Şimdi Ara

VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi (203. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.230
Cevap
57
Favori
318.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 201202203204205
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • LiquidSi mi taktırdınız. Sıvı sistem. ikincisi ısınmadığından emin misiniz? Eğer LiquidSi taktırmışsanız firma bu ısınmama ve ses yapmama olayınıza ok veriyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedalp

    LiquidSi mi taktırdınız. Sıvı sistem. ikincisi ısınmadığından emin misiniz? Eğer LiquidSi taktırmışsanız firma bu ısınmama ve ses yapmama olayınıza ok veriyor mu?

    aracım 2015 hyundai i20.bende liquidsi var.şu an bir sıkıntı yok.pompa biraz sesli ama zaten hareket halinde iken duyulmuyor.9 litre civarı lpg tüketiyorum şu an.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedalp

    Vialle başlığını görünce, bu konuda bilgi sahibi olmak isteyenlere deneyimlerimi yazmak istiyorum. 2002 BMW 3.16 Motor aracıma Vialle LiquidSi sistem taktırdım. Firma takana kadar çok iyi idi. Güvendim taktırdım. Takan Usta biz en iyisiyiz diye atıp tuttu ama aracın kaportasını delip aracım zebil etti. Takmadan önce bana tankın ısındığını, ses yaptığını uyarısını yapmadılar. Tank neredeyse patlayacak derecede ısınıyor. Tanktan sürekli pompa sesi geliyor. Öyle böyle değil yolculuk boyunca bu ses işkenceye dönüşüyor. Firma ve çalışanları tam bir çakal. Bende bu yüzden Hollanda'nın merdiven altı bir firmasından Türkiyenin merdiven altı bir firması ithal ediyor kanaati oluştu. Dedikleri kadar yakıt tasarrufu sağlamıyor. Ayrıca motorumda aynı kötü dizel motorlar gibi sesler gelmeye başladı. Motorun performansı düştü. Ben de iptal ettirdim. Motordaki ses kesildi. 3. vitesle le çıkamadığım yokuşlara 5. vitesle çıkmaya başladım.

    Yaşasın LPG'siz hayat. Taktırmak isteyenlere tavsiyem asla Vialle LiquidSi taktırmayın. Ucuz diye çok geziyorsunuz aynı fiyata geliyor.

    Isınma sorunu için firmayı (Asil Gurup) aradım bana normal dediler, Ben satmaya kalktım talip olan bir arkadaşa bunda tankın ısınma sorunu var ama normalmiş dedim. O Ankaradaki Asil Gurubu aramış. O tankta arıza vardır. Böyle bir şey olmaz demişler.

    Yani firmanın bile bir dediği bir dediğini tutmuyor. Forumdaki ve firma sayfasındaki parlak resimlere kanmayın. Hiçbiri gerçek değil. Fotoğraftaki gibi durmuyor. Umarım bir nebze yardımcı olabilmişimdir.




    burada bahsedilen ÇAKAL lar ben ve ustam oluyor... 16 yıllık iş hayatımda ilk kez bu lakabı aldım tabi bunları duymak insanı üzüyor.. her türlü yoruma olumlu yada olumsuz açığız

    BMW aracın 3.16 hatcback oldugu isyerine gelince öğrendik ki yedek lastik yeri aracın bagaj altında ve dısında oldugu icin mecburen SİLİNDİR tank takmak zorunda kaldik ( sistem ne olursa olsun o tank o sekilde takılmak zorunda, liquidsi ile alakası olmayan bir durum)ses izolasyanu yapilsada yeterli olmadı ve arac hactback olunca iceri daha rahatsız edici oldu demek ki, bu sekilde jeep cherooki ye takmıstık 2 yılı aşkındır kulanıyor o şikayetci olmadıği için bu aractada sorun olmaz die düşündük sanırım.cok büyük bir HATA yapmışız, ısınma problemini ANA firma ile görüştük bize de normal demişlerdi onların uyarısı dısında sisteme ezbere mudahele etme şansımız yok..

