Şimdi Ara

VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi (200. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.230
Cevap
57
Favori
318.740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 198199200201202
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teşekkürler inşallah , hala bazılarının keyfi yüzünden aracıma binemiyorum.Aracım şuan 82.000 km de yaklaşık 10.000 km önce tankın içinde k basınç bozuldu onu degiştirdik ya benm aracımda ki kitte bi problem vardı ya da bu vialle tamamen sorunlu ilk marş problemi artık benim aracımda çıgır açmıstı 5-6 marş bekliyordum.Şuan da bu sistemden kurtulmak istememe ragmen yüksek basınç pompası almam gerekiyor ve aracım da şuan lpdi işli durumda.
  • cgrhnavan C kullanıcısına yanıt
    Açıkcası geç çalışma problemi vialle de genel olarak var ama bu denli sorun sadece siz de duydum..ben passat b7 sahibiyim düşündüğüm için forumun bu kısmını güncel takip ederim..zannımca sizinki montojla alakalı bir sıkıntı kullanan ve ehil olan arkadaşlar daha iyi cevap vereceklerdir ben motor indirecek kadar bir problem o kadar araştırmam rağmen hiç duymadım inşaallah çözerler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Montajı da kendileri yapmıştı şimdi magdur olmama ragmen ilgilenmiyorlar mahkemeye basvurmayı düşünüyorum şuanda evet canımı yakan nokta 80000 araç motor tamir edildi şaka gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cgrhnavan C kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun.... asil otogaz merkez servisinden destek istediniz mi yada montajı yapan firma destek istedimi...
    eğer istenmemişse zeki usta +90 312 394 69 70-71 asil otogaz vialle distribütörü gerekiyorsa direk görüşün

    sorunun bu derece olması aracınızda ki yuksek basınc pompası olabilir..82 binde değişmesi gerekir ... ve sanırım aracınız 2009-2010 model CAVA motor kodlu özellikle bu motor kodundaki aracda soğukmarşda geç calişma oluyor.. vialle cihazı genel itibari ile sorunlu bir cihaz degildir ... sonucta yıllardır montajını yapiyoruz...

    bizde 125 bin km yapan tiguan musteri var ama bu süreç içinde 2 kez yuksek basınc pompası dediğiniz aşiri gec calişma sorunundan dolayı değişti... 125 bin km de 2*600 =1200 tl masraf cok olmasa gerek..

    eminim asil otogaz yetkilileri gerekli ilgiyi göstereceklerdir..
  • pardon yukarda detayları anlatmısınız.... üzüldüm bizde de sorun oldu ama 6 saate ıspartaya ulaşıp sorunu cözüp gitmişlerdi... ve her seferinde ilgi alaka gösterip sorunlarımızı çözdük kimseyi mağdur etmeden... sizin duruma gercekten üzüldüm.. diyecek bir şeyim yok malesef.. umarim sizi mutlu edecek bir neticeye ulaşırsınız.
  • 21turbo kullanıcısına yanıt
    Şöyle ki zeki usta adanaya gelip aracı 1 gün boyunca ugrasıp cozum bulamadan gitti ve en son gıderken arac kendısını korumaya alıp motor kıtledi ve egzosdan kara duman atmaya basladı ıkıncısı de asıl grup genel merkezı ıle ırtıbat kurdugumda kendıme dogru duzgun cozum ureten bı muhattap bulamadım. ve son olarak da bu cıhazı satarken bırakın masrafı bakım bıle gerektırmez dıye satıyorlar yuksek basınc pompası 600 tl ever 2 tane dıyorsunuz 1200 tl sızce bu mantıklı ve normal mı ALLAH askına basta boyle bı olayı soyleseler kım taktırır arıza acıyor kı degıstırıyorsunz basınc pompasını ve aracımdan vazgececek duruma geldım gereklı basvuraları bugun yaptım ınsallah butun herseyı buraya ve dıger forumlara en acık sekılde yansıtacagım pişman olan bı ben degilimdir buna eminim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cgrhnavan

