Şimdi Ara

Virajlarda en çok güvendiğiniz sedanlar? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
268
Cevap
0
Favori
8.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • jetta tartısılmaz lider ama astra ve corollanında cok iyi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vti_1.6

    Arkadaşlar yol tutuşu konusunda hayal kırıklığına uğratan bir otomobil var mı?

    Doğru soru buydu işte
  • Bizm eleman tav oldu
    quote:

    Orjinalden alıntı: Wlancome

    a3 c sınıfı değilmi

    quote:

    Orjinalden alıntı: nolamaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: Wlancome

    Yol tutuşu demek quattro demektir



    demek quattro bizden habersiz c sınıfına geçmiş






  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

    Bizm eleman tav oldu
    quote:

    Orjinalden alıntı: Wlancome

    a3 c sınıfı değilmi

    quote:

    Orjinalden alıntı: nolamaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: Wlancome

    Yol tutuşu demek quattro demektir



    demek quattro bizden habersiz c sınıfına geçmiş









  • malik napıyon gelmiyon mu
  • Kusura bakma ama saçmalamışsın be hocam. Bi kere konumuz C segmenti, BMW nerden çıktı? BMW'nin yeni çıkan 1 serisini saymazsak C segmentinde arabası mı var?

    İkincisi Impreza 4 çeker. Arkalar kaydırsa bile önler yol tutmaya devam ediyor, önler kaydırsa arkalar...

    Bunun ne demek olduğunu bilmiyorsan zaten benim seninle bu konuyu tartışmam anlamsız.

    Ama Subaru Impreza kullanıp da C SEGMENTİNDE (kocaman yazıyorum ki başka segmentlerle karışmasın) Focus iyidir, Astra iyidir, Golf iyidir vs. diyecek adam olduğuna inanmıyorum.

    Impreza'nın bu topikte es geçilmesinin tek nedeni, yagın kullanılan bir araba olmayışı. Ama bilen biliyor. Yol tutuşun adı Imprezadır.

    İstediğim C Segmenti arabayı getir Impreza ile kapıştıralım. Hodri meydan.
    O kadar eminim, Imprezayı kullandıktan sonra bu tartışma o kadar anlamsız geliyor ki.

    Araba resmen tren gibi ray üstünde gidiyormuş hissi veriyor. O kadar stabil.

    Yol tutuşun üstadı Impreza'dır, diğerleri bu konuda onun eline su dökemez.

    Sadece bindiğiniz arabalara bakıp yorum yapmayın. Impreza ile de test sürüşü yapılıyor, gidin deneyin, farkı görün.

    quote:

    Orjinalden alıntı: niko_jr


    quote:

    Orjinalden alıntı: tralles

    Anlaşılan hemen hiçbirinizin Subaru Impreza ile deneyimi yok. Impreza dururken, Astra, Focus, Golf , Civic'i en iyi yol tutan araçlar olarak saymak komik oluyor.

    O, 4-çeker diye itiraz edebilirsiniz ama unutmayın, C sınıfıyla aynı fiyat ve bir compact sedan. Dolayısıyla kriterleri karşılıyor.

    Yani bu soruya yanıt verirken onu es geçmek ya haksızlık olur.

    Thamimin az satan ve meraklısına hitap eden bir araba olduğu için akla gelmediği ama C segmentinin tartışmasız en iyi yol tutan aracı Subaru Imprezadır. Zaten bunun için üretilmiştir.



    abartmayalım lütfen, subaru dan bmw gibi bahsetmek daha komik





  • Usta,impreza 4x4 araba bırakta yolu tutsun.
    Karşılaştırması bile saçma olur önden yada arkadan çekişlilerle.

    4x4 lerde işin içine girerse onun için apayrı konu açılmalı.
  • konu "c segmentinde en iyi yol tutan sedan" ise, cevabı imprezadır. astrayla focus kumda oynasın. 4x4 mörtçarpıdört, sonuçta impreza c segmenti sedan..

    bu arada sedan sorulan topicde bmw 1 serisi konuşmanın ne anlamı var?
  • bence mazda 3 yol tutuş konusunda 1. sırada gelir
    2.focus
    3.golf
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

    Bizm eleman tav oldu
    quote:

    Orjinalden alıntı: Wlancome

    a3 c sınıfı değilmi

    quote:

    Orjinalden alıntı: nolamaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: Wlancome