    uzun lafın kısası MÜŞTERİ her zaman haklıdır AHMET beye yaşattığımız bu olaylardan dolayı özürdileriz...
    (hiç kimse müştersine işkence cektirmek istemez eminim)

    yaşananlar istinai durumlardır , bu markayı kullanıp memnun olanları da unutmayalım elimizde sihirli değnek olsada sorunları anında çözebilsek keşke ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 21turbo

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedalp

    Vialle başlığını görünce, bu konuda bilgi sahibi olmak isteyenlere deneyimlerimi yazmak istiyorum. 2002 BMW 3.16 Motor aracıma Vialle LiquidSi sistem taktırdım. Firma takana kadar çok iyi idi. Güvendim taktırdım. Takan Usta biz en iyisiyiz diye atıp tuttu ama aracın kaportasını delip aracım zebil etti. Takmadan önce bana tankın ısındığını, ses yaptığını uyarısını yapmadılar. Tank neredeyse patlayacak derecede ısınıyor. Tanktan sürekli pompa sesi geliyor. Öyle böyle değil yolculuk boyunca bu ses işkenceye dönüşüyor. Firma ve çalışanları tam bir çakal. Bende bu yüzden Hollanda'nın merdiven altı bir firmasından Türkiyenin merdiven altı bir firması ithal ediyor kanaati oluştu. Dedikleri kadar yakıt tasarrufu sağlamıyor. Ayrıca motorumda aynı kötü dizel motorlar gibi sesler gelmeye başladı. Motorun performansı düştü. Ben de iptal ettirdim. Motordaki ses kesildi. 3. vitesle le çıkamadığım yokuşlara 5. vitesle çıkmaya başladım.

    Yaşasın LPG'siz hayat. Taktırmak isteyenlere tavsiyem asla Vialle LiquidSi taktırmayın. Ucuz diye çok geziyorsunuz aynı fiyata geliyor.

    Isınma sorunu için firmayı (Asil Gurup) aradım bana normal dediler, Ben satmaya kalktım talip olan bir arkadaşa bunda tankın ısınma sorunu var ama normalmiş dedim. O Ankaradaki Asil Gurubu aramış. O tankta arıza vardır. Böyle bir şey olmaz demişler.

    Yani firmanın bile bir dediği bir dediğini tutmuyor. Forumdaki ve firma sayfasındaki parlak resimlere kanmayın. Hiçbiri gerçek değil. Fotoğraftaki gibi durmuyor. Umarım bir nebze yardımcı olabilmişimdir.




    burada bahsedilen ÇAKAL lar ben ve ustam oluyor... 16 yıllık iş hayatımda ilk kez bu lakabı aldım tabi bunları duymak insanı üzüyor.. her türlü yoruma olumlu yada olumsuz açığız

    BMW aracın 3.16 hatcback oldugu isyerine gelince öğrendik ki yedek lastik yeri aracın bagaj altında ve dısında oldugu icin mecburen SİLİNDİR tank takmak zorunda kaldik ( sistem ne olursa olsun o tank o sekilde takılmak zorunda, liquidsi ile alakası olmayan bir durum)ses izolasyanu yapilsada yeterli olmadı ve arac hactback olunca iceri daha rahatsız edici oldu demek ki, bu sekilde jeep cherooki ye takmıstık 2 yılı aşkındır kulanıyor o şikayetci olmadıği için bu aractada sorun olmaz die düşündük sanırım.cok büyük bir HATA yapmışız, ısınma problemini ANA firma ile görüştük bize de normal demişlerdi onların uyarısı dısında sisteme ezbere mudahele etme şansımız yok..

    uzun lafın kısası MÜŞTERİ her zaman haklıdır AHMET beye yaşattığımız bu olaylardan dolayı özürdileriz...
    (hiç kimse müştersine işkence cektirmek istemez eminim)

    yaşananlar istinai durumlardır , bu markayı kullanıp memnun olanları da unutmayalım elimizde sihirli değnek olsada sorunları anında çözebilsek keşke ...



    Farklı hatalı yazılım yüklenirse pompa devri değişir ve hem ses yapar hem ısınır,eğer doğru calibrasyon yani yazılım yüklenirse eğer hem ses rahatsız edecek kadar olmaz hemde tank ısınma yapmaz.