    Şöyle ki zeki usta adanaya gelip aracı 1 gün boyunca ugrasıp cozum bulamadan gitti ve en son gıderken arac kendısını korumaya alıp motor kıtledi ve egzosdan kara duman atmaya basladı ıkıncısı de asıl grup genel merkezı ıle ırtıbat kurdugumda kendıme dogru duzgun cozum ureten bı muhattap bulamadım. ve son olarak da bu cıhazı satarken bırakın masrafı bakım bıle gerektırmez dıye satıyorlar yuksek basınc pompası 600 tl ever 2 tane dıyorsunuz 1200 tl sızce bu mantıklı ve normal mı ALLAH askına basta boyle bı olayı soyleseler kım taktırır arıza acıyor kı degıstırıyorsunz basınc pompasını ve aracımdan vazgececek duruma geldım gereklı basvuraları bugun yaptım ınsallah butun herseyı buraya ve dıger forumlara en acık sekılde yansıtacagım pişman olan bı ben degilimdir buna eminim.

    gecmis olsun.

    benim de yuksek basınc pompam degisti ancak sistemi 60bin km kullandıktan sonra ve 570 TL tuttu.
    Su an 78 bin km gectim sanırım lpdi ile aracın kmsi ise 119 bin. 3 yılı gecti sistemi kullanalı. Hos arac orjinal benzinli de olsa bu pompanın belirli kmlerden sonra degistigini gordum. O parca biraz sans meselesi bence.

    ote yandan hic boyle seyler duymadım acıkcası. sizde baska bir sıkıntılar da olusmus olabilir. bunun lpdi'dan mı yoksa aractan mi kaynaklandıgını iyi tespit edebildiniz mi kesin olarak?




  • Hocam simdi banjo degistikten sonra tekleme ve ariza yaktiysa karisimda dengesizlik yapmis, ilk banjo degisimini kendim yapmistim, montaj esnasinda cok uykulu ve yorgun oldugumdan yerlerini yanlis hatirladigim icin banjolari yanlis yere takmistim ve arac birkac km sonra stop edip calismamisti, yani bu kadar hassas bir konu, hatta birgun banjonun birini tornada delmistik arac rolantide 20-30 saniye calistiktan sonra stop edip calismamisti, biz de yeni banjo takmistik, karisim hatasindan heralde subap yakmis, ya da baska bir yerde sorun yapmış ve yeri belli degil, ama soyle bir durum var ne kadar sorun olursa olsun benzinde sıkıntı yoksa hic dert etmeyin, benim malum kirli yakit nedeniyle yolda kalmisligim vardi, uzerine enjektor ve pompa yenilemistik ancak sadece iyilesme olmustu, ayni sistem ayni aracta tikir tikir calisiyor, eger benzinde sorun olmuyorsa pompa degistirmek yerine benzinde devam edin cunku araba bi kere kafayi buldu mu pompa enjektor vs sadece iyilestiriyor ama benzinde yine canavar gibi sorunsuz gidiyor, belki de subap yanmamisti da baska yerde bir hasar olustu mesela turbo gibi, ama bu turbodaki hasar da benzinde hic sıkıntı cikarmiyordur, sonuca gore motor yaptirma islemi icin biraz erken davranılmış gibi, araca zenon vs. Gibi elektrik sistemine baglanacak herhangibirsey takildimi son zamanlarda?




  • Hocam simdi banjo degistikten sonra tekleme ve ariza yaktiysa karisimda dengesizlik yapmis, ilk banjo degisimini kendim yapmistim, montaj esnasinda cok uykulu ve yorgun oldugumdan yerlerini yanlis hatirladigim icin banjolari yanlis yere takmistim ve arac birkac km sonra stop edip calismamisti, yani bu kadar hassas bir konu, hatta birgun banjonun birini tornada delmistik arac rolantide 20-30 saniye calistiktan sonra stop edip calismamisti, biz de yeni banjo takmistik, karisim hatasindan heralde subap yakmis, ya da baska bir yerde sorun yapmış ve yeri belli degil, ama soyle bir durum var ne kadar sorun olursa olsun benzinde sıkıntı yoksa hic dert etmeyin, benim malum kirli yakit nedeniyle yolda kalmisligim vardi, uzerine enjektor ve pompa yenilemistik ancak sadece iyilesme olmustu, ayni sistem ayni aracta tikir tikir calisiyor, eger benzinde sorun olmuyorsa pompa degistirmek yerine benzinde devam edin cunku araba bi kere kafayi buldu mu pompa enjektor vs sadece iyilestiriyor ama benzinde yine canavar gibi sorunsuz gidiyor, belki de subap yanmamisti da baska yerde bir hasar olustu mesela turbo gibi, ama bu turbodaki hasar da benzinde hic sıkıntı cikarmiyordur, sonuca gore motor yaptirmua islemi icin biraz erken davranılmış gibi, araca zenon vs. Gibi elektrik sistemine baglanacak herhangibirsey takildimi son zamanlarda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cgrhnavan C kullanıcısına yanıt
    olay üzücü.. sanırım montajı üstlenen firmada yardımcı olmadı mı.. ama LPG takıldıktan sonra her şuc lpg de bulunuyor... 2014 ka sportage tekleme arızası veriyor... araç bize gelip bizi sucluyor her kontrol yapılıyor lpg de sorun gorunmuyor... SONUÇ:.. araç yetkili servise gidiyor hata otomatik şanzımanda bir sensör arızası .. garanti kapsamında değişiyor.. yine tekleme hatası müşterimiz izmirde ıspartadan izmire ekip gonderip kontrol icin manifold sokulmesi dahil tüm işlemler yapılıyor ücret talep edilmeden, SONUC hata ucuz lpg ve aşiri kirli gaz alınması...yani her sucu lutfen LPG kit ve montajcısında de aramayın yada suclamayın bu bir örnek SİZİN DURUMUNUZ FARKLI OLABİLİR TABİ Kİ...

