyla açıklayamayız. firma da açıklayamaz !
servisle herhangi bir derdim yok. benim sorunum firmayla. malına sahip çıkmadı ilgilenmedi bile. çünkü ilgilense kullanıcı hatasıyla açıklayamayacağı bir durum olduğu için memnuniyeti sağlamak için kazanı değiştirmek zorunda kalacaktı. bunu yapmamak için görmezden duymazdan geldiler. gerçekten müşteri memnuniyetine önem verselerdi bizim "kaliteli" malımız nasıl çürür diye panikle peşine düşerlerdi.
işte bunu yapmayınca demek ki onların sık karşılaştığı bir durum diye düşünüyor insan.
-
bende sizin gibi tüm evim vestel , hatta zamanında destek olmak amacıyla 2. telefon olarak Venüs 5580 de almıtşım yeni bir batarya aldım halen çalışıyor bozulacak gibi de durmuyor.
Arkadaşlarımda fiyat/performans yönüyle vestel aldılar tüm beyaz eşyalarını.
Vestel in gerçek anlamda buzdolabı, bulaşık Makinesi ankastre ürünleri ve tv leri çok iyi olsada malasef yıllardır Çamaşır makinesi yapamıyorlar .
kurutmalısı ilk çıktığında normal makine ile aralarında fiyat farkı az diye almıştım alet resmen döküldü değişmeyen yeri kalmayınca zar zor müdürlerinin mail adresine ulaştım ve zorla da olsa değişim yaptırdım.
Ozm 1650 tl ye aldığım makineyi 2. yılında 5 bin liraya yakın fiyatı olan kcm 9914 ile değiştirdiler ancak gelende farklı çıkmadı.Sallantı,çekmeceden su sızdırma , garip vuruntu sesleri vs. iyi kötü 6. yılını devirdi.
Vestel yıllardır aynı ana makine tasarımını ve yanlış yetersiz amortisör grubu ve şase tasarımını inatla kullanıyor.Sonuç olarak sallanan , ses yapan buna bağlı diğer arıza şikayetleri devam ediyor .
Ancak sizdeki durum çok farklı tam anlamıyla paslanma değil bence ama makinenin başka yerlerinde de paslanma varsa yetersiz toprak hattı veya sudan kaynaklı olabilir.
Tabi vestel in eski müşteri dostu servisi ,satış sonrası hizmet çok eskilerde kaldı.Kafayı fasonculuk ve ihracat ile yedikleri için asıl önem vermeleri gereken iç piyasayı umursamıyorlar.
Bence servis çağırın ücretini ödeyin , baksınlar servis formu düzenlesinler.Karara göre tüketici haklarına başvurun , bu süre zarfında yeni makine alın ,yüksek ihtimalle ücretini geri alırsınız ama makineyi muhafaza etmesi ,bilirkişiye götürüp getirmesi vs. süreç epey yorucu.
-
Teknolojiden biraz bile anlayan insan vestel'den neden uzak durması gerektiğini bilir. Yüzlerce şikayet var. Zamanında telefon alarak hayatımın hatasını yaptığım ve asla bir daha satın almayacağım marka vestel'dir..
-
Çin bile kalitesiz ürün ucuz mal işini bıraktı bir biz bırakamadık malesef
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X