    Evet lpı sisteminde pompa var ve bununda bir sesi var ancak bahsi geçtiği gibi çok rahatsız etmez yukarıda belirttiğim nedenler olmazsa eğer ayrıca aracın çekiş ve gidişinde asla benzine göre sorun olmaz vites düşme vs gibi sanıyorum yazılım(calibrasyon)ile ilgili bir sorun yaşanmış benim kanaatim bu yönde.

    Daha önce şahsımda çok tecrübem oldu lpı sistemlerde bu durum söz konusu olmazdı ancak daha sonra lpfı sistemi çıkınca yazılımlar ve pompalarda değişiklikler oldu sonrasında bu gibi durumlar gördüğüm oldu.

    Artık siz iptal ettiğiniz için tabiki anlamsız ama bundan sonraki takılan ve taktıracak olanlar bilgisi olmazı için naçizane yorum yapmak istedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: H!K!

    quote:

    Orijinalden alıntı: palyanco48

    hyundai ix35 gdi motorlara takılabilebekmi bilgilendirirseniz sevinirim....

    Hyundai ix35 için ve Kia sportage için Vialle Arge ekibinin çalışmaları devam etmekte,
    çok kısa sürede bu araçlar için de direkt enjeksiyonlu kitleri de Türkiye ye getireceğiz,


    Mrb ben konyalıyım ama diyarbakırda öğretmenim 1.4 tsi 150 beygir tiguan a takmışsın kaç tl km de ne kadar yakıyor üzerinde zavolli var sıkıntı yaratıyor buradaki bayi sıvı lpg nin sıkıntılı olduğunu sürekli arıza verdiğini ve parçasının pahalı olduğunu söylüyor landirenzon karışık takalım diyor amorti etmez diyor sence değer mi ya da zavolliyi taöir edip kullanayımmı teşekkür ederim cevabı şuraya yazarsanız sevinirim nevzataltuntas@hotmail.com

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tiguan 150 hp aracımda yaklaşık 30000 km oldu ve yaklaşık 1 aydır aracı benzinde kullanıyorum. Sebebi ise depo içindeki pompanın aşırı sesli ve düzensiz çalışması. Yakıtı yeterli gònderemiyor ve araç epc arızası verip stop ediyor.
    Fiyatı ise 1400 tl.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam gecmis olsun. Garanti kapsamında degil mi daha? Ne zaman taktırmıstınız ki siz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    Hocam gecmis olsun. Garanti kapsamında degil mi daha? Ne zaman taktırmıstınız ki siz?

    Garantisi biteli 5 ay oluyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tomeri kullanıcısına yanıt
    Hocam aynı şey benim de başıma geldi degiştirdim daha sonra da tüpün beyni olarak tabir edilen bi parça vardı o da degişti bunun üzerine bir de yüksek basınc pompası degıstı her parça 1500 tl lpdi bana 10.000 maloldu anında elimden arabayı komple çıkardım çok büyük pişmanlık yaşadım ve kendime bu tamiri yapacak teknisyen bulamadım bin pişman oldum ben yandım forumdaşlarım yanmasın diyorum. Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cgrhnavan

    Hocam aynı şey benim de başıma geldi degiştirdim daha sonra da tüpün beyni olarak tabir edilen bi parça vardı o da degişti bunun üzerine bir de yüksek basınc pompası degıstı her parça 1500 tl lpdi bana 10.000 maloldu anında elimden arabayı komple çıkardım çok büyük pişmanlık yaşadım ve kendime bu tamiri yapacak teknisyen bulamadım bin pişman oldum ben yandım forumdaşlarım yanmasın diyorum. Saygılar.

