Şimdi Ara

Virajlarda en çok güvendiğiniz sedanlar? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
268
Cevap
0
Favori
8.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mazda 3 ve ford ford focus bu segmentteki en iyi yol tutan araçlardır...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: VEDAT_06

    C segmentde virajlarda en iyi Mitsubishi Lancer i gördüm. sonra subaru, honda accent, mazda 3, ford focus, renault megane diye sıralayabilirim.

    Aslına bakarsanız virajda savurmayacak araba yoktur. o nedenle virajlarda dikkat.



    bi yanlışlık var izninizle düzelteyim hyundai accent olacak ama bu araba bildiğim kadarıla astranın golfün focusun yanında yol tutmakta çok ama çok gerilerde kalır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nolamaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: VEDAT_06

    C segmentde virajlarda en iyi Mitsubishi Lancer i gördüm. sonra subaru, honda accent, mazda 3, ford focus, renault megane diye sıralayabilirim.

    Aslına bakarsanız virajda savurmayacak araba yoktur. o nedenle virajlarda dikkat.



    bi yanlışlık var izninizle düzelteyim hyundai accent olacak ama bu araba bildiğim kadarıla astranın golfün focusun yanında yol tutmakta çok ama çok gerilerde kalır


    uyarınız için teşekkürler, sonradan fark ettim bende. Honda civic ve hyundai accent diyecektim. C'de değil ancak sınıfında hyundai accentin yol tutuşu gayet iyi. Belki de geniş bir araç olduğu için olabilir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: VEDAT_06


    quote:

    Orjinalden alıntı: nolamaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: VEDAT_06

    C segmentde virajlarda en iyi Mitsubishi Lancer i gördüm. sonra subaru, honda accent, mazda 3, ford focus, renault megane diye sıralayabilirim.

    Aslına bakarsanız virajda savurmayacak araba yoktur. o nedenle virajlarda dikkat.



    bi yanlışlık var izninizle düzelteyim hyundai accent olacak ama bu araba bildiğim kadarıla astranın golfün focusun yanında yol tutmakta çok ama çok gerilerde kalır


    uyarınız için teşekkürler, sonradan fark ettim bende. Honda civic ve hyundai accent diyecektim. C'de değil ancak sınıfında hyundai accentin yol tutuşu gayet iyi. Belki de geniş bir araç olduğu için olabilir.



    kendi sınıfında doğru olabilir




  • quote:

    Orjinalden alıntı: nebel

    ford focus hb'in aksine focus sedanın viraj hakimiyeti iyi değildir. sedan olarak en iyi viraj hakimiyeti opel astra'nındır.


    Hiç dediğiniz gibi değil.. İkisinide kullanıyorum hiçbir fark yok...
  • Sedan olmasa da Golf u de es gecmemek lazım bu konuda...
  • Yakinda en iyi C segmentci Subaru impreza STI olicak.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    C segmentinde Civic en kötü yol tutan araçların başına gelir.

    Astra müthiş yol tutuyor , aracıma binen araçların görüşleri hep bu yönde müthiş yol tutuyor.

    Tabii bi o kadar da performans yok o ayrı



    Bİr sedan nasıl yol tutuyormuş , HB lerden bilestabil gidiyormuş öğrenmek isteyen varsa Astraya binsin. Gelin ben tur attırırım size



    Ya civic nasıl en kötü oluyor? O zaman bende bir anormallik var?99 model civicim vardı,yapmadığım iş kalmadı virajlarda.




  • Anlaşılan hemen hiçbirinizin Subaru Impreza ile deneyimi yok. Impreza dururken, Astra, Focus, Golf , Civic'i en iyi yol tutan araçlar olarak saymak komik oluyor.

    O, 4-çeker diye itiraz edebilirsiniz ama unutmayın, C sınıfıyla aynı fiyat ve bir compact sedan. Dolayısıyla kriterleri karşılıyor.

    Yani bu soruya yanıt verirken onu es geçmek ya haksızlık olur.

