Şimdi Ara

VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi (206. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.230
Cevap
57
Favori
318.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 204205206207208
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yilda 15bin km yapiyorum
    vialle lpfi taktirsam ve aracimi 3 sene kullansam km'de 20krs tan (şu an aracım karmada 45krş yakıyor) 3 sene sonunda 9 bin tl kârım olur. Kit, muayene ve ruhsat masrafları 5 bin TL desek bana kalır 4 bin TL.
    Bir de ustune pompa masrafı çıksa bana kalır 2,5 bin TL.

    Ucuz bir kit te taktirmak istemiyorum.

    Dolayısıyla lpg işi bana şu koşullarda bana biraz uzak gibi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acc04 kullanıcısına yanıt
    Zaten fiyatı 5000₺ değil!.. 15000 km için değmez.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • alosmanac A kullanıcısına yanıt
    Bendeki araç 6 silindir. Fark ordan geliyor sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alosmanac A kullanıcısına yanıt
    6 silindir, direkt püskürtmeli olmayan, atmosferik motor.

    4500 TL olarak hatırlıyorum kit fiyatını. 500'e yakın ruhsat ve muayene işlemleri tutsa bana 5 bin TL ye yakın bir maliyeti var.

    Satarken de 5 bin TL fazlasına satabileceğimi düşünmüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acc04

    yilda 15bin km yapiyorum
    vialle lpfi taktirsam ve aracimi 3 sene kullansam km'de 20krs tan (şu an aracım karmada 45krş yakıyor) 3 sene sonunda 9 bin tl kârım olur. Kit, muayene ve ruhsat masrafları 5 bin TL desek bana kalır 4 bin TL.
    Bir de ustune pompa masrafı çıksa bana kalır 2,5 bin TL.

    Ucuz bir kit te taktirmak istemiyorum.

    Dolayısıyla lpg işi bana şu koşullarda bana biraz uzak gibi..


    sizin dusundugunuz sistemde standart bir tank var zaten. Sizin sistem LiquidSi

    http://cdn2.bigcommerce.com/server5500/0baae/product_images/uploaded_images/how-vialle-lsi-works.jpg

    Bizim konustugumuz LPDI

    yani sizde tank icindeki pompanın arıza yapması diye bir durum yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi liberter1 -- 10 Temmuz 2016; 12:31:45 >




  • liberter1 kullanıcısına yanıt
    tamam doğru.
    Ancak sıvı püskürtme olmasından mütevellit pompa gene yok mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acc04 kullanıcısına yanıt
    Sorumu geri alıyorum.
    analdığım kadariyla her 2 si de sıvı püskürtme olmasına rağmen direkt enjeksiyonlu araçların pompası atmosferiklerden farklı o yüzden LiquidSi de pompa arıza yapmıyor. Ya da direkt enjeksiyonlulara takılanda kronik problem olabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LiquidSi'nin normal sistemlerden farkı gaz fazında calıstırmaması iste aracı. baska bir detay bilmiyorum. bu forumda kullanıcı yorumu gormedim. hani sıkıntılı parcaları varmıdır yok mudur diye bilemiyorum.
    ayrıca o sistem hemen hemen her araca takılabilyor diye biliyorum.
  • LiquidSi yi opel insignia 1.4 T de kullanan yakın bir tanıdığım var çok ama çok memnun her hangi bir bakım vs götürmedi aracı ve problem arıza parça değişimi yaşamadı bildiğim kadarıyla böyle bir durum yok zaten 100 defa taktırsam yüne LiquidSi taktırırım diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar aracımda geçen farketim LPG bağlantı yerlerinde su gördüm tadına baktım ama antifirizki su değil gibi görünüyor bu su nedir acaba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tsotsi01 -- 31 Temmuz 2016; 13:39:10 >
  • tsotsi01 T kullanıcısına yanıt
    LPG basınç altında -40 derecede sıvı halde gaz fazına geçmeden manifolta yada silindirlere püskürtülüyor.içinden - 40 derece LPG geçen borular etrafındaki nemi yoğunlaştırıyor bu soğuk LPG nedeni ile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    LPG basınç altında -40 derecede sıvı halde gaz fazına geçmeden manifolta yada silindirlere püskürtülüyor.içinden - 40 derece LPG geçen borular etrafındaki nemi yoğunlaştırıyor bu soğuk LPG nedeni ile.