    Aynı şekilde benimde, motor üzerindeki yüksek basınç pompası iki adet enjektòr değişti, şimdide depo içindeki pompa mefta oldu. Bakalım sırada ne var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tomeri -- 2 Şubat 2016; 20:32:00 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba, 5 yılı geçti ilk zaman yaşadığım sorunlar dışında tıkır tıkır kullandım bir sorun çıkarmadı. Araç 2003 1.8 t passat. 2 defa yaşadığım tekrarlayarak bir soruna dönüşeceğinden korktuğum sorunu yazayım. Aracı çalıştırdığımda kiti görmedi, yok gibi davrandı. Kontak kapatıp açınca normale döndü. 2 defa yaşadım. kontağı açtığımda depo boş gibi gösterip devreye girmiyor. Erdal Bey tecrübe yaşamış olabilir diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: POLMEN

    merhaba, 5 yılı geçti ilk zaman yaşadığım sorunlar dışında tıkır tıkır kullandım bir sorun çıkarmadı. Araç 2003 1.8 t passat. 2 defa yaşadığım tekrarlayarak bir soruna dönüşeceğinden korktuğum sorunu yazayım. Aracı çalıştırdığımda kiti görmedi, yok gibi davrandı. Kontak kapatıp açınca normale döndü. 2 defa yaşadım. kontağı açtığımda depo boş gibi gösterip devreye girmiyor. Erdal Bey tecrübe yaşamış olabilir diye düşünüyorum.

    Depo içindeki şamandıra takılı kalıyor olabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tomeri

    quote:

    Orijinalden alıntı: cgrhnavan

    Hocam aynı şey benim de başıma geldi degiştirdim daha sonra da tüpün beyni olarak tabir edilen bi parça vardı o da degişti bunun üzerine bir de yüksek basınc pompası degıstı her parça 1500 tl lpdi bana 10.000 maloldu anında elimden arabayı komple çıkardım çok büyük pişmanlık yaşadım ve kendime bu tamiri yapacak teknisyen bulamadım bin pişman oldum ben yandım forumdaşlarım yanmasın diyorum. Saygılar.

    Aynı şekilde benimde, motor üzerindeki yüksek basınç pompası iki adet enjektòr değişti, şimdide depo içindeki pompa mefta oldu. Bakalım sırada ne var.

    hocam katlanılacak durum degil lpdi 4500 e taktırmıstık her bir parçası1500 tl 4-5 parçası var bu nasıl bi illetti kurtulmak için neler çektim, benim tavsiyem servisi ve gerçekten bu işten anlayan teknisyeni olmayan sistemlere bulaşılmaması.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cgrhnavan

    quote:

    Orijinalden alıntı: tomeri

    quote:

    Orijinalden alıntı: cgrhnavan

    Hocam aynı şey benim de başıma geldi degiştirdim daha sonra da tüpün beyni olarak tabir edilen bi parça vardı o da degişti bunun üzerine bir de yüksek basınc pompası degıstı her parça 1500 tl lpdi bana 10.000 maloldu anında elimden arabayı komple çıkardım çok büyük pişmanlık yaşadım ve kendime bu tamiri yapacak teknisyen bulamadım bin pişman oldum ben yandım forumdaşlarım yanmasın diyorum. Saygılar.

    Aynı şekilde benimde, motor üzerindeki yüksek basınç pompası iki adet enjektòr değişti, şimdide depo içindeki pompa mefta oldu. Bakalım sırada ne var.

    hocam katlanılacak durum degil lpdi 4500 e taktırmıstık her bir parçası1500 tl 4-5 parçası var bu nasıl bi illetti kurtulmak için neler çektim, benim tavsiyem servisi ve gerçekten bu işten anlayan teknisyeni olmayan sistemlere bulaşılmaması.

    Kesinlikle size katılıyorum...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba, 2010 yılında araç 100 binde iken taktırdım bugün araç 158 binde. Oto 2003 passat 1.8.T . En son tüv türk muayenesinde deponun tarihini yanlış okudular, 07/10 yazıyor adam 2007 tankı diye iddia ediyor. deponun eve gelince sertifikasını buldum 2010 yılı ama yazarken bazı ülkelerde tarih yazarken yıl farklı yere yazıyor. Tüv deki elemanın kafa basmadı muhtemelen aklına başka şeylerde gelmiştir. Tarihi 2007 yazdı. Bu düzeltemezsem tankı 3 yıl eksik kullanmak durumunda kalacağım. Ne önerirsiniz.
  • Ayrıca 6 yılda 58 bin km yapmışım, bir bakım gibi birşeye gerek var mıdır. Ankara da ikamet ediyorum konyaya da ara sıra giderim. Bakım arıza gibi bir durumda nereye gitmem gerekir. Yedek parça sıkıntısı var mıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: POLMEN