    Thamimin az satan ve meraklısına hitap eden bir araba olduğu için akla gelmediği ama C segmentinin tartışmasız en iyi yol tutan aracı Subaru Imprezadır. Zaten bunun için üretilmiştir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tralles

    Anlaşılan hemen hiçbirinizin Subaru Impreza ile deneyimi yok. Impreza dururken, Astra, Focus, Golf , Civic'i en iyi yol tutan araçlar olarak saymak komik oluyor.

    O, 4-çeker diye itiraz edebilirsiniz ama unutmayın, C sınıfıyla aynı fiyat ve bir compact sedan. Dolayısıyla kriterleri karşılıyor.

    Yani bu soruya yanıt verirken onu es geçmek ya haksızlık olur.

    Thamimin az satan ve meraklısına hitap eden bir araba olduğu için akla gelmediği ama C segmentinin tartışmasız en iyi yol tutan aracı Subaru Imprezadır. Zaten bunun için üretilmiştir.


    biraz sanırım onu saymamamızın sebebi kullanmadığımız kullanılmadığı için

    yani ben hiçbir ailenin altında impreza görmedim




  • Arkadaş haklı
    Ben İddia ediyorum ki hiçbir arabanın viraj dönüşleri Impreza'dan iyi değildir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tralles

    Anlaşılan hemen hiçbirinizin Subaru Impreza ile deneyimi yok. Impreza dururken, Astra, Focus, Golf , Civic'i en iyi yol tutan araçlar olarak saymak komik oluyor.

    O, 4-çeker diye itiraz edebilirsiniz ama unutmayın, C sınıfıyla aynı fiyat ve bir compact sedan. Dolayısıyla kriterleri karşılıyor.

    Yani bu soruya yanıt verirken onu es geçmek ya haksızlık olur.

    Thamimin az satan ve meraklısına hitap eden bir araba olduğu için akla gelmediği ama C segmentinin tartışmasız en iyi yol tutan aracı Subaru Imprezadır. Zaten bunun için üretilmiştir.



    abartmayalım lütfen, subaru dan bmw gibi bahsetmek daha komik
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tralles

    Anlaşılan hemen hiçbirinizin Subaru Impreza ile deneyimi yok. Impreza dururken, Astra, Focus, Golf , Civic'i en iyi yol tutan araçlar olarak saymak komik oluyor.

    O, 4-çeker diye itiraz edebilirsiniz ama unutmayın, C sınıfıyla aynı fiyat ve bir compact sedan. Dolayısıyla kriterleri karşılıyor.

    Yani bu soruya yanıt verirken onu es geçmek ya haksızlık olur.

    Thamimin az satan ve meraklısına hitap eden bir araba olduğu için akla gelmediği ama C segmentinin tartışmasız en iyi yol tutan aracı Subaru Imprezadır. Zaten bunun için üretilmiştir.

    arkadaşım sana katılıyorum bencede subaru bu sınıfta viraj konusunda tek çıkar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi straie -- 26 Ağustos 2007; 0:28:26 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: niko_jr


    abartmayalım lütfen, subaru dan bmw gibi bahsetmek daha komik




    Komik olan karda kayan cogu Bmwler

    Subaruda yeterince modifye motor oldumu zaten bye bye BMW M6
    http://www.youtube.com/watch?v=cPzjrD8c7Nw




  • Fiyatın aynı olması önemli değil... sınıf farkını bırakalım, sistem farklı, haksız rekabet... o bir 4x4...

    önden çekişlisi varsa gelsin,...

    elma ile armut misali, bence





    quote:

    Orjinalden alıntı: tralles

    Anlaşılan hemen hiçbirinizin Subaru Impreza ile deneyimi yok. Impreza dururken, Astra, Focus, Golf , Civic'i en iyi yol tutan araçlar olarak saymak komik oluyor.

    O, 4-çeker diye itiraz edebilirsiniz ama unutmayın, C sınıfıyla aynı fiyat ve bir compact sedan. Dolayısıyla kriterleri karşılıyor.

