Şimdi Ara

VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi (204. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.230
Cevap
57
Favori
318.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 202203204205206
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alosmanac

    Ben kullanıyorum vialle lpd yi 1.4 122 tiguanımda. Marş sıkıntısı hariç bir sorun yaşamadım. 25000km oldu. Memnunum. Ortalama 11lt lpg şehir içi yakıt ortalamam kışın. Yaklaşık 20-22krş.

    Evet sizi biliyorum. Yanlış hatırlamıyorsam 1 yıl gibi bir süredir sistemi kullanıyordunuz. Km sini hatırlamıyorum ama 3-4 yıldır kullanıp da enjektör vs. sıkıntısı olanlar vardı. Sizinki de inşallah stabil bir şekilde çalışmaya devam eder.
  • Aslında herhangi bir ürün için arama motorunda şikayet ararsanız en güvenilir bilinen markalar dahil birçok veri bulursunuz. Ürün ne kadar sattı ne kadarı sorunlu oranlamak lazım. Marş problemi firmanın arge aşamasında farkedip çözmesi gereken bir konu, montajcının çözeceğini sanmıyorum.
  • Soğuk marş sıkıntısı çözüldü artık. Yüksek basınç benzin pompasının keçesinin lpgyi motora doğru sızdırmasından kaynaklıydı (motorun boğulması), artık viallede keçeyi ilk aşamada değiştiriyorlarmış "marş sorunu tarihte kaldı" demişti montajcı arkadaşım. Ben de yılbaşından önce değiştirttim keçeyi, gerçekten de geç çalışma hiç yapmıyor.
  • Benim kit sanırım tsi kitlerden biraz farklı olabilir. Garanti varken çözülemeyen sorun aslında gizli ayıba de girer ama nereye kime yaptıracağız maliyeti nedir bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdalmar

    quote:

    Orijinalden alıntı: 21turbo

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedalp

    Vialle başlığını görünce, bu konuda bilgi sahibi olmak isteyenlere deneyimlerimi yazmak istiyorum. 2002 BMW 3.16 Motor aracıma Vialle LiquidSi sistem taktırdım. Firma takana kadar çok iyi idi. Güvendim taktırdım. Takan Usta biz en iyisiyiz diye atıp tuttu ama aracın kaportasını delip aracım zebil etti. Takmadan önce bana tankın ısındığını, ses yaptığını uyarısını yapmadılar. Tank neredeyse patlayacak derecede ısınıyor. Tanktan sürekli pompa sesi geliyor. Öyle böyle değil yolculuk boyunca bu ses işkenceye dönüşüyor. Firma ve çalışanları tam bir çakal. Bende bu yüzden Hollanda'nın merdiven altı bir firmasından Türkiyenin merdiven altı bir firması ithal ediyor kanaati oluştu. Dedikleri kadar yakıt tasarrufu sağlamıyor. Ayrıca motorumda aynı kötü dizel motorlar gibi sesler gelmeye başladı. Motorun performansı düştü. Ben de iptal ettirdim. Motordaki ses kesildi. 3. vitesle le çıkamadığım yokuşlara 5. vitesle çıkmaya başladım.

    Yaşasın LPG'siz hayat. Taktırmak isteyenlere tavsiyem asla Vialle LiquidSi taktırmayın. Ucuz diye çok geziyorsunuz aynı fiyata geliyor.

    Isınma sorunu için firmayı (Asil Gurup) aradım bana normal dediler, Ben satmaya kalktım talip olan bir arkadaşa bunda tankın ısınma sorunu var ama normalmiş dedim. O Ankaradaki Asil Gurubu aramış. O tankta arıza vardır. Böyle bir şey olmaz demişler.

