Şimdi Ara

Virajlarda en çok güvendiğiniz sedanlar? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
268
Cevap
0
Favori
8.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet Alman dergileri kesinlikle tarafsızdır tabi, motor sorunsuzluğundan 1 puan kıran bir dergi görüş mesafesinden 5 puan kırıyorsa gitsin kendini camdan aşağıya atsın.
    Ayrıca yineleyeyim, x olan 3'ler derken 330xi gibi araçları kastediyorum. 330xi yol tutuşta Impreza ile kıyas bile kabul etmez. Bu tabi ki kalite olayı fln değil, BMW konfor amaçlı yönü ağır basan bir araba, ötekisinin amacı ise parkuru en kısa sürede tamamlamak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi funkmaster -- 26 Ağustos 2007; 1:07:39 >
  • Japonculuk yapmayın... japonlar sürüş dinamiğinde geridedir...

    1 serisi bu sınıfta 1 . olabilir.

    3 serisinin bu sınıfta 1 . olduğu su götürmez gerçek...
  • Milliyetçi Alman kanalı bile 159 u 1. seçiyorsa, o BMW'nin yol tutuşu fiyatına göre vasattır
    Hala diyorum, 3 serisinin x leri var ya 4 çeker, onlar benim kastım...
  • Sedanını bilmiyorum ama focus hb 2. vites mıcırlı yolda patinaj çeke çeke dönerdik.Belki yoldan kaynaklanıyo olabilir bilmiyorum ama opel astra hb kadar iyi yol tutan arabaya binmedim.Kavşağın içinde yanlamaya çalıştık olmadı.Sen koparıyorsun arkayı o topluyor sen koparıyorsun...
    7 . 50 bmw 7.35 bmw de dahil bindiğim araçlara.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    C segmentinde Civic en kötü yol tutan araçların başına gelir.

    Astra müthiş yol tutuyor , aracıma binen araçların görüşleri hep bu yönde müthiş yol tutuyor.

    Tabii bi o kadar da performans yok o ayrı



    Bİr sedan nasıl yol tutuyormuş , HB lerden bilestabil gidiyormuş öğrenmek isteyen varsa Astraya binsin. Gelin ben tur attırırım size


    Evet güzel yol tutuyo da, yanlamaya pek gelmio




  • bence C segmentindede D Segmentindede Alfa Romeodur Sedan olarak
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SeLiM_50

    Sedanını bilmiyorum ama focus hb 2. vites mıcırlı yolda patinaj çeke çeke dönerdik.Belki yoldan kaynaklanıyo olabilir bilmiyorum ama opel astra hb kadar iyi yol tutan arabaya binmedim.Kavşağın içinde yanlamaya çalıştık olmadı.Sen koparıyorsun arkayı o topluyor sen koparıyorsun...
    7 . 50 bmw 7.35 bmw de dahil bindiğim araçlara.

    Lüks araçları zaten sayma, onlar konfora daha meyillendiği için ufak arabalara göre çok iyi yol tutmaz.
    Ha o boyuta o ağırlığa göre süperdir o ayrı...
  • O alman kanalını milliyetci yaptığına göre sanırım seyrettin...

    159 da bir alman kökenlidir.... platform belli...dergiler bile öyle tanıttı... o videoda neler anlatıldı biliyor musun? almanca?

    Ama ben size otör AMS master test D sınıf araç testtini vereyim... 1. açık ara 320 d...

    Lütfen inkarcı durumuna düşürmeyin kendinizi... inanamıyorum...

    BMW nin ünü zaten sürüş dinamiği... bakın 2100 kg luk X5 i bile verdim... bir 4x4 ü bile viraj canavarına dönüştürebilen bir marka var... olmuyor....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 26 Ağustos 2007; 1:17:04 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Fiyatın aynı olması önemli değil... sınıf farkını bırakalım, sistem farklı, haksız rekabet... o bir 4x4...

    önden çekişlisi varsa gelsin,...

    elma ile armut misali, bence





    quote:

    Orjinalden alıntı: tralles

    Anlaşılan hemen hiçbirinizin Subaru Impreza ile deneyimi yok. Impreza dururken, Astra, Focus, Golf , Civic'i en iyi yol tutan araçlar olarak saymak komik oluyor.