    Yani bu soruya yanıt verirken onu es geçmek ya haksızlık olur.

    Thamimin az satan ve meraklısına hitap eden bir araba olduğu için akla gelmediği ama C segmentinin tartışmasız en iyi yol tutan aracı Subaru Imprezadır. Zaten bunun için üretilmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 26 Ağustos 2007; 0:31:08 >




  • X olan 3'ler de var. Onları da görelim
    Belki mübalağa diyeceksiniz ama Impreza onu çiğner tükürür.
  • bakıyorum BMW ile mücadele edilemeyince başka şeyler girmiş devreye...
    x3 kendi sınıfının en iyi yol tutuş ustası, keza X5 ... subaru ve diğerlerinin suv 4x4 halt etmiş yanında...

    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster

    X olan 3'ler de var. Onları da görelim
    Belki mübalağa diyeceksiniz ama Impreza onu çiğner tükürür.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    bakıyorum BMW ile mücadele edilemeyince başka şeyler girmiş devreye...
    x3 kendi sınıfının en iyi yol tutuş ustası, keza X5 ... subaru ve diğerlerinin suv 4x4 halt etmiş yanında...

    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster

    X olan 3'ler de var. Onları da görelim
    Belki mübalağa diyeceksiniz ama Impreza onu çiğner tükürür.



    Forester Turbo birkaç ufak oynama ile 6 sn.'de tamamladığı 100 ü 5.5 sn.'de tamamlayan bir canavardır.
    Yol tutuşunu bilemem ama trafikte görüyorum ki X5 botox yaptıran hastanelerin hasta servisi görevini görüyor. Kullanan kadınların dudakları maşallah köfte gibi...
    Bmw ile mücadele etmeye gerek yok. Yol tutuşta 3 de sınıfının lideri değil, 1 de... Diğerlerini başkaları düşünsün.
    x olan 3 ler derken 330xi demek istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi funkmaster -- 26 Ağustos 2007; 1:04:16 >




  • X% ve konfor::: Konu iyice dağıldı... autoshow test...

    X5, böylelikle tüm yol yüzeylerinde kusursuz bir ilerleme kabiliyetine sahip. Oldukça heybetli bir araç olmasına rağmen farklı yol şartlarında istenen karaktere bürünen X5, ataklığının ve performansının yanında yaşattığı konforla da övgüye değer. Özellikle toprak zeminlerde yaşanan konfor bazı otomobillerin asfalt üzerinde verdiği konfordan bile kat kat daha iyi. Yoldan gelen darbeleri aracın iç mekanına neredeyse hiç yansıtmayan otomobil, bu şartlar altında bile tüm sessizliğini korumayı başarıyor. Arka arkaya girilen virajlarda, hatta birazcık olsun sert bir kullanım karakteri seçildiğinde, kendinizi X5 yerine spor bir otomobilin içindeymiş gibi hissediyorsunuz. Virajları neredeyse hiç zorlanmadan aşan X5, gözünü hemen bir sonraki viraja doğru çeviriyor ve onu da başarıyla savuşturuyor. Aynı şekilde limitleri biraz aşağıda tuttuğunuz toprak karakterli sürüşlerde bile virajları ne kadar hızlı ve güvenli bir şekilde geride bıraktığınızı, yalnızca dikiz aynasından baktığınızda arkanızdan gelen toz bulutundan anlayabiliyorsunuz. BMW X5 görünüm konusunda beğenimizi kazanamasa bile sürüş özellikleri ile bizi eskisinden çok daha fazla büyülemeyi başardı...



    o bir BMW::yani sürüş dinamiği... 2 tonluk bir arabadaki fren mesafesine dikkat::::
    Yeni X5, 100 km/s hızda yapılan panik fren sırasında kolay dozlanan fren pedalı, yüksek ve heybetli yapısına rağmen düz bir çizgi üzerinde kalma başarısı ile birlikte 37 m gibi iddialı bir duruş mesafesine de sahip




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.