Şimdi Ara

VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi (205. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.230
Cevap
57
Favori
318.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 203204205206207
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2010 yılında taktırdığım sistemi. (passat 2003 1.8 t ) 6 yıldır kullanıyorum. 60 bin km oldu. Dün bir arıza gösterdi. Genelde full gaz alırım biter tekrar fullerim. Dün farklı oldu gaz bitti her zaman aldığım yere 80 km kaldı. PO dan 20 tl lik gaz aldım gösterge bir lamba yandı. Sonra 20 km gittim ki gaz bitti. Sonra biraz daha aldım ve gidip fulledim. İlk aldığım gazın yerinde olduğunu dolum miktarından anladım. Ne arızalı olabilir. Ankara da kime baktırayım.
  • kesin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hava akis metre sorunu.lpg ve araba yazilim çakışıyor.
    araci tamire goturmeden once aku kutup baslarini söküp 10 dk bekleyip denemenizi tavsiye ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: POLMEN

    2010 yılında taktırdığım sistemi. (passat 2003 1.8 t ) 6 yıldır kullanıyorum. 60 bin km oldu. Dün bir arıza gösterdi. Genelde full gaz alırım biter tekrar fullerim. Dün farklı oldu gaz bitti her zaman aldığım yere 80 km kaldı. PO dan 20 tl lik gaz aldım gösterge bir lamba yandı. Sonra 20 km gittim ki gaz bitti. Sonra biraz daha aldım ve gidip fulledim. İlk aldığım gazın yerinde olduğunu dolum miktarından anladım. Ne arızalı olabilir. Ankara da kime baktırayım.

    motor tsi miydi? hangi marka lpg?
  • canerozler kullanıcısına yanıt
    Tsi motor değil onlar hocam. Tsi ile çıkan passatlar zaten ilk 2008 de çıkmaya başladı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LPDI ile 100bin km'yi gectim arkadaslar.

  • Kısaca deneyimler

    1. Bendeki yuksek basınc pompası arac 100binde sistem 60binde degisti. Benzinde olsa da degisebilirdi. YBP'yi LPDI bozar diye kesin bir kaide yok bence. Cunku benzinli orjinal olup da degistirenleri gordum.
    2. Tankın icindeki pompa yine aynı donemlerde LPDI garantisinden degismisti.
    3. Onun haricinde aracımda LPGden kaynaklı birsey olmadı.
    4. Benim 3 yılı doldurmama 1 ay kalmıs sistemi kullanalı. Demek ki yılda ortalama 35 bin km yapmısım.
    5. Her aracın motor durumuna gore sistemin amorti etmesi degiskenlik gosteriyor bence kendi adıma aracımda 23000 kmde amorti etmisti.
    6. Ortalama 20 kurus civarı net tasarruf saglıyor. 100bin kmde 20bin Tl tasarruf saglamıs. Sisteme harcadıgım paradan sonra geriye 14000 civarı tasarruf ettirmis. Araba bobin buji vs denedim hadi 1000 TL ona harcayım. Ayrıca YBP degistirdim 600 TL. Demek ki 12500 civari tasarruf etmis denebilir.
    7. Aracım zaman zamanda olsa 2. marsta calısmakta. Bundan sikayetci degilim.
    8. Atesleme sistemi icin baya bi buji denedim. Sonunda ayrıca r8 atesleme bobini ve ngk bkr7iex buji secerek optimum konfigurasyonu sagladım diye dusunuyorum.
    9. Bu sistemi secip secmemeniz icin hesap cok basit aslında. Aracınızın ortalama yakıt tuketimi ne gosterirse onu 1.2 ile carpın. LPG fiyatlarıyla arada km basına kac kurus kar edeceginizi hesaplarsınız. Sistemin montaj maliyeti / kmbasi krs tasarruf size sistemi kac km'de amorti edeceginizi gosterir.
    10. Her lpg'li aracta oldugu gibi sistem arac kapalı durumda haftalarca bırakırsanız akusunu bitiriyor.
    11. Araba LPGli diye hic ayagım altı yumurta var gibi kullanmadım. belkide en basından beri boyle kullansam yine tasarruflu olurdu. Ancak ben oyle kullanamıyorum.
    12. Sistemin ayar ve bakım derdi olmaması, hic benzin kullanmaması bence direk one cıkaran ozellikleri
    Ozetle bu sistemi cok km yapıyorsanız ve surus profiliniz agresif ise 1.4 TSI motorlu araclar icin tavsiye ediyorum.




