Şimdi Ara

VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.230
Cevap
57
Favori
318.659
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu sans meselesi hocam. Benim benzindeyken garantiden N75 Turbo valfi ve bobin degisti. Ne yapayım simdi Lpdi yaptırmasa mıydım. Bu arada hala garanti var 3 ay daha.

    Hocam ben sciroccom.com forum'da uyeyim. Orada cok elestri aldım nasıl yaparsın o arabaya bunu filan. Onlar ise neler neler yapiyorlar yazılım guncellemeleri bilmedigim bir suru eklentilerle cok yukarlarda beygir gucu saglıyorlar. Onlar motora zarar vermiyor da LPDİ mi verecek..

    Bugunun esas istatistigi:
    Forumdan arkadaslarla Ankara bulusması yaptık. Genc arkadaslar motorun A'sından Z'sine kadar biliyorlar bu arada.

    Bugun kendimi 15 yas genc hissettim. 20lik arkadaslarla yarıstık. 2 benzinli 160 HP Rocco ve benle 3. Ben henuz projesini yaptırmadıgım icin benim LPdi sisteminden dolayı ne kadar ekstra yüklendigimi yaklasık 150 kilo hesap ederek arkadaslar dedi ki .

    PERFORMANSTA HİC BİR FARK YOK.

    Beni 1-2 araba boy gectiler hep. Benzinde ve LPG'de 60 km 2. vitesten start alındı ve son hızlara kadar otobanda.

    Cok eglendim.

    Bu arada arabamda yazılım olarak aktive edilmemis ama arabamım sundugu XDS sistemini guncellediler. Enfes oldu. Ya Scirocco R kadar iyi viraj alabiliyorum artık!!! Daha cok viraj daha cok.. Torque Vectoring Enabled !! Bunun yanında baska sensorulerimle ilgili diger seyler aktive edildi. Bu ne biliyor musunuz VW'nin terbiyesizligi. Neyse konu dısına cıkmak istemem..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi liberter1 -- 2 Eylül 2012; 2:22:37 >




  • Ben de bu sisteme geçmek istiyorum; ancak bir sorum var. Fiyatın bu denli yüksek olmasının altında yatan neden salt olarak parçaların pahalı olmasından mı kaynaklı yoksa ar-ge için harcanmış paraların ilk kullanıcılara yüklenmesi olarak mı algılamalıyız? Daha net konuşursak eğer diğer firmalarında kitleri çıkıp yaygınlaştıktan sonra bu kit 4500 seviyesinde kallmaya devam mı edecek? Yoksa 2 sene sonra 3000 seviyesine inecek mi? Dürüst cevap bekler saygılarımı sunarım...
  • Lider75 ve Liberter,

    Son durumlar nasıl? Marş, lpg-benzin arası geçişler, yakıt tüketimi, performans, ses, sarsıntı, koku konuları nasıl?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dogru diyorsunuz, normalde 1 kisinin GOLF6 da sorun yasaması tüm seride kronik sorun oldugu anlamına gelmez...

    Kronik arıza dedim cünkü GOLF 6 da yasadıkları ve yetkili servisin 3 sefer yaptık demesine ragmen yine cıkan bu arızayı Ankarada hangi özel servise hangi ustaya sorduysak hemen hepsi ''VW golf 6 dsg serisinde bu problem sık yasanıyor'' dediler hocam. Bazılarının aracında bu arızaların meydana gelmemis olması kronik problem olmadıgı anlamına da gelmez. Bu arızaların tüm ustalar duyacak ve karsılasacak kadar yaygın yasanması neyin göstergesidir sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemDH

    Lider75 ve Liberter,

    Son durumlar nasıl? Marş, lpg-benzin arası geçişler, yakıt tüketimi, performans, ses, sarsıntı, koku konuları nasıl?


    Soguk motor mars alırken 1 sn gec alıyor gibi bisey. Belki zamanla oturur. Bunun icin bayi destek almayı gerek duymuyorum. Biraz daha bekliyelim. Rocco'cu arkadaslar benzine al sonra stop et sabah da benzinle calıstır diyorlar. Ona da bir bakayım. Dun gece unutmusum. Yapacaktım aslında.