    Cevabınız için teşekkür ederim, herşey normal o halde değilmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tsotsi01 T kullanıcısına yanıt
    Olmaz merak etmeyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    Olmaz merak etmeyin

    Çok teşekkürler.
  • Ustalar merhaba. Bu lpg sistemleri 2016 Superb 1.4 150HP ACT motora takılabiliyor mu acaba? Yıllar sonra yeni bir araba almak istiyoruz. Superb yi beğendik ama benzinliye lpg taktırabilirsek almak istiyoruz. O yüzden bunu öğrenmem gerekiyor. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ridianod -- 5 Ağustos 2016; 17:16:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynen arkadaslar bende ticari taksi icin otv çıkınca jetta veya octavia 1.4 150 hp act dsg sanziman almayı düşünüyorum sizin bu sistem bu motora uyarmi dsg ile bir sıkıntı olurmu ayrica yol bilgisayarindaki veriler dogru olurmu ve son olarak garanti disi kaldiginda sadece motormu yoksa bütün akşamımı dsg vs garanti disi kalir?saygilar sunuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sistem Peugeot'nun yeni Turbo beslemeli Puretech motorlarına uygulanabiliyor mu? Söz konusu araç 2016 model Peugeot 208 1.2 Puretech 110 hp.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Appetite -- 5 Ağustos 2016; 20:19:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Aracima lpg kit taktıracağım, su ara enjektorlerinden dolayı Dymco kafamı kurcalıyor ve bunun montajını Asil grup yapıyor. Eskilerden hatırladığım kadarıyla asil vialle montajı da yapıyordu. Buradakilerden taktıran var mı, varsa isciliklerinden, servislerinden memnun musunuz, taktirdiktan sonra bir sıkıntıda bakmamazlik yaparlar mi? Yoksa enjektör sevdamdan vazgecip bilindik markalar mi bakmalıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hasan7 kullanıcısına yanıt
    ben takdırdım liquid si olan kiti.yaklaşık 11.000km oldu bir sıkıntı yok.yenibosnada ontaşa takdırdım.kablo tesisat işine çok özenliler.
  • comanchee kullanıcısına yanıt
    Merhaba, benim araçta da Liquidsi var(Peugeot 207). 45.000 km oldu sistemi taktıralı. İlk 40.000 km'de herhangi bir sorun olmadı. Ancak normalde 4 led şeklinde yeşil olarak yanan ve yakıt azaldıkça en son kırmızıya dönen lpg yakıt seviye göstergesi uyarısına dikkat etmediğim için 40.000'de ve 45.000 km'de araç lpg'ye geçmiyor şikayeti ile sistemi taktırdığım ve distribütör olan Asil otogaza gittim ve sisteme takılı olan "röle" her iki seferde de yeni bir röle ile değiştirildi. Bu işlemler için benden herhangi bir ücret talep edilmedi. Ki hem kullanım kılavuzunda yazıyordu hem de sistemi takan Muharrem Usta bana montaj sonrasında kırmızı ışık yandığında gecikmeden yakıt almam gerektiğini söylemişti. Tabi ben bunları aradan geçen zaman içerisinde unuttum ve röle yandığı/eridiği için her iki seferde de araç lpg'ye geçemedi.

    Bu olaydan çıkardığım ve sizinle paylaşmak istediğim sonuç: Gösterge kırmızıya döndüğünde tank içindeki yakıt sizi 75-100 km daha götürebiliyor. Ancak bu son yakıt nispeten daha kirli olduğundan(Bu benim çıkarımım) tank içindeki yüksek basınç pompasını zorluyor ve ön tarafta takılı bulunan rölenin ısınarak erimesine/işlev yapamaz hale gelmesine neden oluyor. Bu nedenle yakıt göstergesi sesli bir uyarı verip kırmızıya döndüğünde, tank içindeki yakıt sizi 75-100 km daha götürebilecek olmasına rağmen pompayı zorlamamak ve röleyi eritmemek için fazla km yapmadan yakıt almayı ihmal etmeyin.


    Eğer siz de benim gibi yakıtı sistem sürekli olarak sesli uyarı verinceye kadar yani depoda hiç yakıt kalmayıncaya kadar kullanıyorsanız bu şekilde kullanılmaması gerektiğini hatırlatmak için paylaştım.
    Keyifli yolculuklar dilerim.




  • 
Sayfa: önceki 204205206207208
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.