  • canerozler kullanıcısına yanıt
    1.8 Turbo AWT mokor diyorlar montajda dikkatimi çekmişti. Temsa takmıştı ilk modellerden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • happycar kullanıcısına yanıt
    Bunu biraz açar mısınız. Ayrıca genelde 2 ve marşta alıyor. Eğer 2.marşı hızlı yapünsanız çalışınca depo full bile olsa bitmiş gösteriyor. Kontak kapatıp 5 dk bekleyip çalıştırırsanız normale dönüyor
    senede 2 defa yaptığı oluyor. İlgi olabilir mi sizce.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle tavsiye etmiyorum bu sistemi, buji değişimi, ateşleme bobini değişimi, yüksek basınç pompası değişimi, enjektör değişimi ve depo içindeki lpg pompa arızası derken en nihayetinde aracı benzinde kullanıyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de eğerlpg takartırır isem vialle liquid-si olur diyordum. zira prins bile olsa az da olsa performans kaybi oluşuyor, sogutma hortumlari kesiliyor, periyodik bakim ve ayar gerektiriyor vs vs...

    Bir arkadasim da accordunda Vialle takili cok memnun. bakim vs hicbirsey yapmamis ve aracta gayet performansli. zira bende de ayni aractan (aynı motor) var idi bir zamanlar, karsilastirma yapabiliyorum.

    Kafam karıştı şu an. Bu problemler bir vesileyle size iscilik vs problemlerinden size denk gelmiş olabilir mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tomeri kullanıcısına yanıt
    ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşçilik olduğunu sanmıyorum çünkü montaj şeması var ve bu şemaya göre her parçanın yeri belli ve delme kesme biçme olmuyor. Ayrıca depo içindeki pompanın 25 bin kmde bilye dağıttı ve içinde membranlar yırtılmış. Herkesin kendi hür iradesi var tabi ama ben çok pişmanım taktırdığıma.

    Birde sistemi araç 8400 km taktırmıştım alttaki videoyu ben çektim, km'ye dikkat edin.
    https://youtu.be/pZKo9mzfBkg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tomeri -- 6 Temmuz 2016; 19:14:27 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tomeri kullanıcısına yanıt
    Sanırım sizinki şanssızlık!.. Ben vialle taktıralı 40000km geçti hiç kronik bir sorun yaşamadım. O günden beri hiç bakım vs masrafım olmadı benzin dahil. Tasarruf ise kayda değer.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alosmanac

    Sanırım sizinki şanssızlık!.. Ben vialle taktıralı 40000km geçti hiç kronik bir sorun yaşamadım. O günden beri hiç bakım vs masrafım olmadı benzin dahil. Tasarruf ise kayda değer.

    Sizin adınıza sevindim.
    Ama %99 ihtimalle depo içindeki pompa arıza yapıcaktır, 1500 tl civarı masrafa hazırlıklı olun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tomeri kullanıcısına yanıt
    Sizin pompa kaç km de arıza yaptı? Şu an sistem kendini amorti etti. Yaklaşık +2000₺ de hatta. Olursa da kardan düşerim artık. :))

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 25 bin km civarında pompa mefta oldu...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • alosmanac A kullanıcısına yanıt
    Sizin araç marka model nedir acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uakoc kullanıcısına yanıt
    2013 tiguan 1.4 122 crome man. Km 60000 oldu. 18000 taktırmıştım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tomeri beyin yasadiklari uzucu. erdem arkadasimiz da 1.2 tsi da cok sorun yasamisti hatirlarsaniz. yani benim cavd motorun belli basli kronik sorunlari var. mesela bobin yemesi gibi. bunun lpg ile ilgisi yok mesela. ypb'nin degismesi de benim bu kmlerrde orjinal benzinli kalmam durumundada olmasi yuksekti. buji olayi tamamen lpgyi en iyi yakan buji diye benim arastirmamdir. orjinalden de devam edebilirdim hep.geriye lpg tankinin icindeki pompa degisimi kaliuor. benim garantiden degismisti. hani tdi arac kullandigimizi dusunelim. bu kmlerde motor hic mi problem cikarmiyor? piyango birazda diye dusunuyorum bu isler. ne bileyim bu kmlerde benzinde olsa kurum baglamasi yag yakmaya baslamasi gibi seylerde ortaya cikabilir. hersey olabilir. yeni tiguani showroomda gordum. adam kocaman bir atesleme bobini koymus mesela. ybpside degismis. hani yeni motorlara LPDI uygulaniyor mu bilmiyorum ama yine olsaydi 1.5 yasinda aracim yine yapardim bu isi. daha once atmosferik motoruna lpg uygulatmis ve baya bir bayi ziyareti yapmis birisi olarka mesela atmosferik bir arabam olsa artik lpg donusumu yaptrmazdim. hep sorunlar yaziliyor burada halbuki gaz ayari diye bisey yok bu sistemde. bir suru yenilenmesi gereken parca yok. performans olarak hicbir fark hissedilmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 203204205206207
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.