    Yol tutuşu demek quattro demektir



    demek quattro bizden habersiz c sınıfına geçmiş







    ne din la




  • bir aracın dizayn sürecini bilmek lazım! 2o6, eski corolla(dokuzuncu), focus, astra gibi araçlar hatcback dizayn edilmişler ve türkiye gibi ısrarla sedan taleb eden tüketiciler için KUYRUK ekleyerek sedanlaştırılmış karasörleri piyasaya sürerler. Yukarıda saydığım araçların hatcback lerinin daha iyi yol tuttuğu konusunda hemfikiriz sanırım?! Yeni corolla lansmanında 'tamamen sedan için dizayn edilmiş karasör' şeklinde bir bilgilendirme ve tanıtım sunuyor... 30-50 bin ytl bandında en iyi yol tutan sedan Mazda 3 dür bence. Selam ile...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cevikism -- 27 Ağustos 2007; 12:34:55 >
  • bu yol tutusun bencesı sencesı yok....
    gereklı testler yapılmıs ve 1. focus, 2. astra olmustur.
  • Bende astra klasik hb var 2005 model. 170 180 yaptım otobanda virajlara girdim araç bir gıdım izinden sapmadı yuksek hızda alman oto ları yere yapışıyor zaten arkadan baktığınızda bunu görebilirsiniz. Aerodınamık yapı ve lotusun sert suspansıyon astrada bu özelliği kazandırmış focus ta bağımsız süspansıyon sistemı mak person mu nedır o var oda güzel yol tutuyor. Zaten araçla 250 yapmıyacağımıza göre sonrtakı süratlerde ne tuttuğu önemli değil. Ben zaten otobandada 120 yı geçmiyorum 180 ide motor açılsın dıye yapmıştım 1 2 kez
  • 1-FOCUS
    2-MEGANE
    3-JETTA-GOLF
  • R32 ezmiş yaw...
  • ağırlık focus, astra classic sedan, megane, golf demiş.
    civic, lancer, corolla diyen az olmuş.
    gerçekten de zor bir kıyaslama, aslında pek fazla fark yok C segmentde.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: LORD OF THE CARS

    1-FOCUS
    2-MEGANE
    3-JETTA-GOLF


    Megane' ının yerine civic olmalı.Ama gerçekten üç aşağı beş yukarı tüm araçlar aynı sayılır.Açık farkla muhteşem yol tutuşu olan bir arabaya rastlayamadık maalesef.Ama bence gözden kaçan araçlar var.Mesela mitsubishi carisma,nissan primera bunlardan kimse bahsetmemiş. Ben oyumu focus ve civic e verdim valla...Focusuda arkadaşların ısrarla seçtiği olduğu için,civic i ben çok iyi biliyorum zaten...O değilde yol tutuşunda hiç bir araba sizi hayal kırıklığına uğratmadı mı?Mesela bir tanıdığımda 2004 3,16 var,adam arabadan nefret ediyordu,hemen gitti sattı.Özellikle yol tutuşunu hiç beğenmiyordu.Şimdi passat aldı 2006 model,keyfi yerinde...
  • Şaka yapıom olm g*te gelmişinde azcık
    quote:

    Orjinalden alıntı: nolamaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

    Bizm eleman tav oldu
    quote:

    Orjinalden alıntı: Wlancome

    a3 c sınıfı değilmi

    quote:

    Orjinalden alıntı: nolamaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: Wlancome

    Yol tutuşu demek quattro demektir



    demek quattro bizden habersiz c sınıfına geçmiş







    ne din la




  • Ford'cu arkadaşlar bozulcak ama , Mazda3 Kendi sınıfında en iyi yol tutşa sahip sedan araçtır , malesef ford focus sedan araçlar yol tutuş konusunda hb.ler kadar başarılı değil.
    MAZDA3 işi götürürrr
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17

    Usta,impreza 4x4 araba bırakta yolu tutsun.
    Karşılaştırması bile saçma olur önden yada arkadan çekişlilerle.

    4x4 lerde işin içine girerse onun için apayrı konu açılmalı.



    hocam şöyle bi olay var salt 4x4 yetmiyo, nice araçlar var 4x4 olmalarına rağmen hafif zorlamada 4 teker üstünde kayan, bence impreza da dahil olmalı,tabi sti yada wrx i değil
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.