    Merhaba, 2010 yılında araç 100 binde iken taktırdım bugün araç 158 binde. Oto 2003 passat 1.8.T . En son tüv türk muayenesinde deponun tarihini yanlış okudular, 07/10 yazıyor adam 2007 tankı diye iddia ediyor. deponun eve gelince sertifikasını buldum 2010 yılı ama yazarken bazı ülkelerde tarih yazarken yıl farklı yere yazıyor. Tüv deki elemanın kafa basmadı muhtemelen aklına başka şeylerde gelmiştir. Tarihi 2007 yazdı. Bu düzeltemezsem tankı 3 yıl eksik kullanmak durumunda kalacağım. Ne önerirsiniz.

    Merhaba.

    Bence hiç problem etmeyin. Bir sonraki muayeneye giderken LPG Sertfikanızıda yanınızda bulundurun. Muayeneden sorumlu bilinçsiz çalışan (Sebebi sadece bu değil birkaç muayenede benimde sıkıntı yaşadığım ama haklı olduğum durumlar olmuştu) yine aynı hataya düşecek olursa orada sertfikanızı devreye sokarsınız. Muayenede bu yıl 2007 yazdı seneye nasıl 2010 yazar gibi düşünceniz olmasın. Eski veriler üzerinden harekete geçmiyorlar. Diğer taraftan 5-6 yılık süreç içesinde LPG sisteminizle ilgili olumlu olumsuz neler yaşadığınız, tecrübelerinizi aktarırsanız aracına Vialle sistem taktırmak isteyen kişilere fikir vermiş olursunuz.

    İyi günler diliyorum.




  • Merhaba, bu aracı almaya karar verdiğimde bu motor ile benzinli binemeyeceğimi biliyordum aynı zamanda lpg olarak ne olabilir araştırdım. uzun süreli bir planlama yaptığım için ucuz olsun dan ziyade problemsiz olsun kaygısıyla seçimimi yaptım. Aracı almadan Prins taktırmaya karar vermiştim. Araca 1 yıl benzinle bindim ve lpg taktırmadan tekrar araştırdım. Prins için ucuz enjeksiyon kullanmaya başlaması fikrimi değiştirdi. teleflex taktırmaya kar verdim ve bu arada vialle dikkatimi çekti ve araştırmalarımdan sonra karar verdim. Tabi bu kısa sürmedi ankarada bu kitleri yapan yerlere tek tek gidip görüştüm sorular yönelttim montajlara baktım. Mesela sabah 10 da bırak 16 da al diyen ustadan sonra bir markayı hemen eledim. Çünkü o markanın en öne çıkmış montajcısıydı. Uzatmadan ankarada temsaya taktırdım. Forumda geriye doğru okunabilecek sorunları yaşadım. Marş sorunu halen var ama benzinli gibi doldurup biniyorum. Bakımlarda benzin filtresi değiştiriyorlar lpg için birşey yok. Bu konfor benim için. ne ayar ne başka bir bakım... Performans olarak birşey hissetmedim, 150 beygirin belki etkisi vardır. ben taktırdığımda tl olarak 3000 tl ye geldi şuan rakamsal olarak çıkan tablo düşündürücü o fiyatlara değer mi bilmiyorum. Kit olarak iyi bence, kendini uzun vadede kurtarması benim için önemsizdi uzun binmeyi planlamıştım. Son yazdığım problem inşallah devam edip bir arızaya neden olmaz. 10 yıl sonra meridyen ile tank işini çözebilir miyiz, arıza olsa kime gideceğiz yedek parça durumu nedir bilmiyorum çünkü geçen sürede sorun yaşamadım. Bunları bilmek gerekir aslında. Temsa bu markayı tr de biraz heder etti bence... Kurumsal olarak arkasında bir sa adını gösteremedi. belki başka işlere önem verdiler. Konya firması ve Hilmi bey ile konyada görüştüm gerçekten olumlu bir izlenim edindim. Markanın son durumu nedir paylaşırsanız memnun olurum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: POLMEN