    Yakıt tuketimi konusunda arabayı normal kullanamıyorum su aralar. Yani agresif kullanımlarda %40 tasarruf diyebilirim aslında. Normalde Ankara icin % 45lere varır mı biraz daha zaman gerek soylerim.
    LPG'den benzine gecisler anında oluyor (Yani gosterge oyle gosteriyor). Benzinden LPGye hemen gecmiyor. Sasırıyorum yani birkac kere daha basıyorum gecmiyor. Sonra bir ara geciyor. Ama 5-6 dk surenlerde oluyormus zaten.

    Performansı anlattım zaten. Hicbir fark yok. Aynı motorlu arabaların 1-2 araba gerisinde kaldım. 60-200 kmler de. Bende LPG'nin ekstra tank vs. yukude vardı. Nereden baksanız bende 200 kilo fazla yuk varken yani 1-2 araba gerisinde kaldım.

    Ses: ilk calıstırmada tank motoru ben buradayım varım sesimi cıkarırım diyor. Sonra susuyor.

    Koku: Yok. 2 farklı LPG bayisinde de kacak kontrolu yaptım. Sıkıntı yok o konuda

    LPG dolum valfi: Benzin deposunda. Dolumcular keske herkes senin gibi yapsa diyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    quote:

    Orijinalden alıntı: erdemDH

    Lider75 ve Liberter,

    Son durumlar nasıl? Marş, lpg-benzin arası geçişler, yakıt tüketimi, performans, ses, sarsıntı, koku konuları nasıl?


    Soguk motor mars alırken 1 sn gec alıyor gibi bisey. Belki zamanla oturur. Bunun icin bayi destek almayı gerek duymuyorum. Biraz daha bekliyelim. Rocco'cu arkadaslar benzine al sonra stop et sabah da benzinle calıstır diyorlar. Ona da bir bakayım. Dun gece unutmusum. Yapacaktım aslında.

    Yakıt tuketimi konusunda arabayı normal kullanamıyorum su aralar. Yani agresif kullanımlarda %40 tasarruf diyebilirim aslında. Normalde Ankara icin % 45lere varır mı biraz daha zaman gerek soylerim.
    LPG'den benzine gecisler anında oluyor (Yani gosterge oyle gosteriyor). Benzinden LPGye hemen gecmiyor. Sasırıyorum yani birkac kere daha basıyorum gecmiyor. Sonra bir ara geciyor. Ama 5-6 dk surenlerde oluyormus zaten.

    Performansı anlattım zaten. Hicbir fark yok. Aynı motorlu arabaların 1-2 araba gerisinde kaldım. 60-200 kmler de. Bende LPG'nin ekstra tank vs. yukude vardı. Nereden baksanız bende 200 kilo fazla yuk varken yani 1-2 araba gerisinde kaldım.

    Ses: ilk calıstırmada tank motoru ben buradayım varım sesimi cıkarırım diyor. Sonra susuyor.

    Koku: Yok. 2 farklı LPG bayisinde de kacak kontrolu yaptım. Sıkıntı yok o konuda

    LPG dolum valfi: Benzin deposunda. Dolumcular keske herkes senin gibi yapsa diyor.







    Liberter,

    Benim kaporami yatirdigim Erzurum Bayii lpgnin ruhsata şu aşamada işlenemeyeceğini, ancak 1 yıl kadar sonra işlenebileceğini söyledi. Sizde durum ne? Ruhsata işletebildinizmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    Ben de bu sisteme geçmek istiyorum; ancak bir sorum var. Fiyatın bu denli yüksek olmasının altında yatan neden salt olarak parçaların pahalı olmasından mı kaynaklı yoksa ar-ge için harcanmış paraların ilk kullanıcılara yüklenmesi olarak mı algılamalıyız? Daha net konuşursak eğer diğer firmalarında kitleri çıkıp yaygınlaştıktan sonra bu kit 4500 seviyesinde kallmaya devam mı edecek? Yoksa 2 sene sonra 3000 seviyesine inecek mi? Dürüst cevap bekler saygılarımı sunarım...


