Şimdi Ara

Vestel İle Yaşadığım Sorun, Servisin yaşattığı mağduriyet..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
0
Favori
3.790
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Genel merkeze ilettiğim yazının tamamı aşağıda. Yaşadığım herşey. Korkunç mağdur edildim. İlgilenen kimse yok.Vestel İle Yaşadığım Sorun, Servisin yaşattığı mağduriyet..
    Vestel İle Yaşadığım Sorun, Servisin yaşattığı mağduriyet..
    Vestel İle Yaşadığım Sorun, Servisin yaşattığı mağduriyet..
    Vestel İle Yaşadığım Sorun, Servisin yaşattığı mağduriyet..
    Vestel İle Yaşadığım Sorun, Servisin yaşattığı mağduriyet..
    Vestel İle Yaşadığım Sorun, Servisin yaşattığı mağduriyet..
    Vestel İle Yaşadığım Sorun, Servisin yaşattığı mağduriyet..
    Vestel İle Yaşadığım Sorun, Servisin yaşattığı mağduriyet..


    16.01.2017 Pazartesi günü internet üzerinden Simport ev aletleri mağazasından satın almış olduğum Hızlı 9912 TE çamaşır makinam servisin getirmesi ile kurulum yapıldı. Fakat üründe çok sallantı ve yanık kokusunda dolayı servis çağırdık. Servis 20.01.2017 Cuma günü geldi. Şikayetlerimizi anlattık ve gelen kişi ürünü evde söktü (resmi mevcut ) ve bize Körük kazana sıkışma yapmış ve erimiş, isterseniz serviste yenisi var takalım yada değişim isteyelim dedi. Bizde makinamız yeni olduğu için değişim istedik ve makinayı montaj edip alıp götürdüler. 23.01.2017 Pazartesi günü servisten arandım ve makinanızı parçasını değiştirelim getirelim dediler. Israrla değişim istediğimi söyledim. Aynı gün 0236 999 16 89 vestel genel merkezden Canan hanım tarafından arandım. Oda değişim yapmayalım makinanızda sorun yokmuş böyle kullanın ve tekrar sorun olursa değiştiririz dediler. Beni aynı gün içinde birkaç kez aradı. Ben kesinlikle değişim istediğimi söyledim. Daha sonra 24.01.2017 salı günü servisten ismail isimli ( usta imiş orada ) tarafından arandım. Bana makinanızın körük lastiği değişti ve hazır, göndereceğim dedi. Ben kendisine değişim istemiştik niye böyle birşey yaptınız dedim ve kendisine yeni makinamı niye tamir ettireyim değişim istediğimi yineledim. Daha sonra 25.01.2017 Çarşamba günü vestel genel merkezden Canan hanım tarafından arandım. Bana gerekli incelemeler yapıldı ve konuşma kayıtları incelenmesi sonucu makinanızda değişen hiçbirşey olmadığı ve sıkıntılı körük lastiğinin güzelce yerine takıldığı söylendi. Israrla servisten bana parçanın değiştiği söylendiğini iletmeme rağmen kabul etmedi. Hatta servisle kendisinin görüştüğünü ve onlarında herhangi bir parça değişmediğini söylediklerini iletti bana. Bende daha sonra servisten ismail isimli şahısı arayıp bana parça değiştini söylememişmiydiniz dedim. Kendisi bana kesinlikle parça değişmedi sadece yerine takıldı dedi. Yemin edebilirimki bana değiştiğini söylemişti. Çaresiz bir şekilde uğraşmamak ve hem servisin hemde genel merkezin tutumundan dolayı makinamı göndermelerini kabul ettim. Aynı gün içinde akşam saat 19.00 civarları makina geldi ve bize içi boş bir şekilde en kısa programda çalıştırılıp gösterdiler ve gittiler. Bizde sadece dışını inceleyip teslim aldık. Bize hiçbir şekilde kapağını açıp içini göstermediler. Eşim 27.01.2017 cuma yani bugün sabah çamaşır koymak için kapağı açınca kazandaki korkunç görüntüyle karşılaştı. Kazan resmen sivri bir cisimle delik deşik edilmiş desem yeridir. Hatta bazı yerleri pas tutmuş o bölgelerin. Makinanın kapağının 2 adet vidasından biriside takılmamıştı. Hemen resimlerini çekip genel merkez ve servise ilettim. Servis sorumlusu olduğunu öğrendiğim sertaç bey bana bu şekilden cihaz bizden çıkmaz dedi. Ama gene iyi niyet göstergesi olarak kazan sıfırı ile değiştirmeyi ve artı 1 yıl daha garanti teklif etti. Ben kesinlikle kabul etmedim. Değişim veya iade talebimi ilettim. Kendisi daha sonra genel merkez tarafından resimler incelenecek ve size haber verilecek dedi. Ben şuan gururla yerli malı diye yola çıktığım ürün nedeniyle tabiri caizse rezil ve moralman çökmüş durumdayım. Hiç yakışmadı bu durum. Benim makinamın kazanı serviste resmen katledilmiş. Benim değişim olması gereken makinam evimde tabiri caizse bizim ondan soğuduğumuz ve nefret ettiğimiz bir şekilde duruyor..