    O, 4-çeker diye itiraz edebilirsiniz ama unutmayın, C sınıfıyla aynı fiyat ve bir compact sedan. Dolayısıyla kriterleri karşılıyor.

    Yani bu soruya yanıt verirken onu es geçmek ya haksızlık olur.

    Thamimin az satan ve meraklısına hitap eden bir araba olduğu için akla gelmediği ama C segmentinin tartışmasız en iyi yol tutan aracı Subaru Imprezadır. Zaten bunun için üretilmiştir.




    ne alakası var konunun önden çeker arkadan itiş yada 4*4 olması ile ??? herkes focus gibi araçları söylerken siz bmw dediginizde o arkadan itiş saylanmaz diye bişey denilirmi hiç ?? alakası yok konuyla gorele ne olursa olsun 4*4 de olsa arkadan itişde olsa önden çekerde olsa sonuçta Subaru ımpreza C segmenti bir araç ve diğer rakipleriyle aynı fiyatta bir araç aile aracı japon araçlarını kotulemek ıçin elınden gelenı yapıosn sanki...




  • Ben dönüştüremez demedim zaten. Kötü demeye hakkım bile olmadığına inanıyorum ama 1'in de 3'ün de daha iyisi vardır.
    159 Alman kökenli değildir. Vectra tabanlı olan platform 2007'de kaldı ki geliştirilen teknolojiyi GM üretti, keza Opel GM'in markasıdır. Bunun yanında bu platform Saab'lara da verildi, o zaman Saab da Alman kökenli denilir. Halbuki değildir.
    Herkesin beğendiği arabayı almasını diliyorum ama ben subjektif verilerden kaçınmaya çalıştım. İnanıyorum da, en iyisinin BMW olmadığını somut verilere dayanarak söylemem sevmediğim anlamına hiç gelmez, taraf tuttuğum anlamına da gelmez.
  • ashered... ne demek istiyorsun?
    4x4 araçla önden çekişli aracı yol tutuşda bir mi tutalım..?
  • ozaman arkadan itişli araçlada bir tutmıcaksın senin mantığınla .. o öyle yapmış bu böyle yapmış .. oda 4*4 yapmış sonuçta C segmenti ..
  • Somut verin yok... yok öyle bir şey... almanca bilmeden dinlenilen bir youtube videosu var sadece, onu da milliyetci alaman tv si yaptın, bu mu somut?

    Ama ben sana otör ams derginin sıralamasını verdim... 1. açık ara: 320 d...

    ki bu test bi master test... tüm avrupa ülkelerinden gelen test pilotları yapar..



    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster

    Ben dönüştüremez demedim zaten. Kötü demeye hakkım bile olmadığına inanıyorum ama 1'in de 3'ün de daha iyisi vardır.
    159 Alman kökenli değildir. Vectra tabanlı olan platform 2007'de kaldı ki geliştirilen teknolojiyi GM üretti, keza Opel GM'in markasıdır. Bunun yanında bu platform Saab'lara da verildi, o zaman Saab da Alman kökenli denilir. Halbuki değildir.
    Herkesin beğendiği arabayı almasını diliyorum ama ben subjektif verilerden kaçınmaya çalıştım. İnanıyorum da, en iyisinin BMW olmadığını somut verilere dayanarak söylemem sevmediğim anlamına hiç gelmez, taraf tuttuğum anlamına da gelmez.





  • arka itişli araçları bir tutmadım... en üstte kendi sıralamamı verdim ve 1 sersini ayrı tuttuğumu söyledim... en üstte...



    quote:

    Orjinalden alıntı: anshered

    ozaman arkadan itişli araçlada bir tutmıcaksın senin mantığınla .. o öyle yapmış bu böyle yapmış .. oda 4*4 yapmış sonuçta C segmenti ..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Somut verin yok... yok öyle bir şey... almanca bilmeden dinlenilen bir youtube videosu var sadece, onu da milliyetci alaman tv si yaptın, bu mu somut?

    Ama ben sana otör ams derginin sıralamasını verdim... 1. açık ara: 320 d...

    ki bu test bi master test... tüm avrupa ülkelerinden gelen test pilotları yapar..