    biliyorsunuz belki sistemin en onemli farklı % 100 Lpg ile calısması. yani kısa mesafelerde benzinden gaz gecme konuları filan yok. Bu sizin daha da erken amorti etmenizi ve uzun vadede daha karlı oldugunu gosteriyor. Hala net bir deger veremesemde 4900 Lira (10 taksit) secenek 20.000 km sonra benim icin amorti edeceginin gostergesi. Bu degeri +-%10-15 hata payıyla planlanabilir.


    Bu sistemi ben birde en cok yok gaz ayarı kactı yeniden bayide baktır ayar yaptır gibi sorunları olmadıgı icin tercih ettim.100bin km'de bir bir filtre degisimi varmıs. O kadar. Derler ya LPGde hava filtresi temiz olsun, bakımları 10binde bir yaptırmaya calısın ozen gosterin ekstra vs. Ancak bunda normal benzin bakımlarını yaptırır gibi devam edeceksniz. O kadar

    Rakipleri de sorunsuz bir sekilde boyle bir sistem yapabilirlerse o zaman fiyatı dusebilir tabi. Ama su an rakibi yok.

    Ozet: Yaklasık 20bin kmde amorti etmesi. Bakım, ayar sorunu olmaması, performansta hicbir sıkıntısının olmaması benim rocco spor araba aman dokunma diyenlere ragmen tercih etmeme neden oldu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    Ben de bu sisteme geçmek istiyorum; ancak bir sorum var. Fiyatın bu denli yüksek olmasının altında yatan neden salt olarak parçaların pahalı olmasından mı kaynaklı yoksa ar-ge için harcanmış paraların ilk kullanıcılara yüklenmesi olarak mı algılamalıyız? Daha net konuşursak eğer diğer firmalarında kitleri çıkıp yaygınlaştıktan sonra bu kit 4500 seviyesinde kallmaya devam mı edecek? Yoksa 2 sene sonra 3000 seviyesine inecek mi? Dürüst cevap bekler saygılarımı sunarım...


    biliyorsunuz belki sistemin en onemli farklı % 100 Lpg ile calısması. yani kısa mesafelerde benzinden gaz gecme konuları filan yok. Bu sizin daha da erken amorti etmenizi ve uzun vadede daha karlı oldugunu gosteriyor. Hala net bir deger veremesemde 4900 Lira (10 taksit) secenek 20.000 km sonra benim icin amorti edeceginin gostergesi. Bu degeri +-%10-15 hata payıyla planlanabilir.


    Bu sistemi ben birde en cok yok gaz ayarı kactı yeniden bayide baktır ayar yaptır gibi sorunları olmadıgı icin tercih ettim.100bin km'de bir bir filtre degisimi varmıs. O kadar. Derler ya LPGde hava filtresi temiz olsun, bakımları 10binde bir yaptırmaya calısın ozen gosterin ekstra vs. Ancak bunda normal benzin bakımlarını yaptırır gibi devam edeceksniz. O kadar

    Rakipleri de sorunsuz bir sekilde boyle bir sistem yapabilirlerse o zaman fiyatı dusebilir tabi. Ama su an rakibi yok.

    Ozet: Yaklasık 20bin kmde amorti etmesi. Bakım, ayar sorunu olmaması, performansta hicbir sıkıntısının olmaması benim rocco spor araba aman dokunma diyenlere ragmen tercih etmeme neden oldu.


