Şimdi Ara

Vestel TV - Soru ve Öneri Konusu (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
848
Cevap
39
Favori
65.185
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 55UG9630 modelini önerir misiniz arkadaşlar. Hdmı 2.1 yok galiba bunda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vestel 32 Fa9510 android TV satın aldım ve kurulumu yetkili servis yaptı. Dün taktığım ve sorunsuz kullandığım USB belleği bugün açınca bazı sıkıntılar olduğunu fark ettim. MX player ile izliyordum videoları ve MX player videoları açmamaya başladı. Uygulama marketine girince "Andorid TV Home" uygulamasına güncelleme geldiğini gördüm. Sorun bununla alakalıdır diyip güncelleme yapmaya çalıştım. Televizyon hafızası boş olduğu halde güncelleme yapılmadı. Ben de yer açılsın diye MX player'ı sildim ancak yine hafıza yok hatası verdi. Mx player'ı da tekrardan yükleyemiyorum.

    Vestel TV - Soru ve Öneri Konusu
    Vestel TV - Soru ve Öneri Konusu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • john ciga J kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sıfırlama-fabrika ayarlarına dönme işlemini yaparak tekrar denemenizi rica ederiz, sorunun devam etmesi halinde servis yönlendirmesi yapmamız gerekecektir.
  • Vestel Destek kullanıcısına yanıt

    Merhaba Vestel yetkilisi TOSHİBA 58UA3A63DT televizyonum panel arızası yaptı garantiye gitti yeni ürün değişim için aradılar bana teklif ettikleri TV 58UA2263DT ben kabul etmedim Toshiba QA serisinden değişim yapabilirmiyim ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Vestel yetkilisi
    65qa9700 TV almak istiyorum
    Panel olarak sdp ve hkc panel olarak mı üretim devam ediyor şuan sdp panel almak istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beatles33 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, üst model olduğu için fiyat farkı ödeyerek QA serisi ürün alabilirsiniz.
  • ttrapper kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şuan va panel olarak devam ediyor. Almak istediğiniz ürünün seri numarasını iletmeniz durumunda panel bilgisini detaylı olarak verebiliriz.
  • Vestel Destek kullanıcısına yanıt

    Sayın yetkili bazı youtube yorumlarında (linkinide) atabilirim 58ua3a63dt alıpta bozulanlara fark istemeden birebir ürün değişimde 55QA4263DT modeli ile değiştirdiklerini gördüm fakat benden üste 2000 tl fark isteniyor , neden bu fark isteniyor ?

  • beatles33 B kullanıcısına yanıt
    Ürün değişimlerinde öncelikle olarak aynı yada muadil ürün ile değişim yapılır, bu ürünler stokta olmadığında üst model verilebilmektedir. Aynı yada muadil ürün olmadığında üst model üründeki fiyat farkı çok az ise ücret talep edilmeyebilir, fazla ise ücret talep edilerek ürün değişimi yapılır.

    Sizden ücret istenmesinin sebebi ürününüze karşılık muadil ürün bulunması fakat sizin kendi isteğinizle üst model ürün talep etmenizdir.
  • Merhaba,
    55UA9800 Android 11 TV de 15 gündür kanal atlama ve kanal taşıma yapılamıyor. İkisinden biri seçildiğinde TV modundan çıkıp ana ekrana dönüyor. Yardımcı olmanızı dilerim. İyi akşamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mozkoprulu -- 27 Ekim 2023; 21:47:58 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Vestel Destek kullanıcısına yanıt
    Mesajınızdan sonra sıfırlama yaptım ve birkaç gün sorunsuz kullandım. Ama sorun yine ortaya çıkmaya başladı. Geçen sefer de bu sorunu yaşamaya başlamadan önce USB okumamaya başlamıştı bugün de okumamaya başladı. Dünden beri takılı olup hiç çıkarılmamış olan USB bugün televizyonu açtığımda hata veriyor. "USB sürücü medyasında sorun oluştu" yazıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi john ciga -- 30 Ekim 2023; 9:23:55 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • john ciga J kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    cozumuvar.vestel.com.tr
    Talep / Kayıt Oluşturma - Vestel Çözümü Var
    https://cozumuvar.vestel.com.tr/talepler/talep-olusturma
    adresimizden talep oluşturabilir misiniz?
  • mozkoprulu kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yardımcı olabilmemiz için hata videosu ve servis menüsü görseli iletmenizi rica ederiz.

    Servis menüsü için
    MENÜ > GELİŞMİŞ SEÇENEKLER > 4725 tuşlanmalı > DİOGNASTİC açılmalıdır
  • Vestel Destek kullanıcısına yanıt






    Vestel TV - Soru ve Öneri Konusu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mozkoprulu -- 30 Ekim 2023; 11:21:6 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mozkoprulu kullanıcısına yanıt
    3. sıradaki diagnostic kısmına girip tam ekran olarak iletir misiniz?
  • Vestel Destek kullanıcısına yanıt
    Vestel TV - Soru ve Öneri Konusu Vestel TV - Soru ve Öneri Konusu Vestel TV - Soru ve Öneri Konusu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mozkoprulu -- 30 Ekim 2023; 11:48:40 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Vestel Destek kullanıcısına yanıt
    Vestel TV - Soru ve Öneri Konusu Vestel TV - Soru ve Öneri Konusu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mozkoprulu -- 30 Ekim 2023; 11:49:46 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • mozkoprulu kullanıcısına yanıt
    Merhaba, detaylı kontrol ve yazılım yüklenmesi için servis yönlendirmemiz gerekli. İletişim bilgilerinizi özel mesaj üzerinden iletebilir misiniz?
  • Vestel Destek kullanıcısına yanıt
    İletişim bilgilerimi özelden gönderdim. İlginize teşekkür ederim. İyi çalışmalar.

    Ek: Size gönderdiğim bilgilerimden 9 dk sonra Vestel servis SMS i gelmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mozkoprulu -- 30 Ekim 2023; 17:38:30 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mozkoprulu kullanıcısına yanıt
    Servis kaydınız oluşturuldu, arkadaşlarımız sizinle iletişime geçecekler. Teşekkür ederiz.
  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.