    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster

    Ben dönüştüremez demedim zaten. Kötü demeye hakkım bile olmadığına inanıyorum ama 1'in de 3'ün de daha iyisi vardır.
    159 Alman kökenli değildir. Vectra tabanlı olan platform 2007'de kaldı ki geliştirilen teknolojiyi GM üretti, keza Opel GM'in markasıdır. Bunun yanında bu platform Saab'lara da verildi, o zaman Saab da Alman kökenli denilir. Halbuki değildir.
    Herkesin beğendiği arabayı almasını diliyorum ama ben subjektif verilerden kaçınmaya çalıştım. İnanıyorum da, en iyisinin BMW olmadığını somut verilere dayanarak söylemem sevmediğim anlamına hiç gelmez, taraf tuttuğum anlamına da gelmez.




    Haklısın, bunlar sokaktan toplanmış sürücüler.

    Neyse ya, görünen köy kılavuz istemez, sen BMW ile mutlu oluyorsan bana bir şeyi kanıtlamak zorunda değilsin. Ama gerçek bu, yol tutuşu 159'dan iyi değildir ve bir Alman yayın organı dahi kabul ediyorsa demek ki öyleymiş. Çünkü taraflı davrandıklarını hepimiz biliyoruz.




  • anladım ztn fakat bir arkadaş subaru ımprezayı ornek vermiş , sende 4*4 o bunların arasına katma demişsin ondan dedim.. Tabi normal bir ımprezamı yoksa 1 serisimi iyi yol tutuyor orasını bilemicem kullanmadım fakat imprezanında çok iddalı olcagını sanıyorum bu konuda..
  • Yılların ralli şampiyonu, bir adım önde olmaları için en önemli sebeplerden biri...
  • BAKIN BAKALIM:::
    PİST::. Nordschleife fastest lap times::: TUR ZAMANLARI::.
     Virajlarda en çok güvendiğiniz sedanlar?