    TSİ de bazı modellerdeki gec çalışma sorunu ve sebebi yuksek basınc poması olması konusunda kesinlikle müşterilerimiz uyarılıyor.. ama 3 sene önce ki montajlarda bu sorun farke dilmediği icin uyarılmadan montaj yapılan araçlarda elbette var. :(

    1200 tl cok degil cunki bu sure içinde 165 bin de benzinde de kullansa o pompa buyuk ihtimal degisecekti.... ayrıca 120000 km x 200 krş tasarruf/km= 24 bin tl tasarruf sağlamiş...(5000 tl si kit parası diyelim 2 sene öne takılmıs) sonucta 2 senede 17800 tl tassarruf..

    ama sıfır araç alıyorsunuz 60-80 bin tl ye onda bile hata cıkabiliyor.. şanssızlık sizinki gercekten üzüldüm bu tür sorunlar sektörümüzede sıkıntı yaşatıyor...

    bu platformda genelde sorunlu araç sahipleri yazıyor... memnun olanlar yazsa inanın sizin mesajınız arada kaynar gider... tüm sektörü montajcı ve markayı suclamızda üzücü..

    hakkınızı sonuna kadar aramanız konusunda haklısınız...




  • eryerdem E kullanıcısına yanıt
    Vialle LPD sistemi kullanmaya başlayalı 12500km oldu. Pek sorun yaşamadım! Bildiğim kadarıyla sistem bakım gerektirmiyor. Banjo nedir? Aydınlatırsanız sevinirim...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alosmanac

    Vialle LPD sistemi kullanmaya başlayalı 12500km oldu. Pek sorun yaşamadım! Bildiğim kadarıyla sistem bakım gerektirmiyor. Banjo nedir? Aydınlatırsanız sevinirim...

    Aynen benim dediğim olaya geliyor, geç çalışmayı hariç tutuyorum, benim marşlarda sıkıntı vardı, yalnız bu sıkıntı ne zaman ki bir aygaz istasyondan aldığım yakıt aldığımda yolda kaldım o zaman başladı ve düzeltemedik, sistemi aynı motor araca sattım alan sorunsuz kullandı, dediğim gibi araba bir kere ayar aldı mı artık LPG'de randıman vermiyor ama benzinde eskisi gibi devam ediyor, eş zamanlı tesadüf kirli bir yakıt da alınmış olabilir veya yanlış banjo(filtre de) olabilir, bildiğim birşey Türkiye'de özel servisler bile arıza bulamazken bunu LPG firmalarından beklemek mükemmeliyetçilik olur, hiç bir LPG firmasının (herhangi bir marka) arıza tespiti olamıyor, ustanın kişisel bilgisi dahilinde bazen arızalar bulunuyor, herhangi bir sıkıntı da araçla baş başa kalabiliyorsunuz. Normal arızalarda da aynı şekilde ama aradaki fark normal arızalarda suçu atacak bir LPG firması yok, veya tam tersi bu LPG'den değil araçtan deme durumu yok.
    Banjo=filtre (Sarı FSU üstündeki somunlu filtre)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eryerdem