    ​Artı olarak şunu kesin eminim, benim makinamın orjinal kazanı sökülüp yerine eski başka kazan takılmış. Makinayı ilk aldığımda kazanı ve makinayı incelemiştim. Elektroniğe meraklıyım. Kendi kazanında enlemesine ince yarık kanallar vardı. Servis dönüşü gelen kazanda yok. Birde darbeler var tabiki bu kazanda.

    Bir diğer aklıma gelen şey. Servisin eve gelip makinayı resimdeki ilk söken kişi (sanırım abdülsamet kıran, servis fişinde ismi var) bize makinanız değişim olacak, yenisi vestel manisadan gelecek diyip bizdeki makinayı almadan gitmişti. Yenisi gelince alacağız dedi. Bir müddet sonra geri gelip öyle olmuyormuş, biz bunu alıp yenisini getireceğiz dedi ve makinayı alıp servise götürmüşlerdi..

    Makinayı aldığım yeri aramıştım mağduriyetimden sonra. Ordaki kişi bana servisten cihazda sıkıntı olduğuna dair raporu mail atarsanız değişim yada iade olur demişti. Daha sonra servis sorumlusu sertaç denen şahısa bu durumu ilettiğimde bana evet böyle yapabiliriz dedi. Bende kendisine böyle olursa fabrikasyon kusurluymuş gibi olmıyacakmı dedim. Kendisi bana evet dedi. Bende ona bunun doğru birşey olmadığını yalan birşey olduğunu söylediğimde, gerçeği bu anlama gelir deyip onaylamıştı. Her türlü yalan ve dolana karşı dürüstlüğü elden bırakmayacağım ve hakkımı gerekirse mahkemede arayacağım. Şuan benim makinamda ikinci el delik deşik başka model kazan takılı.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Selamlar;

    Yazınızı baştan sona okudum, resimleri de inceledim, Bir yetkili servisin o haldeki bir tambur ile size ürün teslim etmeye cesaret edebilmesi akıl alır bir şey değil. Bu sıfır bir ürün, size teslim edildiğinde bunun görüleceği anlaşılacağı belli. Şikayet edileceği belli, bu şikayetin arkasının bırakılmayacağı belli, savunma açılacağı ve ceza yiyecekleri belli, sicillerine işleneceği belli vs vs. 3 kuruşluk tambur için (Sizin beyanınıza göre) Bu risklere girecek servis.. Tekrar ediyorum büyük cesaret ki siz öyle diyorsanız mutlaka öyledir.

    Yazınızda belirttiğiniz üzere, yedek parça değişti/değişmedi karmaşası nedeniyle ben de gerekli kontrolleri sağladım ve üründe herhangi bir yedek parça değişikliği olmadığını gördüm. Servisin Beyanı tambur/kazan körük conta dengesizliği sağlandığı yönde ki bu bilgi bana tutarsız geldi alenen beyan ediyorum.

    Başka bir arkadaşımızın beyanı vardı yukarıda onu sildim zira bilgi karmaşasına neden oluyor bu durumlar zira sizi arayan numara direkt olarak Manisa Merkez den fabrikadan aradıkları numaradır o nedenle ''O servistir'' gibi kafa karıştırıcı beyanlara gerek olmadığı gerekçesi ile mesajı gösterimden kaldırdım.