    1. KİM HEP BERABER BAKALIM.... ALMANAK BU İŞTE... ALMAN-JAPON AYRIMI DA YAPMAYI UNUTMAYIN...

    6:49 - BMW M3-GTR (race version), 480 PS/1100kg, Hans-Joachim Stuck
    6:55 - Radical SR8, 360 PS/650 kg, Michael Vergers (28 Sep 2005)
    7:12 - Radical SR3 Turbo, 320 PS/500 kg (test drive 07/03)
    7:14 - Donkervoort D8 RS, 398 PS/760 kg, Michael Duchting (sport auto 11/05)
    7:15 - Edo Porsche 996 GT2 RS, 542 PS/1284 kg, de:Patrick Simon (sport auto 09/05)
    7:18 - Donkervoort D8 RS, 370 PS/670 kg, Michael Duchting (sport auto 12/04)
    7:28 - Porsche Carrera GT, 612 PS/1475 kg, Walter Rohrl, (Autobild 07/04)
    7.32 - Porsche Carrera GT (Sport Auto Trophy, driven by Horst von Saurma)
    7.32 - Porsche 997 GT2 2008 (Motor Authority)
    7.32 - Gemballa Porsche GTR 600 PS/1432 kg (Gemballa)
    7:33 - Pagani Zonda F, 602 PS/1230 kg (sport auto 05/06)
    7:34 - Koenigsegg CCR, 806 PS/1418 kg, Horst von Saurma (sport auto), Oct 17-18 2005
    7:40 - Mercedes-Benz SLR McLaren, Klaus Ludwig (AutoBild 07/04)
    7:40 - Porsche 997 Turbo 480PS/1565 kg Walter Rohrl
    7:41 - Manthey Porsche GT3 M410, 413 PS/1320 kg (160.868 km/h), Lucas Luhr (Autobild 07/04)
    7:42 - Porsche 997 GT3, 415 PS/1440 kg, Walter Rohrl (Automobil 05/06)
    7:42 - Ford GT, 550 PS/1521 kg (as indicated by Octane magazine, 11/05) (news release, pictures)
    7.429 - Corvette Z06 (Jan Magnusson)
    7:43 - Lamborghini Murcielago (Autocar magazine 02)
    7:44 - Pagani Zonda S 550 PS/1280 kg (sport auto 02/05)
    7:46 - Porsche 996 GT2, 462 PS/1450 kg (sport auto 06/01)
    7:47 - Porsche 996 GT3 RS (sport tyres) [citation needed]
    7:47 - Lamborghini Murcielago LP640 E-gear (sport tyres) (sport auto 01/07)
    7:48 - Porsche 997 GT3, 415 PS/1440 kg (sport auto 07/06)
    7:49 - Helmut Dahne, Honda VFR750R
    7:50 - Fausto "Faustone" Severi Rsv1000R-Gsxr1000 vs Dahne (SuperWheels's Pattuglia Acrobatica 2002)
    7:50 - Westfield Megabusa, 180 PS/440 kg [citation needed]
    7:50 - Lamborghini Murcielago, (sport auto 06/02)
    7:50 - BMW X5 E53 LM, BMW Lemans V-12 engine 750 bhp, Hans-Joachim Stuck (EVO magazine 08/2005)
    7:50 - BMW M3 E46 CSL, 360 PS/1421 kg (sport auto 08/03)
    7:52 - Porsche 996 GT3 (381 hp) [citation needed]
    7:52 - Lamborghini Gallardo [citation needed]
    7:55 - Caterham R500 Superlight, 233 PS/460 kg, Robert Nearn (EVO magazine 07/2000)
    7:55 - Ferrari F430 F1, 490 PS/1493 kg (sport auto 01/06)
    7:56 - Honda NSX-R (NA2), 280 PS/31kgm/1270 kg, Incomplete lap by 30 metres, Motoharu Kurosawa (Best MOTORing 08/02)
    7:56 - Porsche 996 Turbo (sport auto 06/00)
    7:56 - Ferrari 360 stradale (sport tyres) (sport auto 02/04)
    7:57 - Lotec Porsche 993 Turbo (600 hp, racing suspension) [citation needed]
    7:59 - Porsche 997 Carrera S, PASM setting “Performance”, Walter Rohrl, (WHEELS 06/04)
    7:59 - Nissan Skyline GT-R R33, Dirk Schoymans, unknown modifications (Autocar magazine 1997)
    7:59 - Dodge Viper SRT-10 (11/05) Motor Trend
    7:59 - Chevrolet Corvette C6 Z51,405 PS/1481 kg, driver Dave Hill (manufacturer claim)
    7:59 - Subaru Impreza Sti Spec-C (Prototype), 280 PS/1370 kg (Subaru News 2004 [1])
    8:01 - Bugatti EB 110 Supersport, 610 PS/1410 kg [citation needed]
    8:01 - Nissan Skyline GT-R R33, 280 PS/37.5 kgf·m/1540 kg, Motoharu Kurosawa (Best Motoring - Video Special DVD Series [The R33 GT-R])
    8:02 - Mercedes CLK 63 AMG - Black Series, 507 PS/ 1790 kg (autobild 07/07)
    8:03 - Aston Martin V8 Vantage (2005), 380 bhp/1570 kg (sport auto 10/05)
    8:03 - Porsche 911 GT3, 360 PS/1391 kg (sport auto 08/99)
    8:03 - Honda NSX-R (NA1), 280 PS/30 kgf·m/1230 kg, Motoharu Kurosawa (Best MOTORing 02/06)