    Dogru bana da 2-3 ay sure verin dediler. Benim arabanın daha 15 ay muayenesi olmadıgı icin cok onemsemedim bunu. Ama projelendirip ruhsata islemek gerekli tabi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    Ben de bu sisteme geçmek istiyorum; ancak bir sorum var. Fiyatın bu denli yüksek olmasının altında yatan neden salt olarak parçaların pahalı olmasından mı kaynaklı yoksa ar-ge için harcanmış paraların ilk kullanıcılara yüklenmesi olarak mı algılamalıyız? Daha net konuşursak eğer diğer firmalarında kitleri çıkıp yaygınlaştıktan sonra bu kit 4500 seviyesinde kallmaya devam mı edecek? Yoksa 2 sene sonra 3000 seviyesine inecek mi? Dürüst cevap bekler saygılarımı sunarım...


    biliyorsunuz belki sistemin en onemli farklı % 100 Lpg ile calısması. yani kısa mesafelerde benzinden gaz gecme konuları filan yok. Bu sizin daha da erken amorti etmenizi ve uzun vadede daha karlı oldugunu gosteriyor. Hala net bir deger veremesemde 4900 Lira (10 taksit) secenek 20.000 km sonra benim icin amorti edeceginin gostergesi. Bu degeri +-%10-15 hata payıyla planlanabilir.


    Bu sistemi ben birde en cok yok gaz ayarı kactı yeniden bayide baktır ayar yaptır gibi sorunları olmadıgı icin tercih ettim.100bin km'de bir bir filtre degisimi varmıs. O kadar. Derler ya LPGde hava filtresi temiz olsun, bakımları 10binde bir yaptırmaya calısın ozen gosterin ekstra vs. Ancak bunda normal benzin bakımlarını yaptırır gibi devam edeceksniz. O kadar

    Rakipleri de sorunsuz bir sekilde boyle bir sistem yapabilirlerse o zaman fiyatı dusebilir tabi. Ama su an rakibi yok.

    Ozet: Yaklasık 20bin kmde amorti etmesi. Bakım, ayar sorunu olmaması, performansta hicbir sıkıntısının olmaması benim rocco spor araba aman dokunma diyenlere ragmen tercih etmeme neden oldu.


    Dogru bana da 2-3 ay sure verin dediler. Benim arabanın daha 15 ay muayenesi olmadıgı icin cok onemsemedim bunu. Ama projelendirip ruhsata islemek gerekli tabi.




  • Bir başka konuda Vialle tüm izin ve evrakları tamamlamadan montajlara başladığı için eleştirilmişti. Diğer LPG firmaları tüm test ve izinler bitmeden piyasaya sürmeyeceklerini söylemişlerdi. Bu durumda haklılık paylarının olduğu görülüyor. Ancak sistemin sorunlarının çözülmesi, firmanın ilgili ve iyi niyetli olması bunları tolere edebilir. Tabi ruhsata işletmeden ters bir polise rastlarsanız durum can sıkıcı olabilir.
    Meridyen yetkililerine yaptığım eleştirileri bu vesileyle tekrarlıyorum. Nitekim epey vakit geçti, hala kendi açtıkları konuya ilgisiz kalıyorlar.

    Bu ruhsat ve evrak problemi sadece lpdi için mi acaba? Yoksa lpfi kitlerde de aynı sorun var mı ? Bende bunu merak ediyorum.
    Bir diğer merak ettiğim ise motor sigortası ile ilgili Meridyenin söyledikleri vardı. Acaba bu konuda bir gelişme varmı? Taktıran yada taktırma arefesindeki arkadaşların bu konularda bilgisi varsa cavaplarını bekliyorum.
    Nitekim Meridyen yine cevapsız bırakacak diye tahmin ediyorum...




  • Arkadaslar projelerinizin hazır olmamasını Vialleye yüklemeyin. Benim tüm projelerim hazır. ( kendim görmedim ama usta al hemen vereyim diyor) salı gunü aracımı resmen Lpg li diye işleteceğiz. Benim ustamın bana söylediği bu projenin maliyeti yaklaşık 1000 lira. Herbir araç için değil ama her seri için. ( yani Passat 1.4 tsi için bir kere bu parayı ödemesi lazım) kesin emin olmamakla muhtemelen sizin montaj yaptırdığınız ustalar daha çok araca montaj yaptıktan sonra projeyi yaptıracaklar çünkü 1 kit montajından 1000 lira kazanmıyorlar. Bu yüzden benim montajımın yapıldığı Görgün Oto Tayfun Ustama özellikle teşekkürlerimi iletirim.
    İlk çalısmada geç calışma bazen 2. 3. Marşı istediği oluyor. Sebebini de biliyorlar ama henüz çözüm yok. Ancak sebep bilindikten sonra çözüm kolay. Çözülür ılerde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasayanadam

    Bir başka konuda Vialle tüm izin ve evrakları tamamlamadan montajlara başladığı için eleştirilmişti. Diğer LPG firmaları tüm test ve izinler bitmeden piyasaya sürmeyeceklerini söylemişlerdi. Bu durumda haklılık paylarının olduğu görülüyor. Ancak sistemin sorunlarının çözülmesi, firmanın ilgili ve iyi niyetli olması bunları tolere edebilir. Tabi ruhsata işletmeden ters bir polise rastlarsanız durum can sıkıcı olabilir.
    Meridyen yetkililerine yaptığım eleştirileri bu vesileyle tekrarlıyorum. Nitekim epey vakit geçti, hala kendi açtıkları konuya ilgisiz kalıyorlar.

    Bu ruhsat ve evrak problemi sadece lpdi için mi acaba? Yoksa lpfi kitlerde de aynı sorun var mı ? Bende bunu merak ediyorum.
    Bir diğer merak ettiğim ise motor sigortası ile ilgili Meridyenin söyledikleri vardı. Acaba bu konuda bir gelişme varmı? Taktıran yada taktırma arefesindeki arkadaşların bu konularda bilgisi varsa cavaplarını bekliyorum.
    Nitekim Meridyen yine cevapsız bırakacak diye tahmin ediyorum...

    Peki sistemi taktirdiktan sonra ya muhatap bulamayip, proje veya teknik ve yasal prosüdür sıkıntısı olur da ruhsata işletemezsek 5000 liralik sistem elimizde mi patlayacak? Ya da daha da kötüsü 60000 liralik araclarimiz polis tarafindan bağlanip rezilliğin son asamasini mi yasayacagiz? Kaparo yatirmama ragmen bu durumu ciddi ciddi dusunmye basladim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben projelendirme konusunda konyada bir gun daha kalmak istemedigim icin Ankara'da yaparım dedim. Cok acelem yok bu konuda. Ama aracım kaskolu tabi. İşletmem gerek.

    Uzarsa bu süreç bir ara konya'ya gidip yaparım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemDH

    Benim kaporami yatirdigim Erzurum Bayii lpgnin ruhsata şu aşamada işlenemeyeceğini, ancak 1 yıl kadar sonra işlenebileceğini söyledi. Sizde durum ne? Ruhsata işletebildinizmi?

    1 yıl çok uzun bir süre, o nedenle zor bir karar... 1 yıla kim öle kim kala...
    Ama durum lider75 arkadaşın dediği gibiyse, çok sorun yok. Sizinde tekrar bayi ile görüşüp süreyi öne aldırmanız bence daha iyi olur...

    quote:

    Orijinalden alıntı: lider75
    Arkadaslar projelerinizin hazır olmamasını Vialleye yüklemeyin. Benim tüm projelerim hazır. ( kendim görmedim ama usta al hemen vereyim diyor) salı gunü aracımı resmen Lpg li diye işleteceğiz. Benim ustamın bana söylediği bu projenin maliyeti yaklaşık 1000 lira. Herbir araç için değil ama her seri için. ( yani Passat 1.4 tsi için bir kere bu parayı ödemesi lazım) kesin emin olmamakla muhtemelen sizin montaj yaptırdığınız ustalar daha çok araca montaj yaptıktan sonra projeyi yaptıracaklar çünkü 1 kit montajından 1000 lira kazanmıyorlar. Bu yüzden benim montajımın yapıldığı Görgün Oto Tayfun Ustama özellikle teşekkürlerimi iletirim.
    İlk çalısmada geç calışma bazen 2. 3. Marşı istediği oluyor. Sebebini de biliyorlar ama henüz çözüm yok. Ancak sebep bilindikten sonra çözüm kolay. Çözülür ılerde