    Bilgi olması adına belirtmek isterim ki, Yetkili servis işletmenin bazı önemli noktaları vardır, mesela hacim olarak çok büyük olan ama arıza olasılığı düşük olan unsurlar depolama maliyetleri gereği servis stoklarında bulunmaz. Bu endenle bu gün baksanız Türkiye genelindeki yaklaşık 370 Yetkili servisin 37 sinde TAMBUR ya vardır ya yoktur zira yedek parça sevkiyat süresi VESTEL de 1-2 gün olması nedeniyle kimse bu yedek parçaya hem para bağlamak hem de depolamak için strese girmek istemez. Yani sizin makinenizin tamburu değişmiş olsaydı sistemde bunun çıkışını yapmaları gerekirdi, veya değişecek olsaydı sisteme sipariş girerlerdi ki bunların her ikisi de yok. bakınız Yetkili servisler kullandıkları yedek parçanın da, o yedek parçayı takmak için sarf ettikleri işçilik için de fabrikadan para alırlar, bu parayı alabilmeleri için sistemde her şeyin kayıtlı olması gerekir. Tüm bunları şu sebeple yazdım ki yetkili servis sırf bir olayı örtbas etsin diye gizli gizli hemde parasını cebinden vererek tambur değiştirmez. Bu durumda sizin üründe herhangi bir parça değiştirilmediği konusunda mutabıkız diye düşünüyorum.

    Gelelim diğer olasılığa. Yani bu tambur servise lazımdı, sizin sağlam tamburu aldı, onun yerine çekiçlenmiş yamuk yumuk bir tambur taktı anlamı taşıyan beyanınıza. Yukarıda da belirtmiştim ki bu tambur denilen malzeme servis için 3 kuruşluk malzemedir. İşin içine ticaret, kar oranı, vergi ve işçilik girince rakam elbette çok değişiyor fakat servise lazımsa saf hali ile ciddi anlamda 3 kuruşluk malzemedir. Yani sanmıyorum ki bir yetkili servis elinin altında bu derece büyük imkan var iken sizin tambura göz diksin İşin teknik tarafından bakarsanız eğer, yetkili servisin elinde zaten X bir nedenle bozulmuş olan tambur da bulunmaz zira garanti dahilinde verilen bu hizmetlerde değiştirilen tüm yedek parçalar zaten incelenmek üzere fabrikaya sevk ediliyor. Diyeceksinzi ki ''garanti hariçlerinden kalmıştır'' Sizin ürün gurubunuz daha halen bu kapsamdan çıkmış durumda değiller model bazında. Yani samimiyetimle yazıyorum ki aklı başında hiç bir yetkili de, hiç bir çalışan da, tespiti bu derece kolay olan bir durumda bir ürün sevk etmez sizin evinize zira bu makine ilk olmazsa ikinci çalışmada contayı parçalar zaten.

    Bence başından beri işleyişte hata var zira, bana göre bu hata kesinlikle montajda tespit edilebilir bir durum, yani bunun montaj esnasında tespit edilip daha sonra montaj hizmet belgesi ''Montaj hizmeti sağlanmış ancak üründe X sorun görülmüş, şu yönde hareket edilmiştir'' ibaresi düşülerek yeni bir ARIZA kayıt belgesi açılmalıydı. Daha sonra Montajda arıza prosedürü işletip direkt olarak ürüne sizin evde değişim açması gerekirdi servisin. Servisin bu talebi o bölgeye bakan yetkilinin önüne düşer, yetkili durumu inceler, önce servis daha sonra da sizinle irtibat kurar konuyu takip eder sonlandırır vs vs. nasıl olur da test çalıştırması yapılmaz veya yapıldıysa bu kusur anlaşılmaz anlamış değilim?

    Neyse madem montajda tespit edilememiş o halde sizin talebiniz üzere geldiklerinde neden evde çözülememiş bu sorun?

    Sizin sormanız gereken soru çok kısa ve basit. ''Madem altı üstü bir conta oturmama sorunuydu da, ürün neden evden alınıp atölyeye kadar götürüldü?'' Ben biliyorum götürülme sebebini de, Hiç bilmeyen birisi olarak siz bu soruyu sorabilirsiniz yetkililere.

    Aslında ben size burada çok daha derin yazılar da yazarım ancak gerek yok, siz öncelikle yaşadığınız bu mağduriyeti, bu fotoğraflar ile birlikte tarkan@vestel.com.tr adresi ile paylaşın, Tarkan bey, Vestel müşteri hizmetleri genel müdürüdür ve bu mailleri bizzat okuyan birisidir, geri dönüşleri kendisi yapmıyor asistanları ilgileniyor ancak konuyu takip ettiğinden emin olabilirsiniz.