    Yani firmanın bile bir dediği bir dediğini tutmuyor. Forumdaki ve firma sayfasındaki parlak resimlere kanmayın. Hiçbiri gerçek değil. Fotoğraftaki gibi durmuyor. Umarım bir nebze yardımcı olabilmişimdir.




    burada bahsedilen ÇAKAL lar ben ve ustam oluyor... 16 yıllık iş hayatımda ilk kez bu lakabı aldım tabi bunları duymak insanı üzüyor.. her türlü yoruma olumlu yada olumsuz açığız

    BMW aracın 3.16 hatcback oldugu isyerine gelince öğrendik ki yedek lastik yeri aracın bagaj altında ve dısında oldugu icin mecburen SİLİNDİR tank takmak zorunda kaldik ( sistem ne olursa olsun o tank o sekilde takılmak zorunda, liquidsi ile alakası olmayan bir durum)ses izolasyanu yapilsada yeterli olmadı ve arac hactback olunca iceri daha rahatsız edici oldu demek ki, bu sekilde jeep cherooki ye takmıstık 2 yılı aşkındır kulanıyor o şikayetci olmadıği için bu aractada sorun olmaz die düşündük sanırım.cok büyük bir HATA yapmışız, ısınma problemini ANA firma ile görüştük bize de normal demişlerdi onların uyarısı dısında sisteme ezbere mudahele etme şansımız yok..

    uzun lafın kısası MÜŞTERİ her zaman haklıdır AHMET beye yaşattığımız bu olaylardan dolayı özürdileriz...
    (hiç kimse müştersine işkence cektirmek istemez eminim)

    yaşananlar istinai durumlardır , bu markayı kullanıp memnun olanları da unutmayalım elimizde sihirli değnek olsada sorunları anında çözebilsek keşke ...



    Farklı hatalı yazılım yüklenirse pompa devri değişir ve hem ses yapar hem ısınır,eğer doğru calibrasyon yani yazılım yüklenirse eğer hem ses rahatsız edecek kadar olmaz hemde tank ısınma yapmaz.

    Evet lpı sisteminde pompa var ve bununda bir sesi var ancak bahsi geçtiği gibi çok rahatsız etmez yukarıda belirttiğim nedenler olmazsa eğer ayrıca aracın çekiş ve gidişinde asla benzine göre sorun olmaz vites düşme vs gibi sanıyorum yazılım(calibrasyon)ile ilgili bir sorun yaşanmış benim kanaatim bu yönde.

    Daha önce şahsımda çok tecrübem oldu lpı sistemlerde bu durum söz konusu olmazdı ancak daha sonra lpfı sistemi çıkınca yazılımlar ve pompalarda değişiklikler oldu sonrasında bu gibi durumlar gördüğüm oldu.

    Artık siz iptal ettiğiniz için tabiki anlamsız ama bundan sonraki takılan ve taktıracak olanlar bilgisi olmazı için naçizane yorum yapmak istedim.

    bilgi paylasımı icin tşk ederim... haklisiniz lpfi de mudahele olayı cok yoktu ama Liquidsi modeli montajcıya her turlu ayar ve yazilim degişikliği yapma imkanı veriyor. bahsettiğiniz durumlarda incelendi ama gözden kacan birşey olabilir, vialle hollanda da depo da sıcaklık olabilir sorun olmaz die bilgi vermesi bizi yanılttı ,

    LPfi ve Liquidsi arasında yazılım olarak da cok fark var, ama her marka LPG cihazında bu tur sorunlar oluyor, çabamız olmaması icin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    Soğuk marş sıkıntısı çözüldü artık. Yüksek basınç benzin pompasının keçesinin lpgyi motora doğru sızdırmasından kaynaklıydı (motorun boğulması), artık viallede keçeyi ilk aşamada değiştiriyorlarmış "marş sorunu tarihte kaldı" demişti montajcı arkadaşım. Ben de yılbaşından önce değiştirttim keçeyi, gerçekten de geç çalışma hiç yapmıyor.