  • benim aracım 2007 skoda octavia RS 2.0 TFSı 200hp
    motor kodu BWA bu motorada lpdi sistemi uygulanabiliyor mu ve ankara'da nerden yaptırabilirim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi

    benim aracım 2007 skoda octavia RS 2.0 TFSı 200hp
    motor kodu BWA bu motorada lpdi sistemi uygulanabiliyor mu ve ankara'da nerden yaptırabilirim?


    http://www.otogaz-ozzirve.com/hakkimizda.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    Arkadaslar projelerinizin hazır olmamasını Vialleye yüklemeyin. Benim tüm projelerim hazır. ( kendim görmedim ama usta al hemen vereyim diyor) salı gunü aracımı resmen Lpg li diye işleteceğiz. Benim ustamın bana söylediği bu projenin maliyeti yaklaşık 1000 lira. Herbir araç için değil ama her seri için. ( yani Passat 1.4 tsi için bir kere bu parayı ödemesi lazım) kesin emin olmamakla muhtemelen sizin montaj yaptırdığınız ustalar daha çok araca montaj yaptıktan sonra projeyi yaptıracaklar çünkü 1 kit montajından 1000 lira kazanmıyorlar. Bu yüzden benim montajımın yapıldığı Görgün Oto Tayfun Ustama özellikle teşekkürlerimi iletirim.
    İlk çalısmada geç calışma bazen 2. 3. Marşı istediği oluyor. Sebebini de biliyorlar ama henüz çözüm yok. Ancak sebep bilindikten sonra çözüm kolay. Çözülür ılerde

    arkadasımızın söylemine bende katılıyorum
    ben 5 yıldır bu sistemin montajını yapıyorum ve tüm araçlar için lpg ruhsat işlemlerini yaptık ve halen benim evraklarım mevcut.buna tsı araçlarda dahil.çünkü bu sistem için tsı yada mpı veya lpdı,lpfı olayı yok evrak işlemlerinde sadece ithalatçı kurum sanayi bakanlığı evrakları içersine tsı araçları dahil eder ve montajcı firmalarda bu evrakları çıkartır işlemleri sonlandırır.
    öyle 1000 tl gibi rakam gitmiyor daha az belirli sayıda araçların evraklarını çıkartırsınız.sadece bir diğer arkadaşımızın söylediği gibi montajcı firmalarda hala aman bir sorun çıkarmı belki devam etmem boş yere masraf yapmayayım vs durumları var ancak neden bu endişeye kapılırlar bilemem çünkü 5 yıldır bu sistem türkiyede ve 1995 yılından buyana dünyada kullanılıyor ben bunu anlatamadım maalesef insanlara.
    ama şuda var tse evraklarına bunu dahil edebilmeniz için belirli süre geçebilir tse,den yetkililer gelip tekrar inceleme yapabilir işyerlerine ve bunlar içinde tabiki belirli zaman ve ücret ama bu zaman 1 yıl değil.yani ben şirketimde 2 yıldır takmış olsa idim tsı için lpdı evrakı verebiliyordum ve meridyen ise zaten şuan tse evraklarında bunları dahil etmiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdalmar

    quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    Arkadaslar projelerinizin hazır olmamasını Vialleye yüklemeyin. Benim tüm projelerim hazır. ( kendim görmedim ama usta al hemen vereyim diyor) salı gunü aracımı resmen Lpg li diye işleteceğiz. Benim ustamın bana söylediği bu projenin maliyeti yaklaşık 1000 lira. Herbir araç için değil ama her seri için. ( yani Passat 1.4 tsi için bir kere bu parayı ödemesi lazım) kesin emin olmamakla muhtemelen sizin montaj yaptırdığınız ustalar daha çok araca montaj yaptıktan sonra projeyi yaptıracaklar çünkü 1 kit montajından 1000 lira kazanmıyorlar. Bu yüzden benim montajımın yapıldığı Görgün Oto Tayfun Ustama özellikle teşekkürlerimi iletirim.
    İlk çalısmada geç calışma bazen 2. 3. Marşı istediği oluyor. Sebebini de biliyorlar ama henüz çözüm yok. Ancak sebep bilindikten sonra çözüm kolay. Çözülür ılerde