    Ben bu servis hizmetinde bazı durumlardan huzursuz oldum. Siz ilgili adrese yazınız, ben de takip ediyor olacağım konuyu.

    Sonuçları paylaşmayı ihmal etmeyiniz.

    Görüşmek üzere.




  • İlgi ve alakanız için çok teşekkür ederim. Verdiğiniz mail adresine aynı resimleri ve yazıyı yollayacağım. İlk eve geldiklerinde direk makinayı söktüler ve bize körüğün değişmesi gerektiğini ve hemen servisten getirip değiştirebileceğni söyledi gelen kişi. Ben değişim hakkımın olduğunu söyleyince Tamam böyle bir hakkınız var diyip makinayı almadılar ve yenisi gelince evden bunu alacağız dediler. Yarım saat sonra tekrar gelip yanlış söylediklerini ve makinayı almaları gerektiğini ve incelemeleri gerektiklerini söylediler. Herhangi bir kağıt veya fiş bırakmadılar. Ben arkalarından arayıp söyleyince bir müddet sonra servis fişi bıraktılar.

    Benim aklıma o zaman tek birşey geliyor. Tamburum değişti eminim. Şöyle diyim. Serviste makinamıza bakan ismail isimli kişi ilk başta bana gerekli parça değişti ve makinanızı yollayacam deyip beni aradı. Bende ona değişim istiyorum dedim. Ertesi gün genel merkez aradı ve makinanız hazırmış ve herhangi birşey değişmemiş ve teslim edilecek dedi. Ben ismail isimli kişinin bana parça değişti dediğini söyledim. Kapatıp tekrar onları aradı ve bana döndü. Aynen tekrar teyit etmiş birşey değişmemiş. Bende o sinirle ismail denen kişiyi aradım ve biraz çıkıştım bana böyle dedin niye şimdi farklı söylüyorsun diye ve telefonu yüzüne kapattım. Oda bana garezinden böyle birşey yaptı. Başka seçenek kalmıyor. Makinayı bana getiren kişilerde onu kötülediler zaten. Hiçbirşeyden anlamıyor, yakında kovarlar falan diye. Aklıma başka birşey gelmiyor. Ama değiştiğine eminim. Çünkü dediğim gibi kazanımı biliyorum. İncelemiştim sıfır geldiği gün. Uzunlamasına 30mm gibi birçok yerinde yarıklar vardı ve bunda yok ve savaştan çıkmış gibi.

    Ürün bizim evden değişecek diye çıktı ve böyle geri geldi. Hatta getiren kişi ben sıfırı geldiğini düşünüyordum dedi. Bize gelen ve evde söken kişi hep aynı kişi. Fişte ismi yazan kişi..

    Sertaç isimli servis sorumlusu ile servise gittiğimde geçen başka bir diyalog :

    Benim makinamın sıfır geldiğinde kazanının böyle olmadığını sizden geri geldiğinde böyleydi dedim. Bizden böyle çıkmaz, biz bıraktıktan sonra niye orada kontrol etmediniz oldu. Kendisine fabrikasyon böyle olsa evde ilk geldiğinde söken kişi görmezmiydi dedim. Pek dikkate almadı. Sonra ismail isimli kişiyi görebilirmiyim diyince burda yok erken çıktı falan dedi. Bence görüştürmediler yada kovdular.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saheemr -- 28 Ocak 2017; 18:40:11 >




  • saheemr kullanıcısına yanıt
    Bu sureçte, size gecici kullanmaniz uzere bir makine verildimi acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Bu sureçte, size gecici kullanmaniz uzere bir makine verildimi acaba?

    Biz çamaşır birikti diyince verdiler. Bizimkisini getirince aldılar..

    Sertaç isimli servis sorumlusu ile servise gittiğimde geçen başka bir diyalog :

    Benim makinamın sıfır geldiğinde kazanının böyle olmadığını sizden geri geldiğinde böyleydi dedim. Bizden böyle çıkmaz, biz bıraktıktan sonra niye orada kontrol etmediniz oldu. Kendisine fabrikasyon böyle olsa evde ilk geldiğinde söken kişi görmezmiydi dedim. Pek dikkate almadı. Sonra ismail isimli kişiyi görebilirmiyim diyince burda yok erken çıktı falan dedi. Bence görüştürmediler yada kovdular.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saheemr -- 28 Ocak 2017; 18:42:24 >
  • saheemr kullanıcısına yanıt
    Tamam verdiler ise sorun yok zira kayitlarda verilmis ve geri alinmis olarak gordum ve "Acaba?" Dedim kendi kendime.