    Bunu duymuştum fakat yerini uzun marşa bıraktığını da duymuştum. İkinci marşa son, 8-10 saniye marşa merhaba gibi....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    Soğuk marş sıkıntısı çözüldü artık. Yüksek basınç benzin pompasının keçesinin lpgyi motora doğru sızdırmasından kaynaklıydı (motorun boğulması), artık viallede keçeyi ilk aşamada değiştiriyorlarmış "marş sorunu tarihte kaldı" demişti montajcı arkadaşım. Ben de yılbaşından önce değiştirttim keçeyi, gerçekten de geç çalışma hiç yapmıyor.

    Keçenin değişmesi kesin çözüm değil. 10-15 bin km sonra tekrar ediyor. Benim garanti kapsamında iken 100 tl'ye değiştirdiler keçeyi, 6 ay dayandı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • uzun süredir vialle kullanıyorum.acıkcası motor sogukken uzun marş hariç cok memnunum. honda aracımda ki mevcut vialle kitte gaz kesici yokmuş.taktırsam bu geç çalışma sorunu düzelir mi ?
  • Geç marş sorununa Vialle hollandada dahil olmak üzere türkiye distributörü - bayileri ve dünyadaki diğer Viallenin satış yaptığı yerlerde konuyla ilgili herhangi bir çalışma yapılıyormu ???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tomeri

    quote:

    Orijinalden alıntı: cgrhnavan

    Hocam aynı şey benim de başıma geldi degiştirdim daha sonra da tüpün beyni olarak tabir edilen bi parça vardı o da degişti bunun üzerine bir de yüksek basınc pompası degıstı her parça 1500 tl lpdi bana 10.000 maloldu anında elimden arabayı komple çıkardım çok büyük pişmanlık yaşadım ve kendime bu tamiri yapacak teknisyen bulamadım bin pişman oldum ben yandım forumdaşlarım yanmasın diyorum. Saygılar.

    Aynı şekilde benimde, motor üzerindeki yüksek basınç pompası iki adet enjektòr değişti, şimdide depo içindeki pompa mefta oldu. Bakalım sırada ne var.

    21turbo hocam biz o kadar yorum yaptık pişmanlıgı yaşadıgımız sorunları anlattık her sorana ne kadar lanet bişey oldugunu sıstemi kendi ustalarının bile tam bilmedigini sorun oldugunda nehalin var sa gör pozisyonun da oldugunu soyledım simdi sen cok iyi biliyorsun ya bu sistemi (güya) neden o kadar adama yorum yaptın da bizlere yorum yapmıyorsun sıkıntı ne sadece iyiye mi tamam güzel ok kötü yorum yapana neden cevap yok yoksa nasılsa gitti bi kez taktigi mi yazık cok yazık o ankara da ki müdürnüz levent de dahil olmak üzere hiç birinize hakkımı helal etmıyorum 5 bin tl zarar ettim sizin yüzünüzden cektıgım rezillk cabası




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cgrhnavan

    quote:

    Orijinalden alıntı: tomeri

    quote:

    Orijinalden alıntı: cgrhnavan

    Hocam aynı şey benim de başıma geldi degiştirdim daha sonra da tüpün beyni olarak tabir edilen bi parça vardı o da degişti bunun üzerine bir de yüksek basınc pompası degıstı her parça 1500 tl lpdi bana 10.000 maloldu anında elimden arabayı komple çıkardım çok büyük pişmanlık yaşadım ve kendime bu tamiri yapacak teknisyen bulamadım bin pişman oldum ben yandım forumdaşlarım yanmasın diyorum. Saygılar.

    Aynı şekilde benimde, motor üzerindeki yüksek basınç pompası iki adet enjektòr değişti, şimdide depo içindeki pompa mefta oldu. Bakalım sırada ne var.