    arkadasımızın söylemine bende katılıyorum
    ben 5 yıldır bu sistemin montajını yapıyorum ve tüm araçlar için lpg ruhsat işlemlerini yaptık ve halen benim evraklarım mevcut.buna tsı araçlarda dahil.çünkü bu sistem için tsı yada mpı veya lpdı,lpfı olayı yok evrak işlemlerinde sadece ithalatçı kurum sanayi bakanlığı evrakları içersine tsı araçları dahil eder ve montajcı firmalarda bu evrakları çıkartır işlemleri sonlandırır.
    öyle 1000 tl gibi rakam gitmiyor daha az belirli sayıda araçların evraklarını çıkartırsınız.sadece bir diğer arkadaşımızın söylediği gibi montajcı firmalarda hala aman bir sorun çıkarmı belki devam etmem boş yere masraf yapmayayım vs durumları var ancak neden bu endişeye kapılırlar bilemem çünkü 5 yıldır bu sistem türkiyede ve 1995 yılından buyana dünyada kullanılıyor ben bunu anlatamadım maalesef insanlara.
    ama şuda var tse evraklarına bunu dahil edebilmeniz için belirli süre geçebilir tse,den yetkililer gelip tekrar inceleme yapabilir işyerlerine ve bunlar içinde tabiki belirli zaman ve ücret ama bu zaman 1 yıl değil.yani ben şirketimde 2 yıldır takmış olsa idim tsı için lpdı evrakı verebiliyordum ve meridyen ise zaten şuan tse evraklarında bunları dahil etmiş.

    Erdal Ustam,

    Seninle de görüsmüstüm gecen sene Taner Gödenin senin actigin konuyu sicak tuttugu zamanlar, erzurumdan aramis konusmustuk, ilgin alakan bilgili ve paylasimci tavrindan dolayi ne kadar tesekkur etsek azdir.

    Söylediklerine göre bi sikinti yok öylemi? LPDİ sistemi Erzurumda ilk benim Passata taktiracagim, ve yetkili bayii bu ruhsata isleme olayini 1 sene sonraki TUV Muayenesine kadar yetisterecegini soyluyor, ama ya yetismezse?!?! Ya yapamazlarsa. Bu benim ilk lpg deneyimim, sisteme ve sizn 2 yildir anlattiklariniza guveniyorum sadece..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulaş-ım


    Dogru diyorsunuz, normalde 1 kisinin GOLF6 da sorun yasaması tüm seride kronik sorun oldugu anlamına gelmez...

    Kronik arıza dedim cünkü GOLF 6 da yasadıkları ve yetkili servisin 3 sefer yaptık demesine ragmen yine cıkan bu arızayı Ankarada hangi özel servise hangi ustaya sorduysak hemen hepsi ''VW golf 6 dsg serisinde bu problem sık yasanıyor'' dediler hocam. Bazılarının aracında bu arızaların meydana gelmemis olması kronik problem olmadıgı anlamına da gelmez. Bu arızaların tüm ustalar duyacak ve karsılasacak kadar yaygın yasanması neyin göstergesidir sizce?



    Mesajinizda koyu renkle yazdiginiz cumle tsi nim kronik sorunlari..egerki golf 6 tsi dsg derseniz bisey diyemem..kullanmadim yabanciyim konuya derim..benim tepkim tsi kullanicisi olarak kullandigimiz araca kronik sorunlari var diye etiket yapistirmayaydi..yoksa golf icin bisey diyemem..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @erdemdh,
    Buyrun Nevşehir'e gelin buradaki usta evrakları hazırladı. Aslında bugün işlemleri halledecektik ama p.tesi her yer kalabalık olur diye ben istemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.