    8:06 - Subaru WRX STi Spec-C prototype, 280 PS/42 kgf·m/1370 kg, Motoharu Kurosawa (Best Motoring International video "NISMO Beast Unleashed")
    8:07 - Ferrari 550 [citation needed]
    8:07 - BMW Z8 E52, 400 PS/1615 kg (autobild.de 06/01)
    8:09 - Lamborghini Diablo SV [citation needed]
    8:09 - Ferrari 360 Modena [citation needed]
    8:09 - BMW M6 E63 (sport tyres) [limited to 259 km/h] (sport auto 12/05)
    8:09 - Honda NSX-R, 320 PS/1467 kg, sport tires, suspension modification (sport auto 08/02)
    8:10 - Chrysler Viper GTS (Sport Auto 10/97)
    8:11 - Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR prototype, 280 PS/40.8 kgf·m/1420 kg, Takayuki Kinoshita (Best Motoring International video "Carrera Invasion")
    8:12 - Porsche 993 Turbo (430 hp version) [citation needed]
    8:13 - BMW M5 E60, 507 PS (sport auto 12/04)
    8:13 - Ferrari 355 GTB (Sport Auto 10/1994)
    8:17 - Porsche 996 C2 [citation needed]
    8:22 - Nissan Skyline GT-R R32, 280 PS/36 kgf·m/1430 kg, Motoharu Kurosawa (Best Motoring - Video Special DVD Series [The R32 GT-R])
    8:22 - BMW M3 E46, 343 PS/1584 kg (sport auto 12/00)
    8:22 - BMW M Coupe E36/7, 321 PS/1445 kg (sport auto 10/98)
    8:22 - Mercedes CLK 63 AMG (fastest AMG test engineer)
    8:24 - Subaru Impreza WRX STI, sport tires (Sport Auto 05/04)
    8:25 - Jaguar XKR (Sport Auto)
    8:25 - Porsche Cayman S (Sport Auto)
    8:25 - Audi RS4 375 hp [citation needed]
    8:24 - Mitsubishi Charisma GT Evo VI, sport tires (Sport Auto 11/99)
    8:25 - Mitsubishi Charisma GT Evo VII, sport tires (Sport Auto 11/02)
    8:26 - BMW 335i E92 Coupe, 306 hp (Sport Auto)
    8:26 - Nissan 350Z (Sport Auto 10/03)
    8:28 - Porsche 911 Carrera (993) (Sport Auto 07/97)
    8:28 - BMW M5 E39 (previous model), 400 hp [citation needed]
    8:32 - Porsche Boxster S (Sport Auto 12/99)
    8.34 - BMW Sauber F1.06 Formula One car, Nick Heidfeld, April 28 2007[1]
    8:35 - BMW M3 E36 Coupe, 321 hp [citation needed]
    8:36 - Opel Astra OPC, 240 PS/1355 kg, Manuel Reuter (mfr., Oct 2005), sport compact record holder
    8:37 - Mercedes C32 AMG [citation needed]
    8:38 - Honda NSX (sport auto, 08/97)
    8:39 - Honda S2000 (sport auto 01/00)
    8:40 - Chevrolet Corvette C5 automatic, 344 PS/1505 kg (sport auto 07/97) (Crash involving civilian later in the lap)
    8:42 - Audi S4 265 hp [citation needed]
    8:42 - Lotus Exige, sport tires (Sport Auto 11/00)
    8:47 - Honda Civic Type-R (Sport Auto 11/01)
    8:49 - Jaguar XKR Coupe [citation needed]
    8:52 - Mercedes CLK 430 [citation needed]
    9:12 - Jaguar S-Type Diesel driven by Sabine Schmitz for an episode of Top Gear (Series 5, Episode 5)
    9:59 - Jaguar S-Type Diesel driven by Jeremy Clarkson for an episode of Top Gear (Series 5, Episode 5)
    10:08 - Ford Transit driven by Sabine Schmitz for an episode of Top Gear (Series 6, episode 7; Bridge to Gantry within tourist traffic)


    http://en.wikipedia.org/wiki/Nordschleife_fastest_lap_times




  • Evet bir yarışın sonucunu direk araba belirler, pilot nedir ki, yalan işler bunlar.
    Bende de M3 GTR var zaten
    İyice saçmaladın, artık konuya vakıf aklı selim insanlarla konuşucam. Test Drive oynamaya devam edebilirsin. O değil, BMW hakkaten daha iyi yol tutsa bu şekilde haksız duruma düşersin direkman. Çok çok alakasız bir yerden girdin, paralel evrenden bildiriyorsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi funkmaster -- 26 Ağustos 2007; 2:24:47 >
  • bana göre focus II sedan ve mazda 3 sedan,ikisi de aynı platformu paylaşıyor zaten.

    astra sedanın yol tutuşundan bahsetmek için biraz erken değil mi bence? yollarda görmeyi bırakın henüz bir test bile yok.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.