    21turbo hocam biz o kadar yorum yaptık pişmanlıgı yaşadıgımız sorunları anlattık her sorana ne kadar lanet bişey oldugunu sıstemi kendi ustalarının bile tam bilmedigini sorun oldugunda nehalin var sa gör pozisyonun da oldugunu soyledım simdi sen cok iyi biliyorsun ya bu sistemi (güya) neden o kadar adama yorum yaptın da bizlere yorum yapmıyorsun sıkıntı ne sadece iyiye mi tamam güzel ok kötü yorum yapana neden cevap yok yoksa nasılsa gitti bi kez taktigi mi yazık cok yazık o ankara da ki müdürnüz levent de dahil olmak üzere hiç birinize hakkımı helal etmıyorum 5 bin tl zarar ettim sizin yüzünüzden cektıgım rezillk cabası

    malum buraya genelde sorunları paylaşmaya gelenler yaziyor, sorun yaşayanlar geliyor buda sanki bütün kullanıcılar aynı sorunlarla karşilaşiyormuş gibi oluyor,,,

    ben bu sistemi çok iyi biliyorum demedim burda olma amacımız sorunları görmek yardımcı olmaya calişmak yada burda ki sorunlardan kendi montajlarımızda olursa caresini bulmak, sitede olma amacım yardımcı olmak ve sorunlardan kendimize çözüm yada ders cıkarmaktir

    bende bu ürünün montajı yapan bir bayisiyim benim cebime giren birşey yok , kendi emeğimle yaptiğimiz montajlar haricinde,

    sorunları çözülmeyen çare bulamayanlar icin bende üzlüyorum , paylaşım sitesi bir nebze sorunlara care olabiliyorsa burda insanlar, bize artı dır,
    müşteri rezil olurken bizde firmalar olarak sıkıntı yaşadığımız montajlarda rezil oluyoruz stre sıkıntı yaşıyoruz çözene kadar , en azından bu düşüncede olan firmalar vardir..

    hayırlısı diyelim,




  • Arac 134 binde. Lpdi ile 92000 km oldu. 100.000 de gorusuruz
  • liberter1 kullanıcısına yanıt
    100 binde detaylı görüşlerinizi bekliyorum efenim.
  • 1.4 turbo astra için görüşleriniz nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu 2.araba deneyimim şimdiki cc 1.8T vialle 30bin km oldu.ilk aracim a3 1.4tfsi idi oda suanda 70bin km civarindaymis vialle ile.Mars sorunu allahın emri.onun haricinde sıkıntı yok.ama suda var eğer 170 180km hızlarda kullanıyor ve motoru performans adina cok zorluyorsaniz birde buji sıkıntısı var.ama lieberterin önerdiği buji ile onuda cozuyorsunuz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam Audi R8 bobin taktırdım. DSG biliyorsun benim arac. Vites gecisleri ve cekis bir baska oldu.
    Ancak bobin direk takılamıyor isi bilen bir elektricinin bobin pinlerini degistirmesi gerek bilgine.
  • liberter1 kullanıcısına yanıt
    Evet sayın liberter1; tahmin ediyorum 100 bini devirmişsinizdir.

    Deneyimlerinizi paylaşmanız şahsım ve forum adına çok faydalı olur
  • henuz 100 bin olmadi. 95 bin olmus.

    bu kmde motorun durumu..

  • Maaşallah. Allah kaza bela vermesin. Şimdiye kadar kitin bir arızası, masrafı oldu mu, olduysa ne kadar tuttu. Benzine göre kârınız % kaç. bu konular hakkında uzun süreli kullanan biri olduğunuz için düşüncelerinizi önemsiyorum.
  • wasiyet kullanıcısına yanıt
    Ben 1.4t astrada yağlamalı sistem LPG kullanıyorum. 30000km oldu bir sıkıntı yaşamadım. 120km/s hız ve klimasız 8,5 lt lpg yakıyor. Bence 3000 tl gibi bir maliyete değer, lpdi'ye astra için gerek olmadığı kanaatindeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 202203204205206
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.