    Siz Tarkan bey'e yazin, bu yanlistan donulur diye dusunuyorum sira dışı bir durum yok ise

    Normal yollardan cozulmuyorsa, hukuk yolunda savcilik kanaliyla atolye kamera kayitlari istenerek mucadeleye baslanabilir
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Tüketici hakem heyeti değil dimi dediğiniz yer. Cumhuriyet savcılığı.
  • Türk usülü hizmet anlayışı olduğu müddetçe ne yerli ne yabancı, marka farketmiyor.

    Şurda sizin maruz kaldığınız olay gerçekten korkunç.

    Umarım hakem heyeti/ tük.mahkemesine kalmadan çözülür.

    Şikayetvar.com veya ekşisözlüğe de yazmayı deneyin bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahsnr

    Türk usülü hizmet anlayışı olduğu müddetçe ne yerli ne yabancı, marka farketmiyor.

    Şurda sizin maruz kaldığınız olay gerçekten korkunç.

    Umarım hakem heyeti/ tük.mahkemesine kalmadan çözülür.

    Şikayetvar.com veya ekşisözlüğe de yazmayı deneyin bence.

    Akıl mantık almıyor işte. Şikayetvar yazdım. Normalde direk değiştirmeleri lazım ama servis umursamıyor bile
  • saheemr kullanıcısına yanıt
    Hocam bu iş artik tuketici memnuniyeti kismini aşmış suistimal var konumuna gelmiş bu nedenle konu hukuk birimlerine intikal ederse elbette ki savcilik kanali ile isletmenin atolyesinin kamera kayitlari dahi talep edilmeli. Bu olay sizin iddia ettiginiz gibiyse memnuniyet unsuru degil artik SUÇ unsuru barindiriyor disuncesindeyim.



    Emrah arkadasin tavsiyesi de uygun elbette lakin bence yine de önce Tarkan bey ile bir gorusup cevabi bekleyin derim.
  • saheemr kullanıcısına yanıt
    Aslinda vardi o hakkiniz da ah bu musteri hizmetlerindeki tatli dilli kizlar yokmu, bana garantili arabama akusunu parayla degistirten kizlar bunlar. Sizi de ikna etmisler hocam, HAYIR deseniz zaten yenisi gelirdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Aslinda vardi o hakkiniz da ah bu musteri hizmetlerindeki tatli dilli kizlar yokmu, bana garantili arabama akusunu parayla degistirten kizlar bunlar. Sizi de ikna etmisler hocam, HAYIR deseniz zaten yenisi gelirdi.

    Ben kesinlikle hayır dedim ama onlar başka yapacak birşey yok dediler. Tarkan beye mail attım. Oradan gelecek habere göre hareket edeceğim. İlk seçeneğim savcılık olacak. Güya bugün vestel genel merkez beni arayacaktı. Bakalım belki pazartesi haber gelir.
  • saheemr kullanıcısına yanıt
    Haftasonu bu islere bakan arkadaslar caliamiyor hocam normaldir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Haftasonu bu islere bakan arkadaslar caliamiyor hocam normaldir.

    Çok teşekkürler.. yazdıklarınız biraz içimi rahatlattı..
  • saheemr kullanıcısına yanıt
    Biraz degil direkt rahat olsun iciniz, bu iş yanlis baslamis ama dogru bitecektir eminim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Biraz degil direkt rahat olsun iciniz, bu iş yanlis baslamis ama dogru bitecektir eminim.

  • Şikayetvar a yazdığım şikayet için vestel şikayetvar bölümünden ismihan hanım diye biri aradı. Merkez servisten uzman bir ekip yönlendirecekmiş. Mağduriyetinizi mutlaka çözeceğiz dedi. Tüm resimleri kendisinede ilettim. Bakalım merkez servisi bekliyoruz..
  • saheemr kullanıcısına yanıt
    Biz de sizden bilgi bekliyoruz :)
  • Merkez servis yarın öğleden sonra gelecek, arayıp randevu aldılar..
  • Merkez servis geldi. Tüm olanları anlattık. Bıraktıkları fişi atıyorum..
    Vestel İle Yaşadığım Sorun, Servisin yaşattığı mağduriyet..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saheemr -- 31 Ocak 2017; 10:55:33 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.