    Bugün de gaz vermeden çalıştırma testi yaptım, gaz vererek çalışıyor ama ben merak ettim ve 2 dakikada ancak rölantide tutabildim,
    http://www.youtube.com/watch?v=RSvBbd480ag&feature=youtu.be
    [DHVideo=]http://www.youtube.com/watch?v=RSvBbd480ag&feature=youtu.be

    bildiğiniz gibi marş aldıktan sonra rölantide duruyorsa sıkıntı yok, ondan sonra hızlanma kesiklik vs hiçbirşey yok, yanımda bulunan yedek filtreyi taktım bi deneyecem ama bana göre alakası yok çünkü dün 180-200 klima açık gittim ve en ufak bir kesiklik yok, bilgi amaçlı buraya filtre, yüksek basınç benzin pompası ve filtrenin conta resimlerini koyuyorum, conta içi biraz ufalanıyordu sebebini bilmiyorum, son 4 gündür şu durum bela gibi yapıştı ve telefonlara çıkmayan vialle'den dönüş olmadı, pazar günü bayi olan bir arkadaşla görüşecez bakalım artık bundan sonraki aşama Hollanda. Bu kadar emek verdikten sonra bir bayilik de ben almayı planlıyorum :)

    Bu durum gözünüzü korkutmasın çünkü hem en sonunda gaz vererek çalıştırıyorum hem de bu sorun bana özgü, diğer tsi'lerde durum bu kadar vahim değil, bu şekilde olan kimse yok diye biliyorum sadece gaz vererek 5-10 saniyede çalışan ve 2. marşta çalışan var, liberter hocamın dediği gibi otomatik jikle iptal olduğundan bu jikle görevini sen yapacaksın diyor, benzinde normalde 30 saniye 1 dakika arası aracı 1500 devirde tutuyordu, anlaşılan bu görev artık bana ait, montaj 15.500 km'de idi şimdi ise 38bin km'deyim, en azından yola çıktıktan sonra en ufak bir sıkıntı yok.
     VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi

    Önceki sayfalarda görmüştüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carpediems_fast

    quote:

    Orijinalden alıntı: eryerdem

    Bugün de gaz vermeden çalıştırma testi yaptım, gaz vererek çalışıyor ama ben merak ettim ve 2 dakikada ancak rölantide tutabildim,
    http://www.youtube.com/watch?v=RSvBbd480ag&feature=youtu.be
    [DHVideo=]http://www.youtube.com/watch?v=RSvBbd480ag&feature=youtu.be

    bildiğiniz gibi marş aldıktan sonra rölantide duruyorsa sıkıntı yok, ondan sonra hızlanma kesiklik vs hiçbirşey yok, yanımda bulunan yedek filtreyi taktım bi deneyecem ama bana göre alakası yok çünkü dün 180-200 klima açık gittim ve en ufak bir kesiklik yok, bilgi amaçlı buraya filtre, yüksek basınç benzin pompası ve filtrenin conta resimlerini koyuyorum, conta içi biraz ufalanıyordu sebebini bilmiyorum, son 4 gündür şu durum bela gibi yapıştı ve telefonlara çıkmayan vialle'den dönüş olmadı, pazar günü bayi olan bir arkadaşla görüşecez bakalım artık bundan sonraki aşama Hollanda. Bu kadar emek verdikten sonra bir bayilik de ben almayı planlıyorum :)

    Bu durum gözünüzü korkutmasın çünkü hem en sonunda gaz vererek çalıştırıyorum hem de bu sorun bana özgü, diğer tsi'lerde durum bu kadar vahim değil, bu şekilde olan kimse yok diye biliyorum sadece gaz vererek 5-10 saniyede çalışan ve 2. marşta çalışan var, liberter hocamın dediği gibi otomatik jikle iptal olduğundan bu jikle görevini sen yapacaksın diyor, benzinde normalde 30 saniye 1 dakika arası aracı 1500 devirde tutuyordu, anlaşılan bu görev artık bana ait, montaj 15.500 km'de idi şimdi ise 38bin km'deyim, en azından yola çıktıktan sonra en ufak bir sıkıntı yok.
     VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi

    Önceki sayfalarda görmüştüm.

    Tesekkurler paylasim icin ben unutmustum, guzel hazirlamisim fotolari zamaninda :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eryerdem


    quote:

    Orijinalden alıntı: carpediems_fast

    quote:

    Orijinalden alıntı: eryerdem

    Bugün de gaz vermeden çalıştırma testi yaptım, gaz vererek çalışıyor ama ben merak ettim ve 2 dakikada ancak rölantide tutabildim,
    http://www.youtube.com/watch?v=RSvBbd480ag&feature=youtu.be
    [DHVideo=]http://www.youtube.com/watch?v=RSvBbd480ag&feature=youtu.be

    bildiğiniz gibi marş aldıktan sonra rölantide duruyorsa sıkıntı yok, ondan sonra hızlanma kesiklik vs hiçbirşey yok, yanımda bulunan yedek filtreyi taktım bi deneyecem ama bana göre alakası yok çünkü dün 180-200 klima açık gittim ve en ufak bir kesiklik yok, bilgi amaçlı buraya filtre, yüksek basınç benzin pompası ve filtrenin conta resimlerini koyuyorum, conta içi biraz ufalanıyordu sebebini bilmiyorum, son 4 gündür şu durum bela gibi yapıştı ve telefonlara çıkmayan vialle'den dönüş olmadı, pazar günü bayi olan bir arkadaşla görüşecez bakalım artık bundan sonraki aşama Hollanda. Bu kadar emek verdikten sonra bir bayilik de ben almayı planlıyorum :)

    Bu durum gözünüzü korkutmasın çünkü hem en sonunda gaz vererek çalıştırıyorum hem de bu sorun bana özgü, diğer tsi'lerde durum bu kadar vahim değil, bu şekilde olan kimse yok diye biliyorum sadece gaz vererek 5-10 saniyede çalışan ve 2. marşta çalışan var, liberter hocamın dediği gibi otomatik jikle iptal olduğundan bu jikle görevini sen yapacaksın diyor, benzinde normalde 30 saniye 1 dakika arası aracı 1500 devirde tutuyordu, anlaşılan bu görev artık bana ait, montaj 15.500 km'de idi şimdi ise 38bin km'deyim, en azından yola çıktıktan sonra en ufak bir sıkıntı yok.
     VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi

    Önceki sayfalarda görmüştüm.

    Tesekkurler paylasim icin ben unutmustum, guzel hazirlamisim fotolari zamaninda :)

    Hocam tüm emek size ait. Benimkisi sadece bir hatırlatma :)

    İyi günler diliyorum.




  • BOSCH F5DPOR bujileri 20 bin kmdir gitmekte ve tık etmedi. 150-160 TSIlara siddetle onerilir.

    http://www.ebay.com/itm/4x-BOSCH-F5DPOR-PLATINUM-SPARK-PLUG-ALFA-ROMEO-164-3-0-24V-QV-09-92-09-98-/171362459194?hash=item27e5ff9e3a

    ingilizlerde gormus perfect for lpg engines diyor :)
  • liberter1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, vw touran 2010 1.4 tsi 140 hp aracım var. Bu model araca lpdi taktıran var mı? Referans almak istiyorum. Lpdi uyumlu araçlar listesinde araç gözüküyor. Kit numarası 684281.0. Ciddi ciddi taktırmayı düşünmeye başladım. Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    BOSCH F5DPOR bujileri 20 bin kmdir gitmekte ve tık etmedi. 150-160 TSIlara siddetle onerilir.

    http://www.ebay.com/itm/4x-BOSCH-F5DPOR-PLATINUM-SPARK-PLUG-ALFA-ROMEO-164-3-0-24V-QV-09-92-09-98-/171362459194?hash=item27e5ff9e3a

    ingilizlerde gormus perfect for lpg engines diyor :)

    Nereden almıştın? internette f5dpor olarak bulamıyorum, sanayide bulurmuyum.
    30k bakımına hazırlanıyorum, yağ ve bujileri kendim alacağım.
    Hazır sözetmişken yağ ne kullanıyorsun?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    BOSCH F5DPOR bujileri 20 bin kmdir gitmekte ve tık etmedi. 150-160 TSIlara siddetle onerilir.

    http://www.ebay.com/itm/4x-BOSCH-F5DPOR-PLATINUM-SPARK-PLUG-ALFA-ROMEO-164-3-0-24V-QV-09-92-09-98-/171362459194?hash=item27e5ff9e3a

    ingilizlerde gormus perfect for lpg engines diyor :)

    Nereden almıştın? internette f5dpor olarak bulamıyorum, sanayide bulurmuyum.
    30k bakımına hazırlanıyorum, yağ ve bujileri kendim alacağım.
    Hazır sözetmişken yağ ne kullanıyorsun?

    Ankarada bir tedarikciye siparis veriyorum.

    Kendilerini arayıp sorabilirsin

    https://www.facebook.com/OPELGARAGECOM

    Yag daima orjinalini kullanıyorum. Yani castrol 5w30 edge



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi liberter1 -- 15 Ekim 2015; 13:03:01 >




  • golf 7 1,4 TSİ ACT Motora ( iki silindiri kapatabilen ) LPG oluyormu ?
  • 
Sayfa: önceki 198199200201202
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.