    Merhaba, bu aracı almaya karar verdiğimde bu motor ile benzinli binemeyeceğimi biliyordum aynı zamanda lpg olarak ne olabilir araştırdım. uzun süreli bir planlama yaptığım için ucuz olsun dan ziyade problemsiz olsun kaygısıyla seçimimi yaptım. Aracı almadan Prins taktırmaya karar vermiştim. Araca 1 yıl benzinle bindim ve lpg taktırmadan tekrar araştırdım. Prins için ucuz enjeksiyon kullanmaya başlaması fikrimi değiştirdi. teleflex taktırmaya kar verdim ve bu arada vialle dikkatimi çekti ve araştırmalarımdan sonra karar verdim. Tabi bu kısa sürmedi ankarada bu kitleri yapan yerlere tek tek gidip görüştüm sorular yönelttim montajlara baktım. Mesela sabah 10 da bırak 16 da al diyen ustadan sonra bir markayı hemen eledim. Çünkü o markanın en öne çıkmış montajcısıydı. Uzatmadan ankarada temsaya taktırdım. Forumda geriye doğru okunabilecek sorunları yaşadım. Marş sorunu halen var ama benzinli gibi doldurup biniyorum. Bakımlarda benzin filtresi değiştiriyorlar lpg için birşey yok. Bu konfor benim için. ne ayar ne başka bir bakım... Performans olarak birşey hissetmedim, 150 beygirin belki etkisi vardır. ben taktırdığımda tl olarak 3000 tl ye geldi şuan rakamsal olarak çıkan tablo düşündürücü o fiyatlara değer mi bilmiyorum. Kit olarak iyi bence, kendini uzun vadede kurtarması benim için önemsizdi uzun binmeyi planlamıştım. Son yazdığım problem inşallah devam edip bir arızaya neden olmaz. 10 yıl sonra meridyen ile tank işini çözebilir miyiz, arıza olsa kime gideceğiz yedek parça durumu nedir bilmiyorum çünkü geçen sürede sorun yaşamadım. Bunları bilmek gerekir aslında. Temsa bu markayı tr de biraz heder etti bence... Kurumsal olarak arkasında bir sa adını gösteremedi. belki başka işlere önem verdiler. Konya firması ve Hilmi bey ile konyada görüştüm gerçekten olumlu bir izlenim edindim. Markanın son durumu nedir paylaşırsanız memnun olurum.

    Vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ederim. Birçok kişide özellikle uzun süredir sistemi kullananlarda sıkıntılar okumuştum ki bunlar maliyetli sıkıntılar dı. Sizde böyle şeylerin olmaması adına sevindim. Maşallah diyelim. Diğer taraftan şuan sistemin maliyeti 2000 Euro. Birde enjektör vs. gibi sıkıntılara ait korkular insanı tedirgin etmiyor değil. Ayrıca derdi olan derman arar mantığından yola çıkıncada acaba sizler gibi problemsiz (marş sıkıntısını direk geçiyorum) bir kesim de var mı diye merak ediyorum. Keşke bir yerlerde problemli/problemsiz oranlama durumumuz olmuş olsaydı. Marka ile ilgili detaylı bilgim olmadığından dolayı yanıltmak istemem. Formdaki tecrübeli arkadaşlar bu konuda daha aydınlatıcı bilgi verebilirler. İyi akşamlar.




  • carpediems_fast C kullanıcısına yanıt
    Ben kullanıyorum vialle lpd yi 1.4 122 tiguanımda. Marş sıkıntısı hariç bir sorun yaşamadım. 25000km oldu. Memnunum. Ortalama 11lt lpg şehir içi yakıt ortalamam kışın. Yaklaşık 20-22krş.